Kultaisella metallirannekkeella ja ray ban aurinkolasit 😎
Mullapa on rolex
12
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanko kultaisella metallirannekkeella, mikä malli?
- Anonyymi
Älä osta paskaa viikot on menossa.
Tai osta paskaa,saat 36 KK kaupanpäälle- Anonyymi
Oletko kenties sekaisin, eihän tuossa ole mitään tolkkua mitä kirjoitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties sekaisin, eihän tuossa ole mitään tolkkua mitä kirjoitat.
Jep sekaisin,kun seinäkello.
Ei ole mitään tolkkua pistää rolexia ranteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep sekaisin,kun seinäkello.
Ei ole mitään tolkkua pistää rolexia ranteeseen.Sillehän ei voi jos ei ole rahaa.
- Anonyymi
Mullapa on hawaijipaita päällä marraskuussa :)
- Anonyymi
Ihana poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana poika.
Joo, mä oon niin COOL
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä oon niin COOL
Et ole, olet nolo.
- Anonyymi
Minullakin on Rolex. Ostin sen Turkista. Oli tosi halpa. Samalla ostin kasan merkkivaatteita ja kaikki yhteensä maksoivat noin 50 euroa. kyllä kannatti.
- Anonyymi
En tarvitse ulkoista kuorta ollakseni joku! Sen verran on on omaa vahva persona että pärjään ilman Rolex,kuin kultaa ja mirhamia.Heikot vain yritää itseään jalustalle nostaa kehuskelemalla mitä on !Ovat kuin tyhjiä tynnyreitä,jotka kolisevat eniten!
- Anonyymi
Höpö höpö, kello ostetaan itselle, ei siinä muita ajatella ja mitä muut ajattelee asiasta. Voihan niin reppanoita tietenkin olla joille tulee näyttämisen tarve.
Mutta ettei osta rolexia kerro mistään "vahvasta persoonasta", vaan lähinnä köyhyydestä tai ei vaan ymmärrä kellojen hienoutta ja teknistä taitoa jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633729Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091383- 941237
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651024Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861- 38840
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58837Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817- 65811