Naiseni lapset ei ole koskaan jouluna meillä

Anonyymi

eikä haluu nähdä mua jouluna. Mikä vaivaa heitä, Hävettääkö heitä oma ulkonäkö, vai se että äiti muutti pois heitin isin luota, vai että ovat olleet huonokäytöksisiä että äiti joutui muuttamaan uuden miehensä luokse . En ole saanut vastausta.
Olen kyllä lapirakas ihminen ja voin aivan hyvin alkaa heille isiksi, ei mitään ongelmaa pitäisi olla, voin hyvin kasvattaa heitä, mutta heitä joku asia nyt painaa.
Asumme minun kodissa ja lapset äidin luona, ja olisi kiva alkaa isän rooliin , mutta en ole heitä nähynyt eikä kukaan kerro mulle mitään. Jotenkin outo kuvio, eikä naisen lapset yleensä ota uuden isän omakseen ja ollaan perhe, ja minä voin leikkiä sitä isä

Mutta tässä me ollaan naisen kanssa kun kaksi tattia, ei mitään tekemistä ja ollaan vaan. Olisi kiva olla perhe ja nauraa heidän isälleen kun katkerana oottaa naista takasin muttei saa. Meille kyl lapset mahtuu asuun ja saisin olla peheen isä ja päättää lasten asioista, se olisi kkivaa, tuntisin itseni paremmaksi kuin entinen isä Hahaaa, nauraisimme vaan kun itkee kurjuuttaan kun olen saanut hänen lapset kasvatettavaksi.
t Uolevi

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      lue kirjoituksesi uudestaan.
      Sieltä kristallinkirkkaasti loistaa miksi lapset inhoavat sinua. niinkuin varmasti jokainen joka tuntee sinut.
      Jos osaisit avata silmäsi ja muuttaa asenteesi , sinulla voisi olla toivoa......

    • Anonyymi

      Hieman sekavaa tekstiä. AsuTTE sinun luona ja lapset äitinsä luona, mutta siis kenen lapset ja ketä siellä sinun asunnossasi asuu? Ainakaan ne naisen lapset eivät, kun et kerta heitä näe.

    • Anonyymi

      Minustakin olisi kiva kun jouluna vaan olisi miehen lapset, voisi nähdä perheenä miten onnellisiä lapset olisivat uuden äidin kanssa. Onneksi ei tarvi ostella heille lahjoja et voin vaan sanoa lapsille että tuo oli minulta!!!! Hih... vaikka oma äiti olisi sen ostanu, mut en mie ala selittelemään sanon vaan et ne lahjat oli multa, en ostele muiell.
      Mies ostaa mun lapsille tottakai, niin pitääkin, mutten mää ole velvollinen osteleen, meillä on lasten äidin kanssa samat lahjat, tosin äiti ei sitä tiedä eikä lapset. Hih... hlapa on joulu kun vähän kikkailee.

      • Anonyymi

        No, mites teillä tuo isäinpäivä menee, lähtevätkö sinun lapsesi oman isin luokse ja miehesi lapset ovat tietty teillä viettämässä isänpäivää, oman isänsä kanssa ja sinä passaat heitä, se taitaa jo ahdistaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mites teillä tuo isäinpäivä menee, lähtevätkö sinun lapsesi oman isin luokse ja miehesi lapset ovat tietty teillä viettämässä isänpäivää, oman isänsä kanssa ja sinä passaat heitä, se taitaa jo ahdistaa sinua.

        Toetenkin, sehän on lasteni isä, ja minun lasteni kuuluu olla isän luona kun on isän päivä ja äidinpäivänä meillä, teitysti, ei kai muuten sitä voi juhlia. Ei munlapsia tarvi passaa, he ovat omatoimisia ja hyväkäytöksisiä, toista nää miehen kersat, ei osaa mitään. Eilen leivoin pullaa, niin yhtään eivät syöneet, harmi ni jäi meille sitten enempi. En pakota syömään, siitä tulisi vaan sotkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toetenkin, sehän on lasteni isä, ja minun lasteni kuuluu olla isän luona kun on isän päivä ja äidinpäivänä meillä, teitysti, ei kai muuten sitä voi juhlia. Ei munlapsia tarvi passaa, he ovat omatoimisia ja hyväkäytöksisiä, toista nää miehen kersat, ei osaa mitään. Eilen leivoin pullaa, niin yhtään eivät syöneet, harmi ni jäi meille sitten enempi. En pakota syömään, siitä tulisi vaan sotkua.

        Pulla on paskamättöä lihottaa ja ei mitään ravinteita, teille jäi enempi ja saatte kiloja myös enempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulla on paskamättöä lihottaa ja ei mitään ravinteita, teille jäi enempi ja saatte kiloja myös enempi.

        Ai jaa.... ilmeisesti sulla on siitä k okemusta kun osaat siitä kertoa. Näyttääkö vaaka sulla 250 kg??? Nyt olisi sun laihdutuksen aika. Mene lääkäriin ja kerro ongelmasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa.... ilmeisesti sulla on siitä k okemusta kun osaat siitä kertoa. Näyttääkö vaaka sulla 250 kg??? Nyt olisi sun laihdutuksen aika. Mene lääkäriin ja kerro ongelmasi.

        Pöljä, minä painan 50 kg ja treenaan joka päivä, enkä syö mitään mättöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      442
      2094
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      214
      1811
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1512
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1491
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      51
      1213
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1191
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      141
      1155
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      37
      1042
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1016
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      97
      995
    Aihe