Onko kukaan tilannut pukupuoti.fi sivustolta mitään? Onko luotettava? Tilasin sieltä kuukausi sitten mekon ja ei ole vieläkään tullut. Myöskään käyttäjätunnukseni sinne ei enään käy.
Pukupuoti kokemuksia
18
3046
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin tilasin mekon sieltä n. kuukausi sitten, ja käyttäjätunnuksen kanssa oli myös ongelmia. Nyt pääsen sisään järjestelmään, mutta tilauksen tiedoista on hävinnyt alushame. Yritin soittaa yritykseen, mutta ei vastattu.
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen. Lähetin yritykseen sähköpostin, johon sainkin pikaisen vastauksen. Puku on tulossa ilmeisesti ulkomailla sijaitsevasta ompelimosta, mutta kansainväliset lähetykset tökkivät nyt ja toimituksessa on pientä viivettä. Yrityksestä kysyttiin, että haluanko vielä odottaa, tai jos on kiire, niin voisin saada toisen puvun paikan päältä, tai sitten rahat takaisin. Odotellaan vielä :)
- Anonyymi
3 viikkoa sitten tilasin eikä mitään ole kuulunut. Yritin myös soittaa asiakaspalveluun, mutta sieltä ei vastattu. Voisiko joku kommentoida, jos on mekkonsa saanut. Kuinka pian tuli ja miten vastasi kuvaa ym.
- Anonyymi
Tilasin mekon itselleni sieltä viikko sitten ja en pääse kirjautumaan sivustoille, eikä minulle vastata sähköposteihin/ puheluihin. ..?
- Anonyymi
Minun kohdallani tilauksesta kulunut jo kymmenisen viikkoa. Kysyessäni pahoittelivat viivästystä ja arvelivat mekon saapuvan heille muutaman päivän, jopa viikon kuluttua. Tästä nyt yli kaksi viikkoa.
- Anonyymi
Onko puku tullut vielä? Mietin että pitäisikö ottaa yhteyttä poliisiin jos yrityksestä ei kuulu mitään
- Anonyymi
Mekkoni saapui vihdoin tänään. Kauan siinä meni, mutta tulipa kuitenkin. Eroaa ehkä jonkin verran väriltään ja koristeiltaan mallikuvista, mutta on joka tapauksessa hieno ja hyvin mitoitettu.
- Anonyymi
Tilasin yli 2kk sitten mekon ja eipä oo vieläkään näkynyt. Sähköpostia useaan otteeseen laitettu ja aina pahoiteltu viiveestä yms. Sain kyllä hyvitystä mekosta mutta ei vieläkään ole saapunut paikalle vaikka viimeksi 3 viikkoa sitten sähköpostia laittanut.
- Anonyymi
Kuvittelin olevani ajoissa liikkeellä, kun tilasin firmasta vanhojentassipuvun syyskuun alussa! Siitä asti olen odotellut mekkoa saapuvaksi, mutta ihan turhaan. Kuukausi sitten laitoin sähköpostia ja vastattiin, että vielä reilu viikko menee. Juu, nyt on mennyt siis taas kuukausi. Olen yrittänyt soittaa, mutta eihän sieltä kukaan vastaa. Varmaan jo arvaavat mitä asiani koskisi. Toivottavasti sähköpostiini vastattaisiin, tosi arvaan vastauksen jo etukäteen. Tuleekohan mekkoa ikinä?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelin olevani ajoissa liikkeellä, kun tilasin firmasta vanhojentassipuvun syyskuun alussa! Siitä asti olen odotellut mekkoa saapuvaksi, mutta ihan turhaan. Kuukausi sitten laitoin sähköpostia ja vastattiin, että vielä reilu viikko menee. Juu, nyt on mennyt siis taas kuukausi. Olen yrittänyt soittaa, mutta eihän sieltä kukaan vastaa. Varmaan jo arvaavat mitä asiani koskisi. Toivottavasti sähköpostiini vastattaisiin, tosi arvaan vastauksen jo etukäteen. Tuleekohan mekkoa ikinä?!?
joo itekkin tässä mietin että tuleekohan mun vanhojentanssimekko ikinä vai ei…
- Anonyymi
Millaisen hyvityksen sait? Kukaan puvun tilannut ei ilmeisesti ole saanut mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisen hyvityksen sait? Kukaan puvun tilannut ei ilmeisesti ole saanut mitään..
Minä sain 35 euron hyvityksen. Se kilahti tilille muutamassa päivässä. Mekko luvattiin kahden viikon kuluessa. Nyt on viikko mennyt. Saas nähdä saadaanko mekko ihan oikeasti ensi viikolla.
- Anonyymi
Tilattiin mekko 23.10. En ole saanut ketään kiinni, pyysin että otettaisiin mitat yrityksen toimesta. Pankiin soitin, kun luottokortilla maksettu, rahat saa takaisin jos mekko ei tule.
- Anonyymi
Onko Pukupuodilla siis liike Jyväskylässä, ja onko kukaan käynyt siellä? Millainen palvelu?
- Anonyymi
Mekko tuli tänään ja muuten vastasi kuvioinnilta, mutta ei istunut hyvin, hieman liian lyhyt ja rintojen paikat olivat rintakehällä. Nyt sitten miettimään onko mekko korjattavissa vai täytyykö palauttaa ja alkaa etsimään uutta. Kiire vain tulee!
- Anonyymi
Minkä niistä tilasit? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä niistä tilasit? :)
Punainen mekko jossa oli kukkia alaosassa, tähän ei saa kuvaa mutta nimellä "sininen/punainen vanhojentanssimekko"
Kuviointi oli sama mutta muoto hieman eri etenkin yläosassa
- Anonyymi
Parempi vaate ja desing tuote sivusto on https://eskolifestyle.company.site/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814