Oranssit kontiot

Anonyymi

Citymarketeihin on tullut myyntiin oransseja Nokian Kontioita ihan aikuisten miesten koossa, ainakin numeroon 45 asti näytti kokoja löytyvän. Kiva väri ja vaihtoehto perinteisille mustille. Tänään ostin itselle semmoiset. Jännä saapastella värikkäämmissä kumppareissa. Onko kukaan muu tehnyt saman ostoksen?

34

2954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve, en ostanut. Minulla on edelleen vanhant punaiset kontiot ja tuo Oranssin sävy ei oikein lyönyt läpi.

      • Anonyymi

        Punaiset kontiot on kyllä sairaan hienot, ja keltaisista tykkäisin myös. Mutta kun niissä ei ole tarpeeksi isoja kokoja. Onneksi nyt kuitenkin tuli noita oransseja tarjolle. Pääasia että on jotain iloisempaa väriä kuin mustaa.


    • Anonyymi

      Sai oranssit kontiot vaimolta syntymäpäivälahjaksi. On mielestäni kyllä upeat saappaat.

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon, hienon lahjan sait. Fiksu vaimo sinulla :)


    • Anonyymi

      Nyt äkkiä hakemaan mustille 45 kokoisille kaverit!

    • Anonyymi

      Saako keltaisia Kontioita mihin kokoon asti? Näin yksi päivä eräällä koiraa ulkoiluttavalla miehellä keltaiset Kontiot, mutta oli vaikea arvioida kokoa. Punaisethan loppuu kokoon 42.

      • Anonyymi

        42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.

        Punaiset 43 menee heti hankintaan jos tulevat myyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.

        Tämäpä kiinnostava tieto. Mistä on peräisin? Menen kyllä heti ostamaan punaiset, jos tuota kokoa on jossain saatavilla.


      • Anonyymi

        42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.

        Minulle taas 43 tuppaa olemaan vähän jämpti joten mustilla Kontioilla on menty tähän asti, koot 44 ja 45. Jos oranssia löytyy tosiaan 45 asti niin nehän on heti hankittava. Olisin jo aikaa sitte hommannut sekä punaiset että keltaiset Kontiot jos vain kokoja löytyisi. Kiiltävä kirkas punainen on kyllä todella näyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.

        Mitä kaikkia värejä on Kontioissa ollut? Tällä hetkellä kaupoissa on mustia, punaisia, keltaisia, oransseja ja luumuja. Muistan tumman siniset, tuohen valkoiset, tumman vihreät, fuksian ja limen väriset. Miehillä olen nähnyt mustat, punaiset, keltaiset, valkoiset ja kaverilla oli tumman siniset. Unohtuiko joku väri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kaikkia värejä on Kontioissa ollut? Tällä hetkellä kaupoissa on mustia, punaisia, keltaisia, oransseja ja luumuja. Muistan tumman siniset, tuohen valkoiset, tumman vihreät, fuksian ja limen väriset. Miehillä olen nähnyt mustat, punaiset, keltaiset, valkoiset ja kaverilla oli tumman siniset. Unohtuiko joku väri?

        Sinisiä on myös tällä hetkellä myynnissä. Aikoinaan on ollut kaksiväristä harmaa/vihreää, vihreästäkin on ollut tummenpaa ja vaaleampaa sävyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinisiä on myös tällä hetkellä myynnissä. Aikoinaan on ollut kaksiväristä harmaa/vihreää, vihreästäkin on ollut tummenpaa ja vaaleampaa sävyä.

        Ja eikös välillä ollut Kontioita myös sellaisella Jussipaita-kuviolla, punaharmaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punaiset 43 menee heti hankintaan jos tulevat myyntiin.

        Netin mukaan Kärkkäisellä olisi punaisia Kontioita 43 koossa. Outoa ettei sellaisia löydy muualta, ei edes Nokian jalkineiden sivustolta. En erityisemmin diggaa Kärkkäistä, mutta pakkohan se on nyt mennä myymälään katsomaan ja kokeilemaan. Jos tieto pitää paikkansa, niin olen vielä tällä viikolla punaisten Kontioiden ylpeä omistaja.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi kirjoitti:

        Netin mukaan Kärkkäisellä olisi punaisia Kontioita 43 koossa. Outoa ettei sellaisia löydy muualta, ei edes Nokian jalkineiden sivustolta. En erityisemmin diggaa Kärkkäistä, mutta pakkohan se on nyt mennä myymälään katsomaan ja kokeilemaan. Jos tieto pitää paikkansa, niin olen vielä tällä viikolla punaisten Kontioiden ylpeä omistaja.

        Punaiset Kontiot minullakin, myös mustat, keltaiset, oranssit ja siniset. Yksi väri jota olen kauan kaivannut on ruskea. Ennen oli paljon ruskeita kumisaappaita, äitillä oli ruskeat Lena korkokumisaappaat ja minulla jotkut ruskeat pitkävartiset miesten kumisaappaat. Kun ne jäivät pieniksi ilmoitin että haluan ruskeat saappaat, ei löytynyt joten minulle ostettiin mustat Kontiot. Kovasti tykkäsin kyllä niistäkin mutta tuo ruskea väri jäi vaivaamaan. Mielestäni tumma kiiltävän ruskea olisi upea väri nimenomaan Kontioihin.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Punaiset Kontiot minullakin, myös mustat, keltaiset, oranssit ja siniset. Yksi väri jota olen kauan kaivannut on ruskea. Ennen oli paljon ruskeita kumisaappaita, äitillä oli ruskeat Lena korkokumisaappaat ja minulla jotkut ruskeat pitkävartiset miesten kumisaappaat. Kun ne jäivät pieniksi ilmoitin että haluan ruskeat saappaat, ei löytynyt joten minulle ostettiin mustat Kontiot. Kovasti tykkäsin kyllä niistäkin mutta tuo ruskea väri jäi vaivaamaan. Mielestäni tumma kiiltävän ruskea olisi upea väri nimenomaan Kontioihin.

        Katsokaapa sellainen firma kuin lakka.fi, on joku pihakivifirma. Heidän sivuillaan on juttu hiihtäjä Krista P:n piharemontista. Krista näkyy useassa kuvassa ja videollakin ja jalassaan hänellä on upeat keltaiset Kontiot. Hyvältä näyttää, myös se piha.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Katsokaapa sellainen firma kuin lakka.fi, on joku pihakivifirma. Heidän sivuillaan on juttu hiihtäjä Krista P:n piharemontista. Krista näkyy useassa kuvassa ja videollakin ja jalassaan hänellä on upeat keltaiset Kontiot. Hyvältä näyttää, myös se piha.

        Meillä on vaimon kanssa molemmilla keltaiset kontiot. Upea väri ja mukavat jalassa.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi kirjoitti:

        42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.

        Minulla taas oli vuosikausia punaiset kontiot. Viime syksynä ostinkin Citymarketista keltaiset kontiot, ja nyt on alkanut tuntua, että keltainen onkin se hienoin väri. Tosi näyttävät ovat keltaiset jalassa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Minulla taas oli vuosikausia punaiset kontiot. Viime syksynä ostinkin Citymarketista keltaiset kontiot, ja nyt on alkanut tuntua, että keltainen onkin se hienoin väri. Tosi näyttävät ovat keltaiset jalassa.

        Näytin vaimolle noita Kristan kuvia ja sanoin että eikös olekin hyvän näköiset saappaat. Vaimo innostui välittömästi, meillä on aina ollut molemmilla mustat Kontiot, joten keltainen olisi piristävä poikkeus. Lupasin ostaa ne hänelle synttärilahjaksi. Vaimo sanoi ettei malta odottaa joten on kai mentävä ostoksille kohta puoliin.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Näytin vaimolle noita Kristan kuvia ja sanoin että eikös olekin hyvän näköiset saappaat. Vaimo innostui välittömästi, meillä on aina ollut molemmilla mustat Kontiot, joten keltainen olisi piristävä poikkeus. Lupasin ostaa ne hänelle synttärilahjaksi. Vaimo sanoi ettei malta odottaa joten on kai mentävä ostoksille kohta puoliin.

        Ostapa samalla itsellesikin hienot saappaat. Tietysti jos sopivaa kokoa löytyy.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ostapa samalla itsellesikin hienot saappaat. Tietysti jos sopivaa kokoa löytyy.

        Nyt on vaimolla keltaiset Kontio saappaat. Ovat sen verran isoa kokoa että voin niitä kokeilla ja vaikka lainatakin. Jos oikein innostun voin vaikka joskus hommata omat.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Nyt on vaimolla keltaiset Kontio saappaat. Ovat sen verran isoa kokoa että voin niitä kokeilla ja vaikka lainatakin. Jos oikein innostun voin vaikka joskus hommata omat.

        Meillä kävi niin päin, että ensin minä ostin itselleni keltaiset Kontiot, ja ei mennyt kauan kun vaimokin halusi itselleen samanlaiset.


    • Anonyymi

      Huuto.netissä on myynnissä koon 43-45 oransseja Kontioita!

    • Anonyymi

      Saapasintoilija taas vauhdissa. Yritä hankkia elämääsi jotain muuta sisältöä!

      • Anonyymi

        Olet vain kateellinen. Takaisin peiton alle tumputtamaan!


    • Anonyymi

      Oranssi oli saanut sama oranssi kuin Hai saappaissa. Sitten olisin ostanut. Nyt en digannut väriä. Nokian Jalkineilla on vaan huonnonnus kampanja. Uusien kontoiden varrrensuu ja varsi on ohennettu niin, että ne ovat kuin muovipussit. Itselläni on vuoden 2016 punaiset kontiot ja ne tehtiin vielä jäykällä lestillä. Seuraavaksi täytyy varmaan ostaa Hunter saappaat.

      • Anonyymi

        Jaa, minulla on syksyllä 2020 ostetut punaiset kontiot eikä niiden varsissa ole mitään valittamista. Ihan ovat tukevat, ja saappaat on helppo laittaa jalkaan. Ilmeisesti eri vuosimallien välillä voi olla isoja eroja. Vai lieneekö niin, että niitä tehdään eri tehtaissa ja tehtaiden välillä on laatueroja?


      • Anonyymi

        Huntereista ei ole kokemusta. Varmaan ovat ihan hyvät saappaat. Mahtaakohan niistä löytyä tarpeeksi isoja kokoja punaisena? Olen ymmärtänyt, että Kontioissa on reilumpi mitoitus kuin Huntereissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minulla on syksyllä 2020 ostetut punaiset kontiot eikä niiden varsissa ole mitään valittamista. Ihan ovat tukevat, ja saappaat on helppo laittaa jalkaan. Ilmeisesti eri vuosimallien välillä voi olla isoja eroja. Vai lieneekö niin, että niitä tehdään eri tehtaissa ja tehtaiden välillä on laatueroja?

        Voi olla sama ilmiö kuin pakkauskokojen pienentäminen. Ei tarvi muuttaa hintaa, kun materiaalista säästetään.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi kirjoitti:

        Huntereista ei ole kokemusta. Varmaan ovat ihan hyvät saappaat. Mahtaakohan niistä löytyä tarpeeksi isoja kokoja punaisena? Olen ymmärtänyt, että Kontioissa on reilumpi mitoitus kuin Huntereissa.

        Tilasin juuri Hunter saappaat. Merlot värisenä ja backstrap tekstinä Hunter. Pitääpä verrata kun ne tulevat.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Tilasin juuri Hunter saappaat. Merlot värisenä ja backstrap tekstinä Hunter. Pitääpä verrata kun ne tulevat.

        Minä tilasin joitakin vuosia sitten netistä Hunterin kumisaappaat, tosin lyhytvartiset. Muuten ihan kivat saappaat, plussana punainen väri Military red, mutta nokialaiset ovat kyllä jalassa mukavammat. Leveämpi lesti, ja helpommat vetää jalkaan. Aika vähälle käytölle ovat Hunterit jääneet.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Minä tilasin joitakin vuosia sitten netistä Hunterin kumisaappaat, tosin lyhytvartiset. Muuten ihan kivat saappaat, plussana punainen väri Military red, mutta nokialaiset ovat kyllä jalassa mukavammat. Leveämpi lesti, ja helpommat vetää jalkaan. Aika vähälle käytölle ovat Hunterit jääneet.

        Saappaat tulivat. Hunter mainostaa, että valitse normaali koko. Nyt saapunut 42 koko on todella kapea lestinen. Saappaat ovat kärkiosasta selvästi kapeammat. Nilkka on tiukka. Varreensuu on myös kapea. kontioon verrattuna pitäisi olla varmaan kokoa 44 että olisi sama koko.


    • Anonyymi

      Esko lifestyle collections tuote brändi on tunnettu oranssin värisestä logostaan.

      Kannattaa käydä tuolta tilaamassa! On muuten laadukkaita ja hemmetin tyylikkäitä ja ennen kaikkea uniikkeja tuotteita. Tässä vasta tuli joulu aiheisia tuotteita. Alla linkki.

      https://eskolifestyle.company.site/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe