Olen luonteeltani mukava, rauhallinen, kuuntelevainen ja elämäniloinen ihminen. Ulkoisestikin olen ihan katseenkestävä. Minulla on vaimo ja hyvä parisuhde, ja muutenkin elämä pääosin kunnossa. Ongelma on kuitenkin se, että minulla ei ole juurikaan ystäviä. Tämä on osin itseaiheutettua, sillä torjun nykyään sellaiset ihmissuhteet, joissa toinen osapuoli ajattelee enimmäkseen vain itseään (joita tuntuu olevan suurin osa ihmisistä). Haluaisin tasapainoisen ystävyyssuhteen, jossa kumpikin ymmärtää ja on aidosti kiinnostunut toisesta. Mutta mistäs ihmeestä sellaisia ihmisiä löytää? Turha ehdottaa työ- tai harrastuskavereita, nykyisten työ- ja harrastuskavereiden joukosta ei sellaisia löydy, eikä uusille harrastuksille ole tarvetta.
Mistä ystävyyssuhteita n. 35 v miehelle?
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, että homostelu kaveria meinasit? Mitäs vaimo tykkää siitä että sinua kiehtoo tässä elämän vaiheessa kullit enemmän?
- Anonyymi
No ei ole mitään ystäväautomaattia, josta sellaisia just sulle räätälöityjä tupsahtelis. Siitä ne elämän toimintojen piiristä löytyvät, jos ovat löytyäkseen. Tyydyttävä siihen mitä on tarjolla. Puolisoaankin monet pitää parhaana ystävänään. Muita sukulaisiaankin jotkut. Yleensäkin jos ympärillä edes jotain ihmisiä saa olla kiitollinen. Niiden kanssa on vain tehtävä juttuja, se yhteinen elämänhistoria sitten tekee sen yhteyden tai ystävyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673