Ystäväni pitää minua ”nolona” ja ”vanhanaikaisena”, koska käytän tätä sivustoa tälleen nuorehkona. En usko että se on millään tavalla noloa vain enemmänkin siistiä, että edes joku pysyy vielä vähän vanhemmissa tavoissa eikä vaan pällistele kokopäivää jossain yliarvostetuissa someissa. Itse tykkään näistä paljon. Täältä löytää kivoja ihmisiä. Ja,, no,, sitten myös niitä ei kivoja. Mutta silti
Mitä mieltä olette?
4
299
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai siinä mitään "pahaa" ole vaikka olisit nuorempi. Tietysti kun nykyään IG, Face, Snäpchat, TikTok yms. on enemmän nuorten suosiossa, se saattaa aiheuttaa ihmetystä ystävässäsi. Mitään noloa tai vanhanaikaista siinä ei mielestäni ole, päinvastoin, onhan tämäkin kai kävijämäärältään yksi Suomen suurimmista alustoista. Sinä teet kuin sinusta tuntuu hyvältä ja jos ystäväsi on läheinen, hän ymmärtää tämän.
- Anonyymi
No täällä voit päästää pimeän puoles valloilleen ja purkaa hieman paineita joita kai jokaisella tuolla livessä kertyy. Ja somessa taas olla sitte kaikin puolin korrekti ja sivistynyt. Kai sua nyt miehet pannuun ottaa kuitenki joskus, typeryyksineen.
Tämäpä! Ei nykysomeissa voi sanoa mitään suoraan ilman että kaikki tuomitsisivat. Täällä porukka osaa keskustella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660