Mitäs palstalaiset ajattelee suhteista

Anonyymi

37

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos joku tuollaisesta tykkää niin siitä vaan. Kunhan molemmat osapuolet ajattelee asian samoin niin eihän se muille kuulu.

    • Anonyymi

      Tämä. Ei ole tasa-arvoa tässä(kään)


      "Mistä tällaisia suhteita löytää?
      Ois omaan elämäntilanteeseen just hyvä."

      "jos oot nainen niin mistä vaan ihan kysymällä. Jos oot mies niin vaatii paljon yritystä ja hyvää tuuria"

      • Anonyymi

        Miesten oma vika. Turha itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesten oma vika. Turha itkeä.

        Miten niin? Naisten vikahan tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin? Naisten vikahan tuo on.

        Miehet sitä munaansa ovat koko ajan tyrkyttämässä. Kauppias syyttää ostajaa ostamisesta ja siitä, ettei ostaja ala kauppiaaksi. Miehet ovat helv**in typerä. Itse olette tilanteenne aiheuttaneet, kärsikää ihan rauhassa turpa kiinni.


    • Makuasia, sano mummo kun pappaa suolasi. Mutta itse en saisi tuollaisista suhteista yhtään mitään mielihyvää. Lähinnä tuntisin, että sisimpäni kuihtuu kokonaan ja kuolee pois.

    • Anonyymi

      Melkein ainoa syy minkä takia seurustelen naisen kanssa on seksi. Luulen että minulle kävisi noinkin yksinkertainen järjestely, jos nykyistä ei olisi.

      • Anonyymi

        Etkö pidä naisista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö pidä naisista?

        En pidä, mutta pidän heidän reistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä, mutta pidän heidän reistään

        Mutta entäs kun ne naiset eivät pidä SINUSTA


    • Anonyymi

      Jos joku niin haluaa toimia niin toimikoon. Itse en sellaiseen pysty. Ensin täytyy ihastua ja sitten rakastua ja sitten parisuhde. Seksiä vain vakituisen kumppanin kanssa.

    • Anonyymi

      Kyllä se varmaan jossain vaiheessa elämää vaikuttaa ihmisen psyykkeeseen.
      Itselleen tekevät hallaa.

    • Anonyymi

      Miksi isäsi on myös vakituinen itsetyydeyttäjä kuten itse?

    • Anonyymi

      Joskus on ollut tuollainen viritys. Ajatuksena varmaan kiinnostaa monia miehiä ainakin, mutta itse huomasin parikin ongelmaa. Ensinnäkin seksi on huonoa, koska edes siihen ei viitsi panostaa, kun kumppani on täysin yhdentekevä. Pelkkää tylsää jyystöä, jonka jälkeen haluaa häipyä paikalta mahdollisimman pian. Ja kun toinen ei tippaakaan kiinnosta, niin ei ne halutkaan oikein herää. Ei halua suudella eikä hyväillä, koska tympii. Ei kiinnosta jutella. Toisen yritykset sopia tapaamisia ärsyttää, koska mieluummin keksii muuta tekemistä. Ei siis toimi mulle, mutta ehkä joku toinen tykkää.

    • Anonyymi

      "Kyllä se varmaan jossain vaiheessa elämää vaikuttaa ihmisen psyykkeeseen.
      Itselleen tekevät hallaa."

      Miten se vaikuttaa psyykeen? Millä tavalla tekee itselleen hallaa?
      Minulla on ollut tapailusuhde pian neljä vuotta ja hyvin toimii.
      Tosin olemme myös tosi hyviä ystäviä ja sillä tavalla läheisiä. Kumpikaan ei käytä toista.
      Miehellä on pian 8-vuotias poika jonka yh on.
      Kun poika on äidillään vietämme enemmän aikaaa yhdessä. Tehdään pieniä matkoja yms. Kuitenkaan emme seurustele emmekä sido toisiamme millään tavalla. Kumpikin täysin vapaaehtoisesti tässä mukana, ja mustasukkaisuus ei sovi kuvioon. Ei toimi jos aletaan rajoittaa.
      Tiedän että mies on tavannut jotakuta toistakin mutta se on ollut kertaluontoista. Se ei ole meidän väliseemme "suhteeseen" vaikuttanut sitä eikä tätä. Emme kysele emmekä kyttää.
      Näillä säännöillä homma on toiminut tosi hyvin. Olen tyytyväinen.
      Välillä käymme esim huvipuistossa tai vastaavaa niin että poika on mukana. Hän tietää ja tuntee minut hyvin. Olen isän ystävä ja mitään sänkykamariasioita hänen ei tarvitsekaan tietää. Ja sitä paitsi eihän meistä kumpikaan ole tilivelvollinen kenellekään.
      Meillä on kummallakin oma koti ja oma talous missä elämme itsenäisesti. Kumpikaan ei sekaannu millään tavalla. En ymmärrä miten tämän nyt pitäisi sitten psyykeemme vaikuttaa? Muuta kuin positiivisesti. Emme jatkaisi jos meillä olisi paha olla.
      Päin vastoin, tämä on tapa millä tavalla voin "seurustella", enempää en missään tapauksessa halua.
      Jos ja kun tämä joskus loppuu, voin hyvin ajatella uutta suhdetta mutta luultavasti elän hyvän tovin yksin.
      Voin lämpimästi suositella niille joilla hyvä itsetunto ja jotka eivät halua sitoa eikä sitoutua itse. Molemminpuolinen kunnioitus totta kai vaaditaan ja tästä onkin helppo lempata toinen ulos jos alkaa rettelöidä.

      Tapasimme erään kurssikaverini kautta aikoinaan. Kiinnostuttiin ja alettiin tapailla, koskaan ei ollut puhetta mistään enemmästä. Sattui vain kohdalle sopiva tyyppi jolla samat toiveet ja ajatukset. Siitä sitten kehiteltiin tämä nykyinen olo ja elo, ja hyvin on sujunut.

      • Anonyymi

        Tuo ei olekaan pelkkä seksisuhde, vaan FWB -järjestely. Uskon, että teillä toimii. Itse en suostuisi järjestelyyn, jossa annetaan kaikki rakkaudellisen parisuhteen edut ilman sitoumusta ja velvollisuuksia. Rikkoisin siinä itseni.


    • Anonyymi

      Tuollaisia juttuja harrastin joskus ja naiset oli samaa mieltä että pannaan ja mennään kotiin sen jälkeen. Ei tunteita, vaan seksiä ja tyydytystä. Olin yhden naisen kanssa 8 kuukautta seksi suhteessa.

    • Anonyymi

      Tuollaisten naisten hyväksyminen on kulttuurimarxismia, jonka tarkoitus on tuhota ydinperhe. Ydinperhe ei pysy pystyssä, jos nainen on lumppu.

      • Anonyymi

        Ja tuon pitäis kiinnostaa, jos ei halua ydinperhettä?


      • Anonyymi

        Miesten pitäisi sitten lopettaa seksin vonkaaminen ja pidättäytyä vain parisuhdeseksissä, jotta naisista ei tule lumppuja. Miesten vika tämäkin, miehet saastuttaa naiset pelkällä kosketuksellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuon pitäis kiinnostaa, jos ei halua ydinperhettä?

        Paitsi jos toisella on ydinperhe seksisuhteen ohella.


    • Anonyymi

      Eikö tuo ole se unelma eli olis vaki naisia joiden luona käy sekstailemassa ja ehkä joskus voi pyytää heistä jonkun viihteelle juhlimaankin

      • Anonyymi

        Onko onnistunut vai haaveiletko vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko onnistunut vai haaveiletko vain?

        Olis se hienoo joka päivä eri nainen ja kivoimpien kanssa voi tavata toistenkin tai vakkaristi silloin tällöin


    • Anonyymi

      Yhdyntä naisen kanssa on parasta mitä voi tehdä. Siksi sitä harrastetaan eikä tarvii asua tai seurustella koska siitä tulis vaan ongelmia. Yhdyntä tekee iloiseksi toisin kuin parisuhde yhdyntä.

      • Anonyymi

        Totta ja siksi täytyy sietää naista ja naisen oikkuja ja piipitystä kun pian tekee taas mieli


    • Anonyymi

      pehmeät ppainikkeet nappistossa lojputbk

    • Ihan jees, kunhan se on kummallekin selvä ja sovittu homma, ettei kumpikaan satuta henkisesti toista. :o)

    • Anonyymi

      pehmoiset nappulat näpppäimistözzä :XD

    • Anonyymi

      Emme hyväksy

    • Anonyymi

      Sellainen suhde oli ihan paras!

      • Anonyymi

        Paneminen on paras asia maailmassa


    • Kolmas henkilö ei voi neuvoa osapuolia.

    • Anonyymi

      Kansanlaulussa sanotaan: "Ajamista, ajamista, ajamista varten se varsa on valjastettu. Panemista, panemista, panemista varten se heili on omistettu."

    • Anonyymi

      Tietojeni perusteella tehdään vähän jotain muutakin.
      Ihan kivoja suhteita tietty, jos ne osapuolille sopii eikä kumpikaan mitään muuta haaveile.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Tuolla tavoin vcoi päästö sairaalaan sairaanhoitajien hoidedtavaksi jos aattuu joku onnnettomuuzskin.

    • Anonyymi

      Nyt olen sisällä ja vankina jossain isossa sairaalassa sattui onnnettomuus ja olen vankina sellaisessa :*D

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe