6-kymppinen minihameessa

Tai ainakin polven yläpuolelle ylettyvässä hameessa tai mekossa? Mielipiteitä!
Viimeksi teini-ikäisenä kehtasin pukeutua muuhun kuin pitkään hameeseen. Nyt tavoitteenani on saada sutjakammat jalat ja rohkeampi asu.
Onko hameen pituus ikään sidottu?
5270
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Kenen haluat itseäsi arvostavan. Nuorten miesten, vai yrityspomojen.
Kun oli yritys, arvostin naispuolisissa miehistä ja pukeutumista. Meillä oltiin vain töissä. Pyysin aina kuvan työhakemukseen. Kaikki miehet ja lähes kaikki naiset ymmärsivät ajatukseni.

Vaimoni vähentää vaatteita vasta kun ollaan kahden ja on sopiva tilaisuus. Viehätysvoima ei ole kadonnut, ollaan melkein 80v.

1Äänestä
  • Työpukeutuminen on asia erikseen. Silloin pukeudutaan kuten työnkuva vaatii.

Tarvitseeko vapaa-ajan pukeutumisella hakea vastakkaisen sukupuolen tai muiden arvostusta? Eikö se riitä, että itse tuntee olonsa ko vaatteissa mukavalta.

Äänestä

Kaikin mokomin, mutta älä unohda sukkahousuja!

Äänestä

Minun mielestäni polven ylle ylettyvä hame ei ole vielä edes mini. Riippuu ruumiinrakenteesta, miltä se näyttää. Olen nähnyt vanhempia naisia lyhyissä hameissa, ja ihan luontevalta on näyttänyt.

Olen myös nähnyt takanakan tädin ilmeisesti ihan riittävän pitkässä mekossa, mutta kun leveyttä oli yhtä paljon kuin pituutta, niin tuli sellainen myötähäpeä, että kaikki näkyy, jos toinen vähän kumartuu. Kyseessä oli vielä esiintymistilanne.

Eli suhteellisuudentajua. Katsokaa peiliin, katsokaa miltä vaate näyttää liikkuessa. Pyytäkää kommenttia joltain, kuten ystävältä, lapselta tai puolisolta. Kokonaisuus ratkaisee, ei yksi vaatekappale. Lyhyt hame vielä monella menee, mutta jos aletaan lyhentää yhtä aikaa puseroa napaversioksi, niin se voi olla liikaa.

Äänestä

Ei mini hametta vanhalle naiselle, pitää ikääntyä tyylikkäästi kauniisti. Itse käytän polvimittaiseen tai hieman pidempia mallista riippuen, kuudikymppisen ei tarvitse yrittää näyttää kaksikymmiseltä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tai ainakin polven yläpuolelle ylettyvässä hameessa tai mekossa? Mielipiteitä!
Viimeksi teini-ikäisenä kehtasin pukeutua muuhun kuin pitkään hameeseen. Nyt tavoitteenani on saada sutjakammat jalat ja rohkeampi asu.
Onko hameen pituus ikään sidottu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu