On varmasti miehiä kuin naisiakin jotka tuntee olevansa parhaita mitä sitten tekevätkin. Sama koskee naistani, yhteenmuuton jälkeen kuulin jotakin jännää heti seksin loputtua, ensimmäistä kertaa. Sanoin että tekipäs tosi hyvää kuten tekikin johon muijani että totta kai teki, mä olen parasta mitä mies voi saada tai toinen vastaava kommentti mulla on laatulihaa. Nainen yleensä sanoo monesta asiasta kun kehaisen että totta kai, siitä tuli täydellinen, mä olen paras.
Naisen itsekehu
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Naisesi on narsisti. Jätä se. Ei kenenkään kuulu kehua omia tekemisiään. Hauku häntä hieman niin tasoittuu eikö luule liikoja itsestään. Sano vaikka välillä että et sinä niin hyvä ole kuin luulet tai seksi nyt on jotenkin kanssasi aika tylsää . Kaikkea kannustavaa. Sekä näytä hänelle tämä viestisi ja kerro kuinka naurat hänellä netissä.
- Anonyymi
Mikään narsisti ole, tietää olevansa paras ja sillä siisti. Ja toisekseen totta kai voi kehua tekemisiään. Sama jääkiekossa jossa joku pelaaja sanoo oltiin paras joukkue tai yksittäis urheilija sanoo no, tänään olin paras.
- Anonyymi
*ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään narsisti ole, tietää olevansa paras ja sillä siisti. Ja toisekseen totta kai voi kehua tekemisiään. Sama jääkiekossa jossa joku pelaaja sanoo oltiin paras joukkue tai yksittäis urheilija sanoo no, tänään olin paras.
Ja 7ysekkö sen pitää itseään kehua? Onko sillä niin paska mies että ei osaa sitä kehua. Ostaako itse kukkansa ja hoitaa orgasmit todennäköisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833