Valehtelu ja sen sietäminen

Anonyymi

Tilanne on se, että olen tapaillut pari vuotta minua 22v vanhempaa miestä (itse olen 36v) ja viimeinen vuosi oltu tiiviisti yhdessä jomman kumman kotona. Mutta eräs asia vaivaa minua suuresti! Miten pitkään siedän enää hänen valehteluaan eräästä toisesta naisesta, joka samaa ikäluokkaa kanssani. Nyt viikonloppuna mies jäi kolmannen kerran kiinni yhteydenpidosta tähän naiseen tämän vuoden aikana, vaikka on minulle väittänyt, ettei halua olla tän naisen kanssa missään tekemissä.

Mies siis pitää yhteyttä tähän exäänsä (tai mikä lie elätti), vaikka on sanonut minulle, ettei halua olla sen kanssa missään tekemissä. Mies jäi kuitenkin taas kiinni sattumalta yhteydenpidosta tähän naiseen ja selitykseksi sanoo, kuinka hän on niin huolissaan tästä, miten sillä menee. Kun kuulema heillä ei ole ollut seurustelusuhdetta ikinä ja hän pitää tätä naista vähän kuin omana lapsenaan. Kyseinen nainen siis majoittui melko paljon tämän miehen luona ja mies antoi tälle rahaa eli elätti naista ennen meidän tapaamistamme ja sitä, kun nainen löysi itselleen poikaystävän 800km päästä, jonka luokse muutti asumaan. Jossa nainen siis edelleen asuu.

En tiedä, miten minun pitäisi enää suhtautua tähän asiaan, kun jo kolmas kerta vuoden aikana, kun mies jää kiinni siitä, että tekee muuta kuin minulle sanoo?

Onhan siinä jotain salattavaa, jos ei voi kertoa suoraan totuutta? Ja jokaisen kerran jälkeen, kun mies jää kiinni, hän sanoo, ettei hän enää halua olla yhteydessä tähän naiseen, vaan haluaa olla minun kanssani. Mulla on luottamus mennyt koska tää oli kolmas kerta, kun me käydään sama keskustelu ja nyt mietin, olisko parempi vain jatkaa elämääni ilman kyseistä miestä, kun oma sietokykyni valehtelun toistumisen takia on äärirajoilla. Mies vetoaa siihen, että ei ole tavannut naista fyysisesti yli vuoteen, kun se asuu 800km päässä, eikä pidä tätä valheteluaan kovinkaan pahana. Lisäksi hän alkoi syyttää minua, että minä kuulema pidän yhteyttä johonkin ex poikaystävääni, vaikka se asia ei edes pidä paikkaansa. Miehen mukaan se, että tämä mun ex oli instagramin seuraajissani, tarkoittaa että pidän siihen yhteyttä?

0

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
        Ähtäri
        27
        2754
      2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
        Ikävä
        120
        2652
      3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
        Tuusniemi
        34
        2161
      4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
        Ikävä
        59
        2043
      5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
        Maailman menoa
        408
        1595
      6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
        Ikävä
        60
        1123
      7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
        Ikävä
        259