Pukupuoti kokemuksia

Anonyymi

Onko kukaan tilannut pukupuoti.fi sivustolta mitään? Onko luotettava? Tilasin sieltä kuukausi sitten mekon ja ei ole vieläkään tullut. Myöskään käyttäjätunnukseni sinne ei enään käy.

18

2744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin tilasin mekon sieltä n. kuukausi sitten, ja käyttäjätunnuksen kanssa oli myös ongelmia. Nyt pääsen sisään järjestelmään, mutta tilauksen tiedoista on hävinnyt alushame. Yritin soittaa yritykseen, mutta ei vastattu.

    • Anonyymi

      Jatkoa edelliseen. Lähetin yritykseen sähköpostin, johon sainkin pikaisen vastauksen. Puku on tulossa ilmeisesti ulkomailla sijaitsevasta ompelimosta, mutta kansainväliset lähetykset tökkivät nyt ja toimituksessa on pientä viivettä. Yrityksestä kysyttiin, että haluanko vielä odottaa, tai jos on kiire, niin voisin saada toisen puvun paikan päältä, tai sitten rahat takaisin. Odotellaan vielä :)

    • Anonyymi

      3 viikkoa sitten tilasin eikä mitään ole kuulunut. Yritin myös soittaa asiakaspalveluun, mutta sieltä ei vastattu. Voisiko joku kommentoida, jos on mekkonsa saanut. Kuinka pian tuli ja miten vastasi kuvaa ym.

    • Anonyymi

      Tilasin mekon itselleni sieltä viikko sitten ja en pääse kirjautumaan sivustoille, eikä minulle vastata sähköposteihin/ puheluihin. ..?

    • Anonyymi

      Minun kohdallani tilauksesta kulunut jo kymmenisen viikkoa. Kysyessäni pahoittelivat viivästystä ja arvelivat mekon saapuvan heille muutaman päivän, jopa viikon kuluttua. Tästä nyt yli kaksi viikkoa.

      • Anonyymi

        Onko puku tullut vielä? Mietin että pitäisikö ottaa yhteyttä poliisiin jos yrityksestä ei kuulu mitään


      • Anonyymi

        Mekkoni saapui vihdoin tänään. Kauan siinä meni, mutta tulipa kuitenkin. Eroaa ehkä jonkin verran väriltään ja koristeiltaan mallikuvista, mutta on joka tapauksessa hieno ja hyvin mitoitettu.


    • Anonyymi

      Tilasin yli 2kk sitten mekon ja eipä oo vieläkään näkynyt. Sähköpostia useaan otteeseen laitettu ja aina pahoiteltu viiveestä yms. Sain kyllä hyvitystä mekosta mutta ei vieläkään ole saapunut paikalle vaikka viimeksi 3 viikkoa sitten sähköpostia laittanut.

      • Anonyymi

        Kuvittelin olevani ajoissa liikkeellä, kun tilasin firmasta vanhojentassipuvun syyskuun alussa! Siitä asti olen odotellut mekkoa saapuvaksi, mutta ihan turhaan. Kuukausi sitten laitoin sähköpostia ja vastattiin, että vielä reilu viikko menee. Juu, nyt on mennyt siis taas kuukausi. Olen yrittänyt soittaa, mutta eihän sieltä kukaan vastaa. Varmaan jo arvaavat mitä asiani koskisi. Toivottavasti sähköpostiini vastattaisiin, tosi arvaan vastauksen jo etukäteen. Tuleekohan mekkoa ikinä?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvittelin olevani ajoissa liikkeellä, kun tilasin firmasta vanhojentassipuvun syyskuun alussa! Siitä asti olen odotellut mekkoa saapuvaksi, mutta ihan turhaan. Kuukausi sitten laitoin sähköpostia ja vastattiin, että vielä reilu viikko menee. Juu, nyt on mennyt siis taas kuukausi. Olen yrittänyt soittaa, mutta eihän sieltä kukaan vastaa. Varmaan jo arvaavat mitä asiani koskisi. Toivottavasti sähköpostiini vastattaisiin, tosi arvaan vastauksen jo etukäteen. Tuleekohan mekkoa ikinä?!?

        joo itekkin tässä mietin että tuleekohan mun vanhojentanssimekko ikinä vai ei…


      • Anonyymi

        Millaisen hyvityksen sait? Kukaan puvun tilannut ei ilmeisesti ole saanut mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen hyvityksen sait? Kukaan puvun tilannut ei ilmeisesti ole saanut mitään..

        Minä sain 35 euron hyvityksen. Se kilahti tilille muutamassa päivässä. Mekko luvattiin kahden viikon kuluessa. Nyt on viikko mennyt. Saas nähdä saadaanko mekko ihan oikeasti ensi viikolla.


    • Anonyymi

      Tilattiin mekko 23.10. En ole saanut ketään kiinni, pyysin että otettaisiin mitat yrityksen toimesta. Pankiin soitin, kun luottokortilla maksettu, rahat saa takaisin jos mekko ei tule.

    • Anonyymi

      Onko Pukupuodilla siis liike Jyväskylässä, ja onko kukaan käynyt siellä? Millainen palvelu?

    • Anonyymi

      Mekko tuli tänään ja muuten vastasi kuvioinnilta, mutta ei istunut hyvin, hieman liian lyhyt ja rintojen paikat olivat rintakehällä. Nyt sitten miettimään onko mekko korjattavissa vai täytyykö palauttaa ja alkaa etsimään uutta. Kiire vain tulee!

      • Anonyymi

        Minkä niistä tilasit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä niistä tilasit? :)

        Punainen mekko jossa oli kukkia alaosassa, tähän ei saa kuvaa mutta nimellä "sininen/punainen vanhojentanssimekko"
        Kuviointi oli sama mutta muoto hieman eri etenkin yläosassa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe