Tytöllä lippis

tyttö joka käyttää lippistä

Mä käytän lippistä ja olen tyttö. Olen 13w. Onkx se tyhmän näköstä ku tytöllä on lippis?? Olen saanut kuulla siitä vaikka miten paljon valituksia!!

10

1516

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiritsi

ainakaan mun mielestä. jokainen saa pitää mitä haluaa!!!

• -John-

lippistä käyttävät tytöt/naiset on söpöjä =) Vähän vaikea selittää, mutta niistä huokuu sellanen rento fiilis.

• little_blåa_dragon

Olen 14v tyttö ja käytän myös lippistä.
        Se vain tuntuu parhaalta. Minuakin muutama poika on haukkunut lippikseni takia. Ennen suutuin siitä mutta nykyään ajattelen että pukeudun miten tykkään. Pidä ihmeessä lippis päässä!!
        Ai että lippistä käyttävät naiset on söpöjä..?
        Enpä ole tiennyt että se on jonkun pojan mielestä söpöä, mutta piristävää kuulla. Kiitos John, pelasti osan päivää.

• ,,--,,
        little_blåa_dragon kirjoitti:

Olen 14v tyttö ja käytän myös lippistä.
        Se vain tuntuu parhaalta. Minuakin muutama poika on haukkunut lippikseni takia. Ennen suutuin siitä mutta nykyään ajattelen että pukeudun miten tykkään. Pidä ihmeessä lippis päässä!!
        Ai että lippistä käyttävät naiset on söpöjä..?
        Enpä ole tiennyt että se on jonkun pojan mielestä söpöä, mutta piristävää kuulla. Kiitos John, pelasti osan päivää.

Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.

• GGGG-Unit
        ,,--,, kirjoitti:

Mä käytän lippistä, jos haluan. Mutta siis en ole tyttö, vaan nainen. No, tämän ikäisten ei ainakaan enää tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Saa olla katseiltakin suojassa lippiksellä.

nimi kertoo jo kaiken (siis nimimerkki) ;)

• täällä
        ,,--,, kirjoitti:

minäkin käytän välillä lippistä ja 20 vuotta. ei sitä tarvitse niin orjallisesti kuunnella muiden mielipiteitä.

• Lippikset :)

Mä käytin lippistä 9-vuotiaaksi asti.
      10-vuotiaana tuntui siltä, ettei se enää sovi tyyliini ja hankin lätsän (tyttöjen hattu) jota pidän edelleen 14-vuotiaana.
      Mun paras ystävä käyttää lippalakkia, ei todellakaan oo tyhmän näköistä! Näyttää urheilulliselta ja nätiltä.

• typy:)

Lippis naisilla/tytöillä asukokonaisuuteen sopivana on tosi nice !! :) itsekkin käytän lippistä -kunhan säät lämpenevät;)

• lalalaa

Mä vihaan lippiksiä, oli ne sitten tytöillä tai pojilla... Näyttää siltä kun ei kiinnosta yhtään mitä päälle laittaa, tai sit jos on ''suoralippanen'' tulee mieleen joku Amerikan ghetto... Toki kesäsin pitää hyvin pään suojattuna auringolta.

• :)))

Käytä vaa lippistä jos haluut, ei siinä mitää noloo oo tms...^^ itekki kesäsin joskus käytän lippist/lätsää :3 (ja siis oon 14w tyttö)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      209
      3133
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      300
      2728
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1788
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1687
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1551
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1356
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1240
    8. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1239
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      409
      1218
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1183
    Aihe