Epävarmaa...

Anonyymi

En arvaa viestiä laittaa ennenkuin olemme kahden kohdanneet ja jutelleet hieman.
En perustele enempää .
💛🧡💛🧡

41

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus voidaanko me nähdä yleisellä paikalla sattumalta ja jutella vaikka pari lausetta niin opit luottaa minuun ja voidaan nähdä useammin ja sitten kun olet valmis niin voidaan tavata muualla kuin yleisillä paikoilla ja olla kahden mutta en painosta sinua vaan olen kärsivällinen ja annan sinun päättää miten edetään. Mä haluan että voit luottaa minuun kaikessa ja joka tilanteessa voit olla varma että kaikki on meidän kahden välistä. Ollaan aikuisia eikä meidän asiat kuulu muille

      • Anonyymi

        Tää on täyttä bullshittiä.


    • Anonyymi

      en haluu elää missää salassa ja miettiä voiko suhun luottaa. Keskityn omaan hyvinvointiini ja ajan kanssa tapaan varmastin jonkun joka kohtelee minua ihanasti, kahden, eikä minun tarvitse lukea mitään vakuutteluja palstalta.

      • Anonyymi

        Rakkaus sä tiedät että voit luottaa minuun kaikessa ja voidaanko rakas jutella irl tänään nähdään siinä ABC. En mä ikinä hyväksy että olet jonkun muun kanssa ikinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus sä tiedät että voit luottaa minuun kaikessa ja voidaanko rakas jutella irl tänään nähdään siinä ABC. En mä ikinä hyväksy että olet jonkun muun kanssa ikinä

        Kyllä kyllä. Näin just. Joopa joo. Hyvin sää vedät.


    • Anonyymi

      Milloin se kohtaaminen tapahtuu?

      • Anonyymi

        Tänään ABC kello kolme käykö Se sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ABC kello kolme käykö Se sinulle

        Käyhän se.


      • Anonyymi

        Ei voi tietää saati haluaako hän olla edes kohdattavissa. Mielestäni olen mahdollistanut mutta hän ei. Tämä nostanut esiin uskaltaako sitä luottaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän se.

        Voitko rakas edes tässä asiassa ottaa riskin ja luottaa siihen että voit luottaa minuun kaikessa ja tiedät että en halua ikinä pettää sun luottamusta missään asiassa.mä en halua menettää sinua ikinä ja teen kaikkeni että saadaan Se oikea suhde irl mutta en aio painostaa sinua millään tavalla kun saat itse päättää miten edetään ja milloin edetään mutta Anna meille mahdollisuus nähdä tänää siellä ABC niin eipähän pääse kukaan sanoo ettei yleisillä paikoilla saa vahingossa nähdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko rakas edes tässä asiassa ottaa riskin ja luottaa siihen että voit luottaa minuun kaikessa ja tiedät että en halua ikinä pettää sun luottamusta missään asiassa.mä en halua menettää sinua ikinä ja teen kaikkeni että saadaan Se oikea suhde irl mutta en aio painostaa sinua millään tavalla kun saat itse päättää miten edetään ja milloin edetään mutta Anna meille mahdollisuus nähdä tänää siellä ABC niin eipähän pääse kukaan sanoo ettei yleisillä paikoilla saa vahingossa nähdä

        Katsotaan sitä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko rakas edes tässä asiassa ottaa riskin ja luottaa siihen että voit luottaa minuun kaikessa ja tiedät että en halua ikinä pettää sun luottamusta missään asiassa.mä en halua menettää sinua ikinä ja teen kaikkeni että saadaan Se oikea suhde irl mutta en aio painostaa sinua millään tavalla kun saat itse päättää miten edetään ja milloin edetään mutta Anna meille mahdollisuus nähdä tänää siellä ABC niin eipähän pääse kukaan sanoo ettei yleisillä paikoilla saa vahingossa nähdä

        Onko joku kieltänyt meitä tapaamasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää saati haluaako hän olla edes kohdattavissa. Mielestäni olen mahdollistanut mutta hän ei. Tämä nostanut esiin uskaltaako sitä luottaa..

        Rakkaus haluan nähdä sinua ja vannon että voit luottaa minuun kaikessa. Tunnet minut erittäin hyvin ja tiedät että en lupaa turhaan. Ja tiedät että en ikinä pysty tekemään mitään mikä rikkoo meidän välejä kun minä en kestä jos menetän sinut niin olen valmis hyväksymään kaiken ja olen valmis muuttumaan ja luopumaan ihan kaikista muista paitsi en omista lapsista luovu mutta kaikesta muusta voin luopua jos niin haluat mutta sinua en ikinä halua menettää. Mä lupaan tehdä kaikkeni että voit luottaa minuun ja Nyt kun nähdään tänään niin vaikka pari lausetta jutellaan ja jatketaan eri suuntiin niin huomaat että voit luottaa minuun että suostut näkee toisenkin kerran ja uudestaan ja uudestaan siihen asti että Sulla on itsellä Se varmuus siitä että voit luottaa minuun kaikessa ja voidaan nähdä kahdestaan jossain muualla kuin yleisillä paikoilla ja sinä saat päättää milloin edetään ja miten edetään minä hyväksyn kaiken muun paitsi en palstalla seurustelua enkä sitä että nussit kenenkään muun kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyhän se.

        Mä lähden sinne kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus haluan nähdä sinua ja vannon että voit luottaa minuun kaikessa. Tunnet minut erittäin hyvin ja tiedät että en lupaa turhaan. Ja tiedät että en ikinä pysty tekemään mitään mikä rikkoo meidän välejä kun minä en kestä jos menetän sinut niin olen valmis hyväksymään kaiken ja olen valmis muuttumaan ja luopumaan ihan kaikista muista paitsi en omista lapsista luovu mutta kaikesta muusta voin luopua jos niin haluat mutta sinua en ikinä halua menettää. Mä lupaan tehdä kaikkeni että voit luottaa minuun ja Nyt kun nähdään tänään niin vaikka pari lausetta jutellaan ja jatketaan eri suuntiin niin huomaat että voit luottaa minuun että suostut näkee toisenkin kerran ja uudestaan ja uudestaan siihen asti että Sulla on itsellä Se varmuus siitä että voit luottaa minuun kaikessa ja voidaan nähdä kahdestaan jossain muualla kuin yleisillä paikoilla ja sinä saat päättää milloin edetään ja miten edetään minä hyväksyn kaiken muun paitsi en palstalla seurustelua enkä sitä että nussit kenenkään muun kanssa

        Aika makoisaa bee ässää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä lähden sinne kohta.

        Niin nähdäänkö siinä tankkaus paikalla tänään kello kolme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin nähdäänkö siinä tankkaus paikalla tänään kello kolme

        Joo o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo o

        En sitten turhaan aja sinne ABC jos et tule niin silloin sulla ei ole luottamusta minuun jolloin on parempi vaan luovuttaa ja unohtaa tunteet jos et ton verran minuun luota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitten turhaan aja sinne ABC jos et tule niin silloin sulla ei ole luottamusta minuun jolloin on parempi vaan luovuttaa ja unohtaa tunteet jos et ton verran minuun luota

        En kerkiä tänään sinne, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää saati haluaako hän olla edes kohdattavissa. Mielestäni olen mahdollistanut mutta hän ei. Tämä nostanut esiin uskaltaako sitä luottaa..

        Miten sinä olet mahdollistanut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä olet mahdollistanut?

        Olemalla hoodeilla tietysti. 🌲🌳🌿🌲


    • Anonyymi

      Todellakin on.

    • Anonyymi

      Mut mikä kaupunki kyseessä haapavesikö ylivieska en taida ehtii

    • Anonyymi

      Kouvola lahti abc ko 1500

      • Anonyymi

        Tavataan järvisytämessä

        Sattumalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavataan järvisytämessä

        Sattumalta

        Viitasaaren ABC 11.11.KLO.11


    • Anonyymi

      Se onkin kiva paikka 🎃

    • Anonyymi

      Olen paikalla.

      • Anonyymi

        Ethän ole ABC


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole ABC

        Olen abcllä nyt. Parkissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen abcllä nyt. Parkissa.

        Ethän ole ABC mutta nyt pidä ne kuvat ja ole onnellinen että pääsit eroon minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole ABC mutta nyt pidä ne kuvat ja ole onnellinen että pääsit eroon minusta

        Olen täällä sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole ABC mutta nyt pidä ne kuvat ja ole onnellinen että pääsit eroon minusta

        Olihan taas leikki tämäkin. Toivottavasti teillä oli hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän ole ABC mutta nyt pidä ne kuvat ja ole onnellinen että pääsit eroon minusta

        Taas todella hyvällä suomenkielellä kirjoitettu lause. Olen kyllä enemmän kuin onnellinen, kun saan elää kokonaan itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas todella hyvällä suomenkielellä kirjoitettu lause. Olen kyllä enemmän kuin onnellinen, kun saan elää kokonaan itselleni.

        Et saa ikinä olla sinkku etkä muiden kuin minun kanssani suhteessa


    • Anonyymi

      Ihan hyvä toi juttelu kahden. Mulla ainakin luottamus niin kortilla. Paljon enemmän luottaa kun toista voi lukea eleistä, ilmeistä ja silmistä.

    • Anonyymi

      Utsjoen silta klo 18? Tulen porolla.

    • Anonyymi

      Pariisis olen eifelin juurella tahkolla katolla hoilaamas

    • Anonyymi

      Miksi et uskalla laittaa viestiä?Minäkin lähetin eräälle miehelle viestin, mutta en saanut ikinä vastausta. Ihmettelen tässä nyt sitten vaan että eikö viesti mennyt perille vai mitä tapahtui. Voihan se olla niinkin että mies ei vaan halunnut vastata minulle...

    • Anonyymi

      Se vasta on epävarmaa. En laita viestejä tämän enempää. mutta tahtoisin vielä nähdä joskus jossain ehkä. Laita tunnus ja osoite.

    • Anonyymi

      💕 Jos on menny väärään suuntaan paikkaan tms😘

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe