Kun aikanaan aloitin Duodart-lääkkeen eturauhasvaivoihin, lääkäri varoitteli, että se voi aiheuttaa jopa painajaisunia. Minulla ei kylläkään ollut mitään sellaista. Mutta nyt kun apteekki ehdotti paljon halvempaa rinnakkaisvalmistetta (tämä noin kympin purkki, Duodart nelisenkymppiä) niin uuden lääkkeen mukana unien näkeminen on kyllä selvästi lisääntynyt. Lääkkeen vaikutustako? Ei kyllä mitään painajaisia, mutta outoja unia kuitenkin. Kaikkia ei tietenkään enää herättyään muista. Muilla kokemuksia?
Eturauhaslääkkeet ja unien näkeminen?
Anonyymi
1120
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Joo, täydennän tähän, että viime yönä heräsin joskus neljän aikaan nähtyäni painajaisunta. Yksityiskohtia en muista, mutta voimalinjan alla oli paljon ihmisiä, kun johto katkesi ja putosi maahan. Se alkoi siinä ritistä ja sähistä.