kamumielessä

Anonyymi

miten saisin yhen tajuumaan että oon varattu ja tykkään siitä vaan kamu mielessä. sanoin sille jo että rakastan sitä ja haluisin pitää siitä huolta mutta ei se vaan tajuu

8

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa... 💃🏼

• Anonyymi

Rakastat jotakin ja haluat pitää siitä huolta ja kirjoitat romantiikkapalstalla. Oman pääkoppani raksuteltua ja pohtiessani alotusta tulin siihen tulokseen., että alottaja haluaa sen syvästi rakastamansa omakseen, viedä toisen vihille ja olla kuoleman porteille saakka toisen kanssa. Huh, huh, tommonen vois jo pelottaa herkempää. Yks vinkki alottaja, älkää menikö sen ihastuksenne kanssa ensitreffit alttarilla ohjelmaan, sillä sieltä asiantuntijat voi valikoida jotkut ihan muut kumppaneiksenne ja mitenkäs sitten suu pannaan?

• Anonyymi

😁😁😁

• Anonyymi

Kyyllä oli niin uskottava kirjoitus taas. Mies ja kamukaverinsa

• Anonyymi

kehu sen uima pöksyjä vaikka

• Anonyymi

no?

• Anonyymi

hmm

• Anonyymi

Nostaa molemmat kädet ylähä ja kääntyy. Soronoo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8378
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3582
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      156
      1091
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      746
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      58
      633
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      607
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe