Toinen vain häipyy

Anonyymi

Lähes neljä vuotta yhdessä. Sitten toinen vain häipyy. En saa mitään selitystä, mitä on tapahtunut muuta kuin tekstari "näin on parempi". Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten olette päässeet yli?

11

736

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No muuttuiko käytös jotenkin, vai oliko ennenkin impulsiivisuutta. Ainakin epävakaa persoonallisuus voi olla sellainen, että yhtäkkiä tekee päähänpistosta asioita. Mutta tuohon kyllä kuuluu muutakin ongelmallisuutta ihmissuhteissa. Kai toisen niin hyvin neljässä vuodessa oppii tunteen, että tietää tekisikö tämä tällaista ihan kevyin perustein. Ehkä sillä on hyvä syy, jota syytä kunnioittaa. Ehkä arvoitus ratkeaa, tai sitten jää silleen. Voiko kysyä joltain yhteiseltä tuttavalta, onko kaikki okei. Elämä on epävarmaa.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista. Ailahtelevaisuutta on kieltämättä ollut koko ajan ja välillä on ollut tunne, että toinen on ollut omissa maailmoissaan. On ollut myös aina hyvin herkkä ja "otettu" muiden naisten huomiosta. Ehkä olen ollut liian sinisilmäinen, jopa naiivi. Mutta kun olemme keskustelleet, onko kaikki hyvin, olen saanut hellän halauksen ja suukot, totta kai meillä on kaikki hyvin. En ole osannut epäillä mitään. Turta olo. Hyväksikäytetty olo.


    • Anonyymi

      Kannattaa katsoa peiliin.

    • Anonyymi

      Pitää vaan luovuttaa ja hyväksyä. Paskanakki vaan minkäs teet.

    • Anonyymi

      Mikäs meininki miten työpäivä meni 🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣

    • Anonyymi

      Olen kokenut saman. Ja olen katsonut peiliin, tiedän omat heikkouteni ja virheeni. Kumppani ei pystynyt puhumaan vaikeista asioista, joita itse oli aiheuttanut. Siitä johtuva epäluottamus aiheutti riitoja. Sen lisäksi, että petti luottamukseni, ei ollut myöskään valmis sitoutumaan minuun. Lähti riidan päätteeksi yhteisestä kodista ovet paukkuen. En saanut häntä kk kiinni ja mietin soitanko poliisille. Olisihan ollut mahdollista, että jotain on sattunut. Aloin järjestellä omia asioita ja uutta asuntoa. lopulta kumppani tuli kotiin. Erosta ei juuri keskusteltu. Lähes 7 vuoden suhde päättyi sanaakaan sanomatta ja minä muutin pois. Tämä on kaikkein julmin tapa jättää toinen. NS. Ghostattu osapuoli jää selvittämään eron ja siihen johtaneet syyt yksin. Minulla kesti yli kolme vuotta päästä täysin jaloilleni. Tuo ero vei lopullisesti mielenterveyteni ja ensimmäinen vuosi yksin oli todella vaikeaa aikaa. Mutta tiedätkö, siitä voi selvitä!!! Ja olla entistä vahvempi. Niin kamalaa aikaa, kuin se olikin....En syönyt enkä nukkunut, laihduin 20kg ja olin luuta ja nahkaa.... Siitä selviää, enkä ikinä palaisi sen tunteitaan pelkäävän pellen luokse. Ihmisillä, jotka tekevät noin on niin isoja ongelmia itsellään, etteivät he uskalla kohdata niitä. Mä uskon karmaan, kyllä se siellä vielä kolkuttaa noidenkin ovella. Sinä selviät, yritä unohtaa se ihminen. Poista kaikki yhteystiedot ja yhteiseen elämäänne liittyvät asiat. Näytä sille, ettet tarvitse häntä mihinkään. Vaikka kuin pahalle tuntuisi. Itse tein sen virheen, että aloin ruikuttamaan. Se pahentaa tilannetta. Nyt lähes 10 vuotta tuon oman kokemukseni jälkeen pystyn ajattelemaan häntä ilman katkeruuden tunteita. Olen antanut anteeksi, mutta unohda en. Hän kuitenkin jätti minuun ikuisen jäljen, minun on edelleen vaikea päästää ihmistä lähelleni. Älä sinä teet samoin. Uutta putkeen ja kohti valoisaa tulevaisuutta. Paljon tsemppiä.

      • Anonyymi

        Uli uli ja nyyh nyyh ollaan Suomessa ja suomalaiset tekevät just tollein että mitä kummaa siinä on että ei keskustele reilusti eroa läpi toisen kanssa niin kiva että muille käynyt myös tollasta


      • Anonyymi

        Voi kiitos sinulle ❤️!! Meidän jutusta selvisi lisää. Juttelin yhden sinkkuystäväni kanssa ja hän oli löytänyt mieheni nettiprofiilin jo reilu vuosi sitten. Ystäväni on pahoillaan kun ei kertonut jo silloin tilanteesta minulle. En suutu ystävälleni, en missään nimessä! Jos mieheni tekee väärin, ei se ole kenenkään syy. Eli ilmeisesti mieheni on elänyt jo ainakin reilun vuoden kaksoiselämää netissä. Mistäpä minä sen olisin voinut aavistaa. Nyt ainakin tiedän, miksi parturissa käynnin jälkeen, tai uuden vaatteen kanssa on otettu heti selfie. Turta. En tunne mitään. En edes vihaa. En edes itke. Istuin saunan lauteilla kuumassa ja tärisin ihan horkassa. Kerään miehen vaatteet jätesäkkiin. Hakekoon tai ostakoon uudet. Minä yritän miettiä miten saan nukuttua yön ja sitten taas herättyä uuteen päivään.


    • Anonyymi

      Mitä outoo tuossa nettiprofiilissa oli?
      Eiks nykyään jokainen (paitsi minä) hae huomioo postaamalla faceen ja instaan kuvii ittestään ja aterioistaan?

      Vai tarkoititko sä, että sun miehellä on deittiprofiili auki Tinderissä tai jossain muussa parinhakusivulla?

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Haki seuraa deittipalstoilla. Ehdotti treffejä jopa ystävälleni. On kuulemma ollut täysin vapaa useamman vuoden.


    • Anonyymi

      Mitäs tuohon on sanomista. Eikähän tuossa mitään selittämistä enää ole.
      Ei ole ollut tyytyväinen parisuhteeseenne, on etsinyt uutta.

      Voihan se olla niinkin, että ovat ystäväsi kanssa olleet kimpassa josen vuoden verran, eikä ystäväsi jaksanut enää odottaa koska se eroaa sinusta, joten vähän joudutti sitten väistämätöntä.

      Hyvä kun pääsit eroon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe