Onko muut sinkut tyhmiä?

Anonyymi

Omasta melestäni olen tyhmä kuin milleniaani. Kyllä hävettää katsoa koko ajan idiotismi ruokaohjelmia, mitä milleniaanit fanittavat.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kummitusmaisia ääniä tunneleista:että apua, jos joku tttö jumiutunut sellaisiin paikkoihin ja sitten k ummitusmaisesti huutelee apua joka kaikuu kuinu kaikkialle.

• Anonyymi

Ja nykyaikanahan on vain kasiraidat käytössä.

• Anonyymi

Mene molokin paperinkeräys-jutun sisälle ja huutelet siolä kummitusmaisia kaikuvia asioita rettä joku auttakaa en pääse pois...

• Anonyymi

Sieltä ei tosiaan varmaan pääsisi pois. Mietippä jos tippuisi Molokin kitaan! Ei olisi ollenkaan kivaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä ei tosiaan varmaan pääsisi pois. Mietippä jos tippuisi Molokin kitaan! Ei olisi ollenkaan kivaa.

Melkein yhtä paha on Travis Scottin kita.

• Anonyymi

Tämänkin kommentin kirjoitan paperikeräyksen Molokin kidasta. Olen ollut jumissa jo muutaman viikon. Ensi viikolla ajattelin vienosti pyytää jätekuskilta tikapuita. Tai oikeastaan en minä halua häiritä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämänkin kommentin kirjoitan paperikeräyksen Molokin kidasta. Olen ollut jumissa jo muutaman viikon. Ensi viikolla ajattelin vienosti pyytää jätekuskilta tikapuita. Tai oikeastaan en minä halua häiritä.

Vaikka kuolema tulee, mutta ei aiheuteta häiriötä!

• Anonyymi

Ivaji asuajurhasu jybbissa vau kyustavatko kikako kikarenkaasi peilijäällä?

• Anonyymi

Sinä pohjoissuomalainen olet ihan hyvä tyyppi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe