Siitä on jo yli puoli vuotta, kun viimeksi kuulin susta? Selailen päivittäin vanhoja viestiketjuja..mitähän sulle kuuluu? Muistatkohan sä lainkaan mua..?
Milloin ikävä helpottaa?
11
1695
Vastaukset
- Anonyymi
Joka päivä muistan😥 ja luen vanhoja juttuja myös
- Anonyymi
Mä kattelen myös videoita...
- Anonyymi
M vai N?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M vai N?
N - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kattelen myös videoita...
Millaisia videoita?
- Anonyymi
Raastavaa on, voi kun aikaa voisi kääntää taaksepäin😥
- Anonyymi
Ei milloinkaan....
- Anonyymi
Sorry to say this but, jos oikeasti välität naisesta/miehestä pojasta/tytöstä kissasta/koirasta Ikävä ei kyllä omalla kohdallani ole helpottanut yli 20-vuoteen. Haikeasti vieläkin muistelen niitä hetkiä kanssasi silloin kun vielä oltiin nuoria tai melkein lapasia vielä. Aina silloin tällöin kun katselen tähtiä taivaalla niin tulet heti mieleeni ja muistan heti kauniit kasvosi ja kuulen äänesi sekä muistan myös sen kuinka katsoimme toisiamme silmiin niin tuntui kuin aika olisi pysähtynyt ympärillämme...tulet aina olemaan se ainut ja oikea 🌹🌻
Tää on sulle sinne kotia kohti https://music.youtube.com/watch?v=aoriFtRVGQs&feature=share - Anonyymi
Siltähän tuo vaikuttaa, että joka päivä ikävä kalvaa😥
Jos tuolle tuntuu, niin miksei itse voi olla aloitteellinen ja kysyä? Turha ylpeys romukoppaan ja toimii itse.
- Anonyymi
Aikaa on kulunut jo liian kauan, sitä vain odottaa ihmettä tapahtuvaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141