Mun mies oli rakastunut työkaveriin ja jätti kuin seinään yli 25 v perhe ja parisuhteen jälkeen. Minulla oli ollut herkkiä tunteita työkaverini, mutta olimme kumpikin puhuneet kunnioittavamme puolisojamme, joten se ei edennyt sen kummemmin siitä. Se siitä. Mieheni lähti kuten ketroin yllättäen, ja heti siinä kaiken kriisin keskellä elämääni etsiessäni kapakassa lähdin ensimmäisen miehen matkaan vaatien itseni lopettamaan mielessä kaiken entisen siihen. Sänky oli peitetty mustin sikkkilakanoin ja seinällä oli peilejä. Oli kuuma yö ja kaikki niin hikistä, auringon lämpö ei poistunut kodeista.
Mies kertoi vaimonsa jättäneen hänet pettämisen tähden. Pystyi kuulemaan miten makuuhuoneeseen pedattu mustat silkkilakanat huusivat, "pane poika pane". Tein työni loistokkaasti, vaikja en välittänyt makuuhuoneen tapahtumista Olin sen pääosan esittäjä, vaikka oksensi henkisesti mustaa verta.
Onnea ja voimia kaikille petetyille.
Minun on ollut paha olla pitkän aikaa. Toivottavasti osaatte rakastaa ja arvostaa itseänne enemmän kuin minä.
Karu tarina pettämisistä
3
787
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minä toivoin jälkikäteen, että me kohtaavat oli olleet pettäjänä jätetty ja petettynä jätetty, sillä se oli niin kauheaa, ettemme olisi koskaan voineet olla henkisesti mitään yhtä. Siksi minä oksensin ja oksennan vieläkin, kunnes ymmärrän antaa anteeksi meille kahdelle kunnalliselle
- Anonyymi
Pettäminen on kosketus pahuuteen. Se tuhoaa niin syvältä ihmistä, että palautuminen on hankalaa. Ainoa tapa on antaa itselleen anteeksi ja hylätä pettäjät. He edustavat pahuutta.
- Anonyymi
Mitä arvoa on pitkällä suhteella jos tuollasta tapahtuu! Ei sillä. Ei se saa olla ongelma jos vaikka joskus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446