Aivan kamala ero!

Anonyymi

Aloittaja on 31-vee. Erosimme ex-tyttöstäväni (29v) kanssa neljännen kerran neljän vuoden sisällä. Kaksi vuotta olimme kihloissa. Tämä neljäs ero on ollut kaikista kamalin. Olen tehnyt jotain niin hirvittävää, että yhä vielä tunnen asiasta syyllisyyttä ja pelkään, etteivät välimme korjaannu enää koskaan.

Tyttöystäväni teki eropäätöksen, mutta eron jälkeen asuimme vielä vähän aikaa saman katon alla. Harrastimme seksiäkin. Eksä alkoi kuitenkin tapailla muita miehiä, se on ihan sallittavaa. Hän harrasti seksiä erään miehen kanssa ja joutui kertomaan minulle siitä, koska seksi oli suojaamatonta. Eksä kertoi minulle myös miehen nimen. Omalta mustasukkaisuudeltani, en sitten kyennyt estämään itseäni, vaan ajoin yhtenä viikonloppuna osoitteeseen, jossa mies asui. Samalla soitin eksälleni vihaisen puhelun, että näin hänen autonsa siellä. Ajoin pois paikalta. Tiesin, missä mies asui, koska olin yhtenä viikonloppuna käynyt siellä mutkan, viemässä eksälle joitain tavaroita, koska hän oli miehen luona kylässä tyttöystäviensä kanssa. He viettivät siellä peli-iltaa.

Tämän jälkeen anelin eksältäni anteeksiantoa. Kirjoitin kirjeitä ja laitoin tukkukaupalla viestejä. Sanoin tekeväni, mitä tahansa anteeksipyynnön eteen. Niinpä luovutin hänelle yhteisen kissamme. Samana viikonloppuna, kun ajoin paikalle, jossa eksäni oli, join itseni tukevaan humalaan ja riehuin asunnossamme. Kissamme sattui olemaan asunnossa samana iltana. Maksoin myöhemmin asunnon seinään tulleen vahingon. Olen myös haukkunut tätä uutta miestä eksälle ja pyytänyt tätäkin myöhemmin anteeksi.

Käyttäytymiseni on ollut todella epäkypsää ja typerää. Kadun syvästi tekojani. Eksäni on syystäkin väsynyt eroon. Olemme viestitelleet ja olleet tekemisissä muuton vuoksi. Asumme nyt eri osoitteissa. Välimme ovat todella kylmät. Syyllisyys ei jätä minua rauhaan. Tiedän, että pitäisi mennä eteenpäin ja jättää menneet menneeseen, mutta asia vaivaa minua. Olen päättänyt jättää hänet rauhaan. Toivon, että aika parantaisi haavat, mutta tiedä tuosta.

Tiedän että olen käyttäytynyt kuin mikäkin epävakaa. Suhteemme aikana en ole kuitenkaan koskaan lyönyt häntä tai käyttäytynyt muutoin epäkunnioittavasti häntä kohtaan. En tiedä, mikä minuun meni tällä kertaa. Tiedän, että minulla oli taipumusta mustasukkaisuuteen suhteemme aikana. Yritin tehdä sen eteen kovasti töitä. Olen käynyt terapiassa nyt kolmen vuoden ajan.

1

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan ensiksi, mitä sinä tarvitset on lopettaa viina kaikissa muodoissaan.Tuo on myrkky joka tekee liian monesta täysin sekopään. Viinan varjolla sitten riehutaan mielipuolen lailla ja luullaan että "Määää olin kännissä , määäää voin toimia miten typerästi määäää haluan"

Toiseksi: hanki aivoillesi mitä tahaansa älykkäämpää ajateltavaa. Mene kursseille, ota opinnoissasi ylimääräisiä kursseja, ota toinen/ kolmas työpaikka (ilta- ja viikonlopputyöt nykyisen lisäksi).

Kolmanneksi: Jätä tuo nainen jo rauhaan. Miksi maailmassa yhä kiusaat sitä ja itseäsi!!!!!!! Vain anna jo olla!

Kuten sanoin , viitsi nähdä edes sen verran vaivaa että alat käyttämään aikasi mihin tahaansa tuottavampaan ja kehittävämpään tuon kertomasi sekoilun sijaan.

Vain laske naisesi menemään (hän ei tarvitse eikä kaipaa sinua) ja ota ohjat omiin käsiisi ja tee itsestäsi yhteiskuntaa paljon enemmän hyödyttävä yksilö!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      117
      3817
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3121
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2724
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      19
      2409
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      33
      2328
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2227
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2211
    9. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      27
      2154
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2036
    Aihe