Olwn 15-vuotias poika. Yhtenä päivänä tulin suihkusta ja näin äitipuoleni stringejä pyykkilaudalla. Oli pakko kokeilla. Tuntui niin helvetin hyvällr ja anustakin vähän kutitti;). Tuntuu mukavammalle kuin normi boxerit. Otin pari kappaletta testiin ja olen nyt jonku aikaa käyttänyt niitä. Joten onko se homoa ja mistä voisin ostaa omia.
Onko homoa pitää poikana naisten stringejä?
Anonyymi
5
952
Vastaukset
- Anonyymi
Jos et ole kiinnostunut seksuaalisesti miehistä/pojista, niin eihän se silloin mitään homoa ole.
Vaatteet eivät tee homoa. Miesten stringejä saa vaatekaupoista kuten Stockmann, Sokos, Zalando, Boozt, Asos jne.
- Anonyymi
Laitappa vielä äitin sukkahousut farkkujen alle, semmoiset läpinäkyvät. Siitä vasta kiksit tuleekin !
- Anonyymi
Ja meet balettikouluun niin saat sukkahousut jalassa olla koko päivän. Miksi kiusaatte baletin poikia ???
- Anonyymi
Vaatekaupoista niitä saa ja jos et itse kehtaa mennä ostoksille pyydä äitipuoltasi ostamaan samalla sinulle kun ostaa itselleen uusia stringejä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151