Minut jätettiin ja oli aika kokemus. Nyt on ollut aikaa miettiä ja ymmärsin miten huono nainen hän oli minulle. En voinut elää normaalia elämää, sängyssä ei sujunut kun katsoin häntä ja uusi suhde opetti että kemiat voi kohdata paremminkin.
Mielenterveys reistasi edellisellä ja se oli raskasta. Ainaista auttamista. En toivo sitä kellekään. Oli kuitenkin mukava minulle ja opetti että kehenkään ei voi luottaa. Luotin kuin seinään ja paljastui että kaikki oli valhetta. Ei haittaa enää, nyt tunnen itseni vahvemmaksi kun en enää laita korttejani kenenkään nojaten vaan suhteessa olen kevyesti irrallaan enkä päästä ketään enää lähelleni.
Hyvää syksyä kaikille 🤗
Ero teki minusta vahvan
5
781
Vastaukset
- Anonyymi
Jos katsoit häntä etkä halunnut, kukakohan siinä valehteli ja miksiköhän hänen mielenterveys kärsi ja miksi sinut jätti. Halusit omistaa hänet kuin esineen vaikka etkä välittänyt tai kunnioittanut. Onnea. Myötätunto seuraavalle uhrille.
- Anonyymi
Paljonpa tiedät asioista tapaamatta.
- Anonyymi
Toiset lähtee kun ei haluu satuttaa toista. Se on fiksua.
- Anonyymi
Sinulla uusi ihminen elämässä mutta etkö ymmärrä että teet saman hänelle, kuin mitä sinulle tehtiin vähän vain toisin... kun et anna itseäsi kokonaan uuteen suhteeseen...?
Jos vanha suhde olikin huono, niin anna mahdollisuus uudelle, etenkin jos kemiat toimii.... Muuten et ole yhtään sen parempi tai vahvempi.- Anonyymi
Hyvä kirjoitus, tuo kannattaa pitää mielessä,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521663806Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään752999Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211921Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?461818TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851301Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251248- 401240
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581028Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10738