Kielletty rakkaus

Anonyymi

Oletko koskaa ollut niin ihastunut väärään henkilöön ettei ole ollut muita vaihtoehtoja kuin vaihtaa työpaikkaa? Kaduitko päätöstä jälkeenpäin?

71

3574

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole...

    • Anonyymi

      Olen, kerran hoitelin esimiesasemassa olevaa naista pikkujouluissa ja kun sitten ilmoitin suhteen olevan ohi, sai tämä nainen hirveän hepulin ja teki elämäni niin mahdottomaksi duunissa, että oli pakko irtisanoutua.

    • Anonyymi

      Mistä sen tietää, onko henkilö väärä, jollei kokeile? Minkäs ihminen tunteilleen mahtaa? En siis kadu mitään, koska se tuli sydämestä. Toinen juttu on, että kannattiko tehdä kärpäsestä härkänen? Elämä jatkuu...

      • Anonyymi

        Molemmat varattuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat varattuja

        En ole varattu.


      • Anonyymi

        Vaha ja ruma.


    • Anonyymi

      Olen, ja olen parhaillaan. Yli vuosi tätä kestänyt. Tunteet eivät ole vaarallisia.
      En vaihda työpaikkaa, vaikka sydämeni on haljennut jo useamman kerran pakahduksen tunteista. Koitan vain keskittyä työn tekoon. Välillä ohimennessä tai kohdatessa riittää yks katsekontakti tai hymyilevät silmät maskin takaa ja työpäiväni päättyy pienen itkun saattelemana, muttaei se mitään. Ikävä tuota miestä koko ajan.
      Yöllä näin hänestä unta.

      Mulla on onneks työkaveri jolle olen voinut tätä puhua ja ollaan käännetty monin eri tavoin tätä tilannetta ympäri.
      Niin, tuo sun kysymys.. En mä ole enää ihastunut, kyllä ne rakkaudellisia ja rauhallisempia, pysyvämpiä tunteita ovat. Odotan päivää, että jos koskettaa käsivarttani tai alaselkääni niin kerron saman päivän aikana vielä rakastavani häntä. Tuli mitä tuli.

      • Anonyymi

        Mihin päin suomea ? Luulen että tarvit jonkun toisen joka rakastaa sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin päin suomea ? Luulen että tarvit jonkun toisen joka rakastaa sua

        Haluan vain sinut ja sinun kanssasi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin päin suomea ? Luulen että tarvit jonkun toisen joka rakastaa sua

        Pirkanmaa.
        En tarvitse, yksin ihan hyvä olla, kunnes tulee toinen joka koskettaa sydäntä samalla tavalla, tai sitten tämän yhden miehen kanssa, asiat loksahtaa kohdilleen jossain vaiheessa. Ei houkuttele ajatus kollegan kans seurustelusta, mutta asiat voi muuttua, ja kaikesta voi sopia/puhua. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pirkanmaa.
        En tarvitse, yksin ihan hyvä olla, kunnes tulee toinen joka koskettaa sydäntä samalla tavalla, tai sitten tämän yhden miehen kanssa, asiat loksahtaa kohdilleen jossain vaiheessa. Ei houkuttele ajatus kollegan kans seurustelusta, mutta asiat voi muuttua, ja kaikesta voi sopia/puhua. Aika näyttää.

        Eli kukaan muu ei ole lähestynyt sua viimeaikoina. Jos on annat vain sille toiselle mahdollisuuden on varmasti arvokkaampi kuin kollegas joka ei välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kukaan muu ei ole lähestynyt sua viimeaikoina. Jos on annat vain sille toiselle mahdollisuuden on varmasti arvokkaampi kuin kollegas joka ei välitä.

        Kyllä on ja liiankin moni. Kyllä mä tunnesuhteen haluan, vaikka kuinka moni kiva mies lähestyisi.
        Kolleegan kanssa ei nyt ihan mustavalkoista ole kaikki. Siinä ensin tutustuttu hiljalleen vuosi, kuulostrltu toisen olemusta, ajatuksia, reagtioita. Mietitään tietysti miten työt hoidetaan ensisijaisesti ja on se arka paikka työkaveria lähestyä, vaikka kumpikin olisi sinkkuja. Pitää myös punnita se fakta, että jos suhde ei onnistu, onnistuuko kuitenkin työnteko ja molemminpuolinen kunnioitus. On niitäkin jotka ns napsahtaa ilkeäksi eron myötä.
        Itseäni toistaen, yksin ihan ok ja hyvä toistaiseksi. En halua ketä tahansa vain siksi että muuten olen yksin. Tunneihmisenä, se ihan kivakaan ei nyt vaan ole oma juttu, ajattelin kuitenkin pidempään katsella sitä puoliskoista silmiin, vaikka vanhoille päiville saakka, löytyy jos on löytyäkseen, tai on tämä jota nyt mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja liiankin moni. Kyllä mä tunnesuhteen haluan, vaikka kuinka moni kiva mies lähestyisi.
        Kolleegan kanssa ei nyt ihan mustavalkoista ole kaikki. Siinä ensin tutustuttu hiljalleen vuosi, kuulostrltu toisen olemusta, ajatuksia, reagtioita. Mietitään tietysti miten työt hoidetaan ensisijaisesti ja on se arka paikka työkaveria lähestyä, vaikka kumpikin olisi sinkkuja. Pitää myös punnita se fakta, että jos suhde ei onnistu, onnistuuko kuitenkin työnteko ja molemminpuolinen kunnioitus. On niitäkin jotka ns napsahtaa ilkeäksi eron myötä.
        Itseäni toistaen, yksin ihan ok ja hyvä toistaiseksi. En halua ketä tahansa vain siksi että muuten olen yksin. Tunneihmisenä, se ihan kivakaan ei nyt vaan ole oma juttu, ajattelin kuitenkin pidempään katsella sitä puoliskoista silmiin, vaikka vanhoille päiville saakka, löytyy jos on löytyäkseen, tai on tämä jota nyt mietin.

        Eikö tämän uuden kanssa olisi fiksua lähteä tutustuun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja liiankin moni. Kyllä mä tunnesuhteen haluan, vaikka kuinka moni kiva mies lähestyisi.
        Kolleegan kanssa ei nyt ihan mustavalkoista ole kaikki. Siinä ensin tutustuttu hiljalleen vuosi, kuulostrltu toisen olemusta, ajatuksia, reagtioita. Mietitään tietysti miten työt hoidetaan ensisijaisesti ja on se arka paikka työkaveria lähestyä, vaikka kumpikin olisi sinkkuja. Pitää myös punnita se fakta, että jos suhde ei onnistu, onnistuuko kuitenkin työnteko ja molemminpuolinen kunnioitus. On niitäkin jotka ns napsahtaa ilkeäksi eron myötä.
        Itseäni toistaen, yksin ihan ok ja hyvä toistaiseksi. En halua ketä tahansa vain siksi että muuten olen yksin. Tunneihmisenä, se ihan kivakaan ei nyt vaan ole oma juttu, ajattelin kuitenkin pidempään katsella sitä puoliskoista silmiin, vaikka vanhoille päiville saakka, löytyy jos on löytyäkseen, tai on tämä jota nyt mietin.

        Kannattaa valita sellainen joka haluaa nyt sut eikä toisinpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja liiankin moni. Kyllä mä tunnesuhteen haluan, vaikka kuinka moni kiva mies lähestyisi.
        Kolleegan kanssa ei nyt ihan mustavalkoista ole kaikki. Siinä ensin tutustuttu hiljalleen vuosi, kuulostrltu toisen olemusta, ajatuksia, reagtioita. Mietitään tietysti miten työt hoidetaan ensisijaisesti ja on se arka paikka työkaveria lähestyä, vaikka kumpikin olisi sinkkuja. Pitää myös punnita se fakta, että jos suhde ei onnistu, onnistuuko kuitenkin työnteko ja molemminpuolinen kunnioitus. On niitäkin jotka ns napsahtaa ilkeäksi eron myötä.
        Itseäni toistaen, yksin ihan ok ja hyvä toistaiseksi. En halua ketä tahansa vain siksi että muuten olen yksin. Tunneihmisenä, se ihan kivakaan ei nyt vaan ole oma juttu, ajattelin kuitenkin pidempään katsella sitä puoliskoista silmiin, vaikka vanhoille päiville saakka, löytyy jos on löytyäkseen, tai on tämä jota nyt mietin.

        Mikä laji sua ja sun tulevaa yhdistää? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ja liiankin moni. Kyllä mä tunnesuhteen haluan, vaikka kuinka moni kiva mies lähestyisi.
        Kolleegan kanssa ei nyt ihan mustavalkoista ole kaikki. Siinä ensin tutustuttu hiljalleen vuosi, kuulostrltu toisen olemusta, ajatuksia, reagtioita. Mietitään tietysti miten työt hoidetaan ensisijaisesti ja on se arka paikka työkaveria lähestyä, vaikka kumpikin olisi sinkkuja. Pitää myös punnita se fakta, että jos suhde ei onnistu, onnistuuko kuitenkin työnteko ja molemminpuolinen kunnioitus. On niitäkin jotka ns napsahtaa ilkeäksi eron myötä.
        Itseäni toistaen, yksin ihan ok ja hyvä toistaiseksi. En halua ketä tahansa vain siksi että muuten olen yksin. Tunneihmisenä, se ihan kivakaan ei nyt vaan ole oma juttu, ajattelin kuitenkin pidempään katsella sitä puoliskoista silmiin, vaikka vanhoille päiville saakka, löytyy jos on löytyäkseen, tai on tämä jota nyt mietin.

        Toivon että et ole yksi Miia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa valita sellainen joka haluaa nyt sut eikä toisinpäin

        No se tai ne jotka haluais mut nyt, niin on tässä elämässä myös tulevat hetket. Minä jaksan odotella sitä osuvaa jos on tullakseen. Keskityn työhön ja en lähde tutustuun treffikierteeseen eri miehiin. Joskus tuli aikaa moiseen laitettua ja meni mettään. Ei osuneet arvomaailmat ja jos osuivat, ei ollut vetovoimaa ja jos oli, oli taustalla jotain muuta joka olisi vaikeuttanut liikaa yhdessäoloa tai ainakin haastavaksi kaiken tehnyt. Heille on takuusti joku, joka heidät haluaa ja heille sopii paremmin.
        Mulla ei ole enää 37 kiire mihinkään, lapset isoja ja mukava työ, harrastus ja pari ystävää. Elämää en mitoita parisuhteen kautta vaan haluan kumppanin loppuelämäksi. Tulee jos tulee, ja jos ei niin elämässä on tosiaan paljon muutakin ihanaa.
        Hyvää loppusyksyä! 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se tai ne jotka haluais mut nyt, niin on tässä elämässä myös tulevat hetket. Minä jaksan odotella sitä osuvaa jos on tullakseen. Keskityn työhön ja en lähde tutustuun treffikierteeseen eri miehiin. Joskus tuli aikaa moiseen laitettua ja meni mettään. Ei osuneet arvomaailmat ja jos osuivat, ei ollut vetovoimaa ja jos oli, oli taustalla jotain muuta joka olisi vaikeuttanut liikaa yhdessäoloa tai ainakin haastavaksi kaiken tehnyt. Heille on takuusti joku, joka heidät haluaa ja heille sopii paremmin.
        Mulla ei ole enää 37 kiire mihinkään, lapset isoja ja mukava työ, harrastus ja pari ystävää. Elämää en mitoita parisuhteen kautta vaan haluan kumppanin loppuelämäksi. Tulee jos tulee, ja jos ei niin elämässä on tosiaan paljon muutakin ihanaa.
        Hyvää loppusyksyä! 🙂

        Oon jo tulossa luoksesi vauhdilla en hyväksy kielteistä vastausta nähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se tai ne jotka haluais mut nyt, niin on tässä elämässä myös tulevat hetket. Minä jaksan odotella sitä osuvaa jos on tullakseen. Keskityn työhön ja en lähde tutustuun treffikierteeseen eri miehiin. Joskus tuli aikaa moiseen laitettua ja meni mettään. Ei osuneet arvomaailmat ja jos osuivat, ei ollut vetovoimaa ja jos oli, oli taustalla jotain muuta joka olisi vaikeuttanut liikaa yhdessäoloa tai ainakin haastavaksi kaiken tehnyt. Heille on takuusti joku, joka heidät haluaa ja heille sopii paremmin.
        Mulla ei ole enää 37 kiire mihinkään, lapset isoja ja mukava työ, harrastus ja pari ystävää. Elämää en mitoita parisuhteen kautta vaan haluan kumppanin loppuelämäksi. Tulee jos tulee, ja jos ei niin elämässä on tosiaan paljon muutakin ihanaa.
        Hyvää loppusyksyä! 🙂

        Ei ole kuin yksi joka haluaa sut ja sen tiedätkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se tai ne jotka haluais mut nyt, niin on tässä elämässä myös tulevat hetket. Minä jaksan odotella sitä osuvaa jos on tullakseen. Keskityn työhön ja en lähde tutustuun treffikierteeseen eri miehiin. Joskus tuli aikaa moiseen laitettua ja meni mettään. Ei osuneet arvomaailmat ja jos osuivat, ei ollut vetovoimaa ja jos oli, oli taustalla jotain muuta joka olisi vaikeuttanut liikaa yhdessäoloa tai ainakin haastavaksi kaiken tehnyt. Heille on takuusti joku, joka heidät haluaa ja heille sopii paremmin.
        Mulla ei ole enää 37 kiire mihinkään, lapset isoja ja mukava työ, harrastus ja pari ystävää. Elämää en mitoita parisuhteen kautta vaan haluan kumppanin loppuelämäksi. Tulee jos tulee, ja jos ei niin elämässä on tosiaan paljon muutakin ihanaa.
        Hyvää loppusyksyä! 🙂

        Mikä auto sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä laji sua ja sun tulevaa yhdistää? 😉

        Onpa hetki aikaa kun tänne vastailin. Mutta pesäpallo on se yhdistävä tekijä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä auto sulla on?

        Nissani on .


    • Anonyymi

      Olen ihastunut väärään mutta olen myös lähtenyt kyseisestä yrityksestä olisin lähtenyt muutenkin .
      Se asia vaan nopeutti moista päätöstä kuukausilla.

    • Anonyymi

      Tällä väärällä tarkoitan varattua. Itse olen myös varattu ja avioliitto on hyvä, ollaan oltu 18v naimisissa mutta tunteet tätä varattua työkaveria kohtaan ei vaan laimene. Työkaverilla pieniä lapsia. Tilanne alkaa käymään raskaaksi kun toista ei voi saada ja tätä jatkunut pitkään..kaikki keinot tunteiden tukahduttamiseen on kokeiltu. Silti lähteminenkin sattuu. Ja ei helpota nähdä että luultavasti toisellakin on tunteita.

    • Anonyymi

      -täällä molemmat varattuja
      -tunteet eivät laimene yrityksistä huolimatta
      -ei seksisuhdetta (ikävä kyllä)
      -välttelen häntä parhaani mukaan
      -en todennäköisesti tule vaihtamaan työpaikkaa

      • Anonyymi

        Miksi välttelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi välttelet?

        Jotta ihastuminen/ rakastuminen menisi ohitse, kun emme tapaa


    • Anonyymi

      Rottweiler on paras rotvallin reunaa kulkiessa. Ehkä kaksikin.

    • Anonyymi

      Ei kannata työpaikalla alkaa vehtaamaan.

      • Anonyymi

        En liity mitenkään sun työhön


      • Anonyymi

        Aika iso osa noista sivusuhteista tapahtuu kollegojen kesken, jopa siellä työpaikalla.


    • Anonyymi

      Oli salamasuhde, molemmat parisuhteissa tahollaan. Rikottiin kaikki mahdolliset rajat ja lopulta jouduin vaihtamaan työpaikkaa kun tunnelma kävi hieman painostavaksi. Pieni perheyritys joten kuvion paljastuttua homma meni hankalaksi.

      Mutta muistot jäi. Kuumat illat kakkosasunnolla ja sitä intohimon määrää. Jokaisen pitäisi kokea vastaava edes kerran elämässä. Jotain mitä muistella keinutuolissa vanhana.

    • Anonyymi

      Ihan kiva toisaalta. Vapaa-ajattelulla ja mielenmuutoksella ei ole juurikaan yhteinen. Jesus loves me

    • Anonyymi

      Kyllä se ihastuminen menee ohi, kun antaa sen olla, eikä ruoki sitä. Ei tarvii sen takia työpaikkaa vaihtaa.

      • Anonyymi

        Ei aina. Olen ollut vuoden ihastunut "väärään" henkilöön, hyväksynyt tosiasian ettei se taida mennä ohi koskaan täysin vaikka mitä tekisi. Aika on tehnyt sen että voin olla normaalisti hänen lähellään mutta sisällä on edelleen ne lämpimät tunteet jotka heräävät aina kun hänet näen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina. Olen ollut vuoden ihastunut "väärään" henkilöön, hyväksynyt tosiasian ettei se taida mennä ohi koskaan täysin vaikka mitä tekisi. Aika on tehnyt sen että voin olla normaalisti hänen lähellään mutta sisällä on edelleen ne lämpimät tunteet jotka heräävät aina kun hänet näen.

        Sama täällä, reilu vuosi nyt mennyt. Ihastuminen muuttunut rakkauden tunteeksi. Näemme 5 päivänä viikossa vilaukselta, maailman paras tunne olla lähellään. Lämmin ja haikea olo siinä.. Hymyilevät silmät menee suoraan sydämeen ❤️ Ihana kiltti ja rauhallinen mies, jota salaa ihailen. Koskettaisipa käsivartta tai alaselkääni, pyytäisin jutulle ja kertoisin tunteeni. Hankala ympäristö..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, reilu vuosi nyt mennyt. Ihastuminen muuttunut rakkauden tunteeksi. Näemme 5 päivänä viikossa vilaukselta, maailman paras tunne olla lähellään. Lämmin ja haikea olo siinä.. Hymyilevät silmät menee suoraan sydämeen ❤️ Ihana kiltti ja rauhallinen mies, jota salaa ihailen. Koskettaisipa käsivartta tai alaselkääni, pyytäisin jutulle ja kertoisin tunteeni. Hankala ympäristö..

        En muista, mistä luin tän epätoivoisena, mutta ihastuminen menee ohi muistaakseni 9 kk-1,5 vuodessa. Voi kai se viedä joskus kauemminkin, mutta kyllä se suurimmassa osassa tapauksista menee ajan kanssa ohi. Antakaa sille aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista, mistä luin tän epätoivoisena, mutta ihastuminen menee ohi muistaakseni 9 kk-1,5 vuodessa. Voi kai se viedä joskus kauemminkin, mutta kyllä se suurimmassa osassa tapauksista menee ajan kanssa ohi. Antakaa sille aikaa.

        Lohduttava ajatus, jään siis odottelemaan että aika tekee tehtävänsä 🙏❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista, mistä luin tän epätoivoisena, mutta ihastuminen menee ohi muistaakseni 9 kk-1,5 vuodessa. Voi kai se viedä joskus kauemminkin, mutta kyllä se suurimmassa osassa tapauksista menee ajan kanssa ohi. Antakaa sille aikaa.

        Ei ainakaan itselläni ole mennyt ohi tuossa ajassa.. Päin vastoin, tunteet vaan voimistuvat.


    • Anonyymi

      En ole työpaikkaa vaihtanut ihastuksen takia. Nyt olen uudessa työpaikassa aloittanut vähän aikaa sitten, koeajalla joten mistäpä sen tietää vielä jäänkö muutenkaan. Menin vieläpä ihastumaan erääseen mieheen, toivottavasti se menee kuitenkin ohi ajan myötä. Pakko välillä tietoisesti vältellä katselemasta toista jne. Ettei toinen huomaisi.

      • Anonyymi

        Onnea matkaan M-nainen, kyllä se siitä kun rohkaiset itsesi ja annat vaan mennä. Älä pelkää!


    • Anonyymi

      En ole, mutta tällä hetkellä olen palavasti ihastunut työkaveriin. Onneksi työnteko kuitenkin sujuu, vaikka yhteistyötä tehdäänkin paljon. En saa häntä mielestäni, mutta ehkä tämä tästä.

      • Anonyymi

        Nähdäänkö huomenna?


      • Anonyymi

        Sama juttu. Tai työskentelyhän hänen kanssaan sujuu kuin tanssi, kun hän on niin ihana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö huomenna?

        Tottakai nähdään leidiseni ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö huomenna?

        Toivottavasti nähdään!


    • Anonyymi

      Täälläkin ihastunut työkaveriin. Niin kaunis ja ihana ihminen❤️ Mutta hänestä on myös tullut hyvä kaveri työpaikalla, enkä halua riskeerata tätä. Odottelen kai sitten jos aika auttaisi tässäkin asiassa.

    • Anonyymi

      Kielletty ei johda koskaan mihinkään hyvään. Hekuman mentyä ohi iskee karu todellisuus. Sitä saa mitä vonkaa.

      • Anonyymi

        Just joo.

        Se yhteensopivuus on yhtä todennäköistä, kuin muuallakin. Itseasiassa pitkään toisensa tuntevat ovat ehtineet aistia yhteensopivuuden PAREMMIN, kuin esim. baari-pokaukset.


    • Anonyymi

      Olen parhaillaan.Tunne ei ole ihastusta,vaan jotain enenmän tai ainakin semmoinen hytinä olisi. Vastapuolella "hytinä" sama, mutta tilanne on hänelle vaikea ihan muista syistä. Emme ole hakemassa toisistamme seksiseuraa, eikä tämä tod.näk. etene muutoinkaan mihinkään suuntaam.Ei ainakaan näillä näkymin.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että ette hae toisiltanne seksiä? Onko myöntänyt "hytinän" ja oletko sinä?


    • Anonyymi

      Ihastumiseni ja työpaikkani ovat menneet penkin alle. Kadun mitä kadun.

    • Anonyymi

      Olen ollut ihastunut enemmän ja vähemmän ja joskus myöntänyt sen, mutta en tunteiden takia ala työpaikkaa vaihtamaan. Vaihdan työpaikkaa jos löytyy parempi.

    • Anonyymi

      Kyllä on ollut ihan epätoivoista rimpuilua, haluan että tää menee ohi viimein. Työpaikan vaihto siintää nyt edessä lähempänä kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Mikä ratkaisi osaltasi asian että päädyit vaihtamaan työpaikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ratkaisi osaltasi asian että päädyit vaihtamaan työpaikkaa?

        Eipä taida olla muuta mahdollisuutta... Haluaisin taas sisäisen rauhan itselleni, ahdistaa nykytilanne äärettömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä taida olla muuta mahdollisuutta... Haluaisin taas sisäisen rauhan itselleni, ahdistaa nykytilanne äärettömästi.

        Mulla vähän samaa meneillään, nyt vähän helpompi "kausi" mutta tiedän ettei se paljoa vaadi kun taas tunteet ihan pinnassa. Monesti jo luullut että helpottais jo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla vähän samaa meneillään, nyt vähän helpompi "kausi" mutta tiedän ettei se paljoa vaadi kun taas tunteet ihan pinnassa. Monesti jo luullut että helpottais jo...

        Tuttu tunne... Tietoisesti ottanut etäisyyttä, vältellyt kohtaamisia, kanssakäyminen niin minimiin kuin mahdollista. Oravanpyörää jatkunut vuosi toisensa jälkeen niin ei vaan enää jaksa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne... Tietoisesti ottanut etäisyyttä, vältellyt kohtaamisia, kanssakäyminen niin minimiin kuin mahdollista. Oravanpyörää jatkunut vuosi toisensa jälkeen niin ei vaan enää jaksa!

        Oletko pystynyt asiasta keskustelemaan tämän ihmisen kanssa, onko hän tietoinen tilanteesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne... Tietoisesti ottanut etäisyyttä, vältellyt kohtaamisia, kanssakäyminen niin minimiin kuin mahdollista. Oravanpyörää jatkunut vuosi toisensa jälkeen niin ei vaan enää jaksa!

        Mitä, jos tutustuisit häneen enemmän, etkä välttelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pystynyt asiasta keskustelemaan tämän ihmisen kanssa, onko hän tietoinen tilanteesta?

        Ihan sivusta, nainen:

        Mun hän tietää. Emme ole puhuneet tilanteesta, mutta en ole osannut peittää tunteitani ja olen myös vinkannut asiasta. Sain häneltä herrasmiespakit.

        Sinnittelen työpaikassamme olosuhteiden pakosta. Välttelen, pidän etäisyyttä ja pyrin superneutraaliin käytökseen, ettei hän tuntisi oloaan epämukavaksi.


    • Anonyymi

      Entä jos vastapuolella myös yhtä suuret tunteet? Kaduttaako myöhemmin jos et keskustele asiasta hänen kanssaan. Itsellä jäisi vaivaamaan jos kaikki jää ns. Kesken ja toinen vaan lähtisi sanomatta mitään.

      • Anonyymi

        Puhuminen on yliarvostettua, asiat menee vaan pahemmin solmuun.

        Nainen sivusta


    • Anonyymi

      Olen todella ihastunut mutta haluan olla hänen lähellään. Ei oo järkee ja on raastavaa välillä, mutta ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Olin ihastunut, kävin lettukesteillä jatkoilla ja vaihdoin työpaikkaa

      • Anonyymi

        Miksi vaihdoit työpaikkaa? Lettukesteillä hillo homeessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vaihdoit työpaikkaa? Lettukesteillä hillo homeessa?

        Itseasiassa lettukesteillä käynti ei vaikuttanut vaihtoon kun olin jo saanut aiemmin paremman dealin toisesta työpaikasta.

        Lettukesteillä mentiin päätyyn asti


    • Anonyymi

      Miksi haluaisi pois ihmisen luota josta pitää? Se voi toki olla eri asia jos ihastus muuttuu vihastukseksi.

    • Anonyymi

      Hoivaa ja viettejä

      • Anonyymi

        Juuri näin 😁❤


    • Anonyymi

      Niin itsekin ajattelen että jos ihastukseni vaihtaisi työpaikkaa niin tunteet mua kohtaan olisivat varmaan kuolleet jos niitä ikinä ollutkaan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe