autot, moottoripyärät ja kaikki niihin liittyvä kiinnostaa, mutta en tiedä niistä juuri mitään eikä lähipiirissä ole ketään kuka osais mua opettaa. Ite siis pitäs opetella, mutta miten se onnistuis parhaiten ja mistä sais hyvin tietoa
miten oppia autoista lisää
4
480
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattikoulu ja asentajalinjalle.
- Anonyymi
noh tällä hetkellä ei ole mahdollista vaihtaa eli vasta kahen ja puolen vuoden päästä pääsisin, mietin et oisko kellää ehottaa esim. hyviä kirjoja, youtubekanavia tai muita vastaavia mistä sais hyvin ja selkeää tietoa tai jotain muuta tapaa millä oppis
Rahoja oon säästelly että sais oman auton hankittua ens vuonna ja sitä ennen olis kiva tietää edes perusasioita ja ehkä sen auton myötä oppis helpommin sitten kaikkea muuta - Anonyymi
Autoteknisistä oppikirjoista löydät perusteet. Sitten alkaakin uuden opiskelu siitä eteenpäin jos kiinnostaa. Se joka väittää tietävänsä autoista kaiken ei ole vielä edes oppinut sen vertaa miten vähän hän tietää. Sama pätee moottoripyöriin.
Terveisin autoalalla 47 vuotta työskennellyt sekä useampia tutkintoja alalta suorittanut ikuinen opiskelija. - Anonyymi
Youtubesta löytyy yleensä videoita joissa vaihdetaan moottorin ilmansuodatin, sisäilmansuodatin, öljynvaihto, sytytystulpat jos bensa, niiden sijainti, ja muutakin. Tallentaa linkit.
Myös googlen kuva haulla. Autodoc osamyyntifirma ladannut myös hyviä videoita, joista hahmottaa.
Yleensä oppii kun lähtee vaan tekemään, ruuveilla, pulteilla, muttereillahan osat kiinni. Kysyy neuvoa
Sopivia työkaluja kannattaa hankkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917284- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132496
- 412392
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292199Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191913Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898