Citymarketeihin on tullut myyntiin oransseja Nokian Kontioita ihan aikuisten miesten koossa, ainakin numeroon 45 asti näytti kokoja löytyvän. Kiva väri ja vaihtoehto perinteisille mustille. Tänään ostin itselle semmoiset. Jännä saapastella värikkäämmissä kumppareissa. Onko kukaan muu tehnyt saman ostoksen?
Oranssit kontiot
23
2423
Vastaukset
- Anonyymi
Terve, en ostanut. Minulla on edelleen vanhant punaiset kontiot ja tuo Oranssin sävy ei oikein lyönyt läpi.
- Anonyymi
Punaiset kontiot on kyllä sairaan hienot, ja keltaisista tykkäisin myös. Mutta kun niissä ei ole tarpeeksi isoja kokoja. Onneksi nyt kuitenkin tuli noita oransseja tarjolle. Pääasia että on jotain iloisempaa väriä kuin mustaa.
- Anonyymi
Sai oranssit kontiot vaimolta syntymäpäivälahjaksi. On mielestäni kyllä upeat saappaat.
- Anonyymi
Onneksi olkoon, hienon lahjan sait. Fiksu vaimo sinulla :)
- Anonyymi
Nyt äkkiä hakemaan mustille 45 kokoisille kaverit!
- Anonyymi
Saako keltaisia Kontioita mihin kokoon asti? Näin yksi päivä eräällä koiraa ulkoiluttavalla miehellä keltaiset Kontiot, mutta oli vaikea arvioida kokoa. Punaisethan loppuu kokoon 42.
- Anonyymi
42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
42 on keltaisilla isoin koko. Nyt on merkkejä ilmassa jotta punaisia saisi kokoon 43 asti.
Punaiset 43 menee heti hankintaan jos tulevat myyntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä kiinnostava tieto. Mistä on peräisin? Menen kyllä heti ostamaan punaiset, jos tuota kokoa on jossain saatavilla.
- Anonyymi
42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
42 on tietääkseni suurin koko sekä keltaisissa että punaisissa Kontioissa. Itse olen siinä mielessä onnekas, että minulle sopii 41 numeron Kontiot. 42 on jo liian iso. Minulla oli vuosikausia limenkeltaiset Kontiot, mutta katselin aina punaisia sillä silmällä, että nuo olisivat vielä hienommat. Kun keltaiset sitten kuluivat puhki, ostin uudet punaiset. Nyt taas tuntuu siltä, että ehkä sittenkin tykkään enemmän keltaisista. Vaikea sanoa, kumpikin väri on kyllä hurjan hieno. Ja mitä olen oransseja Kontioita nähnyt, niin kyllä nekin minulle kelpaisi.
Minulle taas 43 tuppaa olemaan vähän jämpti joten mustilla Kontioilla on menty tähän asti, koot 44 ja 45. Jos oranssia löytyy tosiaan 45 asti niin nehän on heti hankittava. Olisin jo aikaa sitte hommannut sekä punaiset että keltaiset Kontiot jos vain kokoja löytyisi. Kiiltävä kirkas punainen on kyllä todella näyttävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkia värejä on Kontioissa ollut? Tällä hetkellä kaupoissa on mustia, punaisia, keltaisia, oransseja ja luumuja. Muistan tumman siniset, tuohen valkoiset, tumman vihreät, fuksian ja limen väriset. Miehillä olen nähnyt mustat, punaiset, keltaiset, valkoiset ja kaverilla oli tumman siniset. Unohtuiko joku väri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kaikkia värejä on Kontioissa ollut? Tällä hetkellä kaupoissa on mustia, punaisia, keltaisia, oransseja ja luumuja. Muistan tumman siniset, tuohen valkoiset, tumman vihreät, fuksian ja limen väriset. Miehillä olen nähnyt mustat, punaiset, keltaiset, valkoiset ja kaverilla oli tumman siniset. Unohtuiko joku väri?
Sinisiä on myös tällä hetkellä myynnissä. Aikoinaan on ollut kaksiväristä harmaa/vihreää, vihreästäkin on ollut tummenpaa ja vaaleampaa sävyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinisiä on myös tällä hetkellä myynnissä. Aikoinaan on ollut kaksiväristä harmaa/vihreää, vihreästäkin on ollut tummenpaa ja vaaleampaa sävyä.
Ja eikös välillä ollut Kontioita myös sellaisella Jussipaita-kuviolla, punaharmaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaiset 43 menee heti hankintaan jos tulevat myyntiin.
Netin mukaan Kärkkäisellä olisi punaisia Kontioita 43 koossa. Outoa ettei sellaisia löydy muualta, ei edes Nokian jalkineiden sivustolta. En erityisemmin diggaa Kärkkäistä, mutta pakkohan se on nyt mennä myymälään katsomaan ja kokeilemaan. Jos tieto pitää paikkansa, niin olen vielä tällä viikolla punaisten Kontioiden ylpeä omistaja.
- Anonyymi
Huuto.netissä on myynnissä koon 43-45 oransseja Kontioita!
- Anonyymi
Saapasintoilija taas vauhdissa. Yritä hankkia elämääsi jotain muuta sisältöä!
- Anonyymi
Olet vain kateellinen. Takaisin peiton alle tumputtamaan!
- Anonyymi
Oranssi oli saanut sama oranssi kuin Hai saappaissa. Sitten olisin ostanut. Nyt en digannut väriä. Nokian Jalkineilla on vaan huonnonnus kampanja. Uusien kontoiden varrrensuu ja varsi on ohennettu niin, että ne ovat kuin muovipussit. Itselläni on vuoden 2016 punaiset kontiot ja ne tehtiin vielä jäykällä lestillä. Seuraavaksi täytyy varmaan ostaa Hunter saappaat.
- Anonyymi
Jaa, minulla on syksyllä 2020 ostetut punaiset kontiot eikä niiden varsissa ole mitään valittamista. Ihan ovat tukevat, ja saappaat on helppo laittaa jalkaan. Ilmeisesti eri vuosimallien välillä voi olla isoja eroja. Vai lieneekö niin, että niitä tehdään eri tehtaissa ja tehtaiden välillä on laatueroja?
- Anonyymi
Huntereista ei ole kokemusta. Varmaan ovat ihan hyvät saappaat. Mahtaakohan niistä löytyä tarpeeksi isoja kokoja punaisena? Olen ymmärtänyt, että Kontioissa on reilumpi mitoitus kuin Huntereissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minulla on syksyllä 2020 ostetut punaiset kontiot eikä niiden varsissa ole mitään valittamista. Ihan ovat tukevat, ja saappaat on helppo laittaa jalkaan. Ilmeisesti eri vuosimallien välillä voi olla isoja eroja. Vai lieneekö niin, että niitä tehdään eri tehtaissa ja tehtaiden välillä on laatueroja?
Voi olla sama ilmiö kuin pakkauskokojen pienentäminen. Ei tarvi muuttaa hintaa, kun materiaalista säästetään.
- Anonyymi
Esko lifestyle collections tuote brändi on tunnettu oranssin värisestä logostaan.
Kannattaa käydä tuolta tilaamassa! On muuten laadukkaita ja hemmetin tyylikkäitä ja ennen kaikkea uniikkeja tuotteita. Tässä vasta tuli joulu aiheisia tuotteita. Alla linkki.
https://eskolifestyle.company.site/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708