Miesten huonot kuvat

Anonyymi

Olen jonkun verran nettideiteissä ollut ja mielestäni aika monella miehellä on huonoja kuvia itsestään.

Haluan oikeasti nähdä, millaiset kasvot ja minkä näköinen mies on.

Monilla on aurinkolasit, kaikenmaailman hattua, lippista, kypärää. Tai puolet naamasta muuten peitetty. Sitten paljastuukin, että tyyppi on vaikka kalju.

Itselleni hiukset ovat todella tärkeä juttu. Mulla on hiusfetisissi. Erityisesti mustat pitkät hiukset saavat heikoksi.

Tai sitten jostain kummallisesta sivukulmasta otettu kuva. Saattaa näyttää ihan hyvältä, mutta sitten muista kuvista käy ilmi, että näyttääkin ihan eriltä.

Tai sitten jotain pimeitä kuvia. Kuva kaukaa rannalta tai nähtävyyden edessä. Ihan kiva, että matkustat, mutta kuvasta ei näe mitään.

Tai kuvat, joissa on kasa miehiä ja jokaisessa kuvassa useampia eri miehiä, jolloin ei voi tietää kuka kuvassa olijoista pitää profiilia.

Nykymaailmassa kaikilla on kamerakännykkä ja kamerat ovat hyvätasoisia. Joten kuka tahansa voi saada kunnollisia kuvia itsestään. Ja jos ei ole modernia älykännykkää, niin on kyllä auttamattomasti tipahtanut kehityksestä, että ei voi mitään.

Ilman älykännykkää on hankala mennä paikkoihin ja toimia, joten se aiheuttaa hankaluuksia jo deittailulle.

Ja kuvattomia en edes harkitse. Siihen on syynsä, miksei kuvaa ole. Silloin henkilö ei ole sinut itsensä kanssa.

Tapasin yhden tyypin, jolta vaivoin tinkaamalla sain yhden kuvan. Kuvan perusteella vaikutti hyvältä, mutta todellisuudessa ei näyttänyt yhtään kuvaltaan eikä ollut minun tyyppiäni.

Niin mielellään kuvia saa olla useampia, jotta saa oikean kuvan esim. kasvonpiirteistä. Vartalokuva voi myös olla. Mutta ei pelkästään riitä.

92

7119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisilla on samanlaisia huonotasoisia kuvia. Itsellä on hyvätasoisia kuvia ja siitä kyllä näkee täysin selvästi miltä näytän. Olet pinnallinen nirso nainen joten ei sinua kukaan halua edes tavata.

      • Anonyymi

        Taisi mennä ns. tunteisiin 😄


    • Anonyymi

      Miksi yleensä luotat mihinkään kuvaan mitä näet? Kaikki ovat muokattavissa, perustuvat millisekunnin olemassaolon hetkeen, eivätkä kerro oikeastaan mitään. Ja ei ne ihmiset ole olemassa vain kaksiulotteisina hahmoina jossain henkilökohtaisessa deittailutarinassa roolihenkilöinä, ajattele hiukan syvemmin.

    • Anonyymi

      Itellä on ainakin kunnollistet kuvat itsestäni. Ei mitään leikattuja paloja, aurinkolaseja silmissä ja kuvia on myös useampi.

      Ja aina hiukset stailattu hyvin, ha-haa!

      Reilu peli pitää olla. Paskanko väliä sillä on jos joku tuttu nainen tunnistaa.
      Päinvastoin tietää että olen vapaa

    • Anonyymi

      Huh huh!! Suhtauduin ensin positiivisesti aloitukseesi, koska olen samaa mieltä että miehet voisivat panostaa kuviinsa enemmän. Mutta luettuani eteenpäin, tuli mieleen, että sinun kannattaa järjestää treffit itsesi kanssa. Kahvikuppi käteen ja peilin eteen istumaan. Et varmasti pety. Jätä vaatimattomat miehet rauhaan! Sinunlaisesi luomakunnan kruunu ansaitsee vain sinut itsesi. Ja tämän kirjoitti nainen.

      • Anonyymi

        Ei se ulkonäkö, mutta hyvä sydän ja paksu rahapussi.


      • Anonyymi

        Hah! Mainio kommentti, Helmi!


    • Anonyymi

      Oma muija ja naapurusto tunnistaa pian jos on liian selvä kuva.

    • Anonyymi

      Ja motskari tai auton kuva! Miksi? Aika harvoja naisia kiinnostaa sen auton kuva. Omasta naamasta oleviin kuviin vois myös vähän panostaa. Kammata hiukset ja vaihtaa se kulahtanut paita hiukka uudempaan. Ja hymyillä! Monet miehet on niin synkän näkösiä, et oikein pelottaa!

      • Anonyymi

        No tämä!Tukka sojottaa ties minne ja parturissa käyty vuonna kilpi ja kirves , parta ajamatta ja niin synkän näköistä naamaa että. Aloituksen kanssa samaa mieltä nuo kuvattomat profiilit. Usein mies tivaa pääsyä albumiin ja itsellä ei edes sitä yhtä profiilikuvaa. Sitten kun sitä kysyy niin siihenkin vastataan ympäripyöreästi jotain vältellen varsinaista kuvapyyntöä.


      • Anonyymi

        Just. Motskari siinä etualalla. Tai mersu. Tai hulppea lomamökki. Silloin ihminen kauppaa sitä mitä omistaa, ei itseään. Ja todellakin niin huonoja kuvia, että eikö mitään kritiikkiä. Tietysti on sitten plussaa, jos livenä onkin paremman näköinen.

        En laita kuvaa, koska olen kasvoillani työni vuoksi esitteissä ym. En halua kenenkään alkavan pelleilemään. Mutta kuvan saa hyvin helposti, jos joku haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä!Tukka sojottaa ties minne ja parturissa käyty vuonna kilpi ja kirves , parta ajamatta ja niin synkän näköistä naamaa että. Aloituksen kanssa samaa mieltä nuo kuvattomat profiilit. Usein mies tivaa pääsyä albumiin ja itsellä ei edes sitä yhtä profiilikuvaa. Sitten kun sitä kysyy niin siihenkin vastataan ympäripyöreästi jotain vältellen varsinaista kuvapyyntöä.

        Tutkimusten mukaan miehillä toimii paremmin vakava ilme ja naisilla hymyilevä ilme


    • Anonyymi

      Miehet eivät ole niin pinnallisia kuin naiset. Naisilla on aina tapana jopa huijata kuvissa ylipaino ja meikit naamassa näytetään paremmalta mitä oikeasti ollaan.

      Eli miesten pitää näyttää adoniksilta ja komeilta mallimiehiltä ja kun tavisnaiset saavat tälläisen mallimiehen mätsiksi ja ehkä jopa seksiin, niin se sama mallimies halutaan parisuhteeseen vaikka mallimiehellä on vain pelkkä pilu mielessä ja siitä mallimiehestä kilpailee tuhannet muut naiset, niin ei siinä yksittäisen tavisnaisen mahdollisuudet ole kovinkaan hyvät, koska kilpasiskoja riittää.

    • Anonyymi

      Kyllä kun katsoo suomalaisia naisia ei niitäkään voi kehua, kuka jakaa rakoaan halki suomen ja ulkonäkökin on mitä on.

      Läskit roikkuu ja habitus kuin norpalla eli miksi moni hyvännäköinen mies valitsee heitä itselleen.

      Kiertolaisia jakajia ja ulkonäkö ja paino sekä ulko asu on kuin joulupossulla.

      • Anonyymi

        Pientä katkeruutta havaittavissa naisia kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pientä katkeruutta havaittavissa naisia kohtaan?

        Katkeruudesta en tiedä, ehkä enemmänkin kritiikkiä suominaisia kohtaan, mitäs ovat niin pirun nirsoja kuitenkin ollen itse mitättömiä. Ei toki kaikki suominaiset.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä niiden kanssa jotka on sitä mieltä että aloittaja on pinnallinen, niin todellakin on ja pahasti pinnallinen! Minä en kuvaani profiiliin laita kaikenlaisten häiriköiden ja rikollisten vuoksi mutta toki sen laitan sitten naiselle sähköpostilla jos nainenkin laittaa minulle kuvansa! Ja minä en koskaan ota kuvaa niin että on parta ajamatta ja tukka kampaamatta.

      • Anonyymi

        Kuvitteletko sitten, että joku oikeasti kiinnostuu sinusta? Täällä katkerat miehet tilittää, jos ei kuvaa laita on jotain vikaa uökonäössä pahasti. Silti naisia haukutte ties miksi. 90% tinderin miehistä, suttuisia epäselviä kuvia, likaiset vaatteet retkottavat päällä ja naama on myrtsinä. Sitten haukutaan naisia pinnallisiksi. Kammatkaa edes naamanne ja ottakaa kuva muuten, kuin alaviistosta. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko sitten, että joku oikeasti kiinnostuu sinusta? Täällä katkerat miehet tilittää, jos ei kuvaa laita on jotain vikaa uökonäössä pahasti. Silti naisia haukutte ties miksi. 90% tinderin miehistä, suttuisia epäselviä kuvia, likaiset vaatteet retkottavat päällä ja naama on myrtsinä. Sitten haukutaan naisia pinnallisiksi. Kammatkaa edes naamanne ja ottakaa kuva muuten, kuin alaviistosta. 🙄

        Kyllä minusta naiset on kiinnostuneita, miten edes viitsit väittää muuta? En minä laita kuvaani sen takia että kaikenlaiset hörhöt voi niitä käyttää vääriin rikollisiin tarkoituksiin, ja en häpeä itseeni eli se ulkonäkö ei ole syy miksi en laita kuvaani nettiin, minua on sanottu hyvännäköiseksi! Tinderiin en sekaannu koska en halua sekaantua mihinkään some-maailmaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko sitten, että joku oikeasti kiinnostuu sinusta? Täällä katkerat miehet tilittää, jos ei kuvaa laita on jotain vikaa uökonäössä pahasti. Silti naisia haukutte ties miksi. 90% tinderin miehistä, suttuisia epäselviä kuvia, likaiset vaatteet retkottavat päällä ja naama on myrtsinä. Sitten haukutaan naisia pinnallisiksi. Kammatkaa edes naamanne ja ottakaa kuva muuten, kuin alaviistosta. 🙄

        Lisään vielä että todellakaan en ole katkera vaan sinä sen sijaan taidat sitä olla kun sinua sanotaan pinnalliseksi, mene kuule tosiaan treffeille itses kanssa!


      • Anonyymi

        Minusta taas ilman kuvaa seuraa hakeva mies vaikuttaa epäilyttävältä. Sitten vielä yhdistettynä johonkin käsittämättömän pitkään bioon joka on oikeastaan luettelo siitä mitä ei haluta ja lista on yleensä pitkä ja sisältää vähintään sen, että draamakiningattarille ei kiitos. Miksiköhän näin? Kaikki on niin suhteellista nimittäin. Tai sitten aivan oma lukunsa on nämä myös kuvattomat jotka lupaa viedä johonkin ekstaattisiin sfääreihin, eroottiselle tutkimusmatkalle yms. Jättäkää laiva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas ilman kuvaa seuraa hakeva mies vaikuttaa epäilyttävältä. Sitten vielä yhdistettynä johonkin käsittämättömän pitkään bioon joka on oikeastaan luettelo siitä mitä ei haluta ja lista on yleensä pitkä ja sisältää vähintään sen, että draamakiningattarille ei kiitos. Miksiköhän näin? Kaikki on niin suhteellista nimittäin. Tai sitten aivan oma lukunsa on nämä myös kuvattomat jotka lupaa viedä johonkin ekstaattisiin sfääreihin, eroottiselle tutkimusmatkalle yms. Jättäkää laiva!

        Siis eikö se ole hyvä että kertoo millainen on ja mitä haluaa naiselta?? Vai oletko sinä sellanen nainen joka vaan tykkää miehistä jotka näyttää pelkän kuvansa eikä kerro itsestään mitään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas ilman kuvaa seuraa hakeva mies vaikuttaa epäilyttävältä. Sitten vielä yhdistettynä johonkin käsittämättömän pitkään bioon joka on oikeastaan luettelo siitä mitä ei haluta ja lista on yleensä pitkä ja sisältää vähintään sen, että draamakiningattarille ei kiitos. Miksiköhän näin? Kaikki on niin suhteellista nimittäin. Tai sitten aivan oma lukunsa on nämä myös kuvattomat jotka lupaa viedä johonkin ekstaattisiin sfääreihin, eroottiselle tutkimusmatkalle yms. Jättäkää laiva!

        Entä jos profiilissa ei ole kuvaa mutta mies lähettää kuvansa viestin yhteydessä? Vieläkö on epäkiinnostava mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko sitten, että joku oikeasti kiinnostuu sinusta? Täällä katkerat miehet tilittää, jos ei kuvaa laita on jotain vikaa uökonäössä pahasti. Silti naisia haukutte ties miksi. 90% tinderin miehistä, suttuisia epäselviä kuvia, likaiset vaatteet retkottavat päällä ja naama on myrtsinä. Sitten haukutaan naisia pinnallisiksi. Kammatkaa edes naamanne ja ottakaa kuva muuten, kuin alaviistosta. 🙄

        Kun on nähnyt yhden on nähnyt ne kaikki tuumasi kirjanpitäjä Valdersonkin heikkoja saldoja tiliotteista katsoessaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minusta naiset on kiinnostuneita, miten edes viitsit väittää muuta? En minä laita kuvaani sen takia että kaikenlaiset hörhöt voi niitä käyttää vääriin rikollisiin tarkoituksiin, ja en häpeä itseeni eli se ulkonäkö ei ole syy miksi en laita kuvaani nettiin, minua on sanottu hyvännäköiseksi! Tinderiin en sekaannu koska en halua sekaantua mihinkään some-maailmaan!

        Jos äiti ja sisko kehuvat sinua komeaksi, niin se ei välttämättä ole koko totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos äiti ja sisko kehuvat sinua komeaksi, niin se ei välttämättä ole koko totuus.

        Ei noin vaan ikäiseni naiset on kehuneet minua komeaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että todellakaan en ole katkera vaan sinä sen sijaan taidat sitä olla kun sinua sanotaan pinnalliseksi, mene kuule tosiaan treffeille itses kanssa!

        Minä vain olen kaunein ruusu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noin vaan ikäiseni naiset on kehuneet minua komeaksi!

        Kyllähän sinä oletkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos profiilissa ei ole kuvaa mutta mies lähettää kuvansa viestin yhteydessä? Vieläkö on epäkiinnostava mies?

        Yleensä varatut miehet tekevät noin. 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä varatut miehet tekevät noin. 🙈

        Vaan kun minä EN ole varattu! En vaan halua pärstääni nettirikollisten työkaluksi!


    • Anonyymi

      Eiköhän ne kuvat ole yhdentekeviä siideribontsoille....kuitenkin vaan muijat miettii että miten saisi yhden illan hillua miehen piikkiin.

    • Anonyymi

      Yks tässä just kommentoi kuvattomuuttaan, että on huono näissä atk-asioissa🤣🤣🤣kaskas kun on saanut nettiin lyötä profiiöinsa, ääliö luulee et nainen uskoo kaiken. Varmaan ruma ja lihava ja esiistk kuten muutkin tuolla palstalla

    • Anonyymi

      Aloittajan kanssa samaa mieltä. On rasittavaa kun sitä kuvaa pitää pyytää kun sen pystyy räpsimään kännykällä vaikka heti mutta eivät tee näin koska pitävät kuvan pyytäjää "pinnallisena". Hah sallikaa mun nauraa, ihan kuin nämä miehet olisivat klikanneet minua jos olisin rumilus eikä mulla 9 hyvää kuvaa itsestäni.

      Minä poistan miehet jotka eivät anna kuvaa.

      • Anonyymi

        Minä en sinänsä pidä kuvan pyytäjää pinnallisena mutta aloittaja kyllä vaikuttaa pinnallisempaakin pinnalliselta! Minulla ei profiilissa ole kuvaa mutta annan sen sitten kun laitan naiselle sähköpostia, näin olen luvannut tehdäkin ja olen näin tehnytkin.


    • Anonyymi

      Onko joku tinderist löytäny, täyspäisen ihmisen joskus? Lihatiski se nykysi vissii on.

    • Anonyymi

      Mikäs se aloittajan ongelma nyt sitten on kun naiset saavat tuhansia tykkäyksiä ja tuhannet tykkäykset odottavat tinderissä? Ei pidä kuin swaippailla, niin niitä halumiasi komeita adoniksia tulee ihan varmasti vastaan kun aikasi swaippailet. Siitä vaan swaippailemaan, vai oletko niin laiska, että et jaksa swaippailla?

    • Anonyymi

      Samaa mieltä!

    • Anonyymi

      Olen mies ja olen tavannut treffisovellusten kautta useita tosi kivoja naisia ja useamman kanssa myös seurustellutkin (ihan pidempäänkin eli vuosia). Kaikillta naisilta sain palautetta omasta profiilistani että kuvat olivat a) minusta (ei ollut muita samassa kuvassa) b) tuoreita eli vastasivat sen hetkistä minää c) oli hymyä ja kasvot näkyivät d) kuvissa ei ollut eläimiä, aseita tai autoja
      Eli ole oma itsesi, se on reilua. Kaikissa meissä on myös puutteita, ei niiden kanssa kannata fuulata.

      • Anonyymi

        Miksi kuvassa ei saisi olla eläimiä? Minä ainakin haluan sellaisen naisen joka tykkää eläimistä, niin ja tietysti minusta kans!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvassa ei saisi olla eläimiä? Minä ainakin haluan sellaisen naisen joka tykkää eläimistä, niin ja tietysti minusta kans!

        Kissanaisiin kandee suhtautua pienellä varauksella.
        Oletko kuullut tarinaa tyttöystävän lemmikistä jos tarrasi kaverin palloihin kesken..


    • Anonyymi

      Mulla oli hyvä kuva. Lippis oli päässä, mutta se on aina ja jos se on kynnyskysymys niin sitten ei sovita yhteen. Ja mulla oli kolme kuvaa ja hienoissa paikoissa. Ykskin oli otettu silleen puolilaittomasti sellasen tornin huipulta. Myös tekstit oli ja kaikki viimesen päälle. Ja kaikki ne laitoin harkiten ja tarkoituksella ihan siksi ettei vääriä ihmisiä tulis. Siis mulle vääriä. Mutta lähdin sieltä pois kun on niin paljon muutakin tekemistä. Ja vaikka ite sanon, niin mulla oli kaikkeist paras profiili mitä siellä koskaan nähnyt. Ja siitä vähän petyin, kun kukaan ei ottanu yhteyttä. Siis ei sen takia, että mihinkään treffeille ois lähetty. Mutta se kun se profiili ja ne kuvat oli niin älyttömän hyviä.

      • Anonyymi

        Harmi että en ole edes ollut missään seuranhakupalvelussa. Luultavasti olisin ottanut yhteyttä just sinuun!


    • Anonyymi

      Entäs teidän naisten kuvat sitten?
      Harvoin naisten profiileissa on mitään kasvokuvia, usein löytyy ihan tissikuvia, kuvia jaloista tms. epäoleellista.
      Ja sitten, suomalainen nainen on sellanen siiderijuoppo ettei pahemmasta väliä ja vielä kun miehenkin pitäis juopotella? Ja näistä juopottelusessiosta vielä otetaan kuvia ja laitetaan profiiliin!
      Ja vielä se että suomalaisella naisella on järkyttävät tatuoinnit, pieni tatska vielä menis mutta kun koko kroppa tatuoitu niin se on totaalinen turn-off ainakin mulle. Ja vieläpä vaativat että miehelläkin pitää olla tatskoja!

      Niin että suomalaiset naiset, MENKÄÄ ITSEENNE ennenkuin haukutte suomalaista miestä! Minä taidankin suunnata katseeni naapurimaihin, ehkä siellä on fiksumpia naisia.

      • Anonyymi

        Kyllä SUOMInainen se luulee olevansa maailman kaunein olento...... on sitä rasvaa tullut vähän vuosien varrella ... jos en tämmösenä kelpaa niin SKIPPAA minut..... ja MIEHELTÄ on varaa tosiaan vaatia vaikka mitä..... lähtekää Naiset lenkille tai tanssimaan niin ne LÄSKINNE sulaa !!!!!! Hoikka tanssinharrastaja mies tietää asian !!!!!!!


      • Anonyymi

        😂😂😂 Kiitos parhaista nauruista pitkään aikaan. 😂

        T. Nainen 39 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 Kiitos parhaista nauruista pitkään aikaan. 😂

        T. Nainen 39 v.

        Joo, naura sinä vaan ja mieti sitten miksi olet yksin ja pysyt yksin! Toisia halveksivaa naista ei kukaan halua!


    • Anonyymi

      Jos on vaikeeta saada miestä niin miksi täälläkin morkataan Miestä !!!!! ???? Toimi toisin jos on huono paikka !!!!!! Valittajalle se LUU jää käteen !!!!

    • Anonyymi

      Suomalaiset naiset on nykyään vaan niin helvetin nirsoja,ei mulla muuta.

      • Anonyymi

        Kun on rahat ulkonäkö sekä maine kohillaan...niin silloin tyttöjä ulko-ovellasi ravaa...että joudut pian portsarin ulko-ovellesi hankkimaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on rahat ulkonäkö sekä maine kohillaan...niin silloin tyttöjä ulko-ovellasi ravaa...että joudut pian portsarin ulko-ovellesi hankkimaan...

        Juu, naiset tykkää komeudesta ja rahasta, luonteesta naiset veisaa viis mutta sitten kuitenkin valitetaan kun mies on huonoluonteinen. Loppupeleissä kukaan ei saa rahojaan hautaan mukaan, ja ulkonäkö rapistuu iän myötä, luonne on kuitenkin se tärkein jonka kuuluisi ratkaista!


    • Anonyymi

      Mitäs niillä kuvilla on merkitystä. Jokainen voi laittaa vaikka työkaverin kuvan ja huiputtaa sillä. Mulla on ollut tapana mennä paikalle ja kertoa, että olen tällainen. Kukaan ei ole vielä pois ajanut.

    • Anonyymi

      Naiset ottaa pelkkii kasvokuvia koska ovat lihavia ja nirsoja muuten. Ei naiset halua läskejään näkyviin että pääsevät treffeille.

    • Anonyymi

      Aivan turhaa ja tuhansia kertoja kuultua juttua. Älä välitä mitään niistä, kenellä on huono kuva. Vaihtoehtoja ja tarjontaa löytyy liikaa hyvistäkin kuvista. Hyvin harvaan kannattaa oikeasti tutustua.

    • Anonyymi

      ""Suomalaiset naiset on nykyään vaan niin helvetin nirsoja,ei mulla muuta.""

      Komeiden miesten antaminen seksitykkäysten takia ovat nirsoja kun ovat joskus kellistännet pilua kyntäneen mallimiehen panopatjalle, niin se mallimies halutaan parisuhteeseen, koska seksiäkin on saatu,

    • Anonyymi

      Onnea sulla on hyvin asiat, kun tämä on suurin murhees

    • Anonyymi

      Minä olen luonnostani kalju, enkä häpeä sitä, enkä myöskään ole kovin taitava ottamaan ns. vaaditun tason mukaisia kuvia, mutta aloituksen kaltainen suppea järjenjuoksu ja kapeakatseisuus, sekä narsismi menettää minussa reilun, rauhallisen, aktiivisen, menevän, menestyneen, aina uutta keksivän, yllätyksellisen, rakentavan, sovittelevan, suhteellisen komean, sekä elämästä ja yhdessäolosta nauttivan persoonan. Mutta ihan kiva, jos pitkä musta tukka on sulle se juttu, josta saat haluamasi.

    • Anonyymi

      Eiköhän suurin osa, oli sitten nainen tai mies – laita itsestään sen kaikista edustavimman kuvan profiiliin. Toki, ei sellainen yleensä aitoa olemusta vastaa. Toki, varmaan monella myös ujoutta, ettei kaikki tunnista ulkona.

    • Anonyymi

      Suomalaiset naiset ovat vaan niin rumia verrattuna esim. venäläisiin ja ruotsalaisiin naisiin.

    • Anonyymi

      Osta kuvakirja, et sinä mitään miestä tarvitse. Toivon kaikkien miesten puolesta etteivät vaan lähettele kuvia sinulle, kylä tuolta löytyy naisia jolle kalju ja posliini kelpaa.

    • Anonyymi

      Kuvaton ilmoitus on epäilyttävä, ei herätä mitään kiinnostusta. Ei kukaan täyspäinen nainen lähde kuvattoman ventovieraan kanssa treffeille. Suorastaan epäilyttävää.

      Jos on niin boomeri, ettei voi kuvaansa laittaa tai osaa nettiä käyttää kannattaa seuraa hakea torikahvilan mummoista.

      Ja sinä joka sanoit, että profiilisi oli paras. Siellä saa parhaat tuhansia tykkäyksiä, sinä et saanut yhtään. Että taitaa olla vaan suuret luulot.

      • Anonyymi

        Lisätään edelliseen kommenttiin että niin vanhenet sinäkin vielä ja sinustakin tulee joskus vielä boomeri!!! Et pysy ikuisesti nuorena ja kauniina!


      • Anonyymi

        Minulla sitten lienee epäilyttävä nainen, koska vastasi epäilyttävälle kuvattomalle miehelle ja ikämmekin alle 40v. Ja vuosien suhde takana.
        Katsos, kun meitä on maailmassa muitakin kuin vain sinä ja sinun mielitekosi.
        Miksi siis edelleen roikut sinkkumarkkinoilla, vaikka et vastaa etkä itsekään ole epäilyttävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään edelliseen kommenttiin että niin vanhenet sinäkin vielä ja sinustakin tulee joskus vielä boomeri!!! Et pysy ikuisesti nuorena ja kauniina!

        Boomer ei oo mikään ikäjuttu vaan tietty sukupolvi. Ärsyttää kun ihmiset ei vaivaudu ottaan mistään asiasta selvää vaan huutelee trendaavia sanoja tietämättä mitä ne edes tarkoittaa, vaikka on koko maailman tieto laitteessa sun kämmenellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Boomer ei oo mikään ikäjuttu vaan tietty sukupolvi. Ärsyttää kun ihmiset ei vaivaudu ottaan mistään asiasta selvää vaan huutelee trendaavia sanoja tietämättä mitä ne edes tarkoittaa, vaikka on koko maailman tieto laitteessa sun kämmenellä..

        Kyllä boomeri on nimenomaan HAUKKUMASANA! Siis suomennettuna "kalkkis"!


    • Anonyymi

      Hyvien treffi kuvien ottaminen on vain niin hemmetin vaikeaa. Juhlakunto ei säily kovin kauvan vaan laskee. Itse sain hyvät kuvat hyvien valojen ja reippaan manuaalisen stimuloinnin avulla. Kaiken kruunasi juhlakalun viereen vertailu kohteeksi asetettu, pilailupuodista ostettu mini korttipakka. Nyt treffikutsuja satelee.

    • Anonyymi

      Kun naisilta pesee meikin pois tai aamulla herää vierestä niin karkuun usein mieli juosta karkuun,on moni niin hirveätä katseltavaa.

      Näitä salarakkaita riittää.Miehet yleensä hyvännäköisiä ja timmissä kunnossa,mutta naiset hyvin. Lihavia ja muodottomia hyvin usea ja ulkonäkökin on surkeaakatseltavaa.

    • Anonyymi

      Aika ulkokultaiselta kuulostaa. Hakeeko ihminen jonkinlaista näytteluesinettä vai kumppania. Itselleni (naisena) tärkeää on se, että kumppani miellyttää silmää. Ei siis mitään mallimiestä vaan vaikkapa iloiset silmät, kiva hymy, ilmeet, eleet, miellyttävä käytös... Joskus aikoinaan, kun minulllakin oli profiili kuulin paljonkin juttuja siitä kuinka paljon naisten(kin) profiilit poikkeavat totuudesta (ikä, paino jne). Ketään ei ilahduta se, kun joku kuoriutuu push-upeistaan ja korseteistaan ja kaikki niihin koottu leviää. Uskon, että fiilikset häviää samantien ellei mies satu olemaan epätoivoinen. Yhtälailla moni mies "kaunisteli" itseään profiilissa, mutta eipä se kahvihetkeä rennon rupattelun merkeissä estä, huumorilla ja avoimin mielin. Tosin mielestäni on kyllä reilua kertoa rehellisesti etten ole kiinnostunut suhteen aloittamisesta, parempi, kuin näkyillään tai soitellaan...

      • Anonyymi

        Harvinaisen fiksu kommentti keskusteluun!


    • Anonyymi

      Mulla o peruukki. Olen pekkarinen nimeltäin.

    • Anonyymi

      Siksi osa tuollaisista miehistä pyötii deitti-applikaatiossa.. Ei heru mistään, ei ehkä edes sieltä. Itse en halua mitään nuken näköistä miestä, joka on tottunut naisten kuolaamiseen ja huomioon.. Mielellään vaikka hiukan ujo, tavallinen mied, jolla käytöstavat ja muutams normaali hyvä kuva itsestään.. Yleensä paremmin tututstun ihmisiin oikeassa elämässä, näet heti mitä mies on ulkoisesti.

      Harvan tekee mieli painaa sydäntä pälvikaljulle, ylipainoiselle ja alaviistosta otetulle kuvalle jossa joku päärynänmallinen aikamiespoika etsii morsmaikkua. Olen mielelläni itsekseni kun solmin avioliiton tollaisen kanssa. Sepä se, kuka tahansa voi ottaa muutaman normaalin kuvan itsestään, jos käyttää deittipalveluja. Ja ei mitään paidattomia taas tarvitse olla, ne on ällöjä.

      Ja se on jännä ilmiö, kun deittiaplikaatioissa on miesten markkinat, ja väitetään naisten olevan valikoivia? Noissa pärjää keskitasoisetkin miehet, sillä on nuorempaa, helppoa naista ja muokattuja kuvia vilisee näytöllä. Tämä saa koko touhun tavallisellakin miehellä nousemaan päähän tämä digideittailu ja muuttumaan kärsimättömäksi.. Ei keskitytä yhtyeen.. vaikka todellisuudessa mimmit myös saavat matcheja ja katsovat taas miesvalikoimaa omasta vinkkelistään ja haluavat sen parhaan mahdollisen itselle.

      Sitten taas kaunis, koulutettu, urheilullinen ja empaattinen nainen saattaa jäädä huomaamatta. Varmaan tämä pätee toiseenkin sukupuoleen tietysti. Tinderin tarkoituskin on sekoittaa sinkun pää, pitää tyytymättömänä, löytää aina "parempi" match ja saada käyttäjä maksamaan palvelusta, jotta oma ego pönkittyy.

      Nykyään ei ole oikeastaan hyvää kanavaa tavata ketään, ellei justiinsa tapaa livenä ja sovi deittejä näin kun viehätys on molemminpuoleista ja jollain tapaa näet heti mitä olet saamassa.

      Nainen olettaa yhä miehessä olevan sen verran miestä, eikä metroseksuaalia ja tyttömäistä/diivamaista käytöstä.. Niin että mies pyytää ulos, kirjoittaa ekaksi ja antaa naisen olla nainen. Ihan biologinen tarve, kuten mies haluaa olla mies.. Eikä halua naisen olevan miehekäs, vaan feminiininen.

      No, miesten markkinat.. Mutta kaikenlaiset nuoret miehet haluavat vaan haahuta päämäärät.. Eivät halua sitoutua jne. perustaa perhettä. Sen siitä saa, kun ollaan kasvatettu uudet sukupolvet muovi- ja betoniparatiisissa limpparia siemaillen.. Tulee juuri näitä päärynänmallisia aikamiespoikia🤮. Suurin osa nuorista miehistä on ylipainoisia.. Niistä sitten pitäisi valita aviomies, jonka lähellä olla?

      • Anonyymi

        "Miesten markkinat, päärynämalliset miehet" jne jne.
        Hah! Ensinnäkin nyt oli todella feministinen näkökulma ja sellainen jossa ei nähdä puoliakaan totuudesta. Ja feministisyyttä vaan korostaa tämä ulkonäön mollaus.
        Kenelläkään muulla kuin itsekeskeisellä ulkonäkökeskeisellä feministillä ei ole varaa arvostella muiden ulkonäköä.
        Sivuraiteelle jää turvallinen parisuhde, rakastettava kumppani, tasa-arvoinen suhde yms koska ulkonäkö.
        Ja vieläkö pohdit miksi et kelpaa?


    • Anonyymi

      Nojaa. Olen nettideittimaailmassa ruma, joten kuviani en laita nettiin enää haukuttavaksi. Löysin kuitenkin mielestäni kauniin naisen sokkotreffeiltä ja nyt olemme olleet jo vuosia pariskunta. Olen kuulemma komea edelleen. Ja hän mielestäni maailman kaunein ja ihanin.
      Kun toistakymmentä vuotta kuunteli jos jonkinlaista haukkumista nettideiteillä ulkonäöstäni, niin tottavie se söi itsetunnon nolliin. Haukkujat eivät itse kuvillaan edes koreilleet ja saipa sitä samaa kuraa kuvattomiltakin.
      Onneksi suhteemme kukoistaa, sillä koskaan en enää mene tuohon koulukiusaamis maailmaan takaisin.
      Ottaen huomioon, että haukkujat ovat 30-40 ikäisiä niin kyse ei edes ole mistään teini angstistakaan enää, vaan luonteesta jossa toista pitää dissata kuten koulukiusaaja konsanaan.

    • Anonyymi

      Mitä muuta auton talon kuva?

    • Anonyymi

      Juu naisilla onkin aina täydelliset ja tarkat kyvat itsestään.

      Kuvia koiristaan, maisemista, puusta, hevosista, kynttilästä, silmästään, selästään, villasukasta, merestä, laiturista, järvestä jne jne kaikesta mahdollisesta muusta PAITSI itse henkilöstä.

      Itse laitan tälläiset suoraan mappiin öö, vaikka olisi miten kivat kirjoutukset niin ei vaikuta, en ole koirien laiturien tai maisemien kanssa "treffeillä" vaan sen ihmisen.. ja jos ei omia kuvia kehtaa laittaa niin mielestäni se kertoo paljon siitä halusta deittailla, tai sitten on muuta salattavaa.

      Huonot kuvat ei haittaa, kunhan ne on siitä ihmisestä.

      Pitää muistaa, et juuri sinulle mieluisia kuvia et saa, jos et itse niitä ota/sommittele, joten aika turhaa alkaa valittaa siitä että kuvat huonoja ja ei mieluisia. Kertoo toisaalta sen kyllä hyvin, ettei sinun kanssa kannata kovin paljoa pidemmälle kun jo tuollaisesta asiasta tulee tuollainen nalkutus.

    • Anonyymi

      Naisten todellisesta ulkonäöstä ei myös saa mitään käsitystä tarkoitushakuisen ja raskaan maskeeraamisen takia.
      -Miten mahtaisi käyttöalustan ylläpitäjä suhtautua ehdotukseen, joka edellyttäisi jokaisen profiiliin suuren kokokasvokuvan suoraan saunan jäljiltä. Siis nainen meikkaamattomana ja kuva käsitelemättömänä? Saisikohan kannatusta?

    • Anonyymi

      Suurin osa varattuja,joten ei pidäkään tunnistaa. Tosimielellä liikkeellä olevat ei peittele mitään. Sitäpaitsi itse olen tavannut monta ja kuvat ei koskaan kerro totuutta. Ihminen on aina eri näköinen ,kuin kuvassa

      • Anonyymi

        Minä olen tosimielellä liikkeellä enkä siis ole varattu, mutta en laita kuvaani profiiliin häiriköiden ja rikollisten takia, osittain myös koska olen oikeasti ujo! Kuvani naiset kyllä saa, sähköpostitse jos ovat oikeasti kiinnostuneita. Enkä edes halua naista joka on kiinnostunut minusta vain kuvani takia, pitää myös lukea se profiilin kuvaus minusta ja siitä millaista naista etsin!


    • Anonyymi

      Ei jaksa tsikaa muijia ,ovat niin nirsoja,en rupea selittää menneitä
      Tosi äijä löytää ...

    • Anonyymi

      Muunkin laista huonoa kuvaa voi näyttää nk, norjalaiset mies hiihtäjät ja Iivo Niskanen RUKALLA -18 PAKKASTA JA JÄÄDÄÄN HOTELLIIN. Venäläiset ottivat neloisvoiton ansaitusti.

    • Anonyymi

      Lisäisin aloitukseen vielä deittiprofiilissa koulutustason puuttuminen/ elämän koulu / väittää opiskelleensa korkeakoulussa (joka paljastuukin ammattikouluksi), kuvat miehestä lapsensa kanssa (lapsen kasvoja ei ole edes yritetty peittää), kuva miehestä näyttämässä keskisormea jne. Ei kiitos. 😅🙈

      • Anonyymi

        Ja miksi ei ammattikoulu kelpaa koulutukseksi? Oletko itse jokin korkeakoulutettu vai?


    • Anonyymi

      Käy tuo sama naisiltakin. Joku kuva, missä näkyy korkeintaan puolet kasvoista ja siinäkin on just aurinkolasit silmillä ja hiukset edessä peittämässä niitä loppujakin..
      Tai sitten juurikin takaapäin kauempaa tai sivusta joku kuva ja sitten juurikin näitä, kun kuva on otettu niin helvetin kaukaa, ettei siitä erota muuta kuin just sukupuolen joten kuten ja ehkä sen, että onko nainen tumma vai vaalea.

      • Anonyymi

        Minä olen nähnyt deitti.netissä "naisen" kuvan joka oli takaapäin otettu, ei siis kasvoja vaan pelkkä puoliselkään ulottuva tukka. Naisen kirjoitin lainausmerkkeihin siksi että mitään takeita että kuvassa todella olisi nainen, ei ole koska kuva otettu hänen niskastaan eikä naamasta!


    • Anonyymi

      Itseäni häiritsee ns. harhauttaminen ja suoranainen valehtelu, sukupuolesta riippumatta. Kuva voi olla niin photoshopattu, ettei kohdetta elävästä elämästä tunnista. Tekstiosiokin voi olla jostain kopioitu tai lahjakkaan ystävän kynästä.
      Silti, ehdoton ei ei ovat vaatimuslistat.

    • Anonyymi

      Siis naiset hoi, kuvien kanssako te seurustelette ja keräättekö te albumiin niitä kuvia? Vai oikeastiko haluatte löytää kunnollisen miehen???

      • Anonyymi

        Tismalleen näin, tai sitten etsitään valmiiseen huolellisesti luulojen perusteella rakennettuun muottiin valmista asukkia. Unohdetaan vain se pikkuseikka ettei netti itsessään synnytä näitä yksisarvisia vaan kuvien takaa löytyy edelleen eläviä ihmisiä vikoineen ja hyvine puolineen.


    • Anonyymi

      Harvoina on naisillakaan hyviä kuvia...

    • Anonyymi

      ""Siis naiset hoi, kuvien kanssako te seurustelette ja keräättekö te albumiin niitä kuvia? Vai oikeastiko haluatte löytää kunnollisen miehen???""

      Se on naisten kesken kilpailua siitä kenellä on parhaimman näköinen mies. Kunnollisuudella ja kiltteydellä ei tee mitään jos olet ulkonäöltä vain tavis. Tietysti naiset haluavat, että komea mies on kiltti ja kiva naiselle, mutta harvemmin näiden komeiden miesten täytyy olla kilttejä ja kivoja yhdelle naiselle kun naisia riittää. Komeat miehet ovat kivoja niin kauan kunnes sakset aukeaa.

      • Anonyymi

        Ei kai ollutkaan kysymys ulkomuodosta tai sen puutteesta tai miten mies/nainen saa seuraa. Vaan se, ett kun otat kuvan, ota se itsestäsi eikä autosta. Ja hymyile. Jokainen on kaunis ja komea kun hymyilee!


    • Anonyymi

      Naisten kuvat ei ole mitenkään erikoisia tai parempia kuin miesten kuvat. Lopettakaa naiset se pinnallisuus ja hyväksykää että olette taviksia kuten miehetkin. Naiset haukkuu miehiä että miehellä joku harrastus kuva kuten kalastus nii ei naisen kuva koiran kanssa ole yhtään parempi.

    • Anonyymi

      Voi nyt vi**u, jauhakaa nyt tosiaan kuvasta ja kuvattomuudesta vielä vähän pidempään. Olen niin hirmuisen otettu tästä syvällisyyden suurimmasta, ihanimmasta, hurmaavasta bittimaailman ilmentymästä ja sen käsittelystä ettei tässä auta kuin mennä räpsimään selfietä ainakin tusina ketjuun tästä inspiroituneena.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1776
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1336
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1209
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1176
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      615
      1138
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      974
    Aihe