pienenä kevennyksenä tähän

keke-65

keskusteluun sopinee pieni vitsi: tiedemiehet pitivät kokoustaan, missä päätettiin, että Jumalaa ei enää tarvita ja koska asia oli niinkin laaja-alainen, niin päätettiin että yksi tiedemiehistä lähetetään kertomaan tätä päätöstä Jumalalle itselleen.Tiedemies tuli Jumalan luokse ja sanoi Hänelle: "olemme tulleet siihen päätökseen, että Sinua ei enää tarvita" "Okei" sanoi Jumala, ja jatkoi: "väistyn sitten, mutta ennen sitä pidetään pieni koe, minä loin maan tomusta ihmisen, kokeileppas samaa, onnistuuko?" "okei, kyllä se käy" sanoi tiedemies ja alkoi kasaamaan tomua käsillään. "Ei, ei noin, ei tuolla tavalla" sanoi Jumala ja jatkoi: "hanki itse OMA TOMUSI"

6

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akk.

meidät sille tasolle,mihin ihminen kuuluukin.
      Miksihän ihmiset eivät halua pysyä tomussa,vaan pyrimme nousemaan Jumalan rinnalle,ja jopa kieltämään Jumalan.

Tuntuu ihan,kuin olisin oivaltanut jotain,jota ei vielä kannata julki puhua. Muut suuttuvat vielä.

• Ana-mzk

se homma etenee. ;)

• Mr.K.A.T.

..ottivat hiukkaskiihdyttimet, fuusiorektorit ja lineaarikiihdyttimet tehokäyttöön ja loivat oman eri alkuaineiden tomunkoktailinsa ilman Jumalaa.
        Kaukoputkellaan tiedemiehet näkivät Jumalansa mököttävän naama mutrussa.:D

Vitsi on selvästi kehitelty ennen modernia fysiikkaa tai ei ole ollut nenäkkäitä fyysikoita paikalla. Kultaakin voidaan tehdä toisista aineista, viisasten kiveä ei tarvita ;)

• Ilmeisesti olen hieman huumorintajuton, mutta en kyllä oikein keksinyt, missä tuossa oli se hauska kohta.

Eihän olemattomalle jumalalle tarvitse moista päätöstä edes käydä kertomassa ja jos taas jumala yllättäen olisi olemassa, niin koko päätöstä ei tehtäisi.

Kresuhuumori on omituista.

• Radio Jeravanilta kysyttiin vanhaan hyvään aikaan:
        - Oliko Eeva uskollinen Aatamille paratiisissa?
        - Periaatteessa kyllä, mutta on sellainenkin teoria, että polveutuisimme apinoista.

• tuttumies kirjoitti:

Radio Jeravanilta kysyttiin vanhaan hyvään aikaan:
        - Oliko Eeva uskollinen Aatamille paratiisissa?
        - Periaatteessa kyllä, mutta on sellainenkin teoria, että polveutuisimme apinoista.

... paremmin, kiitos.

Selittäkää nyt joku minulle vielä se avauksen tomujuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5544
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      196
      3578
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2398
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2375
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1188
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1048
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1037
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1012
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      83
      998
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      965
    Aihe