Tuttu on mallien perässä. Minua hävettää mitä menin tekemään.

Anonyymi

40 vuotias komea mies kysessä. Naiskauneus on sokaissut hänet täysin. Ihan jäätävä morkkis tuli minulla kun päädyin hänen luokse seuraksi. Olen kalpea brunetti jolla on 10kg ylipainoa.

Hirvittää vieläkin kun joutui näkee minua alasti. En myöskään ollut ajellu karvojani.

Saikohan mies traumoja minusta kun on tottunut näihin upeisiin daameihin?

15

629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä mies jaksa tehtailla näitä karvaprovoja.

• Anonyymi

Niinpä, kukaan jaksa edes väen vängällä yrittää uskoa näihin

• Anonyymi

Tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne. Tämä on ihan oikea tapahtuma. En ole naisena vuosiin päätynyt viettää näin kivan illan. Mies vielä lupasi minulle että nähdään taas. Kun pistin myöhemmin viestiä, niin heti laittoi jarrut päälle.

Onkohan se niin että hän on tottunut malleihin ja minä olin ruma?

• Anonyymi

Joojoo sitähän se 🥱 päivänselvää

• Anonyymi

Kertakäyttökama.
        Mies ei siis saanut sinä iltana toisaalta

• Anonyymi

Olisi tosi kiva saada teiltä miehiltä mielipidettä asiaan. En todellakaan ollut valmistunut tällaiseen.

• Anonyymi

Olet kaunis ja luonnollinen nainen. Älä anna vinksahtaneiden karvakammomiesten häiritä itseäsi, olet kaunis ja haluttava juuri tuollaisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet kaunis ja luonnollinen nainen. Älä anna vinksahtaneiden karvakammomiesten häiritä itseäsi, olet kaunis ja haluttava juuri tuollaisena!

Karvat on OK, mutta ylipaino ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karvat on OK, mutta ylipaino ei.

Olisi ollut syytä esittää pahoittelut puskasta

• Anonyymi

No toihan on se tapahtuma, mistä monesti naisia syytetään.

Sanotaan, että kasin naiset luulevat olevansa parempia, kuin ovatkaan, kun päätyvät ysin tai kympin miesten panoksi.
      Sinulla asia ei onneksi ole noussut hattuun.

Ei mies saanut traumoja, koska ylipaino näkyy päällepäin ja tuskin trimmaamattomuuskaan aikuista miestä järkyttää. Se on vähän niinkuin luulisi syövänsä hyvän ruuan, mutta maku ei olekaan kohdallaan. Ei muuta kuin eteenpäin ja parempi tuuri seuraavalla kerralla.

• Anonyymi

mutta nää "10 miehet" ovat aika luonnevikaisia. Mulla ei todellakaan noussut pizza hattuun yhden yön takia. Harmitti vain kovasti kun halusi niin paljon nähdä uudestaan ja tykkäs illasta. Miksi mies sanoo tollaista jos ei tarkoita sitä?

• Anonyymi

Miehellä märkii ne korvantaustat yhä edelleen. Joillakin ne ei koskaan kuivahdakaan. En jäisi odottelemaan "miehen" aikuistumista ja korvantaustojen kuivumista. Anna pikku poikasen mennä.
        N46

• Anonyymi

Sanoo siksi, kun mies katsoo kyseessä olevan naiselle "pehmeä lasku" eroon.

Vertauksena USAssa lähtiessä kyläpaikan isäntä/emäntä saattaa sanoa "Ihanaa/mukavaa kun kävit ja soitellaan pikaisesti" tms. tarkoittamatta sitä. Mikäli soittaa, saattaa kyseinen isäntä/emäntä kysyä "Anteeksi, kuka te olette?"

• Anonyymi

No, sähän olit sitten vain yksi tapaus muiden joukossa ja eihän ne kaunottaretkaan sitten sen enempää olleet. Ihmiset on sitä mitä ne on.

• Anonyymi

Jaa, taas tätä…huoh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3038
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1487
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1073
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe