Siitä on jo yli puoli vuotta, kun viimeksi kuulin susta? Selailen päivittäin vanhoja viestiketjuja..mitähän sulle kuuluu? Muistatkohan sä lainkaan mua..?
Milloin ikävä helpottaa?
11
1832
Vastaukset
- Anonyymi
Joka päivä muistan😥 ja luen vanhoja juttuja myös
- Anonyymi
Mä kattelen myös videoita...
- Anonyymi
M vai N?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M vai N?
N - ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kattelen myös videoita...
Millaisia videoita?
- Anonyymi
Raastavaa on, voi kun aikaa voisi kääntää taaksepäin😥
- Anonyymi
Ei milloinkaan....
- Anonyymi
Sorry to say this but, jos oikeasti välität naisesta/miehestä pojasta/tytöstä kissasta/koirasta Ikävä ei kyllä omalla kohdallani ole helpottanut yli 20-vuoteen. Haikeasti vieläkin muistelen niitä hetkiä kanssasi silloin kun vielä oltiin nuoria tai melkein lapasia vielä. Aina silloin tällöin kun katselen tähtiä taivaalla niin tulet heti mieleeni ja muistan heti kauniit kasvosi ja kuulen äänesi sekä muistan myös sen kuinka katsoimme toisiamme silmiin niin tuntui kuin aika olisi pysähtynyt ympärillämme...tulet aina olemaan se ainut ja oikea 🌹🌻
Tää on sulle sinne kotia kohti https://music.youtube.com/watch?v=aoriFtRVGQs&feature=share - Anonyymi
Siltähän tuo vaikuttaa, että joka päivä ikävä kalvaa😥
Jos tuolle tuntuu, niin miksei itse voi olla aloitteellinen ja kysyä? Turha ylpeys romukoppaan ja toimii itse.
- Anonyymi
Aikaa on kulunut jo liian kauan, sitä vain odottaa ihmettä tapahtuvaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631672SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän51636Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2641515Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954