miten saisin yhen tajuumaan että oon varattu ja tykkään siitä vaan kamu mielessä. sanoin sille jo että rakastan sitä ja haluisin pitää siitä huolta mutta ei se vaan tajuu
kamumielessä
8
1305
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa... 💃🏼
- Anonyymi
Rakastat jotakin ja haluat pitää siitä huolta ja kirjoitat romantiikkapalstalla. Oman pääkoppani raksuteltua ja pohtiessani alotusta tulin siihen tulokseen., että alottaja haluaa sen syvästi rakastamansa omakseen, viedä toisen vihille ja olla kuoleman porteille saakka toisen kanssa. Huh, huh, tommonen vois jo pelottaa herkempää. Yks vinkki alottaja, älkää menikö sen ihastuksenne kanssa ensitreffit alttarilla ohjelmaan, sillä sieltä asiantuntijat voi valikoida jotkut ihan muut kumppaneiksenne ja mitenkäs sitten suu pannaan?
- Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
Kyyllä oli niin uskottava kirjoitus taas. Mies ja kamukaverinsa
- Anonyymi
kehu sen uima pöksyjä vaikka
- Anonyymi
no?
- Anonyymi
hmm
- Anonyymi
Nostaa molemmat kädet ylähä ja kääntyy. Soronoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak734268Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka483193- 372887
- 342018
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas5061698- 631614
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode481472- 411380
- 681304
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171266