Miehen mökkireissut

Meille tuli riitaa miehen mökkireissuista. Mielestäni hän käy liian usein kaverinsa mökillä. Mökille lähdetään aina perjantaina jo aamupäivästä ja tulla sunnuntaina illemmalla. Ikinä ei ole neuvotteluvaraa että reissu olisi vai pe-la tai la-su.
Ongelmana on nyt luottamuspula. Mieheni on 10-vuoden aikana jäänyt useasti kiinni deittipalstoilta. Luulin että hän oli jo lopettanut tuon hölmöilyn kun vuosi sitten jäi kiinni Tinderistä. Tällöin vannotti ettei enää ikinä ole niin hölmö että sekoilisi noin ja pyysi anteeksi yms..tyhmänä tietysti uskoin. Nyt jäi kesällä kiinni siitä että oli taas deittipalstalla ja nyt oli jopa tavannut naisen ( 30-vuotta itseään nuoremman ) ja selvisi että oli selkäni takana tekstiviestitellyt hänen kanssaan useamman kuukauden. Lisäksi hän oli lähettänyt ruusuja ja jopa palkannut salaa selkäni takana töihin yritykseensä. Olin shokissa ja järkyttynyt. Tästä alkoi minun hyvittelyni ja tuhannet anteeksi pyynnöt ja vannomiset että se ei toistu enää. Tämän jälkeen hän on käynyt kerran viikossa terapiassa hoitamassa ongelmaansa.
Hän on käynyt viimeiset 5-vuotta kaverinsa mökillä aina siloin tällöin. Nyt syksyllä mökillä käynnit ovat tihentyneet, ja luottamuspula vaikutti siihen että sanoin että minulle ei ole ok että käy 2krt/kuukaudessa mökillä. Tästä tuli iso riita, ja hän kuulemma kokee olevansa vankilassa. Olen sanonut että en voi vielä luottaa häneen enkä tiedä käykö oikeasti mökillä vai ei. Olenko kusipää kun en hyväksy noin usein mökillä käyntejä? Minulle olisi ok noin jokatoinen kuukausi, mutta hänelle se ei riitä. Mitä tuumitte?

14

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatka vaan itsepetosta. Luultavasti on just sitä mitä epäilet. Mikä pitää teidät yhdessä?

    • Anonyymi

      Lähde itsekin johonkin niinä viikonloppuina kuin miehesikin.
      Anna samalla mitalla aihetta kuin hänkin.
      Jos miehesi jatkaa niin jätä.

      • muutamia kertoja olenkin ollut reissussa, mutta ei hän ole juurikaan kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Ei ihme, että on luottamuspula koska mieheesihän ei voi luottaa.

      Minkä takia ylipäätään kiusaat itseäsi asialla? Miehesi on epärehellinen ja ihmetyttää, miksette mene ja ole yhdessä mökillä. MInun mieheni ei edes viihtyisi mökillä, jos minä en olisi kaverina; ja olemme suht samanikäisiä kuin te.

      JOs haluat pysyä yhdessä, sen kun mutta koita nyt keskittyä omaan elämääsi ja haalia siihen sisältöä.

    • Mökki ei ole meidän yhteinen vaan hänen kaverinsa. Ja hän kuulemma tarvitsee välillä näitä viikonloppuja jotta jaksaa.

      • Anonyymi

        Okei, eli on hänelle henkireikä, mistä? Sinustako?

        Erikoista joka tapauksessa koska yleensä parisuhteessa nimenomaan saa voimaa, iloa ja rentoutusta kun on puolison kanssa. Näin ainakin meilllä.


    • Anonyymi

      oisko nastydaddyn vaimo, en tiedä. mut mun nykyinen daddy haluaa tavata aina mökillä. ottaa mut matkalla kyytiin pe-ip ja tiputtaa samalle pysäkille su aamuna/päivällä, pari kertaa menny varmaan iltaan asti. Hotelli toinen, harvakseltaan harrastetaan. Kotona on kuulema vähän laimee meininki, itse olen sinkku, joten jos tapaan jonkun truedaddyn ni tälle ukolle heihei <3

      • Anonyymi

        Oi, miten ihanaa nuoren naisen elämää....noooooot!!


    • Anonyymi

      Minä en huolestu edes vaimoni hurjasteluista Etelä-Euroopassa naisystävänsä kanssa.
      Hänen kertomansa ystävä ja tietenkin minä luotan.
      Useita matkoja kestoltaan vajaasta viikosta Keski-Euroopan kaupungeista kahteen viikkoon Sisiliassa ja Kroatiassa sekä kirsikkana kakun päällä kolme viikkoa Espanjassa.
      Vieraita miehiä? Olen jo aikanaan sanonut, että jos hän löytää minua paremman miehen niin hänen velvollisuutensa on tarttua mahdollisuuteen.

      Meillä on myös melkoisesti yhteistä matkustelutaustaa.

      Yksin en viitsi lähteä mihinkään enkä tunne sellaista kaveriakaan jonka matkakumppanuus houkuttelisi.
      Parin tyttöjen matkan aikana meni läheiseen pubiin alkuillasta. Join pari olutta ja yhden viskin. Kuuntelin typeriä jorinoita ja palasin kotiin parin tunnin jälkeen.

      Pitkän litanian jälkeen. Jos miehesi löytää jostakin joiltakin ominaisuuksiltaan sinua paremman naisen niin sinunhan tulee kannustaa häntä! Meillä on vain yksi elämä.

    • Anonyymi

      kerran voi antaa anteeksi, mutta ei enempää.

      Miehesi on patologinen pettäjä eikä siitä muuksi muutu, ennenkuin lakkaa seisomasta.

      Sinä taas olet hyväuskoinen hölmö, joka uskoo ja toivoo.

      Epäilyksesi mökkireissuista ei ole turha. Toisaalta et sinä pysty hänen pettämistään lopettamaan rajoituksilla.

    • Anonyymi

      Mene katsomaan tai palkkaa etsivä. Parempi on tietää,kuin olla epävarmuudessa. Miksi ei voi mennä puolison kanssa,jos ei ole vilunkia asiassa???

    • Anonyymi

      Jos on useaan kertaan jäänyt kiinni ja vannonut ettei tee uudestaan, niin ihan aiheesta menee luottamus. Jos mies ei suostu tarjoamaasi kompromissiin, niin eihän sinulla ole muita vaihtoehtoja kuin hyväksyä asia tai erota. Et ole kusipää.

    • Anonyymi

      Käy katsomassa. Jos ei ole autoa,julkisilla ja sitten taksilla. Parempi tietää jos on tiedettävää. Sillä asia selviää.

    • Anonyymi

      Pettää sinä olet joka odottaa kotona ja passaa seksiä parempaa hakee muualta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe