Olen ollut kyseisen miehen kanssa nyt aikalailla 2 vuotta yhdessä ja se on sujunut tähän asti moitteetta, mutta nyt miehestä on tullut huomattavasti etäisempi. Vastaa juuri ja juuri pari kertaa päivän sisään eikä pysty esimerkiksi laittamaan kuvaa itsestään. Hänelle tulee aina muita kiireitä kun pitäisi tulla luokseni, ja esim. viimeksi auton moottori hajosi. Mitä minun pitäisi tän lattiamaton kanssa tehdä? Auttakaa!!!!!!!
Oikea mies?
Anonyymi
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdat hänet. Ero on noilla oireilla tulossa.
Mikäli olet aina ollut se yhteydenottaja, älä enää ota ja etsi joku, jolla riittää mielenkiintoa sinua kohtaan.
Eikä sitten seksiä ensimäiseen puoleen vuoteen. Kiinnostunut jaksaa odottaa. - Anonyymi
Mies alkaa feidata. Lopun alkua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632