Itsellä jo kokemuksia karttunut paljon ja jos haluatte saada naisen niin nakki esille ja nainen rakastuu välittömästi
Tosimies tietää mistä naiset tykkää
10
61
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen harrastus sinulla sitten täällä palstalla!
- Anonyymi
Ei vain palstalla vaan haluan aina tehdä naisiin hyvän vaikutuksen moni on mennyt sekaisin vuokseni koska olen kunnon pano uros ja tiedän mitä nainen haluaa ja se on aina lerssin puute ja siihen rakastutaan
Päh. Tosimies osaa kysyä, eikä oleta.
Boikotoin nakkeja ja suosin piirakoita. Erityisesti lihapiirakka maistuu, mutta kyllä karjalan rypytetty kelpaa. Näin on päässyt käymään. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Nakki on parempi pitää housussa, muuten koirat purevat.
Vaimo kehus jonkun Wernerin nakkia. Tykkäs vielä sen mausta.
- Anonyymi
Millaisiahan sun nakkinaiset ovat olleet?
- Anonyymi
OIu v ääää osoie, parturiin yritit mennä mutta nyt tulit naiset kampaamoon, mutta ei se haittaa osaamme mekin kyllä hoitaa jommelit.
- Anonyymi
Kiva ja kändellä ensin kuva https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008394813.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799