Siitä se patteriterojen kurittaminen lähtee, eikä loppua ole näkyvissä kun kerran vauhtiin päästään. Tätähän ei sähköautokiimaiset itse tajua vielä vuosikausiin, kuvittelevat vain kupoli himmeänä kuinka halpaa ajelu on.
https://www.is.fi/autot/art-2000008359845.html
Sähköautojen käyttövero yli kaksinkertaistuu
11
999
Vastaukset
- Anonyymi
Korotus on viisikymppiä vuodessa kahden vuoden päästä. Jokaisessa tankillisessa bensaa on enemmän veroja.
- Anonyymi
Vauh, tuohon syöksee jokaisen sähköautoilijan konkurssiin.
- Anonyymi
"Toyota Corolla autovero | Autotie
Toyota Corolla Hatchback 1,8 Hybrid Active Business. Autovero. 1836,18 €. Ajon.vero/vuosi. 127,75 €."
Lataudkelvottoman ostaja maksaa sähköauton 15 vuoden verot ennenkuin ajaa metriäkään.- Anonyymi
Aika erikoinen kuvitelma tuo "latauskelvottoman ostaja maksaa sähköauton verot". Osoittaa melko suppeaa ajatusmaailmaa. Jos se oloasi helpottaa, niin hekumoi tuolla kuvitelmallisi vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen kuvitelma tuo "latauskelvottoman ostaja maksaa sähköauton verot". Osoittaa melko suppeaa ajatusmaailmaa. Jos se oloasi helpottaa, niin hekumoi tuolla kuvitelmallisi vaan.
Tuossa kyllä tarkoitin sitä että latauskelvoton maksaa saman määrän autoveroa jo pelkästään siitä että saa tojon kilpiin.
Siis sen saman summan kuin sähköauton vero on 15 vuodessa.
- Anonyymi
"Sanna Marinin (sd) hallitus esittää täyssähköautoilta perittävän vuotuisen ajoneuvoveron perusveron nostamista nykyisestä 53,29 eurosta 65 eurolla eli yhteensä 118,29 euroon vuodessa."
Aika rajua.- Anonyymi
Oikea suunta sikäli että verotetaan ennemmin käyttöä tai omistamista kuin hankintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea suunta sikäli että verotetaan ennemmin käyttöä tai omistamista kuin hankintaa.
Latauskelvottomilta verot otetaan sekä-että. Sekä silloin kun auto ostetaan että silloin kun sitä käytetään.
Valtion lypsylehmä numero yksi.
- Anonyymi
Eikä tässä vielä kaikki. Kohta fossiilisia polttoaineita aletaan verottaa myös rankemmin.
- Anonyymi
Olen ajanut viisi vuotta sähköautolla ja säästänyt 1500 euroa vuodessa käyttövoimakuluna eli 7.500 euroa. Tuolla ei ole mitään merkitystä sähköautoilijan kuluissa.
- Anonyymi
Nuo säästöt on mitättömiä, jos vertaa pääomakuluihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1367580KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237051Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693593Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521373216Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092754Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442298- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457