tatuoinnin paraneminen

tyttö

hei vaan kaikille!

otin pienen liskotatuoinnin pari viikkoa sitten ja se on parantunut tosi hyvin lukuunottamatta yhtä liskon jaloista.

jalan päälle on kasvanut todella paksua ihoa ja nyt liskon jalka on ihan "sumuisen" näköinen eikä siinä ole selkeitä ääriviivoja.

se ei ole lainkaan kipeä eikä ärtynyt, ihoa on vaan kasvanut todella paksusti siihen. pelkäänkin nyt, että jos ylimääräiset värit mitkä on kiinni kuolleessa ihossa ei pääse irtoamaan niin saan jonkun tulehduksen.

onko kenellekkään käyny vastaavasti? mitä kannattaisi tehdä? vai onko vain parempi odotella ja toivoa, että se ihokerros häipyy siitä johonkin?

10

13532

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatuu

Moi! Voi olla että siitä kohdasta on rupi lähtenyt ennen aikojaan pois.Käyppä näyttämässä liskoasi tatuoijallesi niin homma lähtee etenemään...

• tyttö

mitä tarkalleen ottaen meinaat ruven enne aikojaan pois lähtemisellä?

olen rasvannut tatuointia niin, että rupea ei ole päässyt muodostumaan. muualta kuollut iho on lähtenyt tosi nätisti pois päältä mutta tohon yhteen jalkaan muodostui vaan sellanen paksu kalvo päälle.

• tatuu
        tyttö kirjoitti:

mitä tarkalleen ottaen meinaat ruven enne aikojaan pois lähtemisellä?

olen rasvannut tatuointia niin, että rupea ei ole päässyt muodostumaan. muualta kuollut iho on lähtenyt tosi nätisti pois päältä mutta tohon yhteen jalkaan muodostui vaan sellanen paksu kalvo päälle.

Tjaah, itellä tullut kuvailemasi näköinen jälki kun olen vahingossa raapaissut ruven pois, elix mulle ainakin tullut rupi jokaisen tatuoinnin päälle...lieneekö sitten ollut huonolla rasvauksella, ööh..

• Nimismies

Odottelet vaan ihan rauhassa. Mulla oli vähän samaa juttua. Joulun jälkeen tehtiin osa tatuoinnista ja pari kuukautta perään loppuosa. Kun pari viikkoa oli kulunut, näytti uudempi osa ihan erilaiselta. Nyt ne on samanlaiset.

• sdifhjsiodafj

... ne näyttää erilaisilta ne osat jos eri aikaan tehtiin! voi helvetti miten fiksua... pientä liskoa harvemmin tehdään kahteen osaan. mulla lähti rupi ennen aikojaan pois yhestä kohdasta ja siitä jäi värit sumeemmiksi, joten käyt vaan näyttämässä artistille niin pitäis saada ilmainen uudelleenväritys.

• tyttö
        sdifhjsiodafj kirjoitti:

... ne näyttää erilaisilta ne osat jos eri aikaan tehtiin! voi helvetti miten fiksua... pientä liskoa harvemmin tehdään kahteen osaan. mulla lähti rupi ennen aikojaan pois yhestä kohdasta ja siitä jäi värit sumeemmiksi, joten käyt vaan näyttämässä artistille niin pitäis saada ilmainen uudelleenväritys.

no nyt mä vasta hokasin mitä tarkotatte ruven ennenaikasella irtoamisella!

kun mulla ei ollut tullut rupea vielä liskon jalan päälle vaan iho alko vaan ihan yht'äkkiä rakentamaan siihen sellasta kalvoa. itse liskon jalan värit ei ole haalistuneet vaan jalka näyttää haalealta koska siinä on sitä ihoa niin paljon päällä. Olen rasvannut tationtiliikeen suosittelemalla rasvalla liskoani niin ahkerasti, että mitään rupea ei koskaan päässyt muodostumaan. kuollut iho lähti päältä vaan nätisti pois suikaleina (paitsi jalasta, johon tuli ihokerros päälle).

nyt se paksu ihokerros on kyllä alkanut kuivumaan ja toivo elää, että se muuttuisi ruveksi tässä lähipäivinä ja sitten ylimääräiset ihot irtoaisi niin, että liskon jalkakin tulisi sieltä esiin.

mutta hyvä tietää, että jos värit ovat haalistuneet kun rupi (toivonmukaan) joskus irtoaa niin tatuoijat tekevät siihen uudelleen väritystä.

• kuukausi

Tatuointi paranee lopullisesti noin kuukaudessa. Kuukauden päästäkin iho saattaa olla tatuoinnin päältä hieman "kiiltävä" joka on merkki siitä ettei tatuointi ole vielä täysin parantunut. Odota vähintään kuukausi tatuoinnin ottamisesta ennenkuin menet liikkeeseen sitä näyttämään. Yleensä paranemisen aikana tapahtuneet muutokset korjataan liikkeissä samaan hintaan, mutta kuvan ottamisesta täytyy olla kulunut vähintään tuo kuukausi.

• ........

mulla on iso tribali tatska alaselässä ja kiinalainen kuva käsivarressa ja kummassakin taskassa oli just tuollaista "paksua ihoa".. mutta ei mennyt pitkään ku ne lähti siitä..suihkuttelin yms sitä niin se lähti pois :)

• mii23

mulla vasta paranemassa tatuointi muutama päivä sit otettu nyt vasta rupea tulossa vaikka rasvailen sitä useesti jopa 7 kertaa paivassä mutta annan sille myös ilmaa että paranisi pian.... olisiko myös syynsä siinä..... aika näyttää

• Tyttimytti
        mii23 kirjoitti:

mulla vasta paranemassa tatuointi muutama päivä sit otettu nyt vasta rupea tulossa vaikka rasvailen sitä useesti jopa 7 kertaa paivassä mutta annan sille myös ilmaa että paranisi pian.... olisiko myös syynsä siinä..... aika näyttää

Minulle sanottiin että pitää rasvata aina kun kuivuu eli aika monta kertaa saa rasvailla päivässä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe