JOS VASTAPUOLI TARVITSEE MIETTIMISAIKAA

Niin milloin mahdollisuus kannattaisi antaa?

26

735

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annat miettimisaikaa, jos välität.

      • No tietenkin annan. Ja onhan se ihan hyvä tutustuakin pikkuhiljaa. Vaan eipähän minustakaan aina ole välitetty. Tämä suhde voisi olla ok. Myös tulevaisuudessa.


      • Totta helvetissä välitän.


      • Totta kehvetissä välitän.


    • Anonyymi

      Minä antaisin vasta sen jälkeen kun pussit on asianmukaisella tavalla kunnolla tyhjennetty.

      • Mutta minulla ei olekaan tapana hypätä sänkyyn heti ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

        Mutta minulla ei olekaan tapana hypätä sänkyyn heti ensimmäisenä.

        On olemassa paljon muitakin paikkoja kuin sänky, joissa tuo em. toimenpiteen voi suorittaa asianmukaisella tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa paljon muitakin paikkoja kuin sänky, joissa tuo em. toimenpiteen voi suorittaa asianmukaisella tavalla.

        Tiedän kyllä, että niitä on. Mutta itse en tähän aikaan vuodesta nussisi ainakaan ulkona. Puhumattakaan sitten jostain kirjaston vessasta tms. Sauna taas on aivan liian kuuma "siihen". Joten menikö jakeluun?


    • Anonyymi

      Riippuu missä tilanteessa sitä aikaa tarvitaan. Ensimmäinen tunne on, että kiinnostus ei olisi kovin suuri, mutta voi kai niitä järkeviäkin syitä olla. En siihen miettimiseen kovin montaa päivää voi tarvita.

      • Aivan niin, mutta se ei kuitenkaan ainakaan minulle tarkoita sitä, että muna pilluun välittömästi.


      • No minulla nyt ei ainakaan ole kiire.


      • Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

        Aivan niin, mutta se ei kuitenkaan ainakaan minulle tarkoita sitä, että muna pilluun välittömästi.

        Kissan voi nylkeä monella eri tavalla.


      • Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

        Aivan niin, mutta se ei kuitenkaan ainakaan minulle tarkoita sitä, että muna pilluun välittömästi.

        Eli kyse on miettimisajasta seksin suhteen? Minusta hieman erikoinen tapa ilmaista asia.

        Mitä ihmeen miettimisaikaa seksin suhteen voi tarvita? Tutustumiaikaa - kyllä, ihan normaalia. Ei niihin puuhin todellakaan tarvitse heti hypätä. Aikaa katkella toimiiko homma - kyllä, ihan normaalia. Miettimisaikaa - ei, en tajua mitä miettimistä siinä on.

        Jos alunperin täysin tuntemattomasta ihmisestä puhutaan, niin kyllä itselläni tutustumiseen viikkoja menee, vaan ei kuukausia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyse on miettimisajasta seksin suhteen? Minusta hieman erikoinen tapa ilmaista asia.

        Mitä ihmeen miettimisaikaa seksin suhteen voi tarvita? Tutustumiaikaa - kyllä, ihan normaalia. Ei niihin puuhin todellakaan tarvitse heti hypätä. Aikaa katkella toimiiko homma - kyllä, ihan normaalia. Miettimisaikaa - ei, en tajua mitä miettimistä siinä on.

        Jos alunperin täysin tuntemattomasta ihmisestä puhutaan, niin kyllä itselläni tutustumiseen viikkoja menee, vaan ei kuukausia.

        Onhan se tietysti noinkin.


      • Niinpä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kyse on miettimisajasta seksin suhteen? Minusta hieman erikoinen tapa ilmaista asia.

        Mitä ihmeen miettimisaikaa seksin suhteen voi tarvita? Tutustumiaikaa - kyllä, ihan normaalia. Ei niihin puuhin todellakaan tarvitse heti hypätä. Aikaa katkella toimiiko homma - kyllä, ihan normaalia. Miettimisaikaa - ei, en tajua mitä miettimistä siinä on.

        Jos alunperin täysin tuntemattomasta ihmisestä puhutaan, niin kyllä itselläni tutustumiseen viikkoja menee, vaan ei kuukausia.

        Tämä voi olla jopa elämän mittainen prosessi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kissan voi nylkeä monella eri tavalla.

        Ei tässä nyt siitä ole kyse.


    • Anonyymi

      Huomasitteko muuten, että aloituksessa kysyttiin, milloin miettimisajan mahdollisuus kannattaa antaa?

      • Ei kun siis aikaa miettiä juuri sitä mahdollisuutta.


    • Anonyymi

      Miettimisaikaa mihin?
      Kosintaan? Lapsentekoon? Yhteisen asunnon hankintaan? Saman katon alle muuttamiseen? Eroon?
      Ap.n kysymys on liian laaja vastattavaksi.

      • Noihin kaikkiin.


      • Kaikki aikanaan.


      • Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

        Noihin kaikkiin.

        Tarvitsee miettimisaikaa kaikkeen?
        Tuota miettimisaikaa kutsutaan seurusteluajaksi. Ajan kanssa nuo kaikki asiat tulevat itsestään selvästi näkyviin, kummankin osapuolen tietoisuuteen.
        On luonnotonta kysyä heti muutamam tapaamisen jälkeen "haluuksäääää olla mun kaa".

        Ystävystyminen ja toisen tuntemaan oppiminen on osa luonnollista kanssakäyntiä ihmisen kanssa, ihmisen jonka seurassa viihtyy, jonka huomaa ajattelevan samoin kuin itse, useimmissa asioissa. Imisen, joka vastaa asettamiani tavoitteita ystävyydessä (tyomoraali, luotettavuus, rehellisyys , ahkuruus, oppimisen halu , toisen kunnioitus jne.).

        Ystävyyden jatkuessa ja kummankin huomatessa hyväksyvänsä toisensa, voi aivan eri tasolla jatkaa yhdessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsee miettimisaikaa kaikkeen?
        Tuota miettimisaikaa kutsutaan seurusteluajaksi. Ajan kanssa nuo kaikki asiat tulevat itsestään selvästi näkyviin, kummankin osapuolen tietoisuuteen.
        On luonnotonta kysyä heti muutamam tapaamisen jälkeen "haluuksäääää olla mun kaa".

        Ystävystyminen ja toisen tuntemaan oppiminen on osa luonnollista kanssakäyntiä ihmisen kanssa, ihmisen jonka seurassa viihtyy, jonka huomaa ajattelevan samoin kuin itse, useimmissa asioissa. Imisen, joka vastaa asettamiani tavoitteita ystävyydessä (tyomoraali, luotettavuus, rehellisyys , ahkuruus, oppimisen halu , toisen kunnioitus jne.).

        Ystävyyden jatkuessa ja kummankin huomatessa hyväksyvänsä toisensa, voi aivan eri tasolla jatkaa yhdessä.

        Onhan se tietysti noinkin. Kyllä.


    • Anonyymi

      Kun kaks vapaata aikuista hakee kumppania ja jos ns kolahtaa, niin eikö siinä vaiheessa olisi sopivaa edetä. miksi siis miettiä ?

      • Kai minä nyt itse tiedän mikä minulle on parasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      260
      2501
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      187
      1599
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1406
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1136
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1129
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    Aihe