Tuttu on mallien perässä. Minua hävettää mitä menin tekemään.

Anonyymi

40 vuotias komea mies kysessä. Naiskauneus on sokaissut hänet täysin. Ihan jäätävä morkkis tuli minulla kun päädyin hänen luokse seuraksi. Olen kalpea brunetti jolla on 10kg ylipainoa.

Hirvittää vieläkin kun joutui näkee minua alasti. En myöskään ollut ajellu karvojani.

Saikohan mies traumoja minusta kun on tottunut näihin upeisiin daameihin?

15

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä mies jaksa tehtailla näitä karvaprovoja.

      • Anonyymi

        Niinpä, kukaan jaksa edes väen vängällä yrittää uskoa näihin


    • Anonyymi

      Tämä on ensimmäinen kerta kun kirjoitan tänne. Tämä on ihan oikea tapahtuma. En ole naisena vuosiin päätynyt viettää näin kivan illan. Mies vielä lupasi minulle että nähdään taas. Kun pistin myöhemmin viestiä, niin heti laittoi jarrut päälle.

      Onkohan se niin että hän on tottunut malleihin ja minä olin ruma?

      • Anonyymi

        Joojoo sitähän se 🥱 päivänselvää


      • Anonyymi

        Kertakäyttökama.
        Mies ei siis saanut sinä iltana toisaalta


    • Anonyymi

      Olisi tosi kiva saada teiltä miehiltä mielipidettä asiaan. En todellakaan ollut valmistunut tällaiseen.

      • Anonyymi

        Olet kaunis ja luonnollinen nainen. Älä anna vinksahtaneiden karvakammomiesten häiritä itseäsi, olet kaunis ja haluttava juuri tuollaisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaunis ja luonnollinen nainen. Älä anna vinksahtaneiden karvakammomiesten häiritä itseäsi, olet kaunis ja haluttava juuri tuollaisena!

        Karvat on OK, mutta ylipaino ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvat on OK, mutta ylipaino ei.

        Olisi ollut syytä esittää pahoittelut puskasta


    • Anonyymi

      No toihan on se tapahtuma, mistä monesti naisia syytetään.

      Sanotaan, että kasin naiset luulevat olevansa parempia, kuin ovatkaan, kun päätyvät ysin tai kympin miesten panoksi.
      Sinulla asia ei onneksi ole noussut hattuun.

      Ei mies saanut traumoja, koska ylipaino näkyy päällepäin ja tuskin trimmaamattomuuskaan aikuista miestä järkyttää. Se on vähän niinkuin luulisi syövänsä hyvän ruuan, mutta maku ei olekaan kohdallaan. Ei muuta kuin eteenpäin ja parempi tuuri seuraavalla kerralla.

    • Anonyymi

      mutta nää "10 miehet" ovat aika luonnevikaisia. Mulla ei todellakaan noussut pizza hattuun yhden yön takia. Harmitti vain kovasti kun halusi niin paljon nähdä uudestaan ja tykkäs illasta. Miksi mies sanoo tollaista jos ei tarkoita sitä?

      • Anonyymi

        Miehellä märkii ne korvantaustat yhä edelleen. Joillakin ne ei koskaan kuivahdakaan. En jäisi odottelemaan "miehen" aikuistumista ja korvantaustojen kuivumista. Anna pikku poikasen mennä.
        N46


      • Anonyymi

        Sanoo siksi, kun mies katsoo kyseessä olevan naiselle "pehmeä lasku" eroon.

        Vertauksena USAssa lähtiessä kyläpaikan isäntä/emäntä saattaa sanoa "Ihanaa/mukavaa kun kävit ja soitellaan pikaisesti" tms. tarkoittamatta sitä. Mikäli soittaa, saattaa kyseinen isäntä/emäntä kysyä "Anteeksi, kuka te olette?"


    • Anonyymi

      No, sähän olit sitten vain yksi tapaus muiden joukossa ja eihän ne kaunottaretkaan sitten sen enempää olleet. Ihmiset on sitä mitä ne on.

    • Anonyymi

      Jaa, taas tätä…huoh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      468
      3406
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      462
      3401
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      138
      2955
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2272
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2140
    6. 199
      1520
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1387
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      98
      1261
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      87
      1254
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe