Kuuluuko seksi kaveruuteen?

Anonyymi

Mitä olette mieltä

35

1434

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Parisuhteeseen. Kaverisuhde on kaverisuhde. Seksisuhde on seksisuhde. Työsuhde on työsuhde. Catch a glue?

      • Anonyymi

        Liimaa ei saa kiinni.. tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liimaa ei saa kiinni.. tästä.

        Olen pahoillani. Yksinkertaisemmin asiaa ei voi enää ilmaista esimerkein perustellen. Ainoastaan ensimmäinen sana silloin riittää. Ei. Joko nyt tajusit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani. Yksinkertaisemmin asiaa ei voi enää ilmaista esimerkein perustellen. Ainoastaan ensimmäinen sana silloin riittää. Ei. Joko nyt tajusit?

        Have no glue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Have no glue.

        Tilannetaju hallussa, hienoa :)


    • Anonyymi

      ei kuulu.

    • Anonyymi

      Minun elämässäni ei kuulu, muiden elämään en ota kantaa. Mun elämässäni seksi kuuluu vain parisuhteeseen - seksisuhteita en harrasta.

    • Jos on tarpeeksi hyvä kaverisuhde.

      • Anonyymi

        Joo, pitää olla aika helvetin hyvä kaveri.


    • Anonyymi

      no ei siitä mitään sääntöjä ole. kuuluu jos kaksi ihmistä keskenään niin päättää. bonobot hoitavat sosiaalisia suhteitaan seksillä. rauhanomaisia verrattuna simpansseihin.

    • Anonyymi

      Tietenkin voi kuulua!!!!

    • Anonyymi

      Riippuu kaveruudesta. Ensin jutellaan seksistä ja asia johtaa toiseen. Kaveruus voi kärsiäkin siitä ja toisaalta jos ei ole luottamusta niin kaveruus voi kärsiä!

      Olen kuullu lapsuuden ystävistä jotka oli tehneet tyttökivaa ja kaveruus vahvistui. Mutta jos on mies ja nainen kavereita ja juttu kehittyy seksiin asti? Pystyykö mies ja nainen olemaan kavereita? Jos itsellä olisi nainen kaverina ja tulisi tilaisuus niin mitä tekisin?

      • Anonyymi

        Ps! Jatkoa aiempaan kommenttiini


        Itsellä ollut sen verran kokemusta kaveruudesta naisten kanssa joka alkoi sähköpostilla ja kirjeellä. Kannattaa heti ekoissa kirjeissä käydä läpi asiat jotka haluaa skipata eli ei halua edes keskusteluun.

        Livessä itse koen outona kun ekana ollaan halaamassa ja se sitten vasta on kaveruutta kun periaatteessa vieras lähestyy noin.

        En tiedä sitten miten kaverit menee tilanteeseen jossa kettu menee koloon tai mitä nuo halaamisen tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Tottakai kaksi ystävystä voivat alkaa tuntemaan romanttista vetoa toisiaan kohtaan! Tapauskohtaista.

      • Anonyymi

        Romanttisuutta on monenlaista. Itse olen ihastunut yhteen vastakkaista sukupuolta olevaan ihmiseen, mutta oli pakko ymmärtää totuus.


    • Anonyymi

      Ei.

    • Anonyymi

      Jos aloittaja on kovin nuori ja saanut kaverilta tälläisen ehdotuksen, niin miettisin kaksi kertaa!

      ”Aikuisen oikeasti aikuise” ei tälläistä mieti. Kaverit on kavereita ja seksi vaatii ehkä vähän muuta. Seksi ei ole hyväntekeväisyyttä ja se on on vaikea keskustelu m n on asiallisesti vaikeaa ja ainakin itse pelkään että kysyn liikaa! Olenkin kysynyt ja saanut torjuntaa mutta myös myöntäjä.

    • Anonyymi

      Riippuu tilanteesta. Olen pannut kaverinaisia.

      • Anonyymi

        Sinä nyt panet ketä tahansa naista joka suostuu.


    • Anonyymi

      No jos kumpikin on oikeasti sitä mieltä niin miksipä ei. Ei se ole keneltäkään pois.

    • Anonyymi

      Jotkut saattavat olla vaan panokavereita, harrastavat seksiä ja kumpikin elää omaa elämää erikseen.

      • Anonyymi

        Onko tuollainen kaveruutta? Tarvisiko tuollaisessa edes aitoa kiinnostusta toisesta jos kaikki perustuu vain seksiin.


    • Anonyymi

      Syökö se kaveruutta että kaksi ihmistä ei uskalla vaikka kumminkin puolin tietää asian. Joskus voi olla jotain ilmassa ja saattaa olla jopa keskustelua mutta ei muuta oikeasti. Aika monet kuitenkin halaa toisiaan mutta entäs jos oli enemmän?

      Itse jätin tilaisuuden käyttämättä vaikka toinen olisi halunnut jutella.

    • Anonyymi

      Minä ja naispuolinen ystäväni erosimme samaan aikaan ja siinä sitten toimimme toisillemme henkisenä tukena. Jonkun ajan päästä hän ehdotti suoraan että mitä sanoisit jos mentäisiin sänkyyn. Sanoin että olen minäkin sitä ajatellut ja sanoin että mennään vaan. Niin menin viikonloppuna päiväpanolle hänen luokseen ja siitä se alkoi meidän lyhyehkö suhde. Kun saimme enimmän tarpeen tyydytettyä tajusimme että emme me ehkä ole mikään ihanne pari ja suhde loppui. Vuoteen ei tavattu mutta sitten puhuimme asian selväksi ja olemme olleet senkin jälkeen yhteyksissä. Molemmilla on parisuhde eikä asia haittaa meitä.

    • Anonyymi

      Ihan kokemuksesta voin sanoa että naiset haluaa olla kavereita vain sen takia ettei tarvitse edetä seksiin! Naiset tulee tillittämään suoraan silmiin ja puhuvat pehmeitä ja saavat halvaannutettua mieheltä tilanteen jossa seksin esiinottaminen on mahdotonta. Naiset etsii kumppaninsa aivan eri tavalla ja ovat kavereita virka-aikana klo 9-15:50 niinä päivinä joiden vuodessa helmikuussa on 29pv ja vuosiluvun viimeinen numero on 8

    • Anonyymi

      Seksi saattaa estää kaveruuden, seksi muuttaa kaveruutta ja ihan kokemuksesta. - puhuminen seksistä saattaa jopa lopettaa kaveruuden. Jos tunnustaa kaverille halunsa toista kohtaan, niin tekee harakirin. Loppupelissä jos kaikki asiat on avoimia, niin se tapahtuu nopeasti ilman miettimistä! Hali saattaa muuttua suudelmaksi ja suudelma syvemmäksi halaukseksi. Tilanne voi olla kiusallinen siinä hetkessä, mutta seuraavalla kerralla asian voi ottaa jo puheeksi. Itselläni on kokemus tästä.

    • Anonyymi

      Yksi vastaus vielä. En tiedä mikä on tämän viestiketjun aloittajan asema tässä asiassa. Onko kaveri pyytänyt seksiä vai onko aloittajaa alkanut kiinnostamaan kaveri. Tai onko kaveri nainen vai mies vai onko kyse samansukupuolisista ja ennenkaikkea ketjun aloittajan ikä. Nuori vai aikuinen.

      Yleensä kaveruus ja säätäminen on kaksi eri asias. Ei kaverin kanssa sooloilla, mutta ei kai se nyt niin pahakaan ole! Voi se olla olla mahdollistakin. Olen kuullut kaksi erillaista juttua nuorten naisten kokemuksista! Toinen oli viety loppuun saakka ja toinen jäänyt keskustelun tasolle. Kumpi on parempi. Kumpikaan ei vaikuttanut kaveruuteen!

    • Anonyymi

      Kaveruteen ei koskaan! Mutta voi olla ihmisen kassa nimellä suhde,jossa seksiä harastetaan mutta muuten eri elämä ja arki.

    • Anonyymi

      Ei kuulu

    • Anonyymi

      On aina muistettava, jos toinen makaa myös muiden kavereiden kanssa. Voi aina syntyä mustasukkaisuutta.

      Kaverin kanssa seksi ei merkitse seurustelua, ellei siitä erikseen sovita.

      • Anonyymi

        Mutta miettiikö kaikki sitä kenen kanssa on ollut!


    • Anonyymi

      Ei kuulu.
      Kaveruus on reilua kaveruutta.
      Huoraus kaverin kanssa alentavaa molempia kohtaan.
      Huorat , oli ne palkallisia tai ei, ei ole kavereita.

    • Ei kuulu. Seksi ei kuulu kaverisuhteisiin. Ei mun kaverisuhteisiin. Seksi ei myöskään ole kuin hymy, jonka voi lahjoittaa kelle vaan vastaantulijalle.

    • Anonyymi

      Tavallisesti ei, mutta jos molemmat huomaavat tuntevansa romanttisia tunteita toisiaan kohtaan, voi siitä tulla tavallista ystävyyttä suurempi asia!

      Voi hyvinkin kuulua, tietenkin, ja se ei muille kuulu, eikä ole muilta pois.

    • Anonyymi

      Eihän seksi ole mitään hyväntekeväisyyttä. Mutta kyllä se vituttaa kun nainen kehuu ystävyyttä ja sanoo välittävänsä yms eikä ole muuta kuin sanat joiden välistä ymmärtää viestiä. Itsellä on sellainen liia korkeasti koulutettu kaveri suhteessa omaan koulutukseen. Hän sanoi suoraan ettei minulla ole riittävästi rahaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      323
      3188
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1414
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      283
      1236
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe