miten saisin yhen tajuumaan että oon varattu ja tykkään siitä vaan kamu mielessä. sanoin sille jo että rakastan sitä ja haluisin pitää siitä huolta mutta ei se vaan tajuu
kamumielessä
8
1342
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa... 💃🏼
- Anonyymi
Rakastat jotakin ja haluat pitää siitä huolta ja kirjoitat romantiikkapalstalla. Oman pääkoppani raksuteltua ja pohtiessani alotusta tulin siihen tulokseen., että alottaja haluaa sen syvästi rakastamansa omakseen, viedä toisen vihille ja olla kuoleman porteille saakka toisen kanssa. Huh, huh, tommonen vois jo pelottaa herkempää. Yks vinkki alottaja, älkää menikö sen ihastuksenne kanssa ensitreffit alttarilla ohjelmaan, sillä sieltä asiantuntijat voi valikoida jotkut ihan muut kumppaneiksenne ja mitenkäs sitten suu pannaan?
- Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
Kyyllä oli niin uskottava kirjoitus taas. Mies ja kamukaverinsa
- Anonyymi
kehu sen uima pöksyjä vaikka
- Anonyymi
no?
- Anonyymi
hmm
- Anonyymi
Nostaa molemmat kädet ylähä ja kääntyy. Soronoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2701646IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk411519Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501239Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371025
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72971Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää445909Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47872Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149843