Hei älypäät. Kertokaa mulle mix ihminen on peilissä paljon kauniimpi kuin valokuvassa? Siis munsta on otettu ihan järkky kuvia!
👩🦳
Valokuvat valehtelee!!!
58
1027
Vastaukset
Optinen harha. :'D
Kerro sinä mulle miksei ole kaunis peilissä eikä valokuvassakaan?
(photoshop pelastaa) ;)- Anonyymi
Ekana kannattaa kattoo onko peili rikki.
Mä kyllä ostaisin heti uuden peilin, kai neki jotenki kuluu.
👩🦳 - Anonyymi
Mikä tuohon mahtaa olla syynä eli kamera ei tahdo ottaa kuvaa ja peili särkyy kun katsoo peiliin ja kun ikkunasta katsoo ulos niin pikkulinnut putoo puista kuolleina järkytyksestä ja lapset jotka näkee niin ei koskaan enään ulos mene niin mikä mahtaa olla syynä
Anonyymi kirjoitti:
Ekana kannattaa kattoo onko peili rikki.
Mä kyllä ostaisin heti uuden peilin, kai neki jotenki kuluu.
👩🦳Peiliä minäkin syytän, kameraa suorastaan haukun. :)
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuohon mahtaa olla syynä eli kamera ei tahdo ottaa kuvaa ja peili särkyy kun katsoo peiliin ja kun ikkunasta katsoo ulos niin pikkulinnut putoo puista kuolleina järkytyksestä ja lapset jotka näkee niin ei koskaan enään ulos mene niin mikä mahtaa olla syynä
Hahah, jep tämä syy. 😄👍
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
Hahah, jep tämä syy. 😄👍
Oletko niin mustankipeä tuntemattomille, että osallistut tän trolleron räpätykseen?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko niin mustankipeä tuntemattomille, että osallistut tän trolleron räpätykseen?
En. Hän osui vaan ytimeen, vastaamalla kysymykseeni. Juuri tuosta on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ymmärtää huumoria
- Anonyymi
Suatana kirjoitti:
En. Hän osui vaan ytimeen, vastaamalla kysymykseeni. Juuri tuosta on kyse.
Juu juu, sulla taas tuo miehekäs itsereflektio päällä. Hetken jo luulin, että sait juttukaverin❤️
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu, sulla taas tuo miehekäs itsereflektio päällä. Hetken jo luulin, että sait juttukaverin❤️
Putosin kärryiltä. Onneksi on pehmee takamus, ei sattunut.
- Anonyymi
Johtuu valaistuksesta.
- Anonyymi
Minustakin on otettu ihan vääriä kuvia.
- Anonyymi
Ei vaan kuva kertoo sen mitä pitääkin. Helposti voi kuvitella olevansa kaunis tai komea kun itseään katsoo.
- Anonyymi
'Sitten tulee vahingossa jjokju naaman irvistus vaikkla gtarkoitus olizi toinen eli että heippa..
- Anonyymi
Sinun täytyy laittaa tänne kuva itsestäsi ja peilin kautta otettu kuva niin ei ennen osaa vastata
- Anonyymi
Saman olen huomanut, kun wc:ssä peilikaapin peilistä pärtää katselen, niin on komeamman näköinen, kuin kameralla pärstästä otettu kuva.
Kameran kuvassa näytän aivan erilaiselta, kuin peilikaapin pelin kuvassa.
Kaupan myymälän peilit myöskin valehtelevat.
En näytä niissä samalta, kuin peilikaapin peilin kuvassa, vaan näytän tyhmän näköiseltä.
t. Ruma mies - Anonyymi
Kamera venyttää kamelin naaman.
- Anonyymi
Videolla itsensä ensimmäisen kerran näkeminen on järkytys,eräskin rouva hämmästyi sitä miten vanhalta näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videolla itsensä ensimmäisen kerran näkeminen on järkytys,eräskin rouva hämmästyi sitä miten vanhalta näyttää.
Mikset kertonut sille ennakkoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kertonut sille ennakkoon?
Kyhmynaama on kiukkuinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös oman äänen kuuleminen videolla on suuri jätkytys.
Oma ääni ei kuulosta yhtään samalta, kuin miltä se kuulostaa, kun puhut.
Mikrofiini vääristää äänen, että se on kauheaa molotusta.
Että tuoltako puheeni kuulostaa muiden korvissa, ihan järkyttävän kuuloista.
- Anonyymi
Koska peilistä näkee kaiken peilikuvana. Jos nostat oikean käden ylös, peilissä näkyy vasen käsi nousevan ylös. Valokuvassa näkyy kaikki siltä miltä kuuluukin näyttää
- Anonyymi
Tai siis "vasenkäsi".
Ei se nyt noin mene. Jos peruutan peilistä, niin kyllä ne takana olevat ja näkyvät jutut on just sillä puolella missä ne oikeestikin on. Eikö? :)
Suatana kirjoitti:
Ei se nyt noin mene. Jos peruutan peilistä, niin kyllä ne takana olevat ja näkyvät jutut on just sillä puolella missä ne oikeestikin on. Eikö? :)
Jos näet taustapeilistä auton oikeassa tienreunassa, niin väistät pakittaessasi oikealla puolella olevaa autoa autollasi. Ei ne kappaleet vaihda puolta peiliinkään katsoessa.
Suatana kirjoitti:
Jos näet taustapeilistä auton oikeassa tienreunassa, niin väistät pakittaessasi oikealla puolella olevaa autoa autollasi. Ei ne kappaleet vaihda puolta peiliinkään katsoessa.
Peilikuva ja peilikuva. Jos menet ikään kuin kappaleen sisään, katsot itseäsi väärinpäin.
Kasvot näyttää peilissä erilaisilta tuosta syystä, että katsot ne heijastuksesta, kuvajaista eri suunnasta, kun normisti muut katsovat naamat vastatusten. Mutta vasen on yhä vasen ja oikea oikea.
Omaan peilikuvaansa on tottuneempi, vaikka sehän se feikki on, kun on peilikuva...
Paras kuva on peilikuva, koska silloin saa väännettyä just sen kulman ja ilmeen, jota itse miellyttää. Selfiet on sama juttu, koska niissähän katsoo tavallaan peiliin.
Kaikista pahin valokuva on sellainen, jonka joku ottaa salaa, sun mitään aavistamatta, kun sun suu on auki, silmät kierossa ja ryhti lysyssä, vatsa pullottaa. Ja tällaisen kuvanhan sit joku tuttu innostuu laittamaan someen, niin itse sinut on siihen oikein merkattu😓Eli valokuvat valehtelee ja ei valehtele. Totuus on jotain selfien/peilikuvan ja toisen ottaman kuvan välimaastosta 😉
Ihme typoja. "ilmeen, joka itseä miellyttää"
"niin että sinut on siihen oikein merkattu"
- Anonyymi
Enpä usko. Aasi kuin aasi :D
- Anonyymi
Ei kai linnunpelätin kamerankaan avulla Lumikuningattareksi muutu jos ei ole aiemminkaan muuta ollut?
- Anonyymi
Mistä päättelit, että aloittaja on nainen ja mistä päättelit, että arvostelemalla muutut jotenkin viehättävämmäksi ihmiseksi itse? Normaali ihminen nimittäin ei kirjoittele noin.Tämä sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelit, että aloittaja on nainen ja mistä päättelit, että arvostelemalla muutut jotenkin viehättävämmäksi ihmiseksi itse? Normaali ihminen nimittäin ei kirjoittele noin.Tämä sivusta.
Tieto on tietoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto on tietoa!
Jo nämä sinun tiatos tiedetään🙈
- Anonyymi
Kamerassa on aina kaareva linssi, mikä vaikuttaa siihen, että livenä näyttää erilaiselta. Linssin kaarevuuden tarkoitus on tietenkin se, että pieni kamera nappaa ison alueen. Jos linssi olisi suora, tarvittaisiin normaalikokoisen kuvan ottamiseen television kokoinen kamera. Silloin se toimisi sanoin, kuin kopiokone eikä vääristymää synny.
Jotkut ihmiset ovat ns. fotogeenisiä, eli heidän ulkonäkönsä toimii edullisesti suhteessa kameran linssin kaarevuuteen. Nämä ihmiset ovat usein sitten livenä ei niin nättejä yhtään kuin kuvissa, esim Sofia Belörf, joka on livenä mielestäni aika hmmm..ruman näköinen mittasuhteiltaan, mutta näyttää kivalta kuvissa.
Eli itsestään on tosi vaikea saada kuvaa, jossa kokee olevansa luonnollisen näköinen. Peilikuva on myös tosi erilainen, kun miltä oikeasti näyttää ja myös silmän linssi vääristää mittasuhteita.
Eli on aika vaikea tietää miltä oikeasti edes näyttää.
Hyvä valokuvaaja saa kaikista kivoja kuvia, huono ei kenestäkään. Siinäkin on omat kikkansa ja "taikansa". Kuvaajan tärkein peruskikka on saada kuvattu hymyilemään rennosti, silloin kuva onnistuu suurinpiirtein aina. Tai muun halutun tunteen valtaan.
Kamerassa ei kannata jännittää ja yrittää liikaa, silloin kuva tulee varmasti ruma. Kannattaa ottaa pari kuvaa, kun on rento olo ja jättää homma sitten taas seuraavaan kertaan.
Miehillä rumimmat kuvat on näitä tyypillisesti alhaaltapäin otettuja, jossa koitetaan saada lisää pituutta ja leukaa näyttämään jykevämmältä. En suosittele. Naisilla suun muikistaminen, siitä tulee mieleen lähinnä se vanha äijä siinä jugurttimainoksessa.. - Anonyymi
Peilikuva ei ole "oikea" kuva, koska peilin oikea on sinun vasen ja peilin vasen sinun oikea. Mitä epäsymmetrisemmät kasvot ( hiukset), sitä epätodellisempi peilikuva on.
- Anonyymi
Ei se haittaa jos kamerassa on paskaa kun todellisuudessa meikä on ainakin priimaa!
- Anonyymi
No niin pääasia, että tuntuu hyvältä. Sehän on seksissäkin tärkeintä.
Ulkonäköön kyllästyy todella äkkiä ja jossei muuta yhteistä ole, niin se on siinä sitten.
Yhtä tyhjän kanssa koko homma.
Mikään muuten ei v.uta niin paljia, kun että on suhteessa johonkin hyvännäköiseen ja homma ei toimi tai tunnu oikein miltään. Pari tuollaista, niin jo alkaa luonne kiinnostaan ensisijaisesti.
#ValotKii
- Anonyymi
Yksi syy miksi valokuvissa näyttää aina omaan silmään oudolta on se, että valokuva ei ole peilikuva. Jollei ihminen oikeasti katsele paljon valokuvia itsestään niin valokuva näyttää aina oudolta. Yleensä kun sitä näkee aina peilikuvan.
- Anonyymi
Lisäksi peilistä näet itsesi ja voit asettaa itsesi ns. hyvään asentoon. Jos joku toinen ottaa kuvan niin se ei onnistu, jollet ole tottunut poseeraamaan ja asento ei tule ns. selkäytimestä. Jotkut ihmiset ovat parempia poseeraamaan valokuvissa luonnostaan, mutta yleensä se vaatii harjotusta.
- Anonyymi
Lisäksi valot ja varjot vaikuttavat tosi tosi tosi paljon lopputulokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi peilistä näet itsesi ja voit asettaa itsesi ns. hyvään asentoon. Jos joku toinen ottaa kuvan niin se ei onnistu, jollet ole tottunut poseeraamaan ja asento ei tule ns. selkäytimestä. Jotkut ihmiset ovat parempia poseeraamaan valokuvissa luonnostaan, mutta yleensä se vaatii harjotusta.
Netistä voi googlettaa "posing for photo tips" niin tulee vinkkejä.
Niitä on tiettyjä asentoja joita harjoittelemalla saa kuvat sitten onnistumaan.
Valo on paras kuvaan, kun se tulee sivulta edestä viistosti vähän kasvoja ylempää. Näin valo pääsee taittumaan kasvoilta pois eikä lämähdä siihen suoraan kuten salamavalolla eikä kasvonpiirteet luo kummia varjoja kuten jos valo telee ylhäältä, alhaalta tai ihan sivusta.
Sitten vaan valokuvatehtävä kaikille palstalaisille näillä mun vinkeillä😉🍸
Oon tietenkin itse todella hyvä kuvaaja, mut en minäkään mitään loistopotretteja aina puhelimen kameralla itestäni saa, kun siinä on ne lähikuvien selfieasetukset aina päällä, niin kaikki kuvat näyttää todella omituisilta omaan silmään enkä ole itse edes valokuvauksellinen. Muista sitten jo saa, kun etäisyys kasvaa ja selfieasetus muuntuu normaaliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netistä voi googlettaa "posing for photo tips" niin tulee vinkkejä.
Niitä on tiettyjä asentoja joita harjoittelemalla saa kuvat sitten onnistumaan.
Valo on paras kuvaan, kun se tulee sivulta edestä viistosti vähän kasvoja ylempää. Näin valo pääsee taittumaan kasvoilta pois eikä lämähdä siihen suoraan kuten salamavalolla eikä kasvonpiirteet luo kummia varjoja kuten jos valo telee ylhäältä, alhaalta tai ihan sivusta.
Sitten vaan valokuvatehtävä kaikille palstalaisille näillä mun vinkeillä😉🍸
Oon tietenkin itse todella hyvä kuvaaja, mut en minäkään mitään loistopotretteja aina puhelimen kameralla itestäni saa, kun siinä on ne lähikuvien selfieasetukset aina päällä, niin kaikki kuvat näyttää todella omituisilta omaan silmään enkä ole itse edes valokuvauksellinen. Muista sitten jo saa, kun etäisyys kasvaa ja selfieasetus muuntuu normaaliksi.Saahan sitä tollasiakin lukea, jos jotakuta kiinnostaa. Itseäni ei kiinnosta pennin vertaa valokuvissa poseeraaminen. Teen mielummin mielestäni mielenkiintosempia asioita.
- Anonyymi
Mutta minä en. Sanon aina totuuden.
- Anonyymi
Oletko ollut aivo-koneeswsa sellaisessa josain kekussairalaasassa jkone vie sellaiseeen laitteeseen ja joka ottaa aivoistasi kuvia
- Anonyymi
Kerran otin peniksestäni kuvan. Ei mahtunut muistikortille.
- Anonyymi
Liikkuva kuva valehtelee henemmjän aina kuin valvontakamera.
Hauska napppäimistö on logitechin, olisi tytöille hauska pehmoinest napit, minulle ei kovin hyvä. - Anonyymi
Hauskaa painella nappuloita tietokoneesta, nappailee nappaimistolla erilaqisia kirjaimiakin voi painella :D
Mutta on hyvä pehmoinen Logitecicn uusi juttu tyttöille olisi hyvä ei minulle oikein.- Anonyymi
Mitä sä oikeen sekoilet, pysy aiheessa s*****a.
- Anonyymi
Varsikin ajokorttia, henkilökorttia tai passia varten otetut kuvat on ihan kauhean näköisiä omaan silmään.
Meikäläisen päsrtäkin näytti, kuin joltakin nälkiintyneeltä keskitys leiriläiseltä.
Siinä, kun pitää olla tosikko ilme naamalla. - Anonyymi
Ainakin ite tiedän ihmisiä, jotka näyttää luonnossa paremmalta kuin kuvissa.
Minäkin tunnen itseni. Pahinta oli vanhemmissa kameroissa kun naama loistaa punaisena vaikka en punastele yhtään.
Sit valoa vasten paremmat kuvat ja liikkuva on parhain.
- Anonyymi
Molokin tai sellaisen sisälle menee teinitöt jotain seikkaillessaan, ei pääse pois sellaisen sisältä saitr
- Anonyymi
Ja alkaa kuulua kummitusmmaisia ääniä jostain säiliöstä että: hei joku auttakaakaa...
- Anonyymi
Joskus kyllä joo istuvat tytöt tuollaisten molokkien päällä, ei ihmeekkustä jos voi tipahtaa sellaisen sisällekin.
- Anonyymi
Vanhuus on hmyyden merkki, mitä vanhempi olet sitä tyhmempi olet.
- Anonyymi
Kyllä itse ajattelin tehdä nuorison kanssa jotain peli-juttuja, mutta noooh niin jotain sellaisita jotai ei mitään hirviö-jutt
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881