Oranssit kontiot

Anonyymi

Citymarketeihin on tullut myyntiin oransseja Nokian Kontioita ihan aikuisten miesten koossa, ainakin numeroon 45 asti näytti kokoja löytyvän. Kiva väri ja vaihtoehto perinteisille mustille. Tänään ostin itselle semmoiset. Jännä saapastella värikkäämmissä kumppareissa. Onko kukaan muu tehnyt saman ostoksen?

23

1953

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve, en ostanut. Minulla on edelleen vanhant punaiset kontiot ja tuo Oranssin sävy ei oikein lyönyt läpi.

      • Anonyymi

        Punaiset kontiot on kyllä sairaan hienot, ja keltaisista tykkäisin myös. Mutta kun niissä ei ole tarpeeksi isoja kokoja. Onneksi nyt kuitenkin tuli noita oransseja tarjolle. Pääasia että on jotain iloisempaa väriä kuin mustaa.


    • Anonyymi

      Sai oranssit kontiot vaimolta syntymäpäivälahjaksi. On mielestäni kyllä upeat saappaat.

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon, hienon lahjan sait. Fiksu vaimo sinulla :)


    • Anonyymi

      Nyt äkkiä hakemaan mustille 45 kokoisille kaverit!

    • Anonyymi

      Saako keltaisia Kontioita mihin kokoon asti? Näin yksi päivä eräällä koiraa ulkoiluttavalla miehellä keltaiset Kontiot, mutta oli vaikea arvioida kokoa. Punaisethan loppuu kokoon 42.

      • Anonyymi

        42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.

        Punaiset 43 menee heti hankintaan jos tulevat myyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.

        Tämäpä kiinnostava tieto. Mistä on peräisin? Menen kyllä heti ostamaan punaiset, jos tuota kokoa on jossain saatavilla.


      • Anonyymi

        42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.

        Minulle taas 43 tuppaa olemaan vähän jämpti joten mustilla Kontioilla on menty tähän asti, koot 44 ja 45. Jos oranssia löytyy tosiaan 45 asti niin nehän on heti hankittava. Olisin jo aikaa sitte hommannut sekä punaiset että keltaiset Kontiot jos vain kokoja löytyisi. Kiiltävä kirkas punainen on kyllä todella näyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.

        Mitä kaikkia värejä on Kontioissa ollut? Tällä hetkellä kaupoissa on mustia, punaisia, keltaisia, oransseja ja luumuja. Muistan tumman siniset, tuohen valkoiset, tumman vihreät, fuksian ja limen väriset. Miehillä olen nähnyt mustat, punaiset, keltaiset, valkoiset ja kaverilla oli tumman siniset. Unohtuiko joku väri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaikkia värejä on Kontioissa ollut? Tällä hetkellä kaupoissa on mustia, punaisia, keltaisia, oransseja ja luumuja. Muistan tumman siniset, tuohen valkoiset, tumman vihreät, fuksian ja limen väriset. Miehillä olen nähnyt mustat, punaiset, keltaiset, valkoiset ja kaverilla oli tumman siniset. Unohtuiko joku väri?

        Sinisiä on myös tällä hetkellä myynnissä. Aikoinaan on ollut kaksiväristä harmaa/vihreää, vihreästäkin on ollut tummenpaa ja vaaleampaa sävyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisiä on myös tällä hetkellä myynnissä. Aikoinaan on ollut kaksiväristä harmaa/vihreää, vihreästäkin on ollut tummenpaa ja vaaleampaa sävyä.

        Ja eikös välillä ollut Kontioita myös sellaisella Jussipaita-kuviolla, punaharmaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punaiset 43 menee heti hankintaan jos tulevat myyntiin.

        Netin mukaan Kärkkäisellä olisi punaisia Kontioita 43 koossa. Outoa ettei sellaisia löydy muualta, ei edes Nokian jalkineiden sivustolta. En erityisemmin diggaa Kärkkäistä, mutta pakkohan se on nyt mennä myymälään katsomaan ja kokeilemaan. Jos tieto pitää paikkansa, niin olen vielä tällä viikolla punaisten Kontioiden ylpeä omistaja.


    • Anonyymi

      Huuto.netissä on myynnissä koon 43-45 oransseja Kontioita!

    • Anonyymi

      Saapasintoilija taas vauhdissa. Yritä hankkia elämääsi jotain muuta sisältöä!

      • Anonyymi

        Olet vain kateellinen. Takaisin peiton alle tumputtamaan!


    • Anonyymi

      Oranssi oli saanut sama oranssi kuin Hai saappaissa. Sitten olisin ostanut. Nyt en digannut väriä. Nokian Jalkineilla on vaan huonnonnus kampanja. Uusien kontoiden varrrensuu ja varsi on ohennettu niin, että ne ovat kuin muovipussit. Itselläni on vuoden 2016 punaiset kontiot ja ne tehtiin vielä jäykällä lestillä. Seuraavaksi täytyy varmaan ostaa Hunter saappaat.

      • Anonyymi

        Jaa, minulla on syksyllä 2020 ostetut punaiset kontiot eikä niiden varsissa ole mitään valittamista. Ihan ovat tukevat, ja saappaat on helppo laittaa jalkaan. Ilmeisesti eri vuosimallien välillä voi olla isoja eroja. Vai lieneekö niin, että niitä tehdään eri tehtaissa ja tehtaiden välillä on laatueroja?


      • Anonyymi

        Huntereista ei ole kokemusta. Varmaan ovat ihan hyvät saappaat. Mahtaakohan niistä löytyä tarpeeksi isoja kokoja punaisena? Olen ymmärtänyt, että Kontioissa on reilumpi mitoitus kuin Huntereissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minulla on syksyllä 2020 ostetut punaiset kontiot eikä niiden varsissa ole mitään valittamista. Ihan ovat tukevat, ja saappaat on helppo laittaa jalkaan. Ilmeisesti eri vuosimallien välillä voi olla isoja eroja. Vai lieneekö niin, että niitä tehdään eri tehtaissa ja tehtaiden välillä on laatueroja?

        Voi olla sama ilmiö kuin pakkauskokojen pienentäminen. Ei tarvi muuttaa hintaa, kun materiaalista säästetään.


    • Anonyymi

      Esko lifestyle collections tuote brändi on tunnettu oranssin värisestä logostaan.

      Kannattaa käydä tuolta tilaamassa! On muuten laadukkaita ja hemmetin tyylikkäitä ja ennen kaikkea uniikkeja tuotteita. Tässä vasta tuli joulu aiheisia tuotteita. Alla linkki.

      https://eskolifestyle.company.site/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe