Tytöllä lippis

tyttö joka käyttää lippistä

Mä käytän lippistä ja olen tyttö. Olen 13w. Onkx se tyhmän näköstä ku tytöllä on lippis?? Olen saanut kuulla siitä vaikka miten paljon valituksia!!

10

1285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiritsi

      ainakaan mun mielestä. jokainen saa pitää mitä haluaa!!!

    • -John-

      lippistä käyttävät tytöt/naiset on söpöjä =) Vähän vaikea selittää, mutta niistä huokuu sellanen rento fiilis.

      • little_blåa_dragon

        Olen 14v tyttö ja käytän myös lippistä.
        Se vain tuntuu parhaalta. Minuakin muutama poika on haukkunut lippikseni takia. Ennen suutuin siitä mutta nykyään ajattelen että pukeudun miten tykkään. Pidä ihmeessä lippis päässä!!
        Ai että lippistä käyttävät naiset on söpöjä..?
        Enpä ole tiennyt että se on jonkun pojan mielestä söpöä, mutta piristävää kuulla. Kiitos John, pelasti osan päivää.


      • ,,--,,
        little_blåa_dragon kirjoitti:

        Olen 14v tyttö ja käytän myös lippistä.
        Se vain tuntuu parhaalta. Minuakin muutama poika on haukkunut lippikseni takia. Ennen suutuin siitä mutta nykyään ajattelen että pukeudun miten tykkään. Pidä ihmeessä lippis päässä!!
        Ai että lippistä käyttävät naiset on söpöjä..?
        Enpä ole tiennyt että se on jonkun pojan mielestä söpöä, mutta piristävää kuulla. Kiitos John, pelasti osan päivää.

        Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.


      • GGGG-Unit
        ,,--,, kirjoitti:

        Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.

        nimi kertoo jo kaiken (siis nimimerkki) ;)


      • täällä
        ,,--,, kirjoitti:

        Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.

        minäkin käytän välillä lippistä ja 20 vuotta. ei sitä tarvitse niin orjallisesti kuunnella muiden mielipiteitä.


    • Lippikset :)

      Mä käytin lippistä 9-vuotiaaksi asti.
      10-vuotiaana tuntui siltä, ettei se enää sovi tyyliini ja hankin lätsän (tyttöjen hattu) jota pidän edelleen 14-vuotiaana.
      Mun paras ystävä käyttää lippalakkia, ei todellakaan oo tyhmän näköistä! Näyttää urheilulliselta ja nätiltä.

    • typy:)

      Lippis naisilla/tytöillä asukokonaisuuteen sopivana on tosi nice !! :) itsekkin käytän lippistä -kunhan säät lämpenevät;)

    • lalalaa

      Mä vihaan lippiksiä, oli ne sitten tytöillä tai pojilla... Näyttää siltä kun ei kiinnosta yhtään mitä päälle laittaa, tai sit jos on ''suoralippanen'' tulee mieleen joku Amerikan ghetto... Toki kesäsin pitää hyvin pään suojattuna auringolta.

    • :)))

      Käytä vaa lippistä jos haluut, ei siinä mitää noloo oo tms...^^ itekki kesäsin joskus käytän lippist/lätsää :3 (ja siis oon 14w tyttö)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe