Väärän sosiaalipolitiikan takia kasvava määrä naisia lapsineen päättyy avioeroon ja yksinasuvaksi, mutta sitä ennen nainen etsii väliaikaista turvaa.
L'Espoon kaupunki tarvitsee kipeästi ison kerrostalon kaikille lusmuileville naisille.
Hanke on kallis, mutta ei voi mitään kuin rakentaa.
Lisäksi kaupunki tarvitsee lisää yksiöitä, koska yksineläjien määrä räjähtää käsistä.
Naisille lisää oikeuksia!
Kaupunki tarvitsee kipeästi loukatuille naisille kerrostalon
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan kyse tuolta Afrikan sarvesta tulleista naisista? Suomessa oleskelevista tuon alueen naisista 99% on yksinhuoltajia.
En tosin tiedä ovatko ikinä aviossa olleetkaan. Lapsia tulee joka vuosi perheeseen lisää, ja äiti kuitenkin pysyy koko ajan yksinhuoltajana, ja nostaa yksinhuoltajan tuet.
Isä, jossakin toisaalla Espoossa, hän nostaa toiset tuet. Iskä asustelee omassa kaupungin tarjoamassa vuokra-asunnossa, josta kaupunki maksaa vuokrat - Anonyymi
Onkohan kaupunki löytänyt jo noille loukatuille naisille jotain omaa, uudehkoa kerrostaloa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440