Mikä on uskottavuus tällaisella rokote mannekiinilla 🤣🤣🤣
HUS toimitusjohtajan hampaat ja rokotus
10
67
Vastaukset
- Anonyymi
Miten hampaat ja rokotus liittyy toisiinsa?
- Anonyymi
Jos debiili ei edes hampaista pese niin onko vaihtanut kuukauteen alushousujansa 🤣
- Anonyymi
Tuon ikäisillä ei oiottu hampaita kouluhammaslääkärillä kuten nykykakaroilla.
- Anonyymi
Fluarauksessa sentään kävi 🤣
- Anonyymi
Paljonkos tuollainen tienaa rahaa virassaan , pitääkö käydä verotoimistossa kyselemässä ?
- Anonyymi
Salmisellekaan ei riitä valtion kitsaus vaikka hiljaisia ovat noin muuten valtavin ponnistuksinsa.
- Anonyymi
Järkeviä ihmisiä on vielä olemassa. Miksi edes hoitaa rokottamattomia ihmisiä. Ovat kuitenkin hoitoa vaatimassa
- Anonyymi
Evoluutioon kuuluu karsinta , selvätkö tulevista muunnoksista ?
- Anonyymi
Miten noita viranomaisia voi uskoa, kun ne vetoavat lääketehtaiden lääkkeiden olevan tarkasti tutkittuja, mutta kaikki lääkevalmistajat ovat jääneet kiinni suoranaisista rikoksista ja niitä on tuomittu oikeuksissa. Tässä videossa on pelkästään Pfizerin saamia tuomioita tai vielä yleisimmin sopimia juttuja oikeuden ulkopuolella. Lääketehtailla on näköjään lupa tappaa ihmisiä ja selvitä niistä pelkillä sakoilla.
https://www.brighteon.com/32162838-2315-43ae-9472-50435ffdec73- Anonyymi
HUS tekee rahaa lääkefirmoille ja näiltä kysellään 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️771646Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1171064YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä54928- 58841
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74786- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli75753Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606028749Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42726