Kokemusta vaille valmis

Hei.

Olen rauhallinen ja kiltti aviomies. Minulla on rakas vaimo, jonka kanssa keskustelemme rehellisesti ja avoimesti. Tällä hetkellä ajattelemme yhdessä, että voisin käydä jonkun toisen naisen kainalossa. Minulla ei ole mitään seksuaalista kokemusta muista naisista, joten kanssani pitää olla kärsivällinen ja keskustelutaitonen. Olen rationaalinen ihminen ja jos päätän levittää kokemuspohjaani, se ei tapahdu hetken mielijohteesta.

Hurmaat minut siis kirjoittamalla, et kuvalla. En kuitenkaan etsi sinusta pysyvämpää ystävää. Harrastuksillamme ei ole mitään merkitystä, emme tule koskaan harrastamaan yhdessä yhtään mitään.

Sen sijaan jaamme pienen hetken, ehkä yhden illan elämästämme ja heitämme sen taivaalle tuikkimaan loppuiäksemme.

Minun kanssa pärjää, kun osaa ilmaista itseään kirjoittamalla, eivätkä kiroilu ja rivoudet täytä kieltä. Kun on ystävällinen ja tervemielinen. Kun ei tavoittele erikoisia asioita, kuten alistamista, satuttamista tms. Ja kun pystyy tapaamaan uusia ihmisiä selvin päin.

Jos ajattelet samoin, ota yhteyttä. Jos olet varattu, kysy lupa mieheltäsi; viimeinen asia, mitä tahdon, on vihainen mies repimässä minua jalasta takaisin sisälle, kun pyrin ikkunasta pakoon.

Avointa, turvallista, iloista, valoisaa, mukavaa ja rauhallista iltaa odottaen.

Kik: jko401
@: [email protected]

12

2138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Menkää hoitoon sekopäät. Ehkä se aids sitten viimeistään säväyttää.

    • Kuinka itse olet aikanasi tavoittanut ensimmäisen oman sängyn ulkopuolisen kumppanin?

    • Anonyymi

      En usko että on vielä edes

    • Anonyymi

      Hei, kiva jos kuva ei ole tärkein asia. Ikäsi kiinnostaa... Terveisin 50-vuotias nainen

      • Kiitos kysymästä.
        Olen 40-vuotias.


      • Anonyymi
        Soidaanko kirjoitti:

        Kiitos kysymästä.
        Olen 40-vuotias.

        Mistä päin suomea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin suomea

        Pirkanmaalta. Entäpä itse? Onko sinulla Kik-sovellus? Minun Kik-tunnus on jko401


    • Anonyymi

      50 v nainen kuittaa. Liikaa ikäeroa ja kaukana. Joku muu ehtikin kysyä sijaintiasi. Hyvää joulunodotusta.

    • Anonyymi

      Mitä sinulla on tarjottavana?!

      • Jaa-a.. Mitähän tuohon sanoisi. Tuskin mitään kovin ihmeellistä. En halua luvata mitään kovin erikoista. En ole mikään erikoismies. Turvallisuutta ja hellyyttä. Semmosesta osaan puhua.


    • Oletko ehkä liitossa, jossa läheisyys ei toteudu? Oletteko keskustelleet miehesi kanssa tilanteesta? Kannusta, keskustelu lisää luottamusta.

    • Anonyymi

      Treffipalsta on toisaalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      183
      848
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe