Niin onkos viikonloppuna treffejä teillä tiedossa?
Viikonloppu
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On on, mutta nyt ei romanttisia ole kuitenkaan. 🥰
- Anonyymi
Toivottavasti on. :)
- Anonyymi
Hassu tempaus olisi ostat jotain niin vehnäjauhoa pussin ja heität jauhoja toisen naamalle maalaat valkoiseksi toisen ihmisen naaman sillä tavoin.
Tyttöjen tempaus, kukaan ei loukkaantuisi, paitsi jos silmiin menee jauhoja sitten. - Anonyymi
Jos olisi avioparin nimenä: Keijo Kummallinen ja Irmeli Ihmeellinen, nimeksi tulisi Ihbmeellinen-Kummallinen.
- Anonyymi
Hyvä viikonlopun suunnitelma eli sinnitelmä: kaikki menee putkeen eli putkaan, poliisi kuljettaa ilmaiseksi putkeen putkaan.
- Anonyymi
Eilen pääsin panee nuorta naista oli treffit. Ollaan treffailtu jo kuukausi kuitenkin.
- Anonyymi
Viikonloppuisin viinamiehet juovat viinaa ja tapaavat naisia yökerhossa.
Raittiit miehet ovat viikonlopun yksin ilman naisseuraa.
t. viinamies - Anonyymi
En tiedä onko kaupungin tytöillä jotain tuollaisia grafiikka-juttujaakaan tietokoeeissaan kuin joku AMD Radeon HD 2x pcie ottaa koko kaistan käyttöön jotta voi piirtää näytölläe kuvia.
- Anonyymi
Tämä on juurikin pedofiilin, eläkelääkärin ja raittiin miehen sekoilua! Se ei koskaan johda mihinkään muuhun kuin pettymykseen.
- Anonyymi
Voi leipokin juttuja itse jos haluaa, ellei sentää heitä vehnäjauhoja romanon päälle muuttaqaksen hänet valkoiseksi.
Kun noita pelijuttuja niin hyvä grafiikkalaite joku AMD Radeon.... Advanced Micro Devices juttu, toimii pelit sitten. - Anonyymi
Juu on! Ajattelin Marsissa käymässä katsomassa kuivaa, mutta punakkaa kaveriani. Siitä jatkankin sitten Venukseen, missä tapaan kuumimman tytön ikinä!
- Anonyymi
Jos heittää silmiin venhäjauhoja, silloin toinen sokeutuu hetkeksi.
- Anonyymi
Jos Viikonloppu on Kuoleman Alku.
- Anonyymi
Minkähänlainen peli olisi tyttöjen mielestä hauskaq: Sim-Komisaari
- Anonyymi
Oikein oikein kammottavin peli on joku Postal 2 mitä joskus pelasin
Sinkkukomedia "MAN UP" (Netflix) kuvaa sinkkujen kohellusta paria etsiessä.
Vaikka kyseessä on komedia, yllätyin kun elokuvassa toistui samat turhautumisen ja pelon tunteet, mitä tällä palstallakin esiintyy.
Man Up
https://www.imdb.com/title/tt3064298/- Anonyymi
Korona niiin naiset ei uskalla treffeille lähteä.
- Anonyymi
Aivan varmasti aion mennä
Joo, tänään oli treffit perunkirjoituksen laatijan kanssa. Vein nipun papereita hälle ja sain neuvon hakea nipun lisää papereita... Jeejee...
- Anonyymi
Se voi olla monimutkainen homma että papereita pitää hakee sieltä tai täältä siihen menee aikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla monimutkainen homma että papereita pitää hakee sieltä tai täältä siihen menee aikaa.
No onhan se...
- Anonyymi
Leikkaa hiukset kun itse leikkaan Philipsillä ja Brauninlla koneet avustavat jos leikkailee
- Anonyymi
Hyvin voi olla aikaa leikata itse hiuksia jos on hyviä koneita ennen jouluakin vielä
Peili ja koneet käyttöön vain. - Anonyymi
Jos viikonloppu on elään loppu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997