Haluaisin tietää muiden naisten ( miksei miestenkin mielipiteitä) ongelmaani.
Poikaystäväni vilkuilee jatkuvasti muita naisia. Asia sinänsä ei vaivaa minua ( saahan sitä muita katsoa viattomasti ), mutta hänen täytyy jatkuvasti huomautella kadulla kävelevistä seksikkäistä naisista. Ja sama jatkuu televisiota katsellessa.
"vau, mikä nainen" on hänen yksi suosikki lausahduksistaan.
En tiedä miten suhtautuisin ongelmaan. Ystäväni sanoo, ettei kestäisi moista huomauttelua hetkeäkään ja että hänen miehensä ei kuulemma tarvitse katsella muita, sillä hänellä on maailman kaunein nainen.
Ongelma ei ole että olesin jotenkin epäseksikäs, sillä saan jatkuvasti itse positiivista kommenttia vastakkaiselta sukupuolelta. Ärsyttää, kun tuntuu ettei kelpaa omalle poikaystävälleen.
Miten itse suhtaudutte "katseluun" ja siitä ääneen puhumiseen? Minua ei todellakaan kiinnosta tietää, jos mieheni näkee kadulla mielestään kuuman pakkauksen.
Ongelma vaan pahenee kesää kohti. Poikaystävääni lainaten: "ihanaa aikaa, kun naiset vähentävät vaatteitaan ja alkavat kävellä minihameissa. nam"
normaaliako parisuhteessa?
191
94758
Vastaukset
- tyttönen vain
Oma ukkoni tuntuu kulkevan kaupungilla oudosti läpät silmillä, tai ainakin hän peittää vilkuilunsa hyvin, joten kokemusta ei niinkään ole. Itseäni ei vilkuilu eikä ainakaan satunnainen kommentoisi haittaisi.
Ystäväni elää miehen kanssa, jonka silmät pyörii kuin väkkärät kun kadulla, telkkarissa tai vaikka lehdessä on kauniita naisia. Ei se häntä häiritse, tuhahtaa vain huvittuneesti kun tietokoneen taustakuvaksi on ilmestynyt uusi täydellinen takapuoli 10 cm pitkän hameen "peittämänä" =)
Makuasioita. Jos sinua häiritsee, sitten se on ongelma, mutta jos ei, älä tee siitä ongelmaa. Vilkuilu on normaalia, mutta voithan sanoa miehellesi suoraa että pitää kommenttinsa omana tietonaan?
Saat jatkuvasti positiivista palautetta vastakkaiselta sukupuolelta? Missä tilanteessa? Huuteleeko miehet perään vai jäätkö baarissa juttusille? (Ei moralisointia todellakaan, vaan uteliaisuutta.) Kehuukos oma kultasi sinua koskaan? Tietysti yhtään pidemmän parisuhteen kohdalla tuntuu ehkä hölmöltä hokea joka päivä että oi miten ihana peppu ja miten kauniit silmät sinulla onkaan =)- olet nössö
Helvetti mikä sika.
olet nössö kun kuuntelet tuollaista, eikai kukaa sietäisi tollaista jollei olisi aivan aivoton idiootti.
mä potkisin tollaisen äijän pellolle.vittu kun akat on tyhmiä... - tyttönen vain
olet nössö kirjoitti:
Helvetti mikä sika.
olet nössö kun kuuntelet tuollaista, eikai kukaa sietäisi tollaista jollei olisi aivan aivoton idiootti.
mä potkisin tollaisen äijän pellolle.vittu kun akat on tyhmiä...Otahan yhteyttä Sokeainliittoon, jos haluat itsellesi puolison, joka ei muita ihmisiä koskaan katsokaan. Sitten taas jos katsominen on ok, mutta ääneen ei saa koskaan mainita, niin kyse on joko tekopyhyydestä tai hyvin heikosta itsetunnosta. Tosin sellainen jatkuva muiden ulkonäön hehkuttaminen on tietysti inhottavaa, ymmärrän keskustelun aloittajaa hyvin.
En ole nössö enkä tyhmä. Olen onnellinen. Minulla on kumppaninani ystävällinen, uskollinen, rehellinen ja hellä nuori mies, jolla onneksi on vielä sen verran aivotoimintaa, että hän huomaa ympäristönsä. Minusta ei ole tervettä kävellä kadulla huomaamatta ketään tai mitään. Ihastellaanhan sitä kauniita taloja ja aurinkoista säätäkin, miksei muita ihmisiä voi ajatella osana kaunista ympäristöä? Edelleen korostan, ettei sitä vieressä kävelevän naisen herkkupeppua tarvitse jatkuvasti kumppanille mainostaa, se voi synnyttää riittämättömyyden tunteen, mutta oma asenteesi vaikuttaa hieman turhan ankaralta.
Onnea elämänkumppanin etsintään! Tai pitämiseen? Ja aurinkoista kevättä kaikille tasapuolisesti.
- tarzan
Mulla on kolmikymppinen kaveri joka tekee samaa, itte olen ihmetellyt miten kaverin tyttöystävä moista sulattaa. Taitaa se tyttöä harmittaa vaikka ei sanokaan mitään (ainakaan kun olen kuulemassa). Kaveri on vähän semmoinen tavallista ulospäinsuuntautuneempi eikä kyllä joskus ajattele yhtään käytöstään. Sanoo aika estottomasti tyttöänsä kaveriseurassakin pullaperseeksi. Ei sillä sinänsä mitään pahaa varmaan tarkoita, onpahan kai tavallista suorasukaisempi kaveri. Tyttö ei oo tainnut koskaan napauttaa takaisin, on semmoinen kiltimpi tapaus.
Kyllä sun kannattaa varmaan vähän kouluttaa poikaystävääsi, ei sun tarvi tommosia todellakaan sietää.- oli
No ehdottomasti pitää saada vilkuilla. Sitten mennään liian pitkälle jos sinua aletaan verrata muihin. Se vilkuilu, johon itsekkin koko ajan syyllistyn ei ole kovinkaan vakavaa. Jotenkin silmät vain poimii kinkut katukuvasta. Toisinaan tulee kerrottua erikoisemmat havainnot myös paremmalle puoliskolle. Minun mielestä noita "maailman paras katson vain sua" tyyppejä on ihan tarpeeksi se on vähintäänkin säälittävää. Eik kai sentään kellään saa niin pilke olla hukassa ettei maailmaa nää...vai kuinka
- nainen
oli kirjoitti:
No ehdottomasti pitää saada vilkuilla. Sitten mennään liian pitkälle jos sinua aletaan verrata muihin. Se vilkuilu, johon itsekkin koko ajan syyllistyn ei ole kovinkaan vakavaa. Jotenkin silmät vain poimii kinkut katukuvasta. Toisinaan tulee kerrottua erikoisemmat havainnot myös paremmalle puoliskolle. Minun mielestä noita "maailman paras katson vain sua" tyyppejä on ihan tarpeeksi se on vähintäänkin säälittävää. Eik kai sentään kellään saa niin pilke olla hukassa ettei maailmaa nää...vai kuinka
....onkohan oma siippasi koskaan kertonut löydöistään sinulle? siis näistä parhaista kinkuista.... et taida tajuta että samalla kun kerrot "löydöistäsi" loukkaat tyttöäsi... halusitpa tai et niin nainen tulkaa kommettisi vertailuksi... eli tytölläsi ei ole tarpeaksi hyvä takamus kun pitää muita katsella...
- nainen kans
nainen kirjoitti:
....onkohan oma siippasi koskaan kertonut löydöistään sinulle? siis näistä parhaista kinkuista.... et taida tajuta että samalla kun kerrot "löydöistäsi" loukkaat tyttöäsi... halusitpa tai et niin nainen tulkaa kommettisi vertailuksi... eli tytölläsi ei ole tarpeaksi hyvä takamus kun pitää muita katsella...
Musta on ihan ok jutella miehen kans siitä, mitä kaupungilla on nähty. Tietty pelin henki on se, että molemmat voi kertoo, ja kumpikaan ei koe sitä vertailuksi. Mut me ollaankin aikuisia ihmisiä ;)
- tytsy
oma ukko samanlainen. pitää päätä pyöräyttää moneen otteeseen, kun vastakkaisen sukupuolen edustaja kävelee kadulla vastaan. autolla ajettaessa pää kääntyy niin pitkälle kuin mahdollista ja kun ei käänny enää enempää tyydytään sivupeilistä vilkuiluun.itse en niinkään keskity kyyläämään miehiä, koska itellä jo oma on ja jos sattuukin vastaan tulemaan hyvännäköinen mies, en kyllä tee katselusta niin näyttävää vaan saatan vain vilkaista huomaamattomasti.
- teillä on
nainen kans kirjoitti:
Musta on ihan ok jutella miehen kans siitä, mitä kaupungilla on nähty. Tietty pelin henki on se, että molemmat voi kertoo, ja kumpikaan ei koe sitä vertailuksi. Mut me ollaankin aikuisia ihmisiä ;)
Ainakin teillä on hirveän aikuismaiset puheenaiheet. Ihan totta teillä ei muuta puhumista ole, kuin perseet, joita näette kaupungilla? Jee, mäkin tahdon kasvaa aikuiseksi !!! Olette varmaan ainakin 25-vuotiaita aikuisia....
- Kesä tulee
oli kirjoitti:
ja ne tuijottelee naisia. Kuinka moni nainen täällä voi väittää ettei itse katsele miehiä? Miehet vaan tekee sen näkyvämmin, ei vissiin osaa peittää sitä tai sit naiset vaan on tarkkanäköisempiä :)
Mut se että kommentoi JATKUVASTI niin no, kukin toimii miten toimii, mutta mä huomauttaisin puolisolle asiasta ja jos se ei toimis, niin iskisin samalla mitalla takas.
Toisaalta jos se sun miehes on niin kärkäs kommentoimaan muita naisia, ehkä se sillä yrittää vaan kompensoida sitä että sä saat paljon kehuja?
Ei satunnainen kommentointi satuta, se on vaan huvittavaa, mut jos sitä sietää koko ajan, niin voin kyl kuvitella et jossain vaiheessa keittää yli ja jo se pelkkä katselu alkaa ärsyttää.
- n27
minusta on aivan normaalia, en panikoituisi. Itsellä ainakin kaikinpuolin luotettava suhde, joten ei käy itsetunnolle kun kehuu muita. Kieltämättä myös minun tapanani on katsella vieraita miehiä ja sanon tietysti ääneenkin. Yhdessä on kivempi arvostella ja saa tietää miksi toisesta joku on niin komea tai kaunis.
- jane
Tiedän toki että vilkuilu kuuluu normaaliin parisuhteeseen, mutta en ymmärrä miksi kauniista naisista täytyy kertoa minulle?? Miksi ei voi pitää mölyjä mahassaan?
Eikö ketään muuta loukkaa moinen? Tuntuu, että alennun aina maanmatoseksi, kun itselläni on "ei niin kaunis olo" ja äijä tuijottelee muiden perseitä.
Minua hän ei ole kehunut enää vähään aikaan kauniiksi, vikoja kyllä löytyy...- nainen..
Omanikin vilkuilee ja jopa flirttailee pienessä sievässä. Kuitenkin kehuu minua "kuumaksi pakkaukseksi" ja muutenkin suhde toimii loistavasti.
Itse en vilkuile, mutta puolisoni välillä huomauttelee, että minua katsellaan ja tuntee lievää mustasukkaisuutta.
En näe siinä pahaa, mikäli pysyy pelkkänä katsekontaktina.. - ninni-inkeri
Mun mies on joskus myös alkanut kehuskelemaan muiden naisten ulkonäköä minulle. Silloin olen tehnyt samoin ja kehuskellut muiden miesten ulkonäköä hänelle. Yleensä puheenaihe loppuu siihen.
- juku
Mustakin vilkuilu on ihan normaalia ja sitä harrastan itsekin. En silti ole kertomassa koko ajan, missä olen milloinkin jonkun tosi hotin miehen nähnyt, enkä kyllä halua niistä hoteista naisista kuulla yhtään sen enempää. Joskus ehkä kaduilla kulkiessa voidaan yhdessä kommentoida, tai telkkarissa, mutta jos joka hetki olisi vaan kommenttia toisen perään >>> EI kiitos.
- Mutta homma jatkui!
juku kirjoitti:
Mustakin vilkuilu on ihan normaalia ja sitä harrastan itsekin. En silti ole kertomassa koko ajan, missä olen milloinkin jonkun tosi hotin miehen nähnyt, enkä kyllä halua niistä hoteista naisista kuulla yhtään sen enempää. Joskus ehkä kaduilla kulkiessa voidaan yhdessä kommentoida, tai telkkarissa, mutta jos joka hetki olisi vaan kommenttia toisen perään >>> EI kiitos.
Minulla oli nuorena (siis 25v sitten) sulhanen joka katseli toisia naisia ja kommentoi kaikenlaista,mm. millainen tuo mahtaisi olla sängyssä jne. Kyllästyin ja vaihdoin miestä ja kuinkas sitten kävikään: taas melkein samanlainen, silmät vaan pyöri päässä,mutta onneksi piti naamansa kiinni. Nyt on oltu kimpassa 21v, ja kuinka ollakaan MINÄ olen alkanut katselemaan nuoria salskeita uroita...
mieheni ei siitä onneksi pahastu, ja kyllä hänenkin päänsä vielä joskus kääntyy kadulla kun joku kaunotar astelee vastaan. Mutta tämä ei ole enää mikään vakava ongelma...on niin paljon muitakin huolia. - hyvä.
ninni-inkeri kirjoitti:
Mun mies on joskus myös alkanut kehuskelemaan muiden naisten ulkonäköä minulle. Silloin olen tehnyt samoin ja kehuskellut muiden miesten ulkonäköä hänelle. Yleensä puheenaihe loppuu siihen.
kyllä huomauttelu loppuu jos se häntä häiritsee, mut jos ei lopu niin hän ei vissiin kuvittele pahoittavansa kenenkään mieltä eikä myöskään itekään häiriinny sun huomautteluista.
- mörri
että miehen täytyy koko ajan testata itseään ja tyttöystäväänsä tuollaisella. Löytyyhän maailmasta muutakin kaunista kuin ihmiset, olisi jotain yhteistä kommentoitavaa kauniista maisemasta eikä naisesta. Harvan naisen silmä poimii juuri niitä kauniita naisia kadulla. Minusta miehellä viiraa päässä kun täytyy kiusata tyttöystävää kommenteillaan.
- eräs mies
Olen ihmetellyt kaveripiirissäni samaa kun mies näkee hyvän näköisiä NAISIA niin täytyy kertoa siipalleen et VAU!
Ilmeisesti itse olen sen verran vanhakantainen, ettei tulisi mieleeni alkaa vaimolleni ihastelemaan toisten naisten "periä" ja niiden kiinteyttä......
Vaimollani on näköä ja kokoa sopivassa suhteessa ja ei kyllä tarvitse vilkuilla muiden "periä"....
En ole kyllä koskaan ymmärtänyt että onko se joku miehuuden mitta kuinka monia saa kellistettyy...
Parempi kun pystyisivät hoitamaan yhden suhteen riittävän hyvin ja molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla!!!!! - lilli
nainen.. kirjoitti:
Omanikin vilkuilee ja jopa flirttailee pienessä sievässä. Kuitenkin kehuu minua "kuumaksi pakkaukseksi" ja muutenkin suhde toimii loistavasti.
Itse en vilkuile, mutta puolisoni välillä huomauttelee, että minua katsellaan ja tuntee lievää mustasukkaisuutta.
En näe siinä pahaa, mikäli pysyy pelkkänä katsekontaktina..Eivät kaikki vilkuile. Ehkä tämä ketju on nuorempien ketju, jotka eivät ole sitoutuneet...
No. Normaalissa menossa tietysti ihmisiä näkee kasvoista, mutta minua vastaan ei ole mieheni vertaa koskaan tullutkaan, että eipä tarvitse vilkuilla. Ja jos tarvitsisi, olisin ehkä hukannut jotain.
Minulla on todella komea mies, aivan täydellinen. Ja usein liikkuessamme huomaan kaikenlaisten naikkosten vilkuilun mieheeni kohdistuen. Mieheni ei kyllä huomaa heitä! Ja joissakin asioimistilanteissa, joissa joskus nainen niin lepertelee, se saa mieheni tyrmäämään tuollaisen!
Mieheni haluaa minut ensirakkautensa vielä 13 avioliittovuodenkin jälkeen. Ja rakkaus kukoistaa. Mieheni kehuu minua, vaikka itse pidän että olen hyvin tavallinen.
Ja onhan minulla muodot, mutta en pue rintojani ja pyllyäni makkarankuoreen tarjottimelle. Vain miehelleni namuksi!
- Mandariinitypy
Juu, niin kauan kun sokeita ei olla, saa muitakin katsoa. Kuolaaminen on sitten asia erikseen!
Se ei ole kauhean kivasti tehty että vilkuillaan muita naisia ja kehutaan niitä ääneen.
Toimenpiteet:
1) kerro miehellesi, että ei tunnu kivalta kun hän huomauttelee kadulla kävelevistä seksikkäistä naisista sinulle, ne on niitä "miesten juttuja" mitä heitetään miesten illoissa, ei tyttöystävälle
2) ota rankka linja; "ooh miten ihana mies!" "näitkö miten PIUKEA peppu sillä äskösellä oli..."
3) mieti voiko sillä olla tekemistä miehesi huomauttelun kanssa että sinä saat kehuvia kommentteja muilta miehiltä; eikai miehesi ajattele niin että kun muut kehuu sinua, hänen ei enää tarvitse...
4) kieltämättä on aika moukkamaista tehdä selväksi omalle tyttöystävälle että "ihanaa kun naiset vähentää vaatteita ja kulkee minihameissa, nam". Tuon on aikaan saanu tissimainokset bussipysäkeillä - kaikki naiset on JUURI SINUA (miehelle tarkoitettu) VARTEN - tule ja ota, kaikki tämä on SALLITTUA, VAIN SINULLE.
Tsemppiä :) - Nimetön
Oksettava tyyppi. Miten viitsit kuunnella. Eihän hän ole sinun arvoisesi. Jätä hänet ja etsi parempi rakkaus!
- Kettupoika
opeta miehellesi tapoja kantapään kautta.
Katso vaikka samaan aikaan hänen kanssaan telkkua ja juttele puhelimessa kaverisi kanssa.
Kun tulee joku komea mies tv:hen, kommentoi itse heti: hyvä peppu, tms. jotain vastaavaa?
anna sitä tilalle mitä hän antaa sinulle.
Tai kadulla kommentti jostain miehestä, ihana
selkä, tms.
Jos viesti menis perille?- Kevät tulee ja mahlat virta...
Tuo auttaa jesch! Ja käytä vielä herkullisia sananvalintoja esim. "vittu ku tolla jätkällä on makee perse - mitähän herkkuu sen etupuolelta löytyykään" tai "kato saatana ton jäbän farkkuja - vaude ku kireet ja taitaa noin suurta kyrpää ahistaa - nam tohon ku pääsis käsix"... keksikää lisää ja nauttikaa!! Ehheheee
- höpönassu
Kevät tulee ja mahlat virta... kirjoitti:
Tuo auttaa jesch! Ja käytä vielä herkullisia sananvalintoja esim. "vittu ku tolla jätkällä on makee perse - mitähän herkkuu sen etupuolelta löytyykään" tai "kato saatana ton jäbän farkkuja - vaude ku kireet ja taitaa noin suurta kyrpää ahistaa - nam tohon ku pääsis käsix"... keksikää lisää ja nauttikaa!! Ehheheee
Seurustelukumppania valittaessa on tärkeää valita henkilö, jota oikeasti rakastaa. Monesti ulkonäkö ratkaisee ihastumisen, mutta rakkaus ei ole himoa pelkästään sitä, että rakastaa toisen hyviä puolia, vaan siihen kuuluu osana myös toisen ihmisen huonojen puolien hyväksyminen ja toisen rakastaminen juuri sellaisena kuin hän on. Jos rakastaa kumppaniaan aidosti, niin silloin ei jätä häntä pelkästään sen takia, että paremman näköinen astuisi kuvioihin. Paremman näköisiä naisia ja miehiä löytyy aina, kuin oma puoliso, varsinkin jos oma puoliso on jo rupsahtanut ja jo vanha, mutta jos rakastaa myös kumppanin sisimpää, niin silloin ei jätä toista, vaikka kuvioihin astuis kuinka hyvännäköinen ihminen. Tosi rakkaus paljastuu juuri siinä, että rakastaa toisen ihmisen sisimpää niin paljon, ettei pelkkä ulkonäkö ratkaise. Monet vanhemmat miehet ihastuvat nuorempiin naisiin, koska nämä eivät ole enää niin rupsahtaneen näköisiä. Entä sitten, kun menee toiset kakskymmentävuotta ja se toinenkaan ei oo enää niin kauniin näköinen. Jätetäänkö taas se, ja etsitään kauniimpi ja parempi. Rakkauteen kuuluu rakastaa toista sellaisena kuin se on, eikä se tarkoita, etteikö sais suuttua toisen huonoista piirteistä vaan oppia hyväksymään ne. Ensiksi kehoittaisin ottamaan selville todellisen syyn, miksi miehersi käyttäytyy näin? Onko kysymys jostain muusta kuin sun tekeminen mustasukkaiseksi? Voiko kysymys juuri olla tästä sitoutumisen pelosta, että hän jotenkin alitajuisesti työntää sut pois luotaan. tuskis se tietoista on? Sinulle se voi olla vaikeaa, koska kommenttien kuuleminen aiheuttaa tunteen, että minua vertaillaan, olenko nyt tarpeeksi hyvä ja onko toi toinen parempi? Hyvä itsetuntokin voi muuttua hetkessä huonoksi, kun joutuu pelkäämään lähteekö mies jonkun muun paremman mukaan. Voit sanoa, että se loukkaa sinua, aiheuttaa tunteen, ettet ole tarpeeksi hyvä. Voitte keskustella siitä, miksi miehesi todella käyttäytyy näin? Luulen sen olevan niin alitajunnaista, ettei hän voi edes ymmärtää sen loukkaavan sinua, kun se tulee niin luonnostaan. Tsemppiä sulle ja sun miehellesi!
- milla
no huh huh, mäkun luulin että oma poikaystäväni on moukka tuijotellessaan naisia! mutta voisi näköjään olla pahempaakin.. minä en ainakaan tollasta kuuntelisi, tuskin miehenikään haluaisi kuunnella muiden miesten ihailuani. jota en edes harrasta. meillä on perhe ja pieni lapsi, kyllä tuntuisi että ei äijä aivan ole sitoutunut jos tuollaista harrastaisi.. en kostoa kannata millään, mutta välillä miestä täytyy auttaa ymmärtämään. mikset näyttäisi itsekkin kuinka vähän miehesi sinulle merkitsee kommentoimalla ja tuijottamalla selkeästi komeita miehiä.. kuulostaa niin rumalta että huhhuh.
- Very sexy
Yleensä sitä saa mitä tilaa: jos on vedonnut miesystäväänsä ensitapaamisella lähinnä hyvällä ulkonäöllään, on odotettavissa ongelmia sillä saralla. Mies, joka ihastuu kauniisiin naisiin tulee ihastumaan niihin aina. Oli tyttöystävää tai ei.
Minä olen useimpien ihmisten mielestä oikea kaunotar. Myös mieheni. Hän tietysti huomasi minussa aluksi vain vartaloni ja kasvoni. En ole yhtään repsahtanut tämän vuoden suhteemme aikana, mutta mies on paljastunut melkoiseksi naiskauneuden ihailijaksi. Siis muunkin kuin omani. Joskus hänen makunsa on mielestäni hieman outo ja nauran päin hänen naamaansa kun hän tilittää jostain sutturasta.
Ongelma asiassa on se, että mies on käytökseltään todella tökerö. Hän ei pysty peittelemään reaktioitaan, niinkuin useimmat miehet eivät pysty. Olemme nyt eron partaalla, koska mies flirttaa ja iskee toisia surutta naisia kun en ole paikalla.
Muutama tuttavani on sanonut samaa "vilkkusilmäisistä" miehistä; heille ei useimmiten todellakaan riitä pelkkä katselu. Paitsi silloin, kun oma tyttöystävä on paikalla...Kun ei ole, kiinnostus toisiin naisiin ei jää siihen kyttäämiseen. Mies on visuaalinen olento ja mikä estää pyrkimästä toisen naisen housuihin kun kerran tämän ulkonäkö niin kiihottaa...
Kaikki miehet katsovat naisia, kuka minkäkin verran, mutta jotkut sentään pystyvät sen tekemään loukkaamatta kumppaniaan. Valitettavasti vain jotkut. Onhan se niin kivaa olla ihailtu ja viehättävä miehen mielestä, mutta mitä enemmän urholle kauneus merkitsee, sitä enemmän hänelle se merkitsee myös kaikkien kauniiden palvontaa...
- nainen25
Minun tapani pitää poikaystävä hiljaisena on ollut kehua itse naisia :) Todellakin, taidan katsella enemmän hyvännäköisten tyttöjen perään kun oma mieheni. Kadulla kun nään hyvännäköisen tytön sanon miehelleni "What a babe" puolileikilläni ja muutenkin kommentoin telkkaria katsellessa toisia naisia tyyliin "Mmm mikä kroppa". Oma ulkonäköni on ihan ok, tiedän saavani katseita miehiltä ja en pode alemmuuskompleksia toisten naisten ulkonäön takia vaikka paljon kauniimpia tapauksia löytyy. Tiedän kuitenkin vieväni omalta mieheltäni jalat alta halutessani kun vedän päälleni sukkanauhat ja korsetin ja vihjaan että maistuiskos... Olen vain huomannut että se että itse kommentoin naisten ulkonäköä positiivisessa mielessä miehelleni pitää mieheni tyytyväisenä (hän saa katsella naisia koska minäkin katselen) ja saa hänet käymään ihan mielettömän kuumana minuun.
Vitsailemme muutenkin tästä asiasta kun olen kertonut miehelleni joskus threesome-fantasioistani, ja mieheni aina piruilee minulle että "tuonko kanssa haluaisit sänkyyn"-tyyliin. Flirttailemme keskenämme kauniiden ihmisten kustannuksella. Tämä on minun tyylini, ja jos mieheni joskus sanoisi kadulla että onpa kaunis nainen, heittäytyisin varmaan linjalle "Missä, no niinpä on, vau mikä chicksi".
Kehottaisin sinua kokeilemaan huviksesi linjaa, että lähdet mukaan poikaystäväsi kommentointiin. Pidä hänet hiljaisena sanomalla asiat jotka hän aikoo sanoa ensin ;) Toki en tiedä minkätyylinen ihminen olet, joten välttämättä ajatusten täyskäännös yllättäen ei välttämättä kohdallasi toimi samalla tavalla. Kova kovaa vasten vaan, nautiskele sinäkin kauniista ihmisistä ympärilläsi ja anna sen kuulua ja näkyä.- tökkii
tässä teoriassa.En halua koskaan kolmatta pyörää.Nainen ei kertakaikkiaan kiinnosta.Itse mietin että takas vois antaa alkamalla kehua vastaan tulevia MIEHIÄ.Miksi omaa vilkuilevaa ja loukkaavaa miestä pitäisi mielistellä vielä kehumalla naisia.Mua loukkasi se kun tiesin että se oli kuumentunut toisesta naisesta.Minun piti sitten kiltisti tyydyttää syttynyt tuli.Niin että kun vastaan tulee mies alat vaan sanoa jotain sopivaa ja tietysti sopimatonta.Esim.Näitkö miten ne kivekset pullotti housuissa..siis ei voi mitään, mulla tuli nyt hunajat housuihin.Just tollasesta mä tykkään.Ja nyt mmennään äkkiä kotiin,mua PANETTAA!Olis kiva nähdä minkä näköiseksi miehesi naama menee.Jatkat tätä joka käänteessä.Aina ei tarvitse tietenkään mennä vyön alle,voit kehua hiuksia,yleistä olemusta...pääasia että annat samalla mitalla takas ja vähän enemmänkin.
- se kiihottaa...
tökkii kirjoitti:
tässä teoriassa.En halua koskaan kolmatta pyörää.Nainen ei kertakaikkiaan kiinnosta.Itse mietin että takas vois antaa alkamalla kehua vastaan tulevia MIEHIÄ.Miksi omaa vilkuilevaa ja loukkaavaa miestä pitäisi mielistellä vielä kehumalla naisia.Mua loukkasi se kun tiesin että se oli kuumentunut toisesta naisesta.Minun piti sitten kiltisti tyydyttää syttynyt tuli.Niin että kun vastaan tulee mies alat vaan sanoa jotain sopivaa ja tietysti sopimatonta.Esim.Näitkö miten ne kivekset pullotti housuissa..siis ei voi mitään, mulla tuli nyt hunajat housuihin.Just tollasesta mä tykkään.Ja nyt mmennään äkkiä kotiin,mua PANETTAA!Olis kiva nähdä minkä näköiseksi miehesi naama menee.Jatkat tätä joka käänteessä.Aina ei tarvitse tietenkään mennä vyön alle,voit kehua hiuksia,yleistä olemusta...pääasia että annat samalla mitalla takas ja vähän enemmänkin.
VAUTZI sä oot tosiaan hiffannu asian ytimeen...
Mun mielest vois kyl yrittää tän edeltäjänkin taktiikkaa - ihan vaan testimieles. Jos kaveri kuumenee kolmannen pyörän ajatuksesta voit vaikka kumota koko ajatuksen sanomalla, et vaikka "ei mut helevetti kato sen ämmän persettä, taitaa olla aika horo - kuppatynnyri"... ehm... - en ole
se kiihottaa... kirjoitti:
VAUTZI sä oot tosiaan hiffannu asian ytimeen...
Mun mielest vois kyl yrittää tän edeltäjänkin taktiikkaa - ihan vaan testimieles. Jos kaveri kuumenee kolmannen pyörän ajatuksesta voit vaikka kumota koko ajatuksen sanomalla, et vaikka "ei mut helevetti kato sen ämmän persettä, taitaa olla aika horo - kuppatynnyri"... ehm...aloittaja,Jane.Siis mikä kiihottaa?Kolmas pyörä?!Yäk,yäk ja yäk!Se on kyllä kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.Minun mielestä.En sano enää mitään...
- mielikki
mä nyt en kyl ainakaan rupeis kommentoimaan yhtään mitään vaan koska se pitäs poitsun hyvällä mielellä.....
- Lissu
,että aloin itse kehumaan muita miehiä...aina jos tuli joku kivannäköinen mies vastaan ja esim ilman paitaa sanoin että hyvät rintalihakset tai jos jollain oli nätit silmät niin sanoin että olipa ihanat silmät..eipä oo mies kauheesti kommentoinu ääneen ainakaan enää muita naisia...
- heidi rv39
joo toi ei oo todellakaan kivaa kuultavaa vaikkakaan omassa näössä ei omasta mielestä oo mitä valittamista mut jos kerta seurustellaan ja sillee niin mun mielestä tollaset järjettömät letkautukset vois jättää vaik sit poikien iltaan tai jota... mun avomies puhuu kauniimmista naisista mulle sillai ärsyttävän kautta rantain kautta... ja jos sitä joku kattelee ym niin kuuluu lausahdus että "ei oo helppo olla hyvännäkönen" :) välillä menee kyl tohonki hermot... mut ei mitää muutaku samalla mitalla takas... :)
- Maccone
Rupea itsekkin kehuskelemaan muitten miesten ulkonäköä, muttei ihan heti hänen kommenttiensa jälkeen. Tee se niin ettei hän huomaa sinun tekevän niin hänen kommenttiensa takia vaan omasta mielenkiinnosta. Hän kyllä lopettaa kehuskelun vähän ajan sisällä.
- yksiainoa
Olen sen elämäni varrella huomannut että mies jolla ruuvit kohdallaan ja välittää naisestaan EI vilkuile ja varsinkaan huomauttele muista naisista kun oma vierellä.Mutta jokainen elää tyylillään..
- Firkin80
Teemme niin joka tapauksessa, se on geneettistä.. ;)
- Man mystery
hetkinen arvon naiset, jos semmoinen kuuma adonis sixpackilla varustettuna, tiukka paita yllään käppäilee kadulla sillä silmällä lookissa ja näyttää upealta, niin kyllä monella naisella sydän tykyttää ja saattaa reidetkin hieman kuumentua...samahan se on äijillä, se on vain yleisempää sen vuoksi kun kauniita naisia on enemmän kuin kauniita miehiä, mutta korostan, tällä ei ole todellakaan tekemistä pettämisen kanssa...se on sitä salaista silmänruokaa...nam...naisten kiinteä peppu on vain niin kaunis ja sääret reidet myös...ei voi mitään!
- Vakavassa suhteessa
On teillä pienet murheet..
Entäs sitten jos mies vilkuilee.. kukaan nainen ei voi väittää että miehet ei kiinnittäisi huomiota kauniisiin naisiin! Se on tietenkin eri asia täytyykö siitä välttämättä mainita ääneen mutta jos joku väittää että mun mies ei kattele muita naisia niin se on kyllä suoraan sanottuna pelkkää paskapuhetta (anteeksi kielenkäyttö)!
Tietysti riippuu ihmisten luonteista mutta meillä on vuosikaudet molemmat kääntänyt päätään ja kiusallaan ehkä sanonut että vau, kun näkee kauniin vastapuolen edustajan eikä se koskaan ole aiheuttanut ongelmia mutta ehkä jotkut sitten vaan on niin ahdasmielisiä että ei ymmärrä tätä..
No..ihan sama.. mutta ei nyt ehkä kannata hirveesti vaivata päätään tämmösillä asioilla, luulisi olevan suurempiakin huolia maailmassa kun tämmöset...- Sinkkuavovaimo
minusta on törkeää vähätellä toisten ongelmia. Toiselle joku asia on pieni mutta toiselle sama saattaa olla suurikin juttu. Me olemme niin erilaisia. Jos sinua ei vilkuili ja vieraiden naisten jatkuva kehuminen haittaa se ei tarkoita sitä, ettänäin on kaikilla. sehän on selvä että kukaan ei laput slmillä kulje, mutta kyllä kohtuus pitää olla kaikessa ja on toisenkin tunteet otettava huomioon. Se on sitten eri asia kun elellään sinkkuina!!! Jokaisen vapaa valinta!
- noh joo
Vilkuilu johtuu ilmeisen selvästi siitä, että poikaystävälläsi on silmää naiskauneudelle.
Toisaalta miksi hänen on jatkuvasti ääneen todisteltava mieltymystään kauniisiin ja seksikkäisiin naisiin? Sisältääkö lausahdukset piiloviestintää? Toivoisiko hän sinunkin näyttävän ihailemiltaan naisilta? Toisaalta jos kertomasi mukaan olet seksikäs nainen ja saat ihailevia katseita muilta miehiltä, niin tästä saattaa synytä eräänlainen kilpailutilanne joka liittyy itsetuntoasioihin.
Vaikea sanoa suurenteletko itse omistushaluisena ihmisenä miehesi "tirkistelyn" mittakaavaa vai onko miehesi jatkuva ihastelu selkeästi ylimitoitettua. Näitä seikkoja voit miettiä itseksesi ja vetää niistä johtopäätöksesi.
Sen verran kommentoisin vielä, että jos poikakaverisi käytös on jatkuvasti näin "äijäilevää" sekä nais- että miesseurassakin, niin kaverillasi jostain syystä voimakas tarve korostaa miehisyyttään. Onko hänen miehisyyttään joskus kyseenalaistettu vai .....- viisas vilkuilija
Saa tiirailla ja vilkuilla mutta kai siellä korvien välissä jotain väljyyttä on jos se pitää ilmoittaa ääneen tyyliin ONPAS HYVÄT PERÄT..
- mulla on
viisas vilkuilija kirjoitti:
Saa tiirailla ja vilkuilla mutta kai siellä korvien välissä jotain väljyyttä on jos se pitää ilmoittaa ääneen tyyliin ONPAS HYVÄT PERÄT..
hyvät perät.Jos saan kuulla siitä mieheltä ei sillä ole ollut naista vierellä.Se vielä puuttuis että se sanoisi sen MULLE naisen kuullen.Huh-huh!
- viisas vilkuilija
mulla on kirjoitti:
hyvät perät.Jos saan kuulla siitä mieheltä ei sillä ole ollut naista vierellä.Se vielä puuttuis että se sanoisi sen MULLE naisen kuullen.Huh-huh!
Niin ei siinä muuten pahaa ollutkaan muttakun mies sen oman tyttöystävän kuullen lausui toiselle niin epäilin heti kyllä korvien välistä tilannetta sillä miehellä..
- viisas vilkuilija
viisas vilkuilija kirjoitti:
Niin ei siinä muuten pahaa ollutkaan muttakun mies sen oman tyttöystävän kuullen lausui toiselle niin epäilin heti kyllä korvien välistä tilannetta sillä miehellä..
Juu.Kyllä mä kenkää sille miehelle annoin ,fiksumpiakin löytyy..
- Rude
Ymmärrän naisena sua hyvin. Tuo tuntuu pahalta, en osaa kuvitella, koska itselläni ei ole samankaltaisia kokemuksia.
Esitä muutama kysymys itsellesi ja pohdi tarkkaan päätöstäsi.
1.Onko sinulla itsentunto kunnossa?
2.Onko parisuhteesi normaalia?
3.Onko tämä mies juuri se oikea?
Hetken pohdittuasi, olet valmiimpi tekemään päätöksesi. .
Tämä mies on viel kertakaikkiaan pikkupoika, jolla on tarve pilata sinun itsetunto kehumalla muita naisia. Katselemisen viel ymmärtää, mutta huomauttelu niin kuin kerroit viestissäsi.Tämä on sellaista mitä ei tarvitse kenenkään sietää.
Jos tulet tähän tulokseen pohdittuasi niin
toivon että annat tämän miehen mennä, koska loppujen lopuksi siitä ei tule mitään.
Löydät varmaasti paremman miehen joka kunnioittaa sinua itseäsi ja osaa arvostaa sinua
Jos haluat jatkaa miehesi kanssa, hanki hälle apua mm parisuhde terapiasta.
Mutta voin taata et siitä tulee pitkä prosessi joka vaatii pitkäjänteisyyttä ja paneutumista asiaan.Ja ei ole varmaa tulekoo normaalia parisuhdetta tämän jälkeenkään.- tunne äly puuttuu
A.Onko sinulla itsentunto kunnossa? kellä on?
B.Onko parisuhteesi normaalia? normaalia?
C.Onko tämä mies juuri se oikea?
Ehkä tiedän 20,en vuoden kuluttua jos silloinkaan?
D.Joko häivyit?
Tämän tarkoitus lienee näin!
Tässä oli kaikki liikaa!
Loppu huipennus:
Löydät varmaasti paremman miehen joka kunnioittaa sinua itseäsi ja osaa arvostaa sinua?
Mistähän sen löytää ja miksi kyllähän tämäkin..Mistä lienee sen tiedon löytyvän kuin paremman? saati osaisi arvostaa??? miten? Millain? Tyhjää jauhamista koska elämä perustuu oppimiseen yhteiseen rakentamiseen yhdessä! Neuvosi on kuin pleksin takaa jossa ei ole tunne älyn vertaa! Mielestäni olit ymmärtänyt asian aivan väärin joten puhutkin vain omista vaikeuksistasi!
- insinöörit
et kai vain seurustele Nokialla töissä olevan insinöörin kanssa..? Heh, sellaisesta on kokemusta ja oli sitten hiukan rasittavaa, kun mies koko ajan kehui muita naisia mulle. Ei mulla ollut tarvetta kehua muita miehiä sille. No, lähdin lopulta toisen matkaan ja suhde päättyi. Kerro, että sua raivostuttaa kyseinen käytös tai sitten maksa samalla mitalla takaisin. Se vain ei aina toimi hyvin.
- sahara69
Terve silmä etsii kaikkea kaunista vilkuilu sinäänsä on harmitonta ja sitä tekee kaikki aivan varmasti,mutta sitä älä salli jos poikaystäväsi alkaa ääneen verrata sinua johonkin toiseen naiseen silloin on jotain pielessä.
- jooel2005
Tietysti on ihan normali jos miehet käntävät pää naiseen perassa , se on ihan terve merki, jos ei se jää päässä eneman kuin 5 minuti, muuten ...
- naisten púolesta!!!
SIKAAA!!! jätä se retale!!!
- Varo vaan
Miten niin retale?? Onx sitä retale jos hormoonit hyrrää? Mun mielestäni pikemminkin jätettävä olis semmoinen joka ei naisia katsele - voi olla vaikka kaappihomo!!
- samanlaisia kaikki
Alappa sinä sanoa vastaavanlaisesti että onhan haluttava peppu ja miten se pyörähtelekään sexysti jne. Osataan mekin himoita jopa ääneen. Kuitenkin se oma kumppani koettu ihan parhaaksi... Vaikka mies olisi 100v aina kiinnostaa naiset...siispä iloitkaamme että olemme kiinnostavia!!Ja wau . miehet ihan ihania..Pussssssssssssssssssssssssssssssssssss
- nainen
...miehen pitäisi osata käyttäytyä edes sen verran, että ottaisi sinutkin huomioon, olisikohan sellaisia kursseja olemassa!? suomalaiset miehet ovat yleensä ihan ok, vaikka ikäviäkin käytöstapojakin löytyy!!!!
- ISTU ja anna TASSUA
Jep, meinaat varmaankin et koirat koirakouluun. Et revi siitä - on niitä sellaisia kursseja...
- eronnut
ex-mieheni oli juuri tuollainen. Asiaa tivattuani hän sanoi, ettei kykene rakastamaan ketään. Hän pystyy kokemaan ainoastaan seksuaalisuutta. Hän seksualisoi rakkauden siis. Oikeaa kiintymystä ja sitoutumista hän ei siis pystynyt kanssani kokemaan. Hän sanoi, ettei oikeastaan edes tiedä mitä se rakkaus on. Hän on joskus nähnyt elokuvista mutta ei osaa kuvitella ja käsittää millaista se on. Siltä pohjalta ymmärsin hänen käyttäytymisensä. Hän ei myöskään omien sanojensa mukaan pysynyt SITOUTUMAAN keneenkään. Hänen äitinsä oli ollut despootti "natsi". Siksi sitoutuminen naiseen oli vähän vaikeata. Ihailemalla muita naisia hän sai kaipaamaansa pakoa SITOUTUMISESTA JA SUHTEESTA - KOSKA SE AHDISTI. Hän koki naiset voimakkaina alistajina. Vaikka minä olen toisenlainen kiltti nainen. Hän sanoi, että olen erilainen kuin hänen äitinsä mutta hän ei voi tälle asialle mitään. Olen nyt onnellisesti eronnut. Oli kiva päästä tuollaisesta miehestä eroon. Olen nyt yksinhuoltaja ja se ei harmita. Elämä on nyt paljon kivempaa...ehkä löydän vielä rakkauden minäkin joskus.
t-ulla- Jälkiviisautta
Mitenkä on mahdollista mennä naimisiin ottamatta selkoa toisen ihanteista ja asenteista?
Tämä herra ei arvatenkaan ollut ennen avioitumistanne mikään lörppö,tai etkö koskaan ennättänyt keskustella hänen kanssaan? Miten tuollaiseen törmäsit?
Hirvittäneen jo millainen seuraava tarinasi on
jonka saamma lukea?
Elämä on nyt paljon kivempaa?
- NAINEN81
Ainahan keksii kaikenlaisia selityksiä mut ymmärrän sua hyvin ja kyllä mäkin pahoittaisin moisesta mieleni. Jos seurustelee toisen kanssa vakavasti, ei silloin tarvitse kommentoida muita naisia. Voihan se olla et se haluu tehdä sut mustasukkaiseksi mut rajansa kaikella! Mielummin yksin kun huonossa parisuhteessa. Kannattaa miettiä onko mies sen arvoinen. Itsekkin kamppailen tällä hetkellä melkein saman ongelman parissa. Aika näyttää! Toivottavasti vielä ONNI hymyilee meille molemmille.. Kaikkea ei tarvitse kestää. Onnea!
- hä hä
pilluu!
- karppa
hä hä kirjoitti:
pilluu!
Älä sää viitti tänne ottaa osaa.Oot varmaan keskenkasvunen käteenvetäjä tuollaisilla huomautuksilla,veikkaan että et ite oo saanu pillua.
- Säälittävää
Toivottavasti vielä ONNI hymyilee meille molemmille? Hänelle kyllä sinusta en menisi takuuseen? Häntä vain pänni kaverin luonnollisuus.Mielummin yksin saattaisi olla sinulle oikeakin vaihtoehto kuten mainitsit.
Kun ottaneen huomioon herkkyytesi miesten suhteen...
Parisuhteelle pitää löytyä kasvun varaa oli kyseessä mies tai nainen niistä et maininne mitään?
Kannattaa miettiä onko mies sen arvoinen. Miten sinun itsesi arvon kanssa kun arvottelet kaveriasi. Jollain tapaa en voine välttyä ajatukselta olisit jo kyllästynyt ja mielessä välkkyilisi toinen? Olisinko oikeassa? Uskonen sinun törmäävän samanlaiseen josta pyrkinet eroon! Voisiko parempaa onnea ollakkaan vai mitä? - hä hä
karppa kirjoitti:
Älä sää viitti tänne ottaa osaa.Oot varmaan keskenkasvunen käteenvetäjä tuollaisilla huomautuksilla,veikkaan että et ite oo saanu pillua.
Siis eikös tämä anna sen kuvan että itse et ole harrastanut seksiä piitkään aikaan. Parempi kun et lue näitä juttuja... Toisaalta, olisi mulla yks hyvä neuvo sinullekkin VEDÄ KÄTEEN!
- Olen pahoillani
On säälittävän lapsellinen ja typerä. Heitä mäkeen. Sillä on huonom itsetunto itsellään. Haluaisitko ko miestyypin synnytykseen? Läheisesi hautajaisiin? Teini-ikäisen tyttäresi bile-isännäksi? =)
- missä kunnioitus?
Näin jo paljon nähneenä en voi muuta kuin ihmetellä
että eikö enää parisuhteessa tunneta asioita kuin
toisen kunnioittaminen ja arvostaminen.
Ei ainakaan se että loukkaa kumppaniaan kyseisellä
tavalla kuulu fiksun miehen käytökseen enkä usko että
sellaiseen mieheen pystyy edes luottamaan.
Minä en ainakaan luottaisi.
Taitaa olla niin että sellaiset miehet ovat
itse hieman heikoissa kantimissa eikä itsetunnossa taida
olla paljon kehumista.
Ja miksi ihmeessä sellainen mies alkaa parisuhteeseen
jos ei siihen jaksa keskittyä?
Itsekästä,itsekästä.....- oli
Ompas raivopäisiä naisia, olen tainnu valita tuon oman aika hyvin. Olisipa painajainen joutua tuollaisten kanssa tekemisiin. :D
- mitä hä
oli kirjoitti:
Ompas raivopäisiä naisia, olen tainnu valita tuon oman aika hyvin. Olisipa painajainen joutua tuollaisten kanssa tekemisiin. :D
Mitä raivopäistä tuossa nyt on.
Kunnioitus ja arvostus kun nyt sattuvat olemaan
hyvän parisuhteen perusta.
Ajattele jos oma kumppanisi vilkuilisi koko ajan
muita miehiä ja illat hehkuttaisi kuin ihana se ja se on.
Aika lapsellista käytöstä sanoisin.
- Keijo
Taidat olla ns.pihtari ja pukeutua verkkareihin alati!
- tyhmä tyyppi
Kestät semmoista ??? AAAARRGHHHH !!!! Voisko hän ehkä ajatella jotain muuta joskus ? Jutella vaikkapa taivaan tähtikuvioista tai muusta kiinnostavasta ?
Kokeile sanoa hänelle, että seuraavan kerran kun ujeltaa jonkun muun mimmin perään, niin syötät hänet puolielävänä tälle mimmille - palottelet itse siisteihin paloihin, ja tarjoat jollekin kauniille naiselle häränfileenä....kiäh kiäh... - Karoliina
Olisit onnellinen koska miehesi on ilmeisesti täysin terve kun ei vilkuile miesten perään.
Hakkaako poikaystäväsi Sinua tai muita ihmisiä?
Käyttääkö hän lapsia seksuaalisesti hyväkseen?
Onko hän tappanut toisen ihmisen?
Osallistuuko hän rikolliseen toimintaan?
Mieti, tuo vilkuilu taitaa olla melko harmitonta puuhaa.
Luuletko, ettei mikään omassa käytöksessäsi ärsytä häntä?
Jos rakastat poikaystävääsi ja luotat häneen, älä välitä koko asiasta.
Jos et rakasta tai luota häneen täysin, miksi ihmeessä hän olisi poikaystäväsi?
Kaikesta päätelleen rakastat häntä suunnattomasti, koska tuo "nam" tässä yhteydessä kuulostaa vähä-älyisen suusta päässeeltä.
Olisiko niin, ettet itsekään ole mikään ruudinkeksijä?- nainen
sinulle riittää siis mies joka ei ole rikollinen?
tyhmä saa olla vai?
on paljon ihmisiä jotka eivät ole parisuhteessa rakkauden takia,vaan seksin,lasten tai taloudellisen toimeentulon vuoksi..
ja tässä tapauksessa vilkuileva mies ei ole rakkaudesta naisensa kanssa,jos toista rakastaa ei silloin halua loukata,ärsyttää toista toistamiseen.
- Sirkuttaja
Se on varma kevään merkki kun mies vilkuilee sivuille ja huomaa naisen,Vau ! Miksi siitä loukkaantuu? Lähde mukaan leikkiin ja sano" Tuollapa vasta oikein namupala!!" Ne miehet kun on lapsia 70 vuotiaaseen saakka,leluja ja unelmia pitää olla. Naisen vain pitää ymmärtää,eihän se vieraissa käyntikään ole miehelle ,kun pisullakäynti ja vaihtelua,jännitystä elämään. Hih huvittaa ne naiset jotka luulee miehen todella kiinnostuneen heistä. 5 vuoden kokemuksella,ei se mies hyvää vaimoaan jätä eikä petä se vain leikkii ja kokeilee kuin lapsi,.Eniten säälin niitä koekania,naisia joilla kokeillaan vaihtelua !! Hyvää Vappua,käytä ehkäisyä!
- justjoo
Olipa hauska juttu. Hehheh.
- Ei ryppyotsainen
Jesczh!!! Siinäpä nainen jolla luonnetta ja asennetta - NAM, enemmän tämmöisiä!!!
Olis kiva päästä "koeajolle" - saisit kyllä kyytiä..... ehkäisyn kanssa tietenkin!
Aurinkoista kevättä ;-)
PS on se ihan pikkiriikkisen enemmän kuin pisullakäynti - voin vain vakuuttaa
- entinen tyttöystävä
Minun entinen poikaystäväni jatkuvasti sanoi vastaantulevista naisista, hirvee läski ! Suurin osa naisista oli laihempia kuin minä (olin itsekkiin suht normaalipainoinen), ja tunsin itseni tosi läskiksi !!! Muutenkin katseli muita naisia eikä se sitten loppupeleissä siihen katselemiseen jäänytkään...
- NAINEN
minun entiset poikaystävät eikä nykyinen aviomieheni ole koskaan huomautelleet muista naisista mitään.he ovat onneksi olleet sen verran älykkäitä ja tunteellisia että ovat tajunneet ettei omaa naista tuollaiset kommentit kiinnosta pätkääkään ,eivätkä ole kivaa kuultavaa.
miehesi taitaa olla todella lapsellinen,ei hän ainakaan yli 22v voi olla..?
jos miehesi rakastaa sinua,ei hänen tarvoitse koko ajan olla ns. nais-tutka päällä..
taidat olla hänen ensimmäinen nainen,eikä hän osaa käyttäytyä naisten kanssa,puhuuu samalla tavalla kuin jätkä kaverilleen..
älyä hänellä ei ainakaan ole että kohtelisi sinua arvostaen!aivan kuin hän haluaisi ajaa sinut pois luotaan ärsyttämällä sinua.oletko sanonut suoraan miltä sinusta tuntuu hänen outo käytös?
minä olisin tollasen tyypille sanonut heti alkuun että voit kyttäillä ja arvostella muita naisia loppuelämäsi mutta ilman minua!"- ...§§§§§.....
Taidatpa olla aikamoinen - riivinrauta.... ehm...
- edellinen kirjoittaja
...§§§§§..... kirjoitti:
Taidatpa olla aikamoinen - riivinrauta.... ehm...
Edellinen kirjoittaja taitaa olla vielä aika kokematon nuori, itsekäs sälli, kun ei tiedä edes käytöstavoista. Jos nainen vaatii käytöstapoja hän on kirjoittajan mielestä heti "riivinrauta".Menehän käytöskurssille ja opettele elämää ilman arpakuutioita autonikkunassa...kakara
- Hei come on baby!!!!
Hehhehee!!! Ja muista, että ei haukkuva koira pure. Se puree vasta kun on lopettanut haukkumisensa - ehhehee!! Älä nyt tommosia ota vakavasti. Maailmassa tapahtuu paljon todella vakavampaakin. Tottakai sun olis hyvä sanoa sun kaverilles, että toi hänen tapansa ärsyttää ja ehkä huolestuttaakin sua - mutta sinuna en pelkästään tosta syystä hirveesti huolestuis - vielä. Ihan selvästi hän on ilahtunut kauniin ja seksikkään naisen ulkonäöstä - ei kait hän muuten sinunkaan kanssasi olisi. Älä anna suhteesi liikaa arkipäiväistyä - mielikuvitusta ja pilkettä kehiin vaan niin kyllä se siitä.... sanos...
- tyttöystävä
En minäkään tuollaista jaksaisi kuunnella.
Voisit kokeilla, jos et uskalla ottaa asiaa puheeksi, minkalaisen reaktion poikakaverisi saa kun itse kehuskelet muita miehiä. Jää tuijottelemaan ihan tahallasi muita miehiä ja sano vaikka, että vähänkö tuolla oli hyvä pepa tai vastaavaa. Miehesi ei varmaan kauaa jaksa ja sitten selvitä sille ja kerro, että hän tekee samalla tavalla.
Voit myös lähteä täysillä juttuun mukaan. Jos poikakaverisi sanoo: ´vau mikä nainen`, niin sano sinä, että niin on ja vaikka että vähänkö ihanat hiukset tai vaatteet tai vastaavaa. Tätäkin poikaystäväsi varmasti ihmettelee.
Kaikkista järkevintä olisi kyllä ottaa asia ihan puheeksi kun hän seuraavan kerran niin sanoo. Kysy häneltä, että mikä tuossa naisessa on kaunista ja vaikka sota syttyisikin, niin joskus se on edessä kuitenkin.
Veikkaan, että poikaystäväsi yrittää saada sinut mustasukkaiseksi ja näyttämään hänelle itselleen, että sinä välität hänestä. Oletko siis muistanut kertoa tarpeeksi usein, miten paljon välität? - nainen itsekkin
Voisko olla?? Ehkä haluaisi tietää mitä sinä ajattelet hänestä? Kokeileppas samaa lääkettä. Ala kertoa muista seksikkäistä miehistä:)? Jos rakastaa, niin ei sitä halua haavoittaa toista ainaskaan kertomalla. Jotain voi olla vialla. Mies kaipaa ihastusta:) Ihailetko häntä? Ole säkin seksikäs ja pukeudu todella viettelevästi :)
- Nimetön
TÄYS NULIKKA. KÄYTÖSTAPOJA....
- näin tekisin
Tee/sano itse samalla tavalla. Ihastele kaikkia komeita hyvä kroppaisia miehiä!
- MaaruK
Poikaystäväni harrastaa tuota samaa. Erityisesti tarkkailua ja kommentteja liittyy hyviin perseisiin ja rintoihin, harvemmin esim. persoonalliseen pukeutumiseen. Koen sen aika rasittavana ja huomauttelen siitä silloin tällöin, mutta poikaystäväni ei tajua, mitä pahaa siinä voisi olla. Sikäli siinä ei kai olekaan, koska pidän poikaystävääni uskollisena ja luotettavana ja hän muistaa kehua myös minun ulkonäköäni...mutta silti se tapa vain ärsyttää.
- enää en siedä
...kihlattunu kehuskeli aikanaan jatkuvasti kuinka hyvänäköisiä ja seksikkäitä naisia liikkellä onkaan. Itseäni ärsytti suunnattomasti hänen tapansa mainita asioista todella usein. Kuitenkin, kun minua katseltiin ja ihasteltiin, jopa kehuttiin hänen kuultensa kauniiksi ja "kuumaksi pakkaukseksi" hän ei voinut sietää sitä. Hyvä ettei käsirysy ollut niissä tilanteissa lähellä. Itse kommentoi täysin avoimesti ja minua loukkaavasti, mutta sitten oli kuitenkin todella mustasukkainen siinä suhteessa minusta. Sanoi usein, että sähän saisit kenet vaan (itse en ole todellakaan tuota mieltä). Eron jälkeenkin vielä on kytännyt perään ja häntä häiritsee, jos juttelen jonkun toisen miehen kanssa. En tiedä mistä johtuu, mutta itse en voi sietää tuomoista. Tasavertaisessa suhteessa arvostetaan ja kunnioitetaan toinen toistaan eikä tahallisesti loukata. Itselleni ei tullut mieleenkään silloin kommentoida toisia miehiä hänelle. Näin vain hänet ja yhden miehen naisena ei minua kiinnostaneet muut miehet, edes katsella arvostellen.
- ertyuio
Minulla oli samanlainen mies. Kaikki muut naiset tuntuivat kiinnostavan paitsi minä (olin siihen aikaan kaunotar). Kaiken kukkuraksi hän selitti, että homot pitäisi tappaa. HÄN ITSE OSOITTAUTUI BISEKSUAALIKSI TAI EHKÄPÄ PAREMMINKIN OLI HOMOSEKSUAALI.
- ..:)
Luulenpa vaan että kaverisi omaa hivenen heikomman itsetunnon, yrittää saada Sinua mustankipeäksi. Hän tuntee olonsa epävarmaksi rinnallasi jos kerran itsekin saat avoimia kehuja muilta miehiltä. Hän yrittää viestittää että "kyllä tässä muitakin on..." vaikka tosiasiassa yrittää pitää sinusta kiinni kovinkin...
Näin miehinen näkemys :) - --------
Meillä asia oli vähän niinkuin päin vastoin eli naispuolinen kehui miehelle hyvännäköisiä miehiä, mutta mies ei koskaan naisia. Asiaa varmaan auttoi aika paljon sen esille ottaminen ja kertominen miten se loukkaa. Myös samalla mitalla takasin antaminen toimi aika hyvin. Eli ala sinäkin tässä tapauksessa kehua ja katsella miehiä, niin puolisosi saa tietää miltä se tuntuu.
- Tiukalla
Olen naimisissa aivan ihanan miehen kanssa, olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta.
Miehelläni on silmää naiskauneudelle, ja tottahan toki hän voi todeta että onpa kaunis nainen, jos telkkarissa sellainen oikeasti on. Hän ei pidä Pamela Baywatch-tyypistä kylläkään. Itsekin sanon jos joku on mielestäni kaunis, siis nainen.
Kadulla puolisoni ei juurikaan naisia tiiraile, mutta joskus, ei tosin kommentoi ääneen. Kyllä kaunis ihminen on ilo silmälle! Itsekin tuossa eräänä päivänä huomasin jumalattoman komean miehen upeassa puvussa kaupungilla.
Niin, että kyllä kauneus viehättää, ei se tarkoita että olisit huonompi tai jotenkin vajaa. - kosto elää
Ihastele ja kommentoi sä muita miehiä, katso miten maistaa omaa lääkettään.. Pitäisi turpansa kiinni, ihmisiä voi silmäillä huomaamatta ja ottaa myös oma tyttöystävä sillein huomioon. Taitaa olla poika vielä aika pentu..
- maecy
Anteeksi tuossa äskeisessä viestissä haukuin miehiä, ei saa yleistää, mutta välillä tuntuu että kaikki miespuoliset on m*n*tto*ia luusereita. Olen samaa mieltä, kunnolla vain takas samalla mitalla, älä JANE anna sen ärsyttää sua!
- mies
Kyllähän vilkuilu miehillä on aivan normaalia,harvempi sen vain tuo ääneen julki omalle siipalleen.
Toisaalta jos on kaunista katseltavaa mihinkä sitä silmänsä laitaa.
Kyllähän mies pohjimmiltaan on pukki,varmaan vilkuilessaan naispuoleisia tulee monenlaisia mietteitä... - vellovat tunteet
Poika kaverisi on harvinaisen rehellinen ja avoin vaan ymmärtääkseni et pitäne siitä mitä hän tuntee,eikö vaan? Sikäli olet onnellisessa asemassa koska hän edustanee avointa tyyppiä!
Miten muuten tietäisit kaveristasi mitään? Jos hän olisi tuppisuu tai jotain muuta...
Minun on hyvin vaikeaa uskoa kaverisi haluun loukata sinua! Olenko oikeassa? Avoimuus on miltei aina tervettä. Tässä periaatteessa muiden mielipideillä ei ole paljoakaan painoa miten muiden kaverit esittänevät näkemyksiään koska kaikki olemme erilaisia. Tuppisuut ymm... erilaisuudet miksi etsiä muualta vastausta jos se on siinä edessä? Ainahan on hyvä puntaroida omia tekosia kuin aatoksiaan. Viestityksestä hän tässä lienee kyse? Tässä tietenkin voisi toimia monellatapaa paras olisi yhteisen taipaleen kannalta aloittaa asian syvällinen dialogointi.
Miten parisuhdetta voisi kehittää molempia tyydyttävällä tavalla. Kirjoittamalla lappuun omia toiveita ja pettymyksiä tunnetasolla! Käydä myöhemmin keskustelua esilletulleista asioista. Avoimesti!
Tätä voisi käydä useamman parin kanssa samaa menetelmää käyttäen. Kokeilkaa ensin kaksin! Aina on mahdollista tulkita väärin toisen ajatuksia! Muistaa täytyy tunteet itsellä omista tunteista aina aitoja,kuin toisella! Kirjoittamisella on oma tarkoituksensa siksi tärkeää.
Tsemppiä molemmille alku vaikuttaisi hyvältä! - vellovat tunteet
Poika kaverisi on harvinaisen rehellinen ja avoin vaan ymmärtääkseni et pitäne siitä mitä hän tuntee,eikö vaan? Sikäli olet onnellisessa asemassa koska hän edustanee avointa tyyppiä!
Miten muuten tietäisit kaveristasi mitään? Jos hän olisi tuppisuu tai jotain muuta...
Minun on hyvin vaikeaa uskoa kaverisi haluun loukata sinua! Olenko oikeassa? Avoimuus on miltei aina tervettä. Tässä periaatteessa muiden mielipideillä ei ole paljoakaan painoa miten muiden kaverit esittänevät näkemyksiään koska kaikki olemme erilaisia. Tuppisuut ymm... erilaisuudet miksi etsiä muualta vastausta jos se on siinä edessä? Ainahan on hyvä puntaroida omia tekosia kuin aatoksiaan. Viestityksestä hän tässä lienee kyse? Tässä tietenkin voisi toimia monellatapaa paras olisi yhteisen taipaleen kannalta aloittaa asian syvällinen dialogointi.
Miten parisuhdetta voisi kehittää molempia tyydyttävällä tavalla. Kirjoittamalla lappuun omia toiveita ja pettymyksiä tunnetasolla! Käydä myöhemmin keskustelua esilletulleista asioista. Avoimesti!
Tätä voisi käydä useamman parin kanssa samaa menetelmää käyttäen. Kokeilkaa ensin kaksin! Aina on mahdollista tulkita väärin toisen ajatuksia! Muistaa täytyy tunteet itsellä omista tunteista aina aitoja,kuin toisella! Kirjoittamisella on oma tarkoituksensa siksi tärkeää.
Tsemppiä molemmille alku vaikuttaisi hyvältä! - man
katselu on normaalia jokainen mies tekee sitä mutta
kommenttien antaminen on epäkohteliasta sinua kohtaan.tuntuu että mies haluaisi saada sinut mustasukkaiseksi.- katsoo
enemmän kuin miehet.Älä punastu!
- tyköö
Nussia jokaista naista, ei se mittöö, naiset tykköö siitä, ne on nykyjään kiimassa koko ajan.
- olet..
ylimielisen oloinen nainen niin kundis koittaa palauttaa sua maanpinnalle..ja jos ei onnistu niin tod.näk vaihtaa sut mukavempaan.
- vetovoimainen
Naiset oo tiukkoi huomauttelee jos vilkuilee muita kimulei,mut ei sit välitä yhtää omista kilois ku
sormus oo vaihettu. Ei ihme et välil kattoo muita.
Tarttis myös muijien kattoo omaa kuvaa peilistä nii
se löytyis monesti sieltä , se vastaus vilkuiluu.
Yritetää olla parempii ku ollaa!Huolehditaan kunnosta ja eletään pitkään !
- Jurri
Nämä keskutelut johtuvat siitä, että miehet ja naiset eivät ajattele samalla tavalla.
Vastauksen tiedät itsekin kysymykseesi.
Tuo "vilkuilu" on aivan normaalia miesten/poikien "tapa".(ei tietysti liioiteltuna).
Noilla maininnoilla "vau, mikä nainen"--ei verrata sinua kelpaavaksi tai kelpaamattomaksi. Tilanne on vaan naisten ikävä tapa tulkita asia vertailuksi.
Mitäs arvelet tarkoittavan esim. "akka ratissa" maininta. Luultavasti nostat asiasta metelin, että ei ukot osaa sen...jne.
Kertomuksesi "Ärsyttää, kun tuntuu ettei kelpaa omalle poikaystävälleen", paljastaa ajatuksesi.
Siis sinua ÄRSYTTÄÄ. Se on varmasti totta, mutta se kelpaamattomuutesi on sinun virheellinen tulkinta poikaystäväsi puolesta.
Varmasti naisissakin on sellaisia piirteitä, mikä meitä miehiä ärsyttää.
Ja meitä ärsyttää kaikista eniten se, että naiset kuvittelevat olevansa TÄYDELLISIÄ. Juuri sen (ylpeyden) takia monet naiset saavat ruikuttaa yksinäisyyttään, vaikka kuinka ovat ("saan jatkuvasti itse positiivista kommenttia vastakkaiselta sukupuolelta"-lainaus kirjoituksestasi) "kysytyinpiä naisia".
Etkö muka itse ole koskaan katsonut ketään ihmistä, ja ainakin mielessäsi todennut, että "tuossa on herrasmies".
Huomaa, että mies (poikaystäväsi) tuskin alkaa vertaileman, että "haluaisitko olla tuon pukin kanssa", ja "enkö minä muka kelpaa tms. "akkojen lätinöitä".
Pulma on myös siinä, että kysyt ohjeita ensisijaisesti naisilta miesten puolesta. Miksi et kysy asia suoraan miehiltä?
Mielestäni olisi paljon pahempaa, jos poikakaverisi alkaisikin katselemaan toisia miehiä...???
Kerroppa rehellisesti, osaatko mennä kesähelteellä jäätelökioskin ohi vilkaisemattakaan jäätelöitä? Mitä mieltä toiset naiset ovat jäätelöstä....ja miehistä, jotka eivät ymmärrä jäätelöstä..?
No..onnea vaan rakkaudellesi! Rakkaus tekee kyllä monesti kipeää. Ihastuksen voi jättää, kun tekee kipeää, mutta rakkaus vaan rakastaa, vaikka tekee kipeää.
Tai mistäpä minä tietäisin..., mutta tulipahan sanottua.- paha tyttö
Höpö höpö! Kyllähän se vilkuilu on ihan molempien sukupuolten tapa. Miesparat tuntuvat kuvittelevan että naiset eivät katsele vieraita miehiä. Eihän me tietenkään semmosta;)Ja miehissä kiinnostaa muukin kuin herrasmiesmäisyys mistä mainitsit...
Loppujen lopuksi varsinkaan nuoret miehet ja naiset eivät ole lainkaan erilaisia.
Nyt ei ollut kyse vilkuilemisesta tai kuolaamisesta, vaan siitä miten sen OMAN kumppanin seurassa käyttäydytään, että hän tuntisi itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi. Ei mitään tekemistä sukupuoliroolien kanssa, usko pois papparainen! - Mies itsekkin
paha tyttö kirjoitti:
Höpö höpö! Kyllähän se vilkuilu on ihan molempien sukupuolten tapa. Miesparat tuntuvat kuvittelevan että naiset eivät katsele vieraita miehiä. Eihän me tietenkään semmosta;)Ja miehissä kiinnostaa muukin kuin herrasmiesmäisyys mistä mainitsit...
Loppujen lopuksi varsinkaan nuoret miehet ja naiset eivät ole lainkaan erilaisia.
Nyt ei ollut kyse vilkuilemisesta tai kuolaamisesta, vaan siitä miten sen OMAN kumppanin seurassa käyttäydytään, että hän tuntisi itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi. Ei mitään tekemistä sukupuoliroolien kanssa, usko pois papparainen!Moro,
kyllä noita lauseita lipsuu itseltäkin. Mutta jos kumppani ei niitä viljele, niin pitää miehen pysyä kohtuudessa. Jos olet omasta mielestäsi vetävännäköinen paketti, kysymys lienee miehen itsetunnon heikkoudesta. Hän yrittää kompensoida omaa "seinä ruusuuttaan" sillä, että kehuuu oman kumppaninsa sijasta muita naisia.
- Koulutettu mies
Tosiaan ehkä nuo huomautukset voisi jättää väliin mutta itsellä ongelma meni toisinpäin, jos en sanonut mitään niin naisystäväni kysyi että "oliko hyvä". Mitäs tuohon sitten sanoisi! Paras kait näyttää ylimieliseltä ja kulkea katse taivaassa.
- Huristus
Laita jätkä oven ulkopuolelle, ota avain pois tai vaihda lukko :P
- =o/
Jos ei pokka riitä siihen et sanoo miehelle suoraan et vittu lopeta, että käytöksesi ärsyttää, niin olet ansainnutkin tuollaisen miehen!
Täytyy olla tosi tossun alla jos pitää tänne tulla itkemään miehen flirttailusta, eikä voi sanoa suoraan asianomaiselle.
Ja vielä teille muille vilkuilemisen kannattajille: On tosi säälittävää ja surullista varsinkin NAISILTA yrittää puolustella miehen sikamaisuutta sanomalla, että ¨pojat on vaan poikia¨ ja kyllä naisen pitäisi ymmärtää.
Samalla naisenkin tulis saada flirttailla muillekin.. Kuka sen kieltää?? Jos miehesi ei osaa käytäytyä, anna samalla mitalla.
Vitut naisen tollasta pitäis ymmärtää! Kuka sovinisti niin on sanonut?
Hellan ja nyrkin väliin on lyhyt matka..
Mua ainakin säälittää ihmiset, joilla ei ole itsekunnioitusta, ja jotka ei kykene edes pikkuasioihin vaikuttamaan.
Siinähän sit itkette ja pohditte, kun mies vilkuilee muita! Oma vika.- yksi onnellinen
Ja se on nyt EX
- ongelmahan
se on ilmiselvästi.Asenneongelma.Se ei osaa pitää hyvin naista joka sille on suotu.Sille olisi oikein kun joutuisi yksin vetelemään tekopimperoon.
- marjuska
koko jätkä sitten kun olette ehkä naimisissa ja saatte lapsia sinulla mahapystyssä niin tuollainen ukkopa ei jätä muiden katselua pelkäsi "katseluksi"
tää on mun mielipide- weck
Miksette luota omiin tunteisiin?! Jos koette että teitä loukataan ja tuntuu pahalta on se silloin VÄÄRIN ja ONGELMA joka pitää hoitaa!Ei sitä tarvitse muilta kysyä, ihmiset kokee asiat erinlailla...mutta en kyllä todellakaan usko naisia jotka kehuvat omaavansa niin hyvän itsetunnon ettei tuollainen haittaisi..pitemmänpäälle varmasti haittaa ketä vain...
Mies joka käyttäytyy noin ei varmastikkaan ole mikään älynjättiläinen, mutta hei, ei ole kaikki naisetkaan ja jotkut mielellään lähtevät "suloinen kosto" linjalle jossa annetaan takaisin. Kukin tamplaa tyylillään...
Mutta Hei! Fiksut ja sivistyneet naiset, Suomessa on myös samanlaisia miehiä jotka eivät ehkä edes viitsisi kirjoittaa tällaiseen keskusteluun, joten laittakaa kierrätykseen tollaiset juntit ja etsikää oman arvoinen MIES!
Herrasmiehiä on vähemmän, mutta niitä löytyy!! - Jurri
Lue myös aikaisempi kirjoitukseni.
Jos kaikki naiset jättäisivät miehensä, jotka "vilkuileva" toisia naisia, niin voitte kaikki mennä hakemaan ukkonne ulkomailta. Suomesta niitä ei ainakaan löydy. Vai löysikö miehesi(?) sinut silmät kiinni?
Tiedätkö, että mies luonnostaan "kontrolloi" ympäristöaan eri tavalla kuin nainen. Mies on kiinnostunut "omasta reviiristään", olipa ympäristössä sitten kaunis tai vähemmän kaunis ihminen.
Tuo mahdollinen "jättäminen" ei ole sidoksissa siihen "vilkuiluun".
Naiset odottavat myös miesten "suojelevan" heitä. Pitäisikö sen tapahtua silmät sidottuna, vai miten?? Vaiko hajujälkiä suraamalla, kuten koirat tekevät?
Te naiset, jotka kerrotte olevanne "onnellisesti parisuhteessa" ja "ihanan miehen kanssa", niin pyytäkää miehiänne kertomaan tällä palstalla, että he eivät koskaan "ole vilkuilleet muita naisia".
Jos saatte heidät kirjoittamaan, niin voitte todeta miehenne valehtelevan perheonestanne kotirauhan säilymiseksi. Saattaa muuten tulla riita melkoisen nopeasti.., joten omalla vastuulla..?
Jos haluatte sellaisen miehen, joka ei "vilkuile" muualle, niin tutustukaan sokeisiin.
Miksi naiset sitten meikkaavat? Eikö taustalla ole ajatus "olla kauniimpi". Naiset vinkuvat, että miehet eivät heitä huomaa, ja sitten kohta vinkuvat, että he huomaavat toisiakin naisia.
Se on sitä "akkojen logiikkaa". Ei millään pahalla, mutta tämä on "miehinen termi" asialle.
Miehet maalaavat autoja, koska autot eivät kiistele, vaikka miehet katselevat myös erivärisiä autoja.
Naiset haluaisvat hallita miehiä täydellisesti. Se ei vaan tule koskaan onnistumaan. Jos nainen pääsee "niskanpäälle", niin mies lähtee taas karkuun tai ka...tms.
Mistäs ne seuraa hakevat yksinhuoltajaäidit sitten tulevat?
Hehän hakevat taas uutta alistettavaa..., koska eivät ole oppineet vielä edes elämän aakkosia.
Siksi monet miehet vetäytyvät sillanalle ryyppäämään, kun eivä halua loukata noita hienoja naisia.
"...poimin sulle horsman...se rentun ruusu on..." - weck
Jurri kirjoitti:
Lue myös aikaisempi kirjoitukseni.
Jos kaikki naiset jättäisivät miehensä, jotka "vilkuileva" toisia naisia, niin voitte kaikki mennä hakemaan ukkonne ulkomailta. Suomesta niitä ei ainakaan löydy. Vai löysikö miehesi(?) sinut silmät kiinni?
Tiedätkö, että mies luonnostaan "kontrolloi" ympäristöaan eri tavalla kuin nainen. Mies on kiinnostunut "omasta reviiristään", olipa ympäristössä sitten kaunis tai vähemmän kaunis ihminen.
Tuo mahdollinen "jättäminen" ei ole sidoksissa siihen "vilkuiluun".
Naiset odottavat myös miesten "suojelevan" heitä. Pitäisikö sen tapahtua silmät sidottuna, vai miten?? Vaiko hajujälkiä suraamalla, kuten koirat tekevät?
Te naiset, jotka kerrotte olevanne "onnellisesti parisuhteessa" ja "ihanan miehen kanssa", niin pyytäkää miehiänne kertomaan tällä palstalla, että he eivät koskaan "ole vilkuilleet muita naisia".
Jos saatte heidät kirjoittamaan, niin voitte todeta miehenne valehtelevan perheonestanne kotirauhan säilymiseksi. Saattaa muuten tulla riita melkoisen nopeasti.., joten omalla vastuulla..?
Jos haluatte sellaisen miehen, joka ei "vilkuile" muualle, niin tutustukaan sokeisiin.
Miksi naiset sitten meikkaavat? Eikö taustalla ole ajatus "olla kauniimpi". Naiset vinkuvat, että miehet eivät heitä huomaa, ja sitten kohta vinkuvat, että he huomaavat toisiakin naisia.
Se on sitä "akkojen logiikkaa". Ei millään pahalla, mutta tämä on "miehinen termi" asialle.
Miehet maalaavat autoja, koska autot eivät kiistele, vaikka miehet katselevat myös erivärisiä autoja.
Naiset haluaisvat hallita miehiä täydellisesti. Se ei vaan tule koskaan onnistumaan. Jos nainen pääsee "niskanpäälle", niin mies lähtee taas karkuun tai ka...tms.
Mistäs ne seuraa hakevat yksinhuoltajaäidit sitten tulevat?
Hehän hakevat taas uutta alistettavaa..., koska eivät ole oppineet vielä edes elämän aakkosia.
Siksi monet miehet vetäytyvät sillanalle ryyppäämään, kun eivä halua loukata noita hienoja naisia.
"...poimin sulle horsman...se rentun ruusu on..."tässä taas yksi juntti kertoo miehekkäästi mielipiteensä. Äly hoi, luuletko ettei naisetkin katsele samalla lailla?! Kyllä katselee kuule sinunkin naisesi jos olet sellaisen pystynyt pitämään...kyse oli siitä, loukkaako sillä toista vai tekeekö sen salassa...jos luulet ettei oma naisesi katsele toisiä miehiä niin hän onkin fiksu ja tekee sen salassa..ymmärrätkö??toivottavasti...
- Jurri
weck kirjoitti:
tässä taas yksi juntti kertoo miehekkäästi mielipiteensä. Äly hoi, luuletko ettei naisetkin katsele samalla lailla?! Kyllä katselee kuule sinunkin naisesi jos olet sellaisen pystynyt pitämään...kyse oli siitä, loukkaako sillä toista vai tekeekö sen salassa...jos luulet ettei oma naisesi katsele toisiä miehiä niin hän onkin fiksu ja tekee sen salassa..ymmärrätkö??toivottavasti...
Anteeksi!
Olen juntti.
Mielestäni en sanonut mitään siitä, katselevatko naiset miehiä samalla lailla. Tarkoituksen oli kertoa "miehistä", tai ainakin omaa "junttinäkökulmaa" asiasta.
Minulle tuli siis heti "turpiin", kun kerroin jotakin.
Toki "tiedän", että tänne palstalle ei ole järkevää kirjoitella omista näkemyksistä, eikä vastata varsinkaan naisille.
En ole koskaan tavannut, että naisten kirjoittaessa miesvaltaisille palsoille, heitä olisi heti alettu nimittelemään "junteiksi" tms.
Käsitykseni "oli", että tasapainoisessa suhteessa voisi keskustella myös "loukkaavista asioista".
Tahdoitko siis sanoa minulle, että "turpa kiinni juntti, koska et ymmärrä mitään?".
Juuri tuon takia miehet ovat usen hiljaa omista tunteistaaan. Rakkautta kun ei voi edes järjellä käsitellä, saati sitten ymmärtää. Siksi yritin kuvailla kankealla kielelläni asioita. Ai niin..en ymmärrä...!
Mistä saisin lisää tuota ymmärrystä?
Kuinka paljon pitää ymmärtää asioita, ennenkuin joku voi rakastaa?
Hyvää Vappua sinulle!. - weck
Jurri kirjoitti:
Anteeksi!
Olen juntti.
Mielestäni en sanonut mitään siitä, katselevatko naiset miehiä samalla lailla. Tarkoituksen oli kertoa "miehistä", tai ainakin omaa "junttinäkökulmaa" asiasta.
Minulle tuli siis heti "turpiin", kun kerroin jotakin.
Toki "tiedän", että tänne palstalle ei ole järkevää kirjoitella omista näkemyksistä, eikä vastata varsinkaan naisille.
En ole koskaan tavannut, että naisten kirjoittaessa miesvaltaisille palsoille, heitä olisi heti alettu nimittelemään "junteiksi" tms.
Käsitykseni "oli", että tasapainoisessa suhteessa voisi keskustella myös "loukkaavista asioista".
Tahdoitko siis sanoa minulle, että "turpa kiinni juntti, koska et ymmärrä mitään?".
Juuri tuon takia miehet ovat usen hiljaa omista tunteistaaan. Rakkautta kun ei voi edes järjellä käsitellä, saati sitten ymmärtää. Siksi yritin kuvailla kankealla kielelläni asioita. Ai niin..en ymmärrä...!
Mistä saisin lisää tuota ymmärrystä?
Kuinka paljon pitää ymmärtää asioita, ennenkuin joku voi rakastaa?
Hyvää Vappua sinulle!.Anteeksi vain jos loukkasin, mutta sinullakin on vahvat mielipiteet ja kun niitä tuo esille täytyy olla valmis siihen ettei kaikki ole samaa mieltä...sinun tekstisi tuntui varmasti myös monelle naiselle "turpiin saamiselta" esim:käsittämätön vertaus:naisista ja autoista??
Niin kummallista kuin se onkin meille kaikille löytyy joku jota rakastaa ja joka hyväksyy meidät sellaisina kuin olemme, myös sinulle...
Vaikka usea nainen ei edellämainittua käytöstä hyväksykkään niin siltikin on paljon sellaisia jotka hyväksyy..löytyyhän väkivaltaisille miehillekkin naisia jotka antaa hakata ja silti rakastaa..valitettavasti.
En tiedä millainen olet miehenä, mutta toivottavasti löydät elämäsi naisen jota rakastaa ja kunnioittaa, mutta valitettavan moni mies voi menettää hyvän naisen tyhmällä käytöksellä joka todellakin pitäisi sellaiseksi myös käsittää...jos ei ymmärrä ensimmäisessä suhteessa niin toisessa tai kolmannessa tai....
Olet ilmeisesti herkkä mies ja anteeksi jos loukkasin ja hyvää vappua sinullekkin.
p.s Sana junttikin on yleistys tietyn tyylisestä miehen ajattelutavasta jota minusta kirjoituksesi kuvasi, mutta arvostan toki rohkeuttasi! - weck
weck kirjoitti:
Anteeksi vain jos loukkasin, mutta sinullakin on vahvat mielipiteet ja kun niitä tuo esille täytyy olla valmis siihen ettei kaikki ole samaa mieltä...sinun tekstisi tuntui varmasti myös monelle naiselle "turpiin saamiselta" esim:käsittämätön vertaus:naisista ja autoista??
Niin kummallista kuin se onkin meille kaikille löytyy joku jota rakastaa ja joka hyväksyy meidät sellaisina kuin olemme, myös sinulle...
Vaikka usea nainen ei edellämainittua käytöstä hyväksykkään niin siltikin on paljon sellaisia jotka hyväksyy..löytyyhän väkivaltaisille miehillekkin naisia jotka antaa hakata ja silti rakastaa..valitettavasti.
En tiedä millainen olet miehenä, mutta toivottavasti löydät elämäsi naisen jota rakastaa ja kunnioittaa, mutta valitettavan moni mies voi menettää hyvän naisen tyhmällä käytöksellä joka todellakin pitäisi sellaiseksi myös käsittää...jos ei ymmärrä ensimmäisessä suhteessa niin toisessa tai kolmannessa tai....
Olet ilmeisesti herkkä mies ja anteeksi jos loukkasin ja hyvää vappua sinullekkin.
p.s Sana junttikin on yleistys tietyn tyylisestä miehen ajattelutavasta jota minusta kirjoituksesi kuvasi, mutta arvostan toki rohkeuttasi!ja vielä sen verran, että jos todellakin ajattelet, että naiset yrittävät päästä niskanpäälle ja pitää varoa sitä niin kysyn vain, että miten suhde voi onnistua jos toinen heti alussa varautuu asenteella että et kyllä pääse niskanpäälle...toinen pitää päästää suojamuurin lävitse ja kohdella hyvin jotta itsekkin saa hyvää kohtelua.
Herrasmiehen seurassa nainenkin voi olla nainen kun ei tarvitse pelätä huonoa kohtelua! - patenttiko
Miten se nyt noin kamalaa on se katselu? Jos katselee niin mikä siinä ahdistaa? Miten on mahdollista ettet itse katsele muita kavereita?
Minusta on aivan luonnollista katsella vastakkaista tai miksei omaa sukupuoltani edustavaa miestä. Minusta me kaikki olemme erilaisia joku paremman näköinen toinen vähemmän.
Niin se vain on luoja on antanut kaikille jotain toisille kauniin ulkokuoren toisille hellän luonteen ja elämää paremmin ymmärtäneen mielen.
Sinun kohdalla jää mietittymään vastauksesi "jätä"
- elähtänyt
Todelliset ongelmasi ovat vielä kokematta.
Etkö voi hyväksyä että joku muu voi olla ?
Todellinen sinkkuus olisi ehkä suositeltavaa
kaltaisillesi.- weck
Elähtäneen kaltaiselle esimerkiksi kelpaisi sin unkin miehesi luonne joten kaikki saavat arvoisensa...haluatko kuitenkin itse parempaa vai tyydytkö tilanteeseen...haluatko elähtää? ;)
- Ainoa nainen
Hei. Kyllä varmasti häiritsee seurata sivusta, kun toinen vilkuilee muita naisia! Sinuna sanoisin hänelle suoraan, että ei ole mukavaa kuunnella, kun oma poikaystävä kehuu muita naisia. Jotenkin tuntuu, että suhteestanne puuttuu silloin jotain, poikaystäväsi ei tunnu olevan täysin luotettava kaveri. Kuvittelepa tämä ystäväsi tilanteeseen, missä sinä itse olet jossain muualla ja tulee joku miehesi mielestä seksipakkaus hänelle puhelemaan iskumielessä vaikkapa (naiset ovat siinä asiassa todella spesialisteja), luotatko, että kultasi estelee ja sanoo, että sorry, ei käy, olen jo varattu, vai onko hän suorastaan imarreltu ja käyttää heti tilaisuuden hyväkseen. Voitko ajatella lapsia tällaisen miehen kanssa, pyöristyvä vartalosi saattaa saada hänet vilkuilemaan enemmän toisia hoikkia naisia. Anteeksi vain, mutta minä jättäisin ilman muuta tuollaisen kaverin ihailemaan naisia ihan rauhassa ja keskittyisin aivan toisentyyppisiin kavereihin, sillä tiedän, että sinullekin on tarjolla todella mukavia ja ihania miehiä, joiden mielestä vain ja yksin sinä olet hänen muusansa, eikä siihen silloin vaikuta kukaan tai mikään muu nainen ympärillä. Itselläni on sellainen mies, joka ei näytä välittävän ympärillä liehakoivista naisista tippaakaan. Hän ei käy yksin tuulettumassa, vaan jos menemme, niin menemme yhdessä. Meillä on neljä ihanaa lasta ja hän on sanonut, että hänelle tärkeintä naisessa on sisäinen kauneus ja sellainen nainen hänelle on kuulema luotu vieläpä kauniin kuoren kera:) Kokemusta elämästä on itselläni niin paljon, että en usko poikakaverisi tosi tilanteessa olevan uskollinen. Tsemppiä elämääsi ja mieti rauhassa, millaisen miehen todellisuudessa haluat, sillä usko tai älä, niin valinnanvaraa kyllä on! Älä tyydy huonoon, vaan parhaaseen. Täydellistä miestä ei kuitenkaan koskaan löydy, mutta pieniä virheitä voi oppia sietämään, eikä mielestäni toisten naisten ihailu todella kuulu näihin pieniin virheisiin!
- Poomme!
Seurustelin omasta mielestäni maailman ylivoimaisesti kauneimman tytön kanssa,silti vilkuilin muita,miksi, vaikka se maailman paras seisoi vieressä???? Koska tämä maailman kaunein ei ollutkaan se oikea,vaikka kaikki ulospäin näytti ja tuntui hyvältä,pikkiriikkinen luonteenpiirre läsäytti koko jutun.. Kysy poikaystävältäsi onko se OIKEASTI onnellinen??? Vastauksenhan tietää jo,on se... mutta onko siltikään..? Tehkää asialle jotain ennen ku on liian myöhäistä... (= tää on vain yksi vaihtoehto muiden joukossa,mutta mulla näin..)=
- Strenght-and-honor
Naisten pitää kokeilla välillä eri tyylejä ja olla erilaisia. Se alkaa vituttaan miestä ku muija tekee kaikki asiat aina samallalailla jne.
Hiukan vaihtelua ja kokeilunhalua naiselle ni ei tartte koko ajan vilkuilla muita!!
Ja laittautukaa hyvät ihmiset niin et miehenne jaksaa katella ja uskoo et välität siitä. Ja kuunnelkaa mitä mieltä toinen on pukeutumisesta jne.- weck
Voi voi sinua, tiedätkös kuule kun tämä kuolaaja itse saattaa olla turhapuron näköinen mies ja hänellä saattaa voi erittäin kaunis nainen kainalossa ketä loukkaa..ja joka valitettavasti kuitenkin rakastaa tätä uunoa...niin mitenkäs sitten,vieläkö naisen vika? Kerroppas kun vaikutat niin tietävältä....
- Jurri
weck kirjoitti:
Voi voi sinua, tiedätkös kuule kun tämä kuolaaja itse saattaa olla turhapuron näköinen mies ja hänellä saattaa voi erittäin kaunis nainen kainalossa ketä loukkaa..ja joka valitettavasti kuitenkin rakastaa tätä uunoa...niin mitenkäs sitten,vieläkö naisen vika? Kerroppas kun vaikutat niin tietävältä....
Minäkin oon Uunon näköinen! Mutta (siksi kai) Uuno on mun "idolini"... ;-)
En kuitenkaan saanut ulkoasuani itse valita.
Huomaatko, miten meidänkin keskustelumme sujuu jouhevasti, kuin Uunon ja hänen appiukkonsa keskustelu?
Niin, ja onhan Uunokin herkkä...oikein sulaa kauniiden naisten käsivarsilla.
Ja ei se Uunon vaimokaan näytä oikein Uunoa aina ymmärtävän, appiukosta puhumattakaan.
Jos huomasit, niin Uuno kertoo suomalaisista miehistä.. eikä sitä ole tehty minun käsikirjoitukseni mukaisesti..?
Tottakai odotin kantaaottavaa palutetta.
Tarkennan tuota autovertailua, koska ihmettelit sitä.
Se esimerkki ei liity mitenkään minuun, vaan olen kuullut naisten valittavan, että miehet rassaavat aina autoja tallilla. Kertomukseni ei siis kuvaa, millainen olen miehenä, vaan miesten ajatuksia. Nuo kertojat tai kertomuksen kohteet eivät ole minulle tuttuja.
Ehkä tämä auttaa ymmärtämään, mitä tarkoitin "naisten niskanpäällä" olemisella.
Samoin, en toki tulkitse silmieni näkymiä loukkaavasti toiselle, vaan kerroin miesten (tai omia) ajatuksia tilanteesta. Olin näet käsittänyt, että kysyjä halusi tietää myös miesten näkökulmaa. Kunnon miehethän ei täällä kirjoittelekaan, vai kuinka?
Kerro, mitä sinä, ja/tai naiset yleensä odottavat ns. ihannemiehiltä. Jos oikein ymmärsin, niin "vilkunkäyttö" ei ainakaan kuuluisi sallittujen luetteloon.
Onko heitä jossakin?
Miksi naiset rakastuvat "renttuihin?"
(en tarkoita tässäkään itseäni)
Luitko nuo aikaisemmat kirjoitukseni, jossa kerroin meidän erilaisesta ajattelutavasta? Se ei ollut tarkoitettu naisia loukkaavaksi, vaan asian havainnollistamiseksi.
Oliko siinä sellaisia aisoita, jotka eivät mielestäsi pidä paikkaansa? - weck
Jurri kirjoitti:
Minäkin oon Uunon näköinen! Mutta (siksi kai) Uuno on mun "idolini"... ;-)
En kuitenkaan saanut ulkoasuani itse valita.
Huomaatko, miten meidänkin keskustelumme sujuu jouhevasti, kuin Uunon ja hänen appiukkonsa keskustelu?
Niin, ja onhan Uunokin herkkä...oikein sulaa kauniiden naisten käsivarsilla.
Ja ei se Uunon vaimokaan näytä oikein Uunoa aina ymmärtävän, appiukosta puhumattakaan.
Jos huomasit, niin Uuno kertoo suomalaisista miehistä.. eikä sitä ole tehty minun käsikirjoitukseni mukaisesti..?
Tottakai odotin kantaaottavaa palutetta.
Tarkennan tuota autovertailua, koska ihmettelit sitä.
Se esimerkki ei liity mitenkään minuun, vaan olen kuullut naisten valittavan, että miehet rassaavat aina autoja tallilla. Kertomukseni ei siis kuvaa, millainen olen miehenä, vaan miesten ajatuksia. Nuo kertojat tai kertomuksen kohteet eivät ole minulle tuttuja.
Ehkä tämä auttaa ymmärtämään, mitä tarkoitin "naisten niskanpäällä" olemisella.
Samoin, en toki tulkitse silmieni näkymiä loukkaavasti toiselle, vaan kerroin miesten (tai omia) ajatuksia tilanteesta. Olin näet käsittänyt, että kysyjä halusi tietää myös miesten näkökulmaa. Kunnon miehethän ei täällä kirjoittelekaan, vai kuinka?
Kerro, mitä sinä, ja/tai naiset yleensä odottavat ns. ihannemiehiltä. Jos oikein ymmärsin, niin "vilkunkäyttö" ei ainakaan kuuluisi sallittujen luetteloon.
Onko heitä jossakin?
Miksi naiset rakastuvat "renttuihin?"
(en tarkoita tässäkään itseäni)
Luitko nuo aikaisemmat kirjoitukseni, jossa kerroin meidän erilaisesta ajattelutavasta? Se ei ollut tarkoitettu naisia loukkaavaksi, vaan asian havainnollistamiseksi.
Oliko siinä sellaisia aisoita, jotka eivät mielestäsi pidä paikkaansa?Niinpä! Ulkoäöllemme emme voi mitään ja aina vastaan kävelee komeampia ja kauniimpia ihmisiä...siispä miksi lyödä lyötyä. Voi olla ettei mies halua loukata omaa rakastaan(?) mutta se on varmaa että se loukkaa silti!
Tottakai miehet voi katsella toisia naisia, mutta todella arvotonta on kommentoida..nainen ei ole tyhmä you know, kyllä me tiedämme että oma mieskin katselee, mutta esim. itse arvostan suunnattomasti sitä ettei hän halua kuitenkaan loukata minua typerillä kommenteilla. Ne kuuluvat miesten keskinäisiin keskusteluihin, missä ei ole vaarana että joku loukkaantuu.
Minun työpaikalla esimerkiksi joka on naisvaltainen, on tapana päivittäin lähetellä sähköpostiin alastomia miehenkuvia, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa niistä kotona puhuun, että voi kuinka suuri kalu oli siunaantunut jollekkin tummalle unelmamiehelle...ne on naisten juttuja (ainakin meillä töissä) ja me ei loukata niillä miehiä. :) Oliko yllättävää?!
Tänään tulee muuten Turhapuro telkkarista, pitää ehdotomasti katsoa!
Nainen voi retkahtaa renttuun, mutta eihän se kestä alkuhuumaa kauemmin, kunnes nainen ymmärtää että ansaitsee parempaa..eikä edes kaikki naiset retkahda..vanha yleistys :(
Kyllä sanoisin että herrasmiesmäisellä käytöksellä hurmaa naisen kuin naisen!
Tiedätkös miksi suomalaiset naiset rakastuu ulkomaisiin?Ne kehuvat kuinka kauniita me olemme, avaa oven ja pitää naista naisena eikä vihollisena tai "hyvänä jätkänä" ja siihen on kyllä helppo sitten retkahtaa, koska tuota harvoin suomessa kuulee ja todellakin jos kuulee niin se kohdistuu kadulla kävelevään toiseen naiseen! järkkyä! Ajattele nyt itsekkin!!!
Hyvät käytöstavat kunniaan, niillä pääsee pitkälle..sitäpatsi uskallan väittää että loppupeleissä viivalla olisi kaksi miestä joista valita; erit.hyvännäköinen, mutta ei osaa käytöstapoja ja sitten vaikka Uuno, mutta käyttäytyy hyvin, niin takuulla suurinosa valitsee itselleen Uunon... - Jurri
weck kirjoitti:
Niinpä! Ulkoäöllemme emme voi mitään ja aina vastaan kävelee komeampia ja kauniimpia ihmisiä...siispä miksi lyödä lyötyä. Voi olla ettei mies halua loukata omaa rakastaan(?) mutta se on varmaa että se loukkaa silti!
Tottakai miehet voi katsella toisia naisia, mutta todella arvotonta on kommentoida..nainen ei ole tyhmä you know, kyllä me tiedämme että oma mieskin katselee, mutta esim. itse arvostan suunnattomasti sitä ettei hän halua kuitenkaan loukata minua typerillä kommenteilla. Ne kuuluvat miesten keskinäisiin keskusteluihin, missä ei ole vaarana että joku loukkaantuu.
Minun työpaikalla esimerkiksi joka on naisvaltainen, on tapana päivittäin lähetellä sähköpostiin alastomia miehenkuvia, mutta ei tulisi mieleenkään alkaa niistä kotona puhuun, että voi kuinka suuri kalu oli siunaantunut jollekkin tummalle unelmamiehelle...ne on naisten juttuja (ainakin meillä töissä) ja me ei loukata niillä miehiä. :) Oliko yllättävää?!
Tänään tulee muuten Turhapuro telkkarista, pitää ehdotomasti katsoa!
Nainen voi retkahtaa renttuun, mutta eihän se kestä alkuhuumaa kauemmin, kunnes nainen ymmärtää että ansaitsee parempaa..eikä edes kaikki naiset retkahda..vanha yleistys :(
Kyllä sanoisin että herrasmiesmäisellä käytöksellä hurmaa naisen kuin naisen!
Tiedätkös miksi suomalaiset naiset rakastuu ulkomaisiin?Ne kehuvat kuinka kauniita me olemme, avaa oven ja pitää naista naisena eikä vihollisena tai "hyvänä jätkänä" ja siihen on kyllä helppo sitten retkahtaa, koska tuota harvoin suomessa kuulee ja todellakin jos kuulee niin se kohdistuu kadulla kävelevään toiseen naiseen! järkkyä! Ajattele nyt itsekkin!!!
Hyvät käytöstavat kunniaan, niillä pääsee pitkälle..sitäpatsi uskallan väittää että loppupeleissä viivalla olisi kaksi miestä joista valita; erit.hyvännäköinen, mutta ei osaa käytöstapoja ja sitten vaikka Uuno, mutta käyttäytyy hyvin, niin takuulla suurinosa valitsee itselleen Uunon...Minunhan on kohta käännettävä näköjään kantaani, koska ensimmäisn kirjoitukseni ärsyttävä vaikutus näyttää laantuvan? No, älä ota niin tosissaan?
Miehiä ärsyttää myös tuollaiset maininnat, että "nainen ei ole tyhmä you know". Voisit kehitellä tuosta lauseesta sellaisen helposti käytettävän lyhenteen???
Ei toki miehet pidä naisia ("suoraan;-"))tyhminä. Esim. tuo "akka ratissa"--sanonta miehen kertomana tarkoittaa juuri sitä, että naiset ajattelevat asioita eri tavalla. Ei se "suoraan" tarkoita, että naiset ovat tyhmiä autoilijoita. (olisin vähän odottanut, että kommentoit tuohon lauseeseen).
Tuo työpaikalta miestenkuvien lähettely ei ollut minulle kovinkaan yllätys...? Kirjoittelen nimittäin tätäkin viestiä sellaiselta koneelta, johon juuri noita kuvia tulee ...?
Ai oliko se Uuno sinunkin "lemppari"? Voi veljet! kohtahan kiistanaiheet loppuvat?
Onneksi muistutat usein, että "AJATTELE!". Se palauttaa minutkin juntin aina maanpinnalle, koska ilman tuota lausettahan aivoni suorastaan pysähtyvät. Tai miten sen tyhjän voisi edes pysäyttää?
Tuosta loppupeli hommasta...niin sinäkin valitsit siis lopulta sen Uunon. Sitähän tämä elämä on.
Unelmoit hienosta, rikkaasta ulkomaalaisesta herrasmiehestä, mutta kuitenkin löydät itsesi "persaukisen", ruman, ja itsepäisen ukon kainalosta, joka ei osaa edes pukeutua, kuten ulkomaalaiset herrasmiehet..!
Ja kun nostat kainaloasi, niin Uunosi taas viheltelee kevään ensi sirkuttajille...? Eihän se mihinkään lähde, mutta kun ÄRSYTTÄÄ sen viheltely....! Siis taas se sama ongelma, joka tuli ensimmäisessä kirjoituksessani esille. Sitten kysellään toisilta neuvoja, että mitä teen, kun mua ÄRSYTTÄÄ..? Tietysti saat hyviä neuvoja, että vaihda ukkosi sellaiseen, joka osaa käyttäytyä...! Siis Älyää pitää turpansa kiinni, vaikka "tiput" sirkuttelee...? Ukon pitää näytellä olevansa kuuro...?
Kissa muuten osaakin tuon taidon. Se näyttelee "kuollutta", kun lintu sirkuttelee vieressä. En taida kertoa, miten sitten tipulle käy.....you know?
Turhaan tietysti kerron juttuja, sillä naisethan tietävät kaiken. Sanoillasi.. "nainen ei ole tyhmä you know". Nehän ovat suorastaan välkyjä..you know...muuten tyhmät kuolis sukupuuttoon ..you know. Tämä tyyli saatta kenties ärsytää....you know... eikä "fiksut miehet kirjoittele ajatuksiaan....you know..? Minullakin on lisäksi huono kielipää....you know. Mutta tästähän se opiskelu alkaakin ..you know...kohta kaksi sanaa muistissa ..you know..?
Kun ukko lopulta pitää suunsa kiinni, niin naiset kyselevät, että mistä löytyisi keskustelutaitoista, huumorilla varustettua herrasmiestä..joka ei sirkuttelisi...paitsi tietysti omalle kullaleen...joka on tietysti kaikkein kaunein. "Kerro, kerro kuvastin, ken on kaikkein kaunein..."? Jos vastaus onkin väärä, niin peilihän kannattaa heti vaihtaa uuteen! Ulkomailta saa ihania peilejä...?
Minä en ainakaan ketää ärsytä?. Enhän? Kerro, jos jostain syystä minä muka ärsytän...?
En myöskään ymmärrä huumoria, koska olen suomalainen juntti? ja "herkkis". Tyhjä tynnyri täällä kolisee. Joskus saattaisin saattaisin sortua ärsyttämään naisia, jos tietäisin miten se onnistuisi.
Sitten naisilla tulee taas ikävä ulkomaalaisia herrasmiehiä, jotka "todella kunnioittavat" suomalaisia naisia! Saahan siinä mainetta, kun iltapäivälööpit kiistelevät lasten palautuskiistaa ulkomaille..?
Pitäisiköhän minunkin varata lentolippu thaimaahan...?
Niin, miltä tuntuisi, jos miesten ja naisten ajattelutavat olisivat vuosisatojen saatossa todella hioutuneet toisiaan täydellisesti ymmärtäviksi?
Täällä palstalla ensimmäinen kirjoittaisi, että "kaunis ilma tänään". Toinen vastaisi, että "niin on". Kolmas kommentoisi, että "olen samaa mieltä". Neljäs kertoisi, että eilen oli samanlaista. Viides sanoisi, että "olet oikeassa". Kuudes tuumaisi, "että on tylsäää, kun kaikki päivät ovat samanlaisia". Seitsemäs, "että niin on" jne.
Mutta annas olla, kun toisessa jokin piirre vähän ärsyttää, niin tuleehan elämään muutakin sisältöä.
Ellei mikään ärsyttäisi, niin hakisitteko sitten vuorostaan avaruudesta unelmamiehiä..., jotka ovat valmiiksi vihreitä kateudesta..?
Mitä meille ÄRSYTTÄVILLE ukoille pitäisi tehdä? Pistääkkö koirakouluun? Jospa oppisimme heiluttamaan sitten häntää vain kotiväelle.
Uunolla muuten olikin fiksu koira......you know? - weck
Jurri kirjoitti:
Minunhan on kohta käännettävä näköjään kantaani, koska ensimmäisn kirjoitukseni ärsyttävä vaikutus näyttää laantuvan? No, älä ota niin tosissaan?
Miehiä ärsyttää myös tuollaiset maininnat, että "nainen ei ole tyhmä you know". Voisit kehitellä tuosta lauseesta sellaisen helposti käytettävän lyhenteen???
Ei toki miehet pidä naisia ("suoraan;-"))tyhminä. Esim. tuo "akka ratissa"--sanonta miehen kertomana tarkoittaa juuri sitä, että naiset ajattelevat asioita eri tavalla. Ei se "suoraan" tarkoita, että naiset ovat tyhmiä autoilijoita. (olisin vähän odottanut, että kommentoit tuohon lauseeseen).
Tuo työpaikalta miestenkuvien lähettely ei ollut minulle kovinkaan yllätys...? Kirjoittelen nimittäin tätäkin viestiä sellaiselta koneelta, johon juuri noita kuvia tulee ...?
Ai oliko se Uuno sinunkin "lemppari"? Voi veljet! kohtahan kiistanaiheet loppuvat?
Onneksi muistutat usein, että "AJATTELE!". Se palauttaa minutkin juntin aina maanpinnalle, koska ilman tuota lausettahan aivoni suorastaan pysähtyvät. Tai miten sen tyhjän voisi edes pysäyttää?
Tuosta loppupeli hommasta...niin sinäkin valitsit siis lopulta sen Uunon. Sitähän tämä elämä on.
Unelmoit hienosta, rikkaasta ulkomaalaisesta herrasmiehestä, mutta kuitenkin löydät itsesi "persaukisen", ruman, ja itsepäisen ukon kainalosta, joka ei osaa edes pukeutua, kuten ulkomaalaiset herrasmiehet..!
Ja kun nostat kainaloasi, niin Uunosi taas viheltelee kevään ensi sirkuttajille...? Eihän se mihinkään lähde, mutta kun ÄRSYTTÄÄ sen viheltely....! Siis taas se sama ongelma, joka tuli ensimmäisessä kirjoituksessani esille. Sitten kysellään toisilta neuvoja, että mitä teen, kun mua ÄRSYTTÄÄ..? Tietysti saat hyviä neuvoja, että vaihda ukkosi sellaiseen, joka osaa käyttäytyä...! Siis Älyää pitää turpansa kiinni, vaikka "tiput" sirkuttelee...? Ukon pitää näytellä olevansa kuuro...?
Kissa muuten osaakin tuon taidon. Se näyttelee "kuollutta", kun lintu sirkuttelee vieressä. En taida kertoa, miten sitten tipulle käy.....you know?
Turhaan tietysti kerron juttuja, sillä naisethan tietävät kaiken. Sanoillasi.. "nainen ei ole tyhmä you know". Nehän ovat suorastaan välkyjä..you know...muuten tyhmät kuolis sukupuuttoon ..you know. Tämä tyyli saatta kenties ärsytää....you know... eikä "fiksut miehet kirjoittele ajatuksiaan....you know..? Minullakin on lisäksi huono kielipää....you know. Mutta tästähän se opiskelu alkaakin ..you know...kohta kaksi sanaa muistissa ..you know..?
Kun ukko lopulta pitää suunsa kiinni, niin naiset kyselevät, että mistä löytyisi keskustelutaitoista, huumorilla varustettua herrasmiestä..joka ei sirkuttelisi...paitsi tietysti omalle kullaleen...joka on tietysti kaikkein kaunein. "Kerro, kerro kuvastin, ken on kaikkein kaunein..."? Jos vastaus onkin väärä, niin peilihän kannattaa heti vaihtaa uuteen! Ulkomailta saa ihania peilejä...?
Minä en ainakaan ketää ärsytä?. Enhän? Kerro, jos jostain syystä minä muka ärsytän...?
En myöskään ymmärrä huumoria, koska olen suomalainen juntti? ja "herkkis". Tyhjä tynnyri täällä kolisee. Joskus saattaisin saattaisin sortua ärsyttämään naisia, jos tietäisin miten se onnistuisi.
Sitten naisilla tulee taas ikävä ulkomaalaisia herrasmiehiä, jotka "todella kunnioittavat" suomalaisia naisia! Saahan siinä mainetta, kun iltapäivälööpit kiistelevät lasten palautuskiistaa ulkomaille..?
Pitäisiköhän minunkin varata lentolippu thaimaahan...?
Niin, miltä tuntuisi, jos miesten ja naisten ajattelutavat olisivat vuosisatojen saatossa todella hioutuneet toisiaan täydellisesti ymmärtäviksi?
Täällä palstalla ensimmäinen kirjoittaisi, että "kaunis ilma tänään". Toinen vastaisi, että "niin on". Kolmas kommentoisi, että "olen samaa mieltä". Neljäs kertoisi, että eilen oli samanlaista. Viides sanoisi, että "olet oikeassa". Kuudes tuumaisi, "että on tylsäää, kun kaikki päivät ovat samanlaisia". Seitsemäs, "että niin on" jne.
Mutta annas olla, kun toisessa jokin piirre vähän ärsyttää, niin tuleehan elämään muutakin sisältöä.
Ellei mikään ärsyttäisi, niin hakisitteko sitten vuorostaan avaruudesta unelmamiehiä..., jotka ovat valmiiksi vihreitä kateudesta..?
Mitä meille ÄRSYTTÄVILLE ukoille pitäisi tehdä? Pistääkkö koirakouluun? Jospa oppisimme heiluttamaan sitten häntää vain kotiväelle.
Uunolla muuten olikin fiksu koira......you know?Jurrikka ei olekkaan sovinistinen tyhmä juntti, naamiosi on pudonnut vaikka et sitä ehkä halunnutkaan!
Miehinen egosi haluaa tuottaa hämmennystä kirjoittamalla juttuja joiden takana et seisokkaan sinä itse, vaan fantasiasi miehisyydestä.
Jep, menisin vaikka vetoa lyömään, että siellä kirjoittelee todellinen nallekarhu..naisten oma höpönassu ;)
Niinhän se yleensä...entäs Uuno? Vaimonsa tossun vieressä häntää heiluttava hauva, joka varoo joutuvansa tallatuksi. Välillä yrittää räksyttää naapurin koirille, mutta palaa aina lopulta omalle paikalleen..sad but true, you know!
- nijo
sinä itse olet sen arvoinen että kaverisi haluaa huomiotas
- nainen
no en hyväksyisi minäkään..katsellahan toki saa,kyllähän me naisetkin huomaamme kun vastaan tulee hyvännäköinen mies;) mutta en minä alkaa sitä muille kailottamaan enää siinä vaiheessa kun itse seurustelen,saatika sitten omalle kullalleni?!miksi ihmeessä?tulee mieleen vaan,että hän haluaa näyttää sinulle jotain..mitä?ettei hän ole sinulle itsestään selvyys?tai ehkä hän vaan kaipaa mustasukkaisuutta ja pitää sen yllä noin..vaikea sanoa,mutta mielestäni todella törkeää..itse tuossa tilanteessa sanoisin vahvasti vaan takaisin jotain tyyliin:-lopeta jo!osaatko yhtään kuvitella miltä minusta tuntuu tuo?enhän minäkään huomauta sinulle jokaikisestä hyvännäköisestä miehestä joka tulee vastaan,ja niitähän täälä riittää!heh,tai jotain..tai sitten voisit vaan alkaa heittää läppää samalla tavalla,aina kun näät jossain hyvännäköisen miehen,mut toisaalta onko sekään kauheen fiksua?no tee niinkuin teet,mutta tee nyt hyvä nainen asialle jotain,ei sinun tarvitse alistua moiseen kohteluun!!
- katseltu katselija :P
No toki sitä nyt saa toisii ihmisii katella, oli ne sit vastakkaista sukupuolta tai ei.. mut en minäkään tykkäis jos mieheni kehuskelis muita naisia (paremmaks ku minä). Sallin kyl et hän saa niit katsoa (ja kehumisen sallin hyvin pienis määris), mut otan kyllä sit samat oikeudet itsellenikin ja katselen (ja kehun) muitakin uroksia. Tasa-arvoo tähänki asiaan. :)
- naana
Hetken sitä kesti, sit se alkas hoiteleen vähän tehokkaamminkin niitä "ihania" minihamenaisia. Joten, normaali mies ei hoe tuota ääneen, paljosta vetoa niin ukkos pettää sua...
Kyllä oma nainen pitää miehestä olla se kaikkein ihanin ja paras juuri sellaisena kun se on, jos ei riitä niin uutta kehiin. Sama toisinpäin.- Luotettava mies
Voihan sitä yleistää näinkin: jotka ei kehu muita, yrittävät vaan salailla vieraissa käyntiä, sitä että muut kiinnostaa.
Yleistys on lapsellista, jokainen ihminen on erilainen ja osa jopa täysin uskollisia !
- Sulhanen
Mies ei saa katsoa mutta itseäsi miehet kehuu koko ajan. Miltä miehestäsi tuntuu kun sinua kaikki kehuu. Meillä on sääntö että katsoa saa mutta koskea ei, eikä kumpikaan flirttaile toisille. Pitäähän sitä pystyä luottamaan jos ja kun toinen on luottamuksen arvoinen.
- ei kiinnosta
uutta pyllyä kehiin. Vanha rukkanen ei kiinosta pitkään. Olet menossa vaihtoon. Kierrätyksessä on paljo naisia...
- on paljo
Joo, ei se tervettä miestä pitkään yksi pylly kiinnosta.
Paljo on tarjolla vaihtoehtoja.
Ne rupsahtaakin niin nopeaan nuo naiset !
- tanssitossut
hei jane
sitä taitaa olla todella liikeellä sellaista tautia joissakin miehissä.kun mielenkiinto vähäsen laskee taimuuten on sukset solmussa niin ne tekevät sellaista inhottovaa kiusaa toiselle.
seurustelin vähänaikaa moisen otuksen kanssa
ja kun sain tarpeekseni annoin kaksi vahtoehtoa
joko otta toinen houmioon ja lopettaa moinen pelleily tai lähteä lätkimää.onneksi lähti.
ajattele asiaa pitkällä aikajaksolla eteenpäin.
jaksatko sitä koko ns,loppuelämäsi. tv.tanssitossut - Pampula
Aivan uskomatonta käytöstä mieheltäs!Mun mielest tollanen käytös kuuluu sinkuille!Eikö hän sit arvosta sua kun tollai käyttäytyy?Mitä hän mahtais tuumata kun sä alkaisit kuolaamaan miehiä hänen aikanaan??Ala-arvoista toimintaa.Mää en kestäis tollasta käytöstä mieheltäni!
- ystäväsi on
epäkypsä pelle.
- vastaus!
Siinä se tuli,kahdella sanalla,totuus.
- 53 vuotias nainen
Olen avioliitossa,ja saan mieheltäni kevään tullessa, toki muulloinkin, kommentteja:herkkupeppu, namipeppu , olet kaunis, oi kuinka kaunis oletkaan, huomaan, että mieheni huomaa vähäpukeiset naiset, mutta minä saan saldon.Minä saan kauneimmat rakkaudentunnustukset ja saan kokea joka päivä edelleenkin olevani kaikkein kaunein.
- kiki
Itselläni on ollut pari suhdetta jossa tilanne oli TÄYSIN samanlainen kuin kuvailit,näin jälkeenpäin olen tajunnut et ne suhteet oli tosi pinnallisia eikä niissä ollut aidot tunteet mukana. Itse kun aloin käyttäytyä kuten hän;eli huomautin ja kuolasin hyvännäkösten miesten perään ,niin hänpä ei sitä sulattanut!? Onneksi ymmärsin lähteä näistä tyhjistä suhteista ja niiden jälkeen olen kokenut monia tasapainoisia suhteita. Siispä,omien kokemusten perusteella sanoisin et ehkä hän ei ole tosissaan kanssasi,koska ei kukaan käyttäydy noin jos välittää aidosti,siis tottakai on "tervettä" huomioida kauniit naiset,muttei niitä jokaista halua jos oma kulta on jo kainalossa. Älä tuhlaa elämääsi tyhjäpäisiin tyyppeihin!
- paxirax
Suosittelen ottamaan puheeksi mutta oikein.
Pakkohan tuollaisesta on kertoa, jos se kerta vaivaa. Et voi pelätä suhteen puolesta liikaa (vaikka kyllä sitä aina) ja kestää jotain kestämätöntä.
Esität asian niin, että: "hei, pitäs jutella", ja: "okei, tiedän että kuulostaa niuholta", ja sitäkin se on (oikeasti) mutta: "kun kerta vaivaa niin tekee mieli ottaa puheeksi." Ja sitten kerro, että sinua vaivaa tuo.
Kyse ei ole miehisestä viasta.
Jos joku nainen esittää, että ei ole niuho tuollaista esittäessään, arvostelee hän miehiä naisen ajattelutavan pohjalta esittää, että miehessä (miehissä yleensäkin) on jokin vika, joka pitää poistaa.
Ei se sitten enää voi olla mies. Kastraatio vie kyvyn seksiin. Sitä ei saa tapahtua. Ei sukupuolten välille jää mitään.
Nainen ja mies ovat kuin päivä ja yö. Ne kohtaa vain illan hämärässä ja vain kun aamu sarastaa. Tuolloin maailma on kauneimmillaan. Päivä ja Yö eivät koskaan kohtaa.
Sovita, sovita, sovita... mutta rohkeasti vain. :)- taitavasti
miehestä tehdäänkään täällä oikeuteetu käyttämään toista naista seksuaalisen kiihotuksen kohteena ja toista naista seksuaalisen purkautumisen kohteena.unohdetaan kokonaan se että nainen on subjekti.nainen on yhtä seksuaalinen kuin mies.nainen katselee miehiä mielellään.nainen nautii seksistä yhtä paljon kuin mies.naisella on mahdollisuus ja oikeus saada seksuaalinen suuri nautinto miehen kanssa joka on Mies.
- paxirax
taitavasti kirjoitti:
miehestä tehdäänkään täällä oikeuteetu käyttämään toista naista seksuaalisen kiihotuksen kohteena ja toista naista seksuaalisen purkautumisen kohteena.unohdetaan kokonaan se että nainen on subjekti.nainen on yhtä seksuaalinen kuin mies.nainen katselee miehiä mielellään.nainen nautii seksistä yhtä paljon kuin mies.naisella on mahdollisuus ja oikeus saada seksuaalinen suuri nautinto miehen kanssa joka on Mies.
Täytyy olla ahdistunut lesbofemakko, että yleistää tuohon tapaan.
Kun nimenomaan kysymys on kahden ihmisen välisestä suhteesta. Yksilöidenkeskisestä asiasta, eikä mistään feministiliikkeen masturbaatiofantasiasta.
Ideaalina mahdollisuudet ja oikeudet pitäisi olla samat tietysti mutta käytännön maailma on aivan toinen, kuin sinun pieni mielesi.
Se, että et kykene hyväksymään realiteetteja osoittaa, että olet nainen, eli olento, joka ei ymmärrä, mitä yleistäminen tarkoittaa.
Todellinen Nainen osaa ottaa vihjeestä vaarin. Oma kultani on onneksi itsevarma eikä turvaudu jonkin fasistisen liikkeen tuotoksiin. Tuollaisella ymmärryksellä istut hiekka vaginassasi lopun elämääsi. Vasta kun opit antamaan itsellesi anteeksi alat päästä eteenpäin. Mutta ei, kohta se katkeruus ja pikkusielu sieltä tieten taas nousee. Vai mitä, naaras? Vitun pelkuri! >:P
- ITSEKIN VILKUILEN
hei
jos sulla on noin huono itsetunto niin jätä se!!
ihminen (nainen ja mies) saa katsella muita kadulla liikkujia ihan vapaasti, se ei voi vaikuttaa kahden rakastavaisen keskinäiseen suhteeseen millään lailla! jos niin suhde ei ole tarkoitettu kestämään.
ps. ehkä hän etsii sitä 3 N:n naista
Naitavan Näkönen Nahka- siinä se
Huono itsetunto! Naulankantaan! Tytöllä lienee
huono itse tunto! Siinäpä se. Käy varmaa kaverille tosi raskaaksi kestää,ellei kaverilla
ole kestävää otetta naikkoseen jolla heikommat eväät itsetunnon suhteen! Kukapa ryhtyisi moiseen suhteeseen? Alati arvioimassa poikakaverin ominaisuuksia jos vaikkapa minkä suhteen. Kukapa moisesta vilkuilusta välttyisi ja miksi pitäisi välttyä? Miksi asia nyt niin vaikea on? Olemmehan kaikki erilaisilla ominaisuuksilla "upeilla" erityis piirteillä varustettuja,ettei hän voi olla katsomatta tai kommentoimatta. Tälläisiähän kaikki ovat nekin jotka ovat mukamas erilaisia tässä suhteessa.
- tarja
Ihan älytön sellainen parisuhde, että pitää muilta kysyä miten toimitaan tuollasessa tilanteessa. Jos asia loukkaa ja on ongelma, niin puhut miehellesi. Mikäli ei ymmärrä, niin ei teillä voi muutakaan puhuttavaa olla.
- ÄIPPÄ24
että sua ärsyttää moinen. ja kysy miksi teet noin?? että mä voin lähtä tästä muualle kun tympii tollainen. pitää uskaltaa puhua kumppanille. meillä ei noin joskus vähän katsoo mut minua se katselee ja kommentoi. t.rouva 7v yhdes
- juttua
Sairashan mies olisi jos ei huomaisi kauniita naisia ja saahan sitä aina katsoa ja kehua kuhan ei ala sen pidemälle menemään. Minusta olisi sairasta jos se äijäs katselis miesten perään esim...heheheh..joten kunnon mies katselee vaan naisten perään. Mikäs sussa on sitten vika jos se ei sua huomaa? oletkos tympeen näkönen ja sellainen luotaan työntävä? minulla on itsellä ihana vaimo jonka minä huomaan joka päivä ja en muita edes katsokaan, mitä nyt joskus huomaan miten kaunis joku nainen on mutta en tee numeroa siitä, kun oma rakas on kuitenkin se kaikki tärkein ja seksikkäin minulle. MIETI MIKÄ ON VIALLA JOS ET ITSE SAA MIESTÄSI IHAILEMAAN SINUA...KAIKKI EI OLE KULTAA MIKÄ KIMALTAA!
- Ihan normaalia
toimintaa;-)
- Vaimo
Mun mielestä tollasta ei tule eikä tartte sietää kumppanilta ollenkaan. Tosi raukkamaista ja itsekästä toimintaa mieheltä. Hän ei huomioi sinua ollenkaan. Se, että hyväksyykö tuollaista käytöstä, on parista itsestään kiinni. Minulla ja aviomiehelläni on selkeä kanta katseluun ja se on pettämistä siinä missä muukin pettäminen. Jos katselee toista seksuaalisessa mielessä, sehän tarkoittaa että haluaa kyseistä henkilöä seksuaalisesti ja että hän on haluttavampi ja kiinnostavampi kuin oma kulta. Eikö? Ja kun suhteeseen rupee, pitää olla varma että on valmis pistämään aina kumppanin tarpeet ja tuntemukset etusijalle, sitten vasta omat.. Ja en käsitä miks sen sun kumppanin täytyy ääneen ajatuksensa sulle sanoo, on jo tarpeeks paha että se edes kattelee niitä likkoja! Tottakai on ykkösjuttu olla rehellinen, jotta suhde toimii, mutta tossa on kyllä jotain pielessä.. kyllä sen pitäs tajuta että tollanen satuttaa.. ku omalle kohdalle miettii, jos oma mies noin käyttäytys, olisin lähteny kävelee jo ajat sitten! Hyvän suhteen pitäs nostaa kummankin itsetuntoo eikä romuttaa sitä..
- sanna
Sulla on vähän omituisen kuulonen mies. Ihan niin ku se ei ois tyytyväinen siihen, että sillä on sinut. Mullaki alkais häirittemään tuommonen käyttäytyminen. En yhtään ihmettele, että et tiiä mitä tekis.
Toisaalta sitten taas ois kurjaa laittaa poikki suhdetta miehes lauseitten takia takia jos suhde muuten on hyvä. Onko se?
Sulla taitaa olla 2 vaihtoehtoa: joko hyväksyt sen, että miehes kattelee muita naisia ja huomauttelee niistä tai sitten et ja jätät sen.
Jos jossain vaiheessa alkaa liikaa vaivaamaan miehes muitten naisten kattelu ja meinaa mennä hermot, niin sano, että "Valitse joko minut tai muitten naisten kattelu, koska minä en jaksa enää kattella tuota läähättämistä". Kysy välittääkö se sinusta oikeasti. Todella.
Oma poikakaverini huomauttaa tosi harvoin, että tuo ja tuo tyttö on kivannäkönen. Mutta silloin kun kattelee, se kattelee vain semmosia tosi näyttäviä, seksikkäitä naisia ja niitäki vain fantasiamielessä. Ei se koskaan kuvittelis alkaa seurustelemaan semmosen kans. Enkä minä siksi tunne olevani "uhattuna" eikä ne harvat puheet minua siksi häiritse. - tane :)
mun mielest sun pitäis sanoo suoraa mielipitees sille ja muutenki siitä et on ärsyttävää kuulla poikaystävältää tollast muista muijist!
- billy-bob
...oi tapoja! Koska kertomuksesi nähtävästi pitää paikkansa, niin tuntuu olevan käytöstapojen tarkistamisen paikka poikaystävälläsi. Ja koska asiat ovat kuvailemallasi tasolla, niin tuskin siitäkään apua tulee löytymään.
Mikäli et itse kestä noita miehesi jorinoita kuunnella, niin ilmoita se hänelle ja totea että ellei se lopu, niin jokin muu yhteisessä elossa loppuu. Vaikka sitten koko yhteinen taival.
Katsoa saa, muttei koskea ja höpistä aiheesta koko ajan! Paitsi tietenkin me sinkut :) - tätä
Meillä oli aikoinaan sama 'ongelma' kunnes keksin hyvän keinon;
Aina kun mieheni katsoi jotain naista je vielä kehaisikin tätä, etsin silmiini vielä paremman näköisen naisen,,,mutta katoppa tuota....vielä seksympi;
Mieheni katsoi aluksi epäillen että,,,onkohan vaimoni sittenkin lesbo, meni vähän aikaa kunnes hän viimein piti suunsa kiinni vaikka salaa vilkaisikin naisia, sen nyt vielä sietää....niin kai se oli jotain itsetunnon puutetta mieheltäni;
Mutta nyt se hiljaa ja minä onnellinen siitä- Hugo
"Ongelma ei ole että olesin jotenkin epäseksikäs, sillä saan jatkuvasti itse positiivista kommenttia vastakkaiselta sukupuolelta. Ärsyttää, kun tuntuu ettei kelpaa omalle poikaystävälleen."
Onks se sanonu keskaan ettet kelpaisi sille? -Tuskinpa vaan.
Maailma ei pyöri sinun tuherosi ympärillä, naisia on miljoonia muitakin kauniita kuin se oma kullannuppu.
Elä sen ajatuksen kanssa. Jos ukkos ei susta tykkäis, se ois lempannu sut jo ajat sitten!
- miamm
mieheni sanoo kauniin naisen nähdessään Oho, ja minä toistan samaa komean miehen nähdessäni Oho, ompas se...(kuulostahaan tuo Oho tyhmältä,mutta meille se tapa..)
ja hei, kesähän on kaikille antoisaa aikaa, onhan ne miehetkin vähissä vaatteissa ;) - helga
Meillä kaikilla on silmät nähdä. Kauniita naisia ja komeita miehiä on maailma pullollaan. Mutta parisuhteessa pitää ottaa huomioon toinen osapuoli. Eli mieheltä on viisautta sulkea suunsa ja olla lausumatta kumppaniaan loukkaavia kommentteja. En usko että kukaan haluaa jatkuvasti loukata henkilöä, jota rakastaa. Uskon että jatkuva kommentointi on vain huono tapa ja ajattelemattomuuttakin. Asiasta kannattaa keskustella kotona. Mielestäni vilkuilusta numeron tekeminen on miehen kypsymättömyyttä, ja sivistymättömyyttä.
- venuslainen
Meillä katsellaan...ja molemmat, emmekä koe sitä loukkaavana.
Katsoa saa muttei...jne. periaatteella
Avioliiton alusta lähtien olemme hyväksyneet edellämainitun. Olemme olleet aviossa yli 20 vuotta.
Mutta...jos pahoitat mielesi, niin kerro ihmeessä siitä kumppanillesi! - Lissu
saat siis muilta miehiltä positiivista palautetta... kertomasi perusteella tuntuu siltä, että miesystävälläsi on itseluottamusongelma. Hän pönkittää omaa itseluottamusta sillä kun kehuuu muita naisia ja saa sinut tuntemaan itsesi vähemmän kauniiksi...
ehkä miehesikin on huomannut sen että muutkin miehet huomaavat sinut=)
sinuna laittaisin samalla mitalla takaisin.... - kärsijä
Täällä melkein samanlainen ongelma.
Mieheni taas on sellainen, että haukkuu kaikki muita naisia huoriksi, rumiksi yms jota mä ihmettelen.
Mieheni myös kattelee muita naisii, mut ei koskaan kehu toisii naisii, haukkuu vaan. En tiedä onko jotain piilotteluu tuo haukkuminen.
Mua ärsyttää kun mieheni ei huomaa mua ollenkaan kehua ja sit jotain tuttuu saattaa kehua joskus. Mulle muistaa sanoa säännölisesti että:" Oletpas sä lihonut yms"!!
En tiedä minkä takia tuon miehen kanssa yhdessä oon.. Ehkä lapsien takii sitä on vain jäännyt tähän.. No, tää meni ehkä pikkasen aiheen vierestä. - ...
..lienee miehesi.
Pistä pihalle.
Kas, kun ihminen joka toisesta aidosti välittää, ei toimi noin. KAIKKI katsovat ja saavatkin katsoa. Mutta vilkuilulla ja kyttäämisellä on iiiso ero. Ja se, että hän muita naisia jatkuvasti ääneen kommentoi, todistaa, ettei ole arvoisesi. Tai kenenkään naisen arvoinen.
Oletko koskaan ajatellut, MIKSI hän kommentoi? Minäpä veikkaan, että kyse on tahdosta saada sinut lopulta uskomaan, ettei sinusta ole mihinkään. Tai ainakaan olemaan kuvittelematta liikoja itsestäsi, ts. uskomaan, ettet kellekään muullekaan enää kelpaa, joten pysyt hänen matkassaan.
Jos en lainkaan erehdy, niin sama mies ei varmastikaan koskaan sano mitään kaunista sinun ulkonäöstäsi? Tai jos sanookin, niin vähän niin kuin pakon edessä..?
Jos niin on, niin tiedätkö miksi..? Hänen oma surkea itsetuntonsa ei anna myöden. Ettet vain ylpistyisi ja lähtisi lätkimään.
Voit koittaa antaa samalla mitalla takaisin. Mutta varaudu säälittävään mökötykseen tai kiukutteluun.
Mutta usko pois -voit olla kuinka hyvän näköinen tahansa tai yrittää vaikkapa pukeutua miten hyvänsä, et tule koskaan 'riittämään' hänelle.
Älä kiusaa itseäsi - totuus on, että sinä riität paremmin kuin hyvin. Suurin pelko hänellä on siitä, että sinä itse sen tajuat. Ja lähdet paremmille markkinoille.
Minä olin tismalleen samassa tilanteessa jonkin aikaa. Kyse on sinänsä pienestä asiasta. Varsinkin kun tiedät (niin kuin sinäkin tunnut tietävän), ettei ulkonäössäsi ole mitään vikaa. Päin vastoin - ilmeisesti saanet vastakkaiselta sukupuolelta sitä ihailua, mitä jokainen meistä joskus tarvitsee. Omalta mieheltä sitä ei vain koskaan tullut minulle eikä taida tulla sinullekaan.
Ajan mittaan pieni asia paisuu ja alkaa tuntua todella pahalta. Niin uskomatonta kuin se onkin, lopulta alat ihan vain tuollaisen typerän ulkonäkökommentoinnin takia kyseenalaistamaan itseäsi muutenkin.
Minä läksin (tosin parista muustakin vähän saman kaltaisesta syystä).
Nyt elän onnellisessa suhteessa. Mies ei vilkuile muita. Ja vaikka vilkuilisikin, se ei haittaisi. Koska tiedän olevani ykkönen.
Vielä kerran: katsoa saa. Ja ainakin minä olen sitä mieltä, että kun en ole itse paikalla, niin katsoa saa vaikka kiikareilla. Mutta vain idiootti käyttäytyy noin kuin sinun ukkosi. Harkitse mitä haluat. Ulkonäkö ei taida olla ainut asia minkä suhteen miehesi haluaisi sinun uskovan olevasi muita huonompi....? - Miksa
Veikkaisin että jokainen mies (joka on naisista kiinnostunut) katselee ja arvioi muita naisia kuten naiset tekevät miehiä. Se on luonnollista.
Kuitenkaan mielestäni ei ole kohteliasta näitä kommentoida puolisolleen. Joku ei ole moksiskaan, toinen heikomman itsetunnon omaava voi hyvinkin kärsiä suuresti. - vimpula88
Hmm... Omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että kannattaa puhua asiasta poikaystäväsi kanssa...
Ei kenenkään kuulu sietää tuollaista käytöstä varsinkaan,kun vietätte yhdessä aikaa... - maecy
Hei Jane! Ikävä kyllä minulla on myöskin kokemusta noista miesten jutuista ja tiedän ettei se tunnu kivalta. Mutta kokeile samaa takaisin, minä en ainakaan näyttänyt hermostuvani asiasta yhtään. Anna ukon härnätä, mutta annat samanlailla takaisin! nyt on tosiaan kesä tulossa ja kun näet hyvännäköisen miehen kävelevän vastaan, niin sanot kovaan ääneen; "huhhuh, katsos katsos mikä kroppa". Minun mieheeni tuo ainakin tehosi, kun jatkoin ja jatkoin ja lopulta sanoin ukolleni; "haluaisitko sinäkin kasvattaa tuollaiset lihakset, niin ei tarvitsisi muita katsella. Siitä mies oppi, älä odota mieheltä mitään suurta käyttäytymisen yms. suhteen, käsittele sitä kun koiraa ja näytä sille miltä tuntuu, kun ei niillä ole tunnetusti korvia. Ja muista, muutkin kokee samaa, et ole yksin.
- ainoa!
poikaystäväni teki tätä samaa suhteemme alussa, nyt se on onneksi jäänyt pelkkään vilkuiluun eli kommentointi on jäänyt. Kärsin itse huonosta omastatunnosta JUURI tämän vilkuilun ja vertailun takia.
Kommentointi jäi pois (uskoisin!) sen takia että puhuin hänelle aiheesta, nyt etsinkin keinoa jolla tämän ylenpalttisen pään kääntyilyn saa loppumaan, ennenkuin poikaystäväni katkaisee niskansa, sen verta kovaan tahtiin pää kääntyy, en voi olla huomaamatta!!
Huom.itse en koe tarvetta vilkuilla muita miehiä, en edes "opetus" mielessä. - Heviletti
ehkäpä sun poikaystävä ei ymmärrä että sen käytös loukkaa sua...? puhu sille että susta tuntuu pahalta kun se käyttäytyy noin. kyllä se sen lopettais sen jälkeen jos se sua oikeesti rakastaa.
- kaikki
Sää oot nynny!!!!
Ja kaikki muutkin tällä palstalla keskustelevat on enemmän tai vähemmän päästänsä vajaita.HANKKIKAA NY TERVE PARISUHDE.
Kyllä ärsyttää tollaset eukot jotka ei saa sanaa suustaan. - aikuinen mies
Ei voi muuta sanoa, kun että sinulla on varsin huonolla itsetunnolla varustettu poikaystävä. Katselen itsekkin mielellään kauniita naisia, mutta ei tulisi mieleenkään mollata omaa vaimoani vertaamalla häntä muihin. Tiedän varsin hyvin, että ei tarvitse pitkään katuja tallata kun tulee vastaan minua "seksikkäämpi" mies tai vaimoani kurvikkaampi nainen - so what. Eiköhän parisuhteessa ole paljon tärkeämpiä asioita kuin ulkoinen kauneus. Jos tämä poikaystäväsi ei sitä tajua, niin pistä poika kiertoon. - olet ansainnut parempaa.
- weck
Ihanaa että tänne kirjoitti herrasmies!!!
- voxi
minulla on sama onggelma. Ollaan yhes oltu 1ja puol vuotta. Kadulla just kattoo muita naisia ja monesti pitkään..sit tulee kommenttia. Mua ei kiinosta kuulla ja mösähdän asiasta aina..hän tietää kyllä etten pidä siitä muttei varmaan tarpeeksi hyvin.Saa kuulla seuraavaksi kunnolla ja jos peli ei lopu niin kenkää saa! niin paljon mua rasittaa tommonen!!Olen luullut että olen ainoa jolla on tämmöinen ongelma. Kuulisin lisää asiasta mielelläni!
- tanja
Johan ootte kusipäisiä jätkiä löytäneet! Tottakai on ok vilkuilla naisia (mäkin kattelen hyvännäköisiä miehiä että kuola valuu) mutta sen voisi kyllä hoitaa tyylikkäästi. Eli pidetään ne mölyt mahassa, eikä niitten ämmien perään tartte oman tyttöystävän/vaimon aikana vahdata.
Ja jos suhde on siinä vaiheessa että se oma tyttöystävä on vain hyvä jätkä/paras kaveri ja moisia kommentteja täytyy jatkuvasti möläytellä, niin suosittelen suuresti jatkamaan ihan vain kaveriphjalta. Itse en ikinä ottaisi noin JUNTTIA äijää, hyi helvetti! Lähetä se mamin luo kasvamaan!
- villipertti
seuraavan kerran kun poikaystäväsi kadulla kommentoi mielestään kaunista naista,, niin sano hänelle,, että niin onkin nätti,, alkoi tehdä mieli suorastaan tuollaista pakkausta,,pydetäänkö kylään,, luulen että ainakin kommentit vähenee,,tai pitää mölyt sisällään,,
- joo
VEDÄ KUONOON!Niin mä ainakin tekisin!On sulla aika idioottimies,jos ei turpaansa osaa kiinni pitää vaan pitää koko ajan huomautella..
- Nasu
Kuulostat ihan kaverilleni. Hän valittaa minulle samasta asiasta ja olen kuullut hänen miehensä kehuvan muita naisia meidän kuullen. Minusta tuo on erittäin loukkaavaa eikä sinunkaan pidä sulattaa moista.
- Kerro miehellesi, miltä sinusta tuntuu.
- Jos tämä ei auta. Kehu itse vastaan tulevien
miehien komeita lihaksia tms.
- Jos tämäkään ei auta mieti haluatko koko
loppuelämäsi kuunnella miehesi kehuja
Jollei homma lopu ja vastaus edelliseen
kysymykseen on ei, suosittelen miehen vaihtoa. - Jarpe
Joo eli itselläni on sama juttu etä vilkuilen kadulla muita naisia ja telkkarissa mietin et vitsi kun hyvän näköinen jos siellä nyt on joku hyvä muija. Ainoo vain, että en kommentoi hyvännäköisistä muijista omallleni koska tiedän että se hermostuu. Pidän ihan normaalina ja rakastan omaani todella paljon. Kyllä te naisetkin katotte muita paremman näkösiä miehiä mutta ette muuta kuin kato. Hyvä motto on Katsoa saa mutta koskea ei.
- mies
Naiset, se olisikin hyvä jos se jäisi pelkästään vilkuilun asteelle, mutta kun se vilkuilu tapahtuu entistä enemmän myös miehiin.
Kuinka täynnä onkaan homochatti tai maikkarin homochatti päivällä miehiä etsimässä miestä satunnaiseksi seuraksi, kun te arvon naiset olette töissä ? Tiedätkö todella mitä miehesi puuhaa ? Ketä tapaa ja missä tapaa ?
Onko hänellä käytösssä etukäteen ostettuja prepaid liittymiä ? Oletko koskaan tarkistanut puhelinlaskua ja pyytänyt miestäsi toimittamaan siitä puheluerittelyn, nythän sen viimeisen saa lainmuutoksen jälkeen kokonaan numerot näkyvillä?
Teetkö miehellesi tarkistussoittoja missä menee ja kenen kanssa ?
Erilaiset salaiset tapaamiset tuntuvat lisääntyvän koko ajan ja sellaiset fiksut homot eivät alennu tapaamaan varattuja miehiä s-tarpeeseen, sillä kun jokainen polttaisi varatun miehen tai naisen niin loppuisi tai ainakin vähenisi tuo satunnaisen seuran hakeminen!
Nyt tietysti ajattelet, että ei minun mieheni ei koska se on hetero.....just niinhän sinä onneton hyväuskoinen hölmö luulet, juuri hän etsii seuraa ja satunnaisia salaisia tapaamisia levähvyspaikoilla, uimahallissa, saunoissa, työmatkalla jne lukematon määrä paikkoja, ja sinä olet sinisilmäinen.
Ota selvää ketä tapaa ?
Missä tapaa?
Hanki laajakaistaliittymään koko perheelle lapsilukko ja estät pornosivut ja chatit !
Seuraa puhelinlaskun menoja ?
Ota käyttöön paikannuspalvelu miehen kännykkään?
Tee tarkistussoittoja !
Hyviäkin miehiä on mutta tilaisuus tekee varkaan ja kaikista inhottavinta on tekopyhyys, josta jokainen meistä jääköön heti kiinni eli pettämisestä ja heteroa jos leikitään ja ollaankin kaappihomo niin eikun kiinni, ja toisella osapuolella on oikeus tietää asioiden oikea laita. Tiedän paljon kundeja, jotka jo noin tekevät ja niin minäkin teen, jos tapaan varatun kundin eikun vastuuseen pettämisestä ! - epäspykolooginen
Miehelläsi on ongelma sun ja itsensä kanssa. Eteenkin itsensä. Hän tietää että olet kaunis nainen ja muut huomaavat sinut. Tosin vaikka kuinka komea mies voisi olla, voi hänellä kuitenkin olla hyvin huono itsetunto jossain mielessä.
Hän yrittää huomauttaa muista naisista saadakseen sulta lisää huomiota itseensä. Hänen mielestään jos te vaikka istutte kahdestaan katsomassa jotain elokuvaa, ei lähellä olo riitä vaan hän tarvitsee jatkuvaa palautetta sinulta.
Hänen mielessään hän osoittaa sulle myös kiintymystä huomauttaessaan muista naisista. Viesti on: Katso miten kauniita naisia maailmassa on, kuitenkin olen sun kaa..
Mutta älä huolehdi, miehesi on oikeastaan aika remppana ja kaiketi aika kiltti. Tosin moinen käyttäytyminen viittaa lapsuudesta asti juotaviin ongelmiin jotka voivat johtua vanhempien 'välinpitämättömyydestä' häntä kohtaan.
Seurustelet siis joko täydellisen aikapommin kanssa joka jossain vaiheessa pettää sua koska ei muuten voi enää parantaa sitä huonoa itsetuntoaan ja yrittää poistaa sitä piiloitettua (tai näkyvää) mustasukkaisuutta sinun saamaasi huomiota kohtaan.. tai sulla on ihan ok mies joka vaan yrittää saada huomiotasi ja tavallaan 'leikittelee' ajatuksella taputella muiden naisten kiinteitä peppuja.
Mutta, etsippä mies tai nainen jolla ei olisi jonkinlaista ongelmaa siellä aivokopassa.
Kunnon koulutuksella se koirakin oppii sisäsiistiksi, siis märkä pyyhe käteen ja ympäri korvia vaan jos moinen meininki jatkuu..
hauskaa kesää vaan kunnon kurituksen parissa.- exällä oli
oli hyvin huolehtivat vanhemmat ja niin vain sain kuulla kokoajan kanssa sitä irstailua sylki suusta valuen.Sen himon määrää on vaikea mitata.
- Vilkuilija
Niinkuin eläinkunnassakin pariutumisvireessä naaras tarjoutuu kenelle tahansa KOMEALLE ja HYVÄKUNTOISELLE uroolle (miehillähän on tarve verrata itseään eläinmaailmaan) - niin myös naiset... erona on vain se, että eläinnaaraisiin verrattuna meillä on pariutumisvire koko ajan ympäri vuoden :) - ei siis kerran pari vuodessa, vaan jatkuvasti :) - Ja uskokaa tai älkää.. kun nainen täyttää 35, vire alkaa vasta nousta :) - eläköön naiseus. Vireämpiähän me naiset olemme kuin miehet, sehän on totuus - enemmän me vilkuilemme ja ennenkaikkea MIELIKUVISSAMME ihailemme ja kaipaamme MIEHEN (ei örvelön) kosketusta, nam... Meille naisille riittää komea mies kadulla jopa vaatteet päällä, niin jo alkaa vipinä... :). Osaamme "nähdä" uroon uroona, kesät talvet !
- nainen...
ainahan miehet katselee ja moni mies muutakin tekee...ei jää katselemiseen pelkästään.
Monesti olen sanonut että sille tielle kun mennään se merkki ettei välitä toisesta vaan loukkaa toisen tunteita, parasta erota. - Tappisilmä
Itse kehut, kun saat positiivista palautetta.
Taidat pyörittää persettäs niin, että poikaystäväsi tuntee itsensä täka-alalle jääneeksi, mietihän vähän!- kuule näin.
Naisena voin kertoa sinulle tappisilmä että naisen lantio keinuu ihan ilman kontrollia luonnostaan.Siinä perät elää vielä sitten ihan omaa elämäänsä menossa mukana.Herkuttele vain.
- ninni
Poikaystäväsi on jäänyt lapsen asteelle kun ääneen tuollaisia laukoo.
Ala katseleen miehiä samalla mitalla.
Itse en tuollaista lapsellista miestä( taitaa olla pikkupoika) katsoisi. - Joanna
Toihan on vaan sun omaa epävarmuutta. Eiköhän se kerro jo jotain, että se kuitenkin istuu sun vieressä ja sanoo jostain naisesta, että se on kaunis.
Jos kaikki miehet, jotka seurustelisivat eivät saisi sanoa, että joku nainen on kaunis niin itsekin saisit puolet vähemmän positiivista palautetta omasta ulkonäöstäsi!
Mee terapiaan tai puhua asiasta miehesi kanssa jos oot noin epävarma!!
Ps. Sullahan ei ole yhtään seksifantasiaa muista miehistä, tai olleskaan positiivista ulkonäkömielipidettä kenestäkään suhteenne ulkopuolisesta jäsenestä? - UkkoPekka
No nyt Suomesta on vihdoin löydetty se kauan kaivattu puhuva mies! Pitääkö siitäkin valittaa? No leikki leikkinä, mutta totta toinen puoli.
Kyllä sinun jossain välissä kannattaa sanoa, että et kaipaa kommenttia jokaisesta hemaisevasta kauonottaresta - vain todellisista huippuyksilöistä. Käännä tämäkin asia positiiviseksi. Sinnulla on mies, joka ilmaisee selvästi, minkäliasia naisia ja vaatetusta hän arvostaa ja pitää seksikkäänä. Mieti vähän, kuinka sinä voisit kuulua tähän miehesi himoitsemaan naisjoukkoon! Monilla on paljon vaikeampaa, kun mies ei tohdi sanoa yhtään mitää naisen seksikkyyteen ja pukeutumiseen liittyvissä asioissa (ei ainakaan totuutta).
Ymmärrän, että asia voi ärsyttää sinua, mutta en usko, että miehesi missään nimessä haluaa tahallaan sinua loukata. Ehkä hän viestittää, että haluaisi nähdä sinutkin enemmän heidän kaltaisinaa, tai se voi olla jonkinlainen alkeellinen esileikki, jolla hän haluaa ärsyttää sinua ja saada sinut kiihkeämmäksi.
Nuorille miehille tulee kyllä usein järkytyksenä, kuinka äärettömän syvästi jotkut naiset loukkaantuvat tällaisesta toisten tuijottelusta tai pienestä flirtistä ja monista muistakin miesten mielestä mitättömistä asioista. Mies ei millään käsitä, kuinka toinen voi yökaudet itkeä tällaisten asioiden takia. Ilmeisesti miesten ja naisten ajatusmaailma on näissä asioissa hyvin erilainen, eikä vanhemmitenkaan muuksi muutu, mutta miehet oppivat vain pitämään suunsa kiinni (eli olemaan hienovaraisempia).
Joka tapauksessa jokainen mies katselee silmät tapillaan kauniiden naisten perään. Jotkut pyörittävät päätään, jotkut vain silmiään ja ujoimmat ja eniten tossun alla olevat eivät töllää julkisilla paikoilla, mutta sitten senkin edestä pornovideoita ja nettipornoa.
Naiset jotka toitottavat kaikille, että minun mies ei katsele vieraiden perään ja meillä on niin hyvää seksiä, että ei tarvitse käydä vieraissa, ovat ani harvoin oikeassa. He vain uskovat näin, täysin subjektiivisesti, koska jostain syystä mies ei uskalla kertoa heille totuutta. Miesten saunailloissa ja työmatkoilla sitten näkee ja kuulee sen totuuden - heidän miehillään on jatkuvasti muitakin naisia. Sitten he yhtenä päivänä pakkaavat tavaransa ja lähtevät vaimon suunnattomaksi hämmästykseksi toisen matkaan.
Nyt kun on taas paras aika vuodesta tulossa, niin naistentöllääjänä toivon, että jokainen nainen uskaltaa olla rohkeasti oma itsensä ja pukeutua sen mukaan kesäisen kevyesti ja aistikkaan seksikkäästi.- minäkin haluaisin..
..kuulla edes kerran kommentin toisesta naisesta.
Mielestäni on epänormaalia ettei avokkini ikinä muka katsele muita naisia( ei myönnä ainakaan). Sehän on vain normaalia pitää ns. silmät auki, koska se EI ole pettämistä...epäilisin enemmän miestä ,joka ei ikinä myönnä katselevansa muita.
- Ukkeli
Herranjestas sentään, kun on nykyään ihmisten murheet aika pieniä.
Mieti miltä tuntuu sellaisesta henkilöstä, joka joutuu parisuhteessaan saamaan säännöllisin väliajoin turpiinsa...
Ei tuo asia ole niin suuri, että siitä pitää alkaa puimaan korkeammissa elimissä...
Jos menee niin anna mennä... - Jurri
Naiset. Olette "possuja".
Miksi kiusaatte elaintenhoitajia? Joka karkaa ilman lupaa, on sika.
Kyllä yleensä agressiivinen possu menee ensimmäisenä poistoon.
Nalle Puh etsii aina hunajaa, ja leikkii vain pikku Nasun kanssa.
Vaikka Nasu on paras kaverini, niin hunajaa en voi vastustaa...! Nasu ei kuitenkaan itse tykkää hunajasta. Nyt tulee kesä, jolloin taas löytyy paljon, paljon, H-u-n-a-j-a-a-! - Miu
Joo, toi huomauttelu ottais vähän aivoon, pitäis mölyt mahassaan. Tosin voihan se olla sitäkin, että koittaa tehdä sua mustasukkaiseksi, mutta minä naisena olen sitä mieltä, että kyllä naisetkin osaa katsella, varsinkin nyt keväällä on huomattavasti kiimaisempi...haistaa miehet jo kaukaa ja vois sitä kurkata olisko ruoho aidan takana pidempää ;)
- mataleena1
Taitaa olla pojalla itsetunto-ongelma tai sitten hän ei ole kovin perillä näistä "psykologian aakkosista". Voi olla että yrittää saada sinut mustasukkaiseksi tai jotain sellaista. Jos hän olisi fiksu hän ei lausuisi noita asioita ääneen.
Ala sinä sama peli. Kai jokainen katselee kuka mitäkin mutta siitä pitää suunsa kiinni. Kai sinullekin riittää silmäniloa katukuvassa. Poikaystäväsi kiusalla kerro ääneen näkemäsi, ehkä hän sitten tajuaa tai sitten ei. Aika lapselliselta kuulostaa. - sanonpa vain
Minusta tuollaista ei tarvitse sietää. Sano hänelle, että jos kerta koko ajan läähätät toisten perään niin mitä sinä minulla teet. Ite en katsoisi tuollaista kauaa.. Ei siksi, etten pitäisi itseä kauniina.. Kuten sinäkin sanoit, minäkin saan huomiota muilta miehiltä. Tosin en koko ajan katso telkkarista muita miehiä. Se on menettäny minulle melkein kokonaan tarkoituksensa..
- Oscar II
HEH,HEH,HEH???
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524327S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1104154Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu374067Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko653917- 853354
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta643238IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1513220Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171582- 451521
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291105