Niin oletkos koskaan stripannut miehelle kännipäissäsi tai jopa selvinpäin?
Oletkos nainen
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En. Miksi olisin?
- Sheena - Anonyymi
Joka ilta riisuudun,eli heitän paidan pois nukkumaan käydessäni.
Sama. :)
Joka ilta viimeistään näkee paljaat tissini, kun vaihdan yö t-paidan päälleni. Tai marssin alasti suihkuun/suihkusta.
Sullekin strippaan. Tälläinen näky, vaaleampi iho vaan. :)
https://media.wired.co.uk/photos/606d9d1cd9c09fc47d4c1542/1:1/w_1999,h_1999,c_limit/wired-boobs.jpg
Ihan on yks yhteen vattaa myöten.- Anonyymi
Joo olen.
- Anonyymi
Olen. Yleensä selvin päin. Harvoin tulee alkoa käytettyä, kesällä viimeksi.
Veiikkaan että selvinpäin ”tila” johtuu 42 asteen ruumiinlämmöstä ja kännissä yleisönä on naulakko.
Se siitä ”haaveesta”. 😁- Anonyymi
Mittee se semmonen rippinki oikein meinoo?
- Anonyymi
Minä ku yritin kysyvä, sain vaan vastaukseks, että semmosia rippiluolia on kuulema olemassa. Mittee ne semmoset oikein on? Siellä kuulema tapahtuu tämmöstä ku rippaamista toisten silmien eessä. Mittee se semmonen rippaaminen oikein tarkottaa? Yritettäänkö siinä jottain ilova tuottaa toiselle vai itelle vai mitä se oikein meinoo?
Anonyymi kirjoitti:
Minä ku yritin kysyvä, sain vaan vastaukseks, että semmosia rippiluolia on kuulema olemassa. Mittee ne semmoset oikein on? Siellä kuulema tapahtuu tämmöstä ku rippaamista toisten silmien eessä. Mittee se semmonen rippaaminen oikein tarkottaa? Yritettäänkö siinä jottain ilova tuottaa toiselle vai itelle vai mitä se oikein meinoo?
No ripatessa heetetään koltut nurkkaan. Minnen tiiijä, että mittee ihmeellistä siinä on oekeen, mutta eppäelen, jotta helekutin kuuma parkka se on. Oisko lähättänneet ihtesä saanaan? 🤔
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
No ripatessa heetetään koltut nurkkaan. Minnen tiiijä, että mittee ihmeellistä siinä on oekeen, mutta eppäelen, jotta helekutin kuuma parkka se on. Oisko lähättänneet ihtesä saanaan? 🤔
Minä ku kuulin, että siellä voipi olla vähän niinku semmosia tiskovaloja, jotka heijastuu siihen rippaajaan, kun se sitä esitystään pittää. Sitten minä kuulin, että ilman rahhaa sinne rippiluolaan ei kuulema pääse eikä kannata mennä. Näin minä muilta kuulin...mutta että jotkut saa niitä esityksiä ihan ilimatteekskin. Misteehän semmostakin saa? :D
Anonyymi kirjoitti:
Minä ku kuulin, että siellä voipi olla vähän niinku semmosia tiskovaloja, jotka heijastuu siihen rippaajaan, kun se sitä esitystään pittää. Sitten minä kuulin, että ilman rahhaa sinne rippiluolaan ei kuulema pääse eikä kannata mennä. Näin minä muilta kuulin...mutta että jotkut saa niitä esityksiä ihan ilimatteekskin. Misteehän semmostakin saa? :D
No uemahalliloissa suapi kuulemma ilimasiks.... jos männöö viärälle puolelle, niin suapi uemakassista muksaaksen... se verran tarkkoo toohua se on.
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
No uemahalliloissa suapi kuulemma ilimasiks.... jos männöö viärälle puolelle, niin suapi uemakassista muksaaksen... se verran tarkkoo toohua se on.
Älä mene miesten puolelle ja kun kotina strippaat miehelle/miehille niin mitä sen jälkeen tapahtuu pääsetkö leikkimään kikkelillä tai kikkeleillä
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene miesten puolelle ja kun kotina strippaat miehelle/miehille niin mitä sen jälkeen tapahtuu pääsetkö leikkimään kikkelillä tai kikkeleillä
Hei välis... /-merkkikin on välimerkki... unohdit. 😜
- Anonyymi
Oletko poliisi eli monistaja... tukin huvittavaa hohho jos ei syntyperäinen suomaqliainen sqa henkilökorttia ja somaalainen helpostin niin hulluksimenneee Saqulin Hsllinto.
- Anonyymi
Olen toki. Ei se kyllä siitä kyllä kovin mieleenpainuvaa elämäänsä saanut, niin kuin. ei puolisot yleensä.
- Anonyymi
Noita pikkupatkiä Ray Bradrun jännitysjuttuja.. jänniä pieniä pätäkiä, justiin kuin joo iltapaloja :D
Eräs jooh sarja, Gene Ronnerberryn tämä missä Last Conflict.. jännä tietiestuttu.
;Mutta itsellä on elämässä enemmäniin jännitystä oikeiasti kuin sarjoissakin... - Anonyymi
En ole niin hyvä näyttelemään, menisi komiikan puolelle.
Joka miehellä pitää olla kotona baarinurkkaus ja puolisolle striptease-tanko. :P
- Anonyymi
Olen montakin kertaa oomalle miehelleni.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394427Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463224Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343176Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4882812Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2022050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1451913- 421592
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781242