Minut jätettiin ja oli aika kokemus. Nyt on ollut aikaa miettiä ja ymmärsin miten huono nainen hän oli minulle. En voinut elää normaalia elämää, sängyssä ei sujunut kun katsoin häntä ja uusi suhde opetti että kemiat voi kohdata paremminkin.
Mielenterveys reistasi edellisellä ja se oli raskasta. Ainaista auttamista. En toivo sitä kellekään. Oli kuitenkin mukava minulle ja opetti että kehenkään ei voi luottaa. Luotin kuin seinään ja paljastui että kaikki oli valhetta. Ei haittaa enää, nyt tunnen itseni vahvemmaksi kun en enää laita korttejani kenenkään nojaten vaan suhteessa olen kevyesti irrallaan enkä päästä ketään enää lähelleni.
Hyvää syksyä kaikille 🤗
Ero teki minusta vahvan
5
729
Vastaukset
- Anonyymi
Jos katsoit häntä etkä halunnut, kukakohan siinä valehteli ja miksiköhän hänen mielenterveys kärsi ja miksi sinut jätti. Halusit omistaa hänet kuin esineen vaikka etkä välittänyt tai kunnioittanut. Onnea. Myötätunto seuraavalle uhrille.
- Anonyymi
Paljonpa tiedät asioista tapaamatta.
- Anonyymi
Toiset lähtee kun ei haluu satuttaa toista. Se on fiksua.
- Anonyymi
Sinulla uusi ihminen elämässä mutta etkö ymmärrä että teet saman hänelle, kuin mitä sinulle tehtiin vähän vain toisin... kun et anna itseäsi kokonaan uuteen suhteeseen...?
Jos vanha suhde olikin huono, niin anna mahdollisuus uudelle, etenkin jos kemiat toimii.... Muuten et ole yhtään sen parempi tai vahvempi.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus, tuo kannattaa pitää mielessä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115077Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493322Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382298- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411550450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211474Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431077