Onneksi tuota veromaksajien rahaa on, niin voi ryypätä.
T:Rumaätmi
Minulla on menossa 3 ryyppypäivä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan sama vaikka ryyppäisit hautaan. Emme jää kaipaamaan.
- Anonyymi
Vielä hyppään junan alle joku päivä
T:Rumaätmi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä hyppään junan alle joku päivä
T:RumaätmiÄlä edes mieti tuollaisia!!
Muistan aina tullessani parkkipaikalle äitini hautauspäivänä siunaustilaisuudesta tullessani kun parkkipaikan viereiseltä radalta kerättiin jonkun ihmisen jäänteitä. Se ei ihan heti unohtunut mielestä. :(
- Anonyymi
Ne aina väittää sitä samaa vanhastaan😂🤣😅
https://youtu.be/X5YO2G-_Ij8
Beibee-ee - Anonyymi
Hyvä. Odoitappa vain niin kohta alkaa tulemaan naisia ovista ja ikkunoista sisälle. Viinamiehet ovat haluttuja.
- Anonyymi
Kotona velliä vetävät mamarit ei kiinnosta
ketään.
Pohjat kotona ja yökerhoon tanssimaan.
Siellä naiset odottaa.
Vässykki ei edes uskalla hakea beibeä tanssimaan. - Anonyymi
Viinamiehestä tulee sellainen mielikuva että se asuu kaljanhajuisessa kämpässä hien hajuisissa vaatteissa ja perjantai iltana se lähtee 3 promillen humalassa baariin, on siellä 45 minuuttia juonut viinaa, örisee ihmiselle epäselvällä suomen kielellä yrittäen saada naista, mutta naiset vain kääntää selän, juo juomansa loppuun. Sitten viinamies menee taksilla yksin tai juoppokaverinsa kanssa jatkamaan iltaa kämpälle. Hän juo viimeiset 4 kaljaa ja sammuu.
Sama ruljanssi uudestaan kun on selvinnyt.
- Anonyymi
Itse voin aloittaa vasta iltapäivällä, kun kaupan lähetti on käynyt tuomassa tilaamani ruo'at. Mutta sitten otetaan kiljua, kunnolla! Heikoimpia hirvittää ja naapurin lapset pelkäävät, sekä naiset itkevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651443Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58741
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650