Kannattaako kertoa että puoliso pettää?

Anonyymi

Mitä tekisitte tilanteessa jos tietäisitte että kaveri tai ihan kuka tahansa pettäisi puolisoaan? Kertoisitteko hänelle? Tapailin yhtä henkilöä jonkin aikaa ja hänen käytös alkoi vaikuttaa siltä että hän ei taida asua yksinään. Selvisi sitten että hän on naimisissa ja heillä on lapsi. Mitä teen? Itse haluaisin tällaisessa tilanteessa tietää jos kumppani pettää.

14

1568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä haluaisin tietää, kerro ihmeessä 😊

• Anonyymi

Kertoisin heti.

• Anonyymi

Haluaisin tietää. Olisin halunnut aikanaan tietää puolison pettävän minua. Kaverit kyllä tiesivät. Ei ollu kenelläkään pokkaa mainita asiasta.

Kun sitten olimme jo eronneet ja sain tietää exän pettävän taas silloista naisystäväänsä niin kerroin itse tälle uudelle naiselle. Paskamyrskyhän siitä nousi hetkellisesti, mutta olen edelleen sitä mieltä, että se oli oikea ratkasu.

• Anonyymi

Miten voisin kertoa kaverille hänen vaimonsa pettämisistä kun olen itsekkin ollut kyseisen naisen kanssa sängyssä?

• Anonyymi

Tuo on vähän kakspiippunen juttu.

Itsekin haluaisin ehdottomasti kuulla ja olisin kiitollinen, jos minulle kerrottaisiin. Vaan sitten on heitäkin, jotka eivät halua tietää ja mielummin "tappavat viestintuojan". Että kerro vaan, mutta suojaa ensin oma selustasi.

• Anonyymi

Anteeksi puolisosi petti sinua minun kanssa. Jess rohkea teko. Ota seuraavalla kerralla selvää kenen kanssa olet.

• Anonyymi

Mari, soita.

• Anonyymi

Kertoisin heti ja striimaisin tänne!

• Anonyymi

Kertoisin pettäjän puolisolle heti.
      Sallisin petetyn puolisolle siten tilaisuuden päättää haluaako jatkaa elämäänsä valheellisessa ja sairastuneessa ovo-/avioliitossa.

• Anonyymi

Käräytän heti sut ja sun lampaasi. Luit oikein, näin sun paneskelevan naapurin lampaitten kanssa, joten käräytän sut eukolles😎

• Anonyymi

Kerro. Vaimoni työkaveri soitti tunnettiin toisemme kouluajoilta.
      Vaimoni oli nähnyt harrastavan seksiä pomonsa kanssa työhuoneessa illalla muka ylitöissä.
      Työpöydällä jalat levällään oli antana
      Pomolleen pöydän reunalta tyylistä päättäin ei eka kertaa.
      Työkaveri oli tullut hakee kännykkäänsä kun oli unohtanut töihin.
      Käytävällä ihmetellyt kun vaimon työhuoneen ovi auki ja valot.
      Eivät touhussa huomanneet kun vilkaisi.
      Työkaveri sanoi itkeneensä illalla kun ajatteli meidän pieniä lapsia.
      Vaimo läksi ja pomokin jätti lapset jäi mulle..

• Anonyymi

Jokaisen velvollisuus on kertoa.
      Exän joku tuttu ilmoitti minulle, Läksin lapista komennukselta kotia, ja hoidin exän matkoihinsa. 30v avioliitto loppui siihen.

• Anonyymi

Ei kannata. Sinusta tulee jutun pahis, koska puoliso / tyttöystävä ei halua tietää totuutta. Nimimerkillä "kokemusta on". Ja mieti tarkkaan, mitä itse siitä saat. Jonkun koston?

• Anonyymi

Itse ajattelisin niin, et toimisin niinkuin toivoisin jonkun toimivan minua kohtaan, jos oma kumppani pettäisi minua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3247
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1680
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1619
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1548
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1362
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1262
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      60
      1201
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1003
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe