Kannattaako kertoa että puoliso pettää?

Anonyymi

Mitä tekisitte tilanteessa jos tietäisitte että kaveri tai ihan kuka tahansa pettäisi puolisoaan? Kertoisitteko hänelle? Tapailin yhtä henkilöä jonkin aikaa ja hänen käytös alkoi vaikuttaa siltä että hän ei taida asua yksinään. Selvisi sitten että hän on naimisissa ja heillä on lapsi. Mitä teen? Itse haluaisin tällaisessa tilanteessa tietää jos kumppani pettää.

14

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä haluaisin tietää, kerro ihmeessä 😊

    • Anonyymi

      Kertoisin heti.

    • Anonyymi

      Haluaisin tietää. Olisin halunnut aikanaan tietää puolison pettävän minua. Kaverit kyllä tiesivät. Ei ollu kenelläkään pokkaa mainita asiasta.

      Kun sitten olimme jo eronneet ja sain tietää exän pettävän taas silloista naisystäväänsä niin kerroin itse tälle uudelle naiselle. Paskamyrskyhän siitä nousi hetkellisesti, mutta olen edelleen sitä mieltä, että se oli oikea ratkasu.

    • Anonyymi

      Miten voisin kertoa kaverille hänen vaimonsa pettämisistä kun olen itsekkin ollut kyseisen naisen kanssa sängyssä?

    • Anonyymi

      Tuo on vähän kakspiippunen juttu.

      Itsekin haluaisin ehdottomasti kuulla ja olisin kiitollinen, jos minulle kerrottaisiin. Vaan sitten on heitäkin, jotka eivät halua tietää ja mielummin "tappavat viestintuojan". Että kerro vaan, mutta suojaa ensin oma selustasi.

    • Anonyymi

      Anteeksi puolisosi petti sinua minun kanssa. Jess rohkea teko. Ota seuraavalla kerralla selvää kenen kanssa olet.

    • Anonyymi

      Mari, soita.

    • Anonyymi

      Kertoisin heti ja striimaisin tänne!

    • Anonyymi

      Kertoisin pettäjän puolisolle heti.
      Sallisin petetyn puolisolle siten tilaisuuden päättää haluaako jatkaa elämäänsä valheellisessa ja sairastuneessa ovo-/avioliitossa.

    • Anonyymi

      Käräytän heti sut ja sun lampaasi. Luit oikein, näin sun paneskelevan naapurin lampaitten kanssa, joten käräytän sut eukolles😎

    • Anonyymi

      Kerro. Vaimoni työkaveri soitti tunnettiin toisemme kouluajoilta.
      Vaimoni oli nähnyt harrastavan seksiä pomonsa kanssa työhuoneessa illalla muka ylitöissä.
      Työpöydällä jalat levällään oli antana
      Pomolleen pöydän reunalta tyylistä päättäin ei eka kertaa.
      Työkaveri oli tullut hakee kännykkäänsä kun oli unohtanut töihin.
      Käytävällä ihmetellyt kun vaimon työhuoneen ovi auki ja valot.
      Eivät touhussa huomanneet kun vilkaisi.
      Työkaveri sanoi itkeneensä illalla kun ajatteli meidän pieniä lapsia.
      Vaimo läksi ja pomokin jätti lapset jäi mulle..

    • Anonyymi

      Jokaisen velvollisuus on kertoa.
      Exän joku tuttu ilmoitti minulle, Läksin lapista komennukselta kotia, ja hoidin exän matkoihinsa. 30v avioliitto loppui siihen.

    • Anonyymi

      Ei kannata. Sinusta tulee jutun pahis, koska puoliso / tyttöystävä ei halua tietää totuutta. Nimimerkillä "kokemusta on". Ja mieti tarkkaan, mitä itse siitä saat. Jonkun koston?

    • Anonyymi

      Itse ajattelisin niin, et toimisin niinkuin toivoisin jonkun toimivan minua kohtaan, jos oma kumppani pettäisi minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe