Katselin tuossa yhtä sivustoa, jolla väitetään olevan ukrainalaisia naisia, jotka olisivat halukkaita tulemaan Suomeen vaimoksi suomalaiselle miehelle. Olivat kyllä epäilyttävän kauniita. Mitä nyt olen noita ukrainalaisia marjanpoimijoita katsellut, niin eihän ne ole lähellekään sitä tasoa mitä nuo nettisivun naiset. Taitaa olla huijaussivusto. Juttelin parille marjanpoimijanaiselle, kun puhuivat venääjää jota osaan entisen työni ansiosta, mutta kertoivat olevansa naimisissa ja lapsiakin on. Palaavat poimintakauden jälkeen kotiin perheidensä luo. Eli ei taidan oikeasti olla Ukrainassa halukkaita vaimoehdokkaita? Pitääkö alkaa katsella idempää?
Vaimo ulkomailta
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät aivan tarkkaan millaisia vastauksia saat:
Jos noin kovin haluat tulla höynäytetyksi, kahlaa vain roska sivustoja. - Anonyymi
Sanoisin, että nuo sivustot ovat pitkälti huijausta. Voi siellä jokunen aitokin olla, mutta niiden seulominen feikkien joukosta on vaikeeta. Mene mielummin paikanpäälle tutustumaan tarjontaan.
- Anonyymi
Voi olla huijausta jotkut sivut mutta on paljon sivuja jossa oikeesti ukrainasta naiset haluaa ulkomaalaisen miehen koska siellä ukrainassa ei ole elämä kovin hyvää. Oon jutellut monien ukrainan naisten kanssa ja olisivat halukkaita tutustumaan mutta itse en ole varakas joten en voi mitään lentolippuja niille ostaa. On myös firmoja jotka järkkää treffejä ukrainalaisten naisten kanssa mutta pitää matkustaa sinne ukrainaan mutta on mahdollista saada tutustua niihin naisiin. Se vaatii vaivaa ja rahaa.
- Anonyymi
Etsi itsellesi suomalainen kumppani. Älä suostu huijauksiin, eihän siinä ole mitään järkeä lähteä Ukrainaan, menetät vain rahasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108