Katselin tuossa yhtä sivustoa, jolla väitetään olevan ukrainalaisia naisia, jotka olisivat halukkaita tulemaan Suomeen vaimoksi suomalaiselle miehelle. Olivat kyllä epäilyttävän kauniita. Mitä nyt olen noita ukrainalaisia marjanpoimijoita katsellut, niin eihän ne ole lähellekään sitä tasoa mitä nuo nettisivun naiset. Taitaa olla huijaussivusto. Juttelin parille marjanpoimijanaiselle, kun puhuivat venääjää jota osaan entisen työni ansiosta, mutta kertoivat olevansa naimisissa ja lapsiakin on. Palaavat poimintakauden jälkeen kotiin perheidensä luo. Eli ei taidan oikeasti olla Ukrainassa halukkaita vaimoehdokkaita? Pitääkö alkaa katsella idempää?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Tiedät aivan tarkkaan millaisia vastauksia saat:
Jos noin kovin haluat tulla höynäytetyksi, kahlaa vain roska sivustoja. - Anonyymi
Sanoisin, että nuo sivustot ovat pitkälti huijausta. Voi siellä jokunen aitokin olla, mutta niiden seulominen feikkien joukosta on vaikeeta. Mene mielummin paikanpäälle tutustumaan tarjontaan.
- Anonyymi
Voi olla huijausta jotkut sivut mutta on paljon sivuja jossa oikeesti ukrainasta naiset haluaa ulkomaalaisen miehen koska siellä ukrainassa ei ole elämä kovin hyvää. Oon jutellut monien ukrainan naisten kanssa ja olisivat halukkaita tutustumaan mutta itse en ole varakas joten en voi mitään lentolippuja niille ostaa. On myös firmoja jotka järkkää treffejä ukrainalaisten naisten kanssa mutta pitää matkustaa sinne ukrainaan mutta on mahdollista saada tutustua niihin naisiin. Se vaatii vaivaa ja rahaa.
- Anonyymi
Etsi itsellesi suomalainen kumppani. Älä suostu huijauksiin, eihän siinä ole mitään järkeä lähteä Ukrainaan, menetät vain rahasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3651178- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50622
- 44605
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20530SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 77484
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459