Olenko ollut vieraan kanssa liitossa

Anonyymi

Tavallinen syysilta. Mies töissä vielä, menee kuulemma taas pitkään. Ei hätää, sanon. Tee työt pois. Olemme kohta 50v. Ystäväni soittaa vaivautuneena. Kierrellen, kaarrellen pääsee aiheeseen. Hän on sinkku ja löytänyt mieheni treffi-ilmoituksen netistä. 50 v sinkkumies etsii 25-35v vakiseuraa, ainoastaan pidempiaikaiseen vaki seksisuhteeseen. Lamaannun. Makaan sängyllä, tuntuu että sydän on lakannut lyömästä, ei ole aikaa, ei paikkaa, en tajua mitään. Suu on kuiva, makuuhuone pyörii ympärilläni. Täristen. Soitan miehelleni, on kuulemma kiire, mutta mitä. Kerron mitä olen kuullut ja nähnyt. Hän myöntää. Ei kuulemma ole kyse mistään vakavasta, se on vanha profiili - jossa hän on aktiivinen tunnin välein. Kysyn mitä mieltä hän on hakemansa seuran, 25v - iästä, sillä hänen lapsensa ovat osa tämän yli. Hän ei ole kuulemma katsonut tarkkaan ikähaarukkaa. Mies ei tule yöksi kotiin. Piru nousee mieleen seuraavana päivänä. Teen hemaisevan feikkiprofiilin, johon mieheni lankeaa. Hän on heti valmis tapaamaan, tottakai kun sinkkumies on. Käymme läpi pikkutuhmaa keskustelua, mieheni haluaa numeroni., Haluaisi lähettää intiimikuvia itsestään. Voitte tuomita minut feikkiprofiilista, mutta älkää surko, vastasin kohteliaasti muille, että olen ehkä löytänyt jo uuden ja toivotin hyvät jatkot. Nyt tuo feikkiprofiili on jo pois. Kävin läpi repivän tuskan, lamaannuttavan kivun, mutta uskon olevani nyt vahvempi kuin koskaan. Tämä on kuin Liv tai Hero kanavan tosipohjaisia jenkki dokkareita tyyliin "vaarallinen rakkaus, ym". Mutta sisältö on sama. Täysin lamaantunut epäusko, kenen kanssa olen ollut??? Tuntuu kuin kumppanillani olisi kaksi eri minuutta. Olen vieläkin ihan riekaleina mutta tuntuu, että olen tämän jälkeen vahvempi kuin koskaan.

5

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi jestas, ihan kamalaa..
      Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Kiitos!!! Yritän olla vahva, sielu kuitenkin haavoilla. Kiitos sinulle tuesta.

    • Anonyymi

      Onneksi ystäväsi on todellinen ystävä ja uskalsi käräyttää miehesi.

      Taitaa olla 5-kympin villitys. Oma miehenikin petti vähän yli 5-kymppisenä erektiohäiriön ja muun ikäkriisin seurauksena. Tosin ikäisensä kanssa, ja pelkkä lyhytaikainen seksisuhde oli kyseessä.

      Jaksamista, minkä päätöksen teetkin!

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle!! Olen vielä niin alkushokissa että en osaa sanoa mitään, mitä haluan. Välillä olen halukas jatkamaan. Olen saanut kuitenkin ns lisätietoa ja mieheni on pyörittänyt sellaista rulettia selkäni takana että en olisi edes pahimmissa painajaisissakaan osannut kuvitella sellaista. Oma rakas(?) ihminen paljastuu täydellisen kaksoiselämän pyörittäjäksi. En tunne oikeastaan yhtään mitään muuta kuin järkytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle!! Olen vielä niin alkushokissa että en osaa sanoa mitään, mitä haluan. Välillä olen halukas jatkamaan. Olen saanut kuitenkin ns lisätietoa ja mieheni on pyörittänyt sellaista rulettia selkäni takana että en olisi edes pahimmissa painajaisissakaan osannut kuvitella sellaista. Oma rakas(?) ihminen paljastuu täydellisen kaksoiselämän pyörittäjäksi. En tunne oikeastaan yhtään mitään muuta kuin järkytystä.

        Höpö höpö nyt. Mitään muita ei ole. 😉


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1425
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      94
      994
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      840
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      750
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe