Siitä on jo yli puoli vuotta, kun viimeksi kuulin susta? Selailen päivittäin vanhoja viestiketjuja..mitähän sulle kuuluu? Muistatkohan sä lainkaan mua..?
Milloin ikävä helpottaa?
11
1807
Vastaukset
- Anonyymi
Joka päivä muistan😥 ja luen vanhoja juttuja myös
- Anonyymi
Mä kattelen myös videoita...
- Anonyymi
M vai N?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M vai N?
N - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kattelen myös videoita...
Millaisia videoita?
- Anonyymi
Raastavaa on, voi kun aikaa voisi kääntää taaksepäin😥
- Anonyymi
Ei milloinkaan....
- Anonyymi
Sorry to say this but, jos oikeasti välität naisesta/miehestä pojasta/tytöstä kissasta/koirasta Ikävä ei kyllä omalla kohdallani ole helpottanut yli 20-vuoteen. Haikeasti vieläkin muistelen niitä hetkiä kanssasi silloin kun vielä oltiin nuoria tai melkein lapasia vielä. Aina silloin tällöin kun katselen tähtiä taivaalla niin tulet heti mieleeni ja muistan heti kauniit kasvosi ja kuulen äänesi sekä muistan myös sen kuinka katsoimme toisiamme silmiin niin tuntui kuin aika olisi pysähtynyt ympärillämme...tulet aina olemaan se ainut ja oikea 🌹🌻
Tää on sulle sinne kotia kohti https://music.youtube.com/watch?v=aoriFtRVGQs&feature=share - Anonyymi
Siltähän tuo vaikuttaa, että joka päivä ikävä kalvaa😥
Jos tuolle tuntuu, niin miksei itse voi olla aloitteellinen ja kysyä? Turha ylpeys romukoppaan ja toimii itse.
- Anonyymi
Aikaa on kulunut jo liian kauan, sitä vain odottaa ihmettä tapahtuvaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa353592Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2443403Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2493154Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2462406En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251685Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2161467Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2281342Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111275Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa971263- 1201075