Omasta melestäni olen tyhmä kuin milleniaani. Kyllä hävettää katsoa koko ajan idiotismi ruokaohjelmia, mitä milleniaanit fanittavat.
Onko muut sinkut tyhmiä?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kummitusmaisia ääniä tunneleista:että apua, jos joku tttö jumiutunut sellaisiin paikkoihin ja sitten k ummitusmaisesti huutelee apua joka kaikuu kuinu kaikkialle.
- Anonyymi
Ja nykyaikanahan on vain kasiraidat käytössä.
- Anonyymi
Mene molokin paperinkeräys-jutun sisälle ja huutelet siolä kummitusmaisia kaikuvia asioita rettä joku auttakaa en pääse pois...
- Anonyymi
Sieltä ei tosiaan varmaan pääsisi pois. Mietippä jos tippuisi Molokin kitaan! Ei olisi ollenkaan kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ei tosiaan varmaan pääsisi pois. Mietippä jos tippuisi Molokin kitaan! Ei olisi ollenkaan kivaa.
Melkein yhtä paha on Travis Scottin kita.
- Anonyymi
Tämänkin kommentin kirjoitan paperikeräyksen Molokin kidasta. Olen ollut jumissa jo muutaman viikon. Ensi viikolla ajattelin vienosti pyytää jätekuskilta tikapuita. Tai oikeastaan en minä halua häiritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin kommentin kirjoitan paperikeräyksen Molokin kidasta. Olen ollut jumissa jo muutaman viikon. Ensi viikolla ajattelin vienosti pyytää jätekuskilta tikapuita. Tai oikeastaan en minä halua häiritä.
Vaikka kuolema tulee, mutta ei aiheuteta häiriötä!
- Anonyymi
Ivaji asuajurhasu jybbissa vau kyustavatko kikako kikarenkaasi peilijäällä?
- Anonyymi
Sinä pohjoissuomalainen olet ihan hyvä tyyppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275