Kuvaile paremman puoliskosi vartaloa

Anonyymi

Kerro mitä rakastat? Mitä vihaat?

16

565

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaani on 68-vuotias, muutaman vuoden minua vanhempi. Hän on jäntevä ja hyväkuntoinen. EI pitkä mutta sopusuhtainen. Rakastan joka kohtaa hänessä, ja rakkaus on vain lisääntynyt yhteisten vuosikymmenten varrella.

      • Anonyymi

        Minun mieheni on 10 vuotta vanhempi sinun rakastasi. Kuvaus sopii häneenkin mutta se on hänen ainoan harrastuksensa seurausta. Paino on hieman alempana kuin 55 vuotta sitten mutta mitoissa on tapahtunut muutosta.
        Ikäisekseen "ahdisteleva" mies. Olen tyytyväinen pystyessäni vastaamaan "ahdisteluun".


    • Anonyymi

      Rakas. Olet täydellinen :)

    • Anonyymi

      Mulle sopiva muotoineen.

    • Anonyymi

      Kerron vitsin johon jäät kiinni lopullisesti.

    • Anonyymi

      Tapailin joskus yhtä daamia ja oli melko lihaisa😝

    • Anonyymi

      Lääkäri pilasi profiilin. Vaimoni oli niukkarasvainen, urheilullinen, napakkapakarainen aina 52v ikään saakka. 160cm / 52kg huolimatta kahden reilun kokoisen lapsen synnytyksistä.
      Tuossa mainitsemassani iässä, erään geneettisen sairauden ilmenemisen yhteydessä lääkäri sanoi, että rouvan on saatava painoa lisää. Vararavintoa pahan vatsasairauden varalle.
      Rouva alkoi syömään kahvipullaa ja täytekeksejä. Lääkäri kysyi jokaisen kontaktin yhteydessä painoa. 58kg oli lääkäriä tyydyttävä taso.
      Jatkavuuden laki ja tottumus pulliin ja kekseihin jatkoi painon nousua.
      Hieman yli 60kg:ssa rouva havahtui itse kehitykseen ja pudotti painonsa alle 60kg:n.
      Pienessä ihmisessä näkyy tuollainen 6 - 8kg:n nousukin.
      Kanssakäymisemme ei ole muutaman laardikilon varassa.

    • Anonyymi

      Aika kivat tissit. Rotusääret, upean pyöreä perse.

      Naama ihan ok.

      • Anonyymi

        Kurja ois olla tollasen puoliso. ”Ihan ok naama”
        Sun kaltaisia älyvapaita dorkia maailma valitettavasti pullollaan. Mut voi toki olla että hänen mielestä sussa ei oo juurikaan mitään erikoista. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurja ois olla tollasen puoliso. ”Ihan ok naama”
        Sun kaltaisia älyvapaita dorkia maailma valitettavasti pullollaan. Mut voi toki olla että hänen mielestä sussa ei oo juurikaan mitään erikoista. 😆

        Tiiäkkö mitä

        Yläkerta alkaa lahoomaan

        Mä en muista mittää

        Lähimuisti 0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiäkkö mitä

        Yläkerta alkaa lahoomaan

        Mä en muista mittää

        Lähimuisti 0

        Otakko suihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurja ois olla tollasen puoliso. ”Ihan ok naama”
        Sun kaltaisia älyvapaita dorkia maailma valitettavasti pullollaan. Mut voi toki olla että hänen mielestä sussa ei oo juurikaan mitään erikoista. 😆

        Se on ihan sama, miltä nainen näyttää, jos se on noin katkera.


    • Anonyymi

      Jospa nyt katsoisit omaasi ja keskittyisit siihen. Mitä helvatan syytä sinulla on mitään puolisosi vartalossa vihata. Jos on niin lähde lätkimään,sillä et puolisoasi todellakaan ansaitse. Aito rakkaus ei etsi virheitä vaan etsii ja keskityy hyviinpuoliin.

    • Anonyymi

      Suuri osa näillä palstoilla on niin itse käpertyneitä reppanoita,kuin laatikossa . Aivot on jumittunut siihen omaan laatikkoon ja laput silmillä kaikkeen , ulkopuolella olevaan. Nämä reppanat ruikuttaa jotain laatikkonsa ulkopuolelta vaikka laput on silmillä ja korvilla. Voivoi kun minä ja mun muna. Vaatii täällä suureen ääneen kuin variksen poikaset nokka auki, anna sitä anna tätä.

      • Anonyymi

        Ettete tänne elämään syntyneet sitä varten että vaatimaan mitään tulette. Tulitte tekemään pyyteettömästi hyviä tekojacja oppimaan .Mihin tämä totuus unohtui? Kun tuolle puolelle kuoleman kautta menet, kuulet saman kysymyksen. Keksi hyvä selitys


    • Anonyymi

      Ei nyt mikään erikoinen, mutta pysyy ainakin mun kans kun ei oo vientiä.
      Mieheltä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe