Pitääkö ottaa mallia Ohisalosta....vai riittääkö kun osaa lorvia eduskuntatalon käytävillä ja vastailla asiaan vastaamatta mitään...kuten Marinkin tekee.
Ministerin työpäivä???
14
81
Vastaukset
Nii oppositio vaati viikolla eduskunnan täysistunnolla miksei Marin ole vastaamassa kysymyksiin mitä esitetään, vaikea vastailla kun Brysselissä ja Saksassa useita päiviä.
Taisi olla vuosi sitten kun Marin oli taas Bryssellissä, ennen lähtöä Tom Packaleen koronaan altistuteena sattui eduskunnan hississä samaan aikaan Marinin kanssa, Marin joutui keskyttämään työmatkansa varovais syystä, siitähän Packaleen riemastui kertomaan iltapäivälehdessä muka Marin kieroilee ja ei hoida töitään.- Anonyymi
Se oli tämä juttu. Persuilla ei äly riitä pysyä poissa tartunnan saatuaan...
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006671666.html
- Anonyymi
Kriittisesti suhtaudumme, kriittisesti, kriittisesti. Päätökset tehdään EU:n palatseissa, olkoot ministerimme kuinka kriittisiä tahansa. EU lait menevät kansallisten perustuslakien yli, on kuultu pää bile ministerin sanoneen. Obsolite you are - we have got over it. With best regards: - Boom boom boomer ice cubes in hat.
Jokaisen, nuorenkin ihmisen työ-päivä koostuu siitä mihin hänen katsotaan kykenevän.
Kuten täällä on huomattukin, tuo vaikuttaa myös aterioitten hintoihin.
Toisinaan minäkin lorvin työn-antajani käytävillä.
Koska eivät uskaltaneet moittia minua.
Olin niin tärkeä, hyvin älykäs ja kouluttautunut ihminen.
H."Olin niin tärkeä, hyvin älykäs ja kouluttautunut ihminen."
Oliko tuo oma mielipiteesi, vai kuulitko asian myös muilta?
Minä olen aina hoitanut hommani niin hyvin kun olen osannut.
Mutta samat hommat olisi voinut tehdä moni muukin, yhtä hyvin.
Silti olen tyytyväinen, sain palkan jolla tulin toimeen mieheni tietysti sai myös palkkaa perheen elatukseen.
En ole ollut kunnianhimoinen, minulla oli omat kiinnostuksen kohteet ja juttuni jotka olivat itselleni tärkeitä.
Sen verran olen osallistunut politiikkaan että näin millaista lehmäkaupustelua se oli. Sulle, mulle...
Ehkä olisi hyvä että päättäjillä olisi vähän enemmän elämänkokemusta. Silti on hyvä että eläkeiän ylittäneet ukkelit alkavat olla vähemmistönä päättäjissä.
- Anonyymi
Missä sinä aloittaja lorvisit? Keittiö - makuuhuone - olohuone -akselilla?
Beng
Taas maalitustehtaan aloitus ja voi p..kele, kun noita piisaa. - Anonyymi
Tyhmä ja ahkera on pahin yhdistelmä.
- Anonyymi
11:19
Pistit pahan. Hihhiihhii.
Beng - Anonyymi
Tuntuu tuollaiselta aika ajoin. - Nm. Ahkera-L_i_a
- Anonyymi
Kannattaisiko panna omat työpäivänsä järjestykseen, kun ne ovat sinua paljon lähempänä olevia asioita kuin ministerien työpäivät, jotka eivät ole hallittavissasi. - Nm. Älä ota upseerien murheita, kun et ole saanut heidän lahjojaankaan
Suomen tilanne on niin kauan hyvä kun kookoomus ja persut ulkona päätöksen teossa.
- Anonyymi
Junttipersun aloitus.
- Anonyymi
Hih hih,vaan kylläpä oli iltiksessä oivallinen diaknoosi Marinin käyttäytymiselle......pääministerin arvolle sopiva.
- Anonyymi
Päivi Räsäselle on ulkomaita myöten kerätty yli 200 000 tukiallekirjoitusta .
Syyttäjä Toiviaisen telexit tukkeutuvat ulkoa tulevista kannanotoista.
Toiviainen iski kätensä sellaiseen liemeen, ettei kuuna päivänä arvannut, naisrukka mihin sotkeutui.
Täysi tuki Päiville ja voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37229Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3821991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2661702Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291653Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2911372- 731112
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61799- 47786
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749