Kahvi on ylipainoni syy

Anonyymi

Huomasin että olen lihonut 56 den kilon verran parissa kuukaudessa koska olen juonut kahvia.Se on kallistakin sen lisäksi että se lihottaa.Finelissä jossa on sanottu oikea määräisesti ja oikea aikaisesti kalorit on joku virhe kun siellä ei kahvissa sanota olevan juuri mitään kaloreita.MINÄ olen todennut että ON.Pihtimittakin alapäästä oli 24 ljä sm suurempi kuin yläpäästä. Eli kahvin vuoksi. Lopeta sinäkin kahvin juonti.Mutta täytekakkua,kaakauta, iltapullaa, aamupullaa, iltapäiväpulla ja yöpulla, aamupäiväpullaa ja keskipäiväpullaa,vanilia jäätelyä, spakettia,hedelmätoffeeta ja 2den kilon maradou suklaata päivässä EI KANNATA lopettaa mitä nyt kahvin kanssa juo sillä niissä on vain energiaa muttei YHTÄÄN kaloreita.Kohta pihtimittani on yhtä veitsenterävä kuin älyni.Kahvin lopettaminen se niin tekee.Osta kahvi rahalla pari ylimääräistä maradou suklaalevyä.Se ei ole kallista.

19

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parodiaa pukkaa taas massiivipakaratytöltä, joka ei vieläkään ole löytänyt poikaystävää. Toinen juttu mikä ilmeisesti on kateissa on cl..toris, jonka hiblaaminen toisi tuonikäiselle(kin) tytölle hyvää mieltä.

    • Anonyymi

      Täytyy olla tyhjä elämä jos on aikaa ja mielenkiintoa duunata tuollaisia tekstejä tänne.

      Tsemiä kovasti.

      • Anonyymi

        Joo, aika skitso ihminen kyseessä, kun jaksaa matkia huolellisesti välimerkkityylejä myöten jotain vanhaa ukkoa.


    • Anonyymi

      Olet lihonut siksi kun vanilia jäätelö ei ole ulkoilutettu rannalla fillarin tarakalla riittävästi.

    • Anonyymi

      Taas joku matkii minua.Keksin tämän ensin.Joku käyttää ideaani.

    • Anonyymi

      Ahdistuneita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kahvi varmaan aiheuttaa ahdistusta.Kahvin juonti ei kannata vaan se kannattaa lopettaa.Se on pahaakin.Sitä voi juoda vain täytekakun kanssa.Sitten se on hyvää eikä ahdista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi varmaan aiheuttaa ahdistusta.Kahvin juonti ei kannata vaan se kannattaa lopettaa.Se on pahaakin.Sitä voi juoda vain täytekakun kanssa.Sitten se on hyvää eikä ahdista.

        Oikeasti sinun pitäisi liikkua ikätovereittesi kanssa. Tietenkin jos sellaisia ei ole…


    • Anonyymi

      Jollei teillä ole mitään sanottavaa, niin älkää paljastako tyhmyyttänne pelkästään laukomalla älyttömyyksiä pystymättä vastaamaan jokelluksistanne.

    • Anonyymi

      Nyt minä olen lopettanut karkit ja LAIHDUN VIELÄKIN enemmän. Syön karkin tilalla vanilia jäätelöä ja maradou suklaata, ja LIDLIN HALPAA hedelmä toffeeta. Se ei lihota. Kohta alan, ehkä jo huhtikuussa hiihtämään 57män kilometriä unpi hankessa. Ostan kierrätyskeskuksesta kymmeniä rikkinäisiä pyöriä ja se tulee HALVAKSI. Kun saa halvalla kannattaa HETI ostaa.

      • Anonyymi

        Älä lopeta. Ei voida elää ilman näitä vaihdutus ohjeita.

        Kirjoitan nyt kaikkien palstalaisten puolesta.

        -Keijo-


    • Anonyymi

      "Finelissä jossa on sanottu oikea määräisesti ja oikea aikaisesti kalorit on joku virhe kun siellä ei kahvissa sanota olevan juuri mitään kaloreita.MINÄ olen todennut että ON."

      Ai SINÄ olet todennut? Millä lihaksilla??

      Koeta hyväksyä todellisuus ja katso mitä muuta pität suuhusi.

      energia, laskennallinen 11 kJ (3 kcal) summattu osatekijöistä THL:n tuottama

      • Anonyymi

        "Ai SINÄ olet todennut? Millä lihaksilla??"

        Kidurgisesti näillä:
        pihtimitta ylhäältä 0.32 mm:iä ja alhaalta 0.17 mm :iä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ai SINÄ olet todennut? Millä lihaksilla??"

        Kidurgisesti näillä:
        pihtimitta ylhäältä 0.32 mm:iä ja alhaalta 0.17 mm :iä.

        "Kidurgisesti näillä:
        pihtimitta ylhäältä 0.32 mm:iä ja alhaalta 0.17 mm :iä."

        Eli sinä olet oikeassa eikä fineli??

        Onko teillä tyhmyys sukuvika??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kidurgisesti näillä:
        pihtimitta ylhäältä 0.32 mm:iä ja alhaalta 0.17 mm :iä."

        Eli sinä olet oikeassa eikä fineli??

        Onko teillä tyhmyys sukuvika??

        Kyllä sitä esiintyy monessa polvessa ja ollaan elämäntapapihtimittaajia mutta ei ole este laihduttamiselle. Meillä on käytössä isoisoisoisäni antiikkinen kullitettu pihtimittari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä esiintyy monessa polvessa ja ollaan elämäntapapihtimittaajia mutta ei ole este laihduttamiselle. Meillä on käytössä isoisoisoisäni antiikkinen kullitettu pihtimittari.

        Kirjallisuuden mukaan myös isoisäsi oli tunnetusti kova kullittamaan. Pihtimittareita sekä muita pihtimittaajia. Pihtimittarien kullittaminen yleistyi vasta sodan jälkeen 1947 eteenpäin, siihen saakka ne olivat pelkästään asiaintuntijain sekä läärärien käytössä korkean hintansa vuoksi. Nykyisin muoviset sähkömiesten pihtimittarit ovat millilleen jopa ihan tavallisen rahvaan käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjallisuuden mukaan myös isoisäsi oli tunnetusti kova kullittamaan. Pihtimittareita sekä muita pihtimittaajia. Pihtimittarien kullittaminen yleistyi vasta sodan jälkeen 1947 eteenpäin, siihen saakka ne olivat pelkästään asiaintuntijain sekä läärärien käytössä korkean hintansa vuoksi. Nykyisin muoviset sähkömiesten pihtimittarit ovat millilleen jopa ihan tavallisen rahvaan käytössä.

        "Nykyisin muoviset sähkömiesten pihtimittarit ovat millilleen jopa ihan tavallisen rahvaan käytössä."

        niin on moni muukin roska


    • Anonyymi

      Hiiliygraatteja tarvitaan kun laihduttaa.Minulla on salaista ja OIKEAA tietoa siitä miten VOI helposti laihtua.En kerro siitä mitään koska joku voi varastaa ideani vaikka MINÄ gookletin asian joten MINÄ tiedän, ja muut vain pilailee eikä tiedä mitään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe