että mikä miehen käytös näin jälkeenpäin ajateltuna tuntuu järkevältä eli miten se näkyi seksielämässänne ja muussa käytöksessä?
Petetyt naiset kertokaa
13
1123
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyykö tätä mies joka on pettänyt?
- Anonyymi
Ei kysy vaan nainen joka vahvasti epäilee kumppaninsa pettävän :-(
- Anonyymi
Kyllähän sen vaa näkee / tuntee / vaistoaa. Älä jää roikkumaan huonoon suhteeseen. Jotkut on vaan pettäjiä aina vaikka muuta sanovat. Aina etsitään sitä ns. Parempaa kuin mitä kotoonta löytyy.
- Anonyymi
Haluaisin kuitenkin lukea muiden kokemuksia asiasta ja niinkuin sanoin, jälkeenpäin mietittynä mitkä meni yksiin oman mieheni kanssa. Saisi tavallaan asialle piste II:n päälle..
- Anonyymi
Meillä oli avioliittoa kestänyt 23-v, ja kaikki sujui elämässä ihan mukavasti.
Arkiset kiireet työn ja teini-ikäisten lasten kanssa eli ihan perus ruuhkavuodet.
Järjestimme toisinaan myös ihan kahdenkeskeistä aikaa ja tekemistä.
Seksielämämme aktiivisuus oli vaihtelevaa mutta kuitenkin aivan normaalia mielestäni ... kunnes :
Mieheni alkoi yllättäen käyttäytymään poikkeuksellisen himokkaasti, hän hyväili ja leperteli rakkaudestaan minuun poikkeuksellisen usein. Hän myös aktivoitui kaikessa mitä perheeseemme liittyi esim lasten harrastukset ja kotityöt, hän panosti kaikkeen aivan uudella volyymilla.
Aloin epäillä että jotain on meneillään
Kun aina hänen työpäivänsä venyttyä tai harrastuksistaan palattuaan hän halusi seksiä tai halailua ja suutelua.
Kerran kun hän viestitti että heillä on työpäivän jatkoksi pitkä puhelinneuvottelu, piipahdin toimistolla eikä hänen autoaan näkynyt parkkipaikalla .
Laitoin vielä viestin että tänäänkö se pitkäksi menevä neuvottelu on.,
Hän vastasi että alkaa juuri näillä minuuteilla, menee myöhempään toimistolla.
Kun hän saapui kotiin niin sama kuvio: halailua, yritti suudella ja hyväili kiihkeästi.
Kysyin että kuka se toinen nainen on, että ei kai ainakaan kukaan minun tuttuni?
Mies ällistyi ja myönsi suhteen.
Hain eroa ja 5kk kuluttua mies aneli päästä takaisin. Ei päässyt. The end.- Anonyymi
Luulisi että puoliso muuttuisi välinpitämättömäksi jos pettää, mutta ilmeisesti huono omatunto voi aiheuttaa että hän yrittää enemmän ja paremmin.
Ehkä seksuaalisuuskin aktivoituu kun välillä saa "vaihtelua" ?
- Anonyymi
Aloin epäillä miestäni sivusuhteesta, kun puhelin piti ottaa mukaan joka paikkaan. FB:ssa näkyi aktiivisena, vaikka oli metsätöissä, pihahommissa, töissä jne. Kun mainitsin asiasta, poisti paikallaolotiedon FB:sta. Työaika piteni tunnilla molemmista päistä. Seksiä meillä ei ollut useinkaan miehen vaikeiden erektio-ongelmien takia, mutta nekin vähäiset kerrat jäivät pois.
Olin varma toisesta naisesta, mutta tietenkin mies kiisti kaiken. Kunnes eräänä lauantai-iltana unohti humalassa lukita puhelimensa. Sieltä FB:n viesteistähän se reilu puolivuotinen suhde sitten paljastui. - Anonyymi
Entä jos ei omista älylaitteita esim. tietokone,älypuhelin jne. ? Mies on poissaoleva,ei tee aloitetta seksiin enää laisinkaan eikä seksiä enää olekaan.Ei halua puhua että jotain olisi vialla.
- Anonyymi
Iloisuus kadonnut,omissa ajatuksissaan.Nopea hipaisu silloin tällöin ja suukko päälaelle. Siinä kaikki.En tiedä missä mennään.Olen ap.kirjoittaja.
- Anonyymi
Sen vaan tietää vaikka ei jää rysän päältä kiinni. Seksielämä jopa hetkellisesti parani kun oli toinen nainen kierrossa. Puhelimen piilottelu, yhtäkkinen innostus liikuntaan ja valehtelee missä on ollut on ne yleisimmät käytöksenmuutokset
- Anonyymi
Murjottaa, valehtelee päin naamaa, ei uskalla kertoa totuutta, vaikka antais kuin monta tilaisuutta kertoa ja avautua. Tuijottaa puhelinta 24/7, omissa mietteissä. Sanomattakin selvää, että ei seksiä eikä muutakaan läheisyyttä. Suuttuu jos kysyy häneltä suoraan asioista. Syyttää kysyjää sekoilusta yms.
Vaan mistäs mä mitään tiedän. Kunhan sekoilen tässä :) - Anonyymi
Mä en oikeastaan osaa edes tarkasti sanoa mikä se juttu oli, joka sai mut varmaksi. Jos miettii ihan vain niitä "vihjeitä" niin olisin aivan yhtä hyvin voinut vain kuvitella koko jutun. Vaan en kuvitellut. Tunteeni osui tasan nappiin ja tosi nopeasti.
Eli siis olimme miehen kanssa silloin etäsuhteessa - asuimme eri paikkakunnilla. Mies oli aktiivisena sosiaalisessa mediassa kellonaikoina, jolloin ei aiemmin ollut ollut. Poistin tietysti jotain tyyliin moi ja en oottanu sun olevan paikalla etc. Hän vastasi kyllä, mutta pienellä viiveellä. Aiemmin hän oli hyvin usein itse se, joka viestitti heti, jos tuli paikalle yllättävään aikaan. Lisäksi huomasin erään tuntemani naisen aktivoituvan usein samaan aikaan. Jotenkin se tunne oli välitön, olin aikalailla varma jo toisena päivänä. Toisaalta pidin itseäni neuroottisena, mutta toisaalta olin ihan varma. Eivät he olleet edes ehtineet sen enempää, kuin alottaa tollasen nettilirkuttelun. No kuten sanottu osui oikeaan heti ja lopetin suhteen siihen. Opetus kai se, että niitä omia intuitioitaan kannattaa kuunnella. - Anonyymi
Mairea ilme kasvoilla ja omistavan tuntuinen hyväily kaulalla ja hartioilla. Oli niin itseään täynnä kun oli saanut toiselta. Nyt itkee, ei ilosta, vaan pelosta. Jos vaimo sittenkin jättää... kun hän vaan kokeili.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004606630- 262491
- 2172437
- 1411724
- 1141688
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103- 741103
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1361005Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62887