Mä en tiedä, kauanko mä enää jaksan tätä

Anonyymi

Toistuvasti kun kiinnostun jostain nätistä tai hyvännäköisestä naisesta, paljastuu, että se on varattu! Ehkä asia vaan on niin, että mun pitää jäädä sinkuks.

13

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, ei sulle nätti mies kelpais? Vaihdettas osia. :'D

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Sitä paitsi en jää sinkuksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Helvete!

• Anonyymi

Sellaista sattuu. Eikä ihastumiselle oikein voi mitään. Joku vain kolahtaa enemmän kuin toinen.

• Anonyymi

Vielä joku päivä rakastun.

• Anonyymi

Mut itse olet ruma joten sun pitää kiinnotua rumista naisista. Ei nätit naiset halua sinua rumaa miestä.

• Anonyymi

En oo ruma!

• Anonyymi

Yllätä yöllä vaimosi: ostin tietkoneeseen uuden osan ja asennan sen on kuva-juttu, eli joku AMD Radeon RX jotta voin pelata paremmin :_D

• Anonyymi

Kaupungfissaq joskus hyppäsimme sellaisen piikkiaijan yli keskustassa ja asirrwn niin nukkumaaan typeriä seikkailuja cityboys hees jooo :D

AMD= Anvanded Microdevises Inc...... Radeon :D

• Anonyymi

Yleensähän myös kaikki ne naiset, joilla ei ole sormuksia sormessa paljastuvat varatuiksi, vaikka ajattelee, että tuolla naisella ei ole sormusta sormessa, niin se varmaan on vapaa, mutta varatuiksi nekin paljastuu, vaikkei ole sormusta.

• Anonyymi

Minkä takia kaikki hyvännäköiset viedään?

• Kaksi nuorta miestä juttutti naistani pöydässä, kun palasin tiskiltä kaljan kanssa.
      Miehet pitivät minua ulkopuolisena ukkelina, joka tunkeutui luvatta seuraan.
      Sain heiltä vihaisia mulkaisuja.

Meni viisi minuuttia, ennen kuin toinen miehistä hoksasi tilanteen ja kysyi puolisolta "onks toi muka sun äijäs?". Eivät arvostaneet minun habitustani.

Että sellaisia hyperaktiivisia sinkkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe