Mistä hait seuraa ennen nettideittisivuja?

Anonyymi

Tämä viesti koskettaa keski-ikäistä deittailijaa. Löytyikö seksiseuraa miehille ja naisille? Missä vaiheessa siirryit nettideittailuun?

9

116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisena vai miehenä?

• Anonyymi

Kumpaisena vaan.

• Anonyymi

En ole nettideittaillut koskaan. Baarista olen naisia iskenut ihan nuoresta lähtien. Nykyisen avovaimoni tapasin terassilla 8 v sitten.

• Anonyymi

En ikinä ole hakenut seksiseuraa mistään. Ajatuskin inhottaa.

• Anonyymi

Rakkaus löytyi ruokakaupasta. Unohda alkuun ihan kaikki mitä olet aiemmin oppinut, älä etsi mitään, mutta kulje silmät auki ja tarkkaile ympäristöäsi missä ikinä liikutkaan. Se voi olla rakkautta yhdellä silmäyksellä juuri silloin, kun sitä vähiten odottaa. Tsemppiä!

• Anonyymi

Kivat sulle. En etsi rakkautta, vaan haluan tietää mitä oli ennen nettideittailua. Missä esimerkiksi nykyiset sarjadeittailijat ja myös ne varatut tapapettäjät olivat ennen nettideittailua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivat sulle. En etsi rakkautta, vaan haluan tietää mitä oli ennen nettideittailua. Missä esimerkiksi nykyiset sarjadeittailijat ja myös ne varatut tapapettäjät olivat ennen nettideittailua?

Missä tynnyrissä oikein olet kasvanut, ellet millään itse keksi miten ennen internettiä sai seksiä?

• Anonyymi

En mä ole koskaan varsinaisesti etsinyt seuraa mistään. En ole lähtenyt mihinkään erityisesti haku päällä. Mä en usko sellasen tuottavan hyvää lopputulosta. Olen ollut suht sosiaalinen ja vietänyt välillä aikaa ihmisten seurassa. Aina sieltä on sopivia tarjokkaita eteen tullut. Eli ei etsimistä haku päällä, mutta normaalia elämää silmät auki pitäen.

Ja siis en käytä deittiappeja. En ole koskaan käyttänyt. Kerran elämässäni olen ollut treffeillä tuntemattoman ihmisen kanssa - eli sellaisen ihmisen, jota en jo ollut aiemmin jotain kautta tuntenut. Ei se mikään karsea kokemus ollut, vaan ihan ok kahvihetki, mutta toista vastaavaa kokemusta en kaipaa. En siis usko, että tulen enää toista kertaa elämässäni lähtemään tuollaisille treffeille.

-möhköfantti-

• Anonyymi

Yksinomaan ravintoloista ja juottoloista. Nykyään baarit ylikalliita ja olen miltei lopettanyt (vähentänyt todella vähiin) koko alkoholin käytön. Ei enää oikein maistu koko alkoholi samaan tapaan kuin ennen. Eikäpähän tarvitse ainakaan potea pienintäkään krapulaa. Parikymppisenähän oli vain jano ja pikkuväsy kun sitten taas illalla lähdettiin jo uuteen kiitoon. Sisäänpääsymaksun ja narikan joutuisi kumminkin kustamaan. Eikä selvänä viitsi oikein mennä enää klubeille, ellei joku jo tiedossa valmiiksi ja jonkun alkoholittoman ehkä ottaisi siinä sitten. Juodaanhan sitä jotain märkää treffeilläkin kumminkin sitten että puhekkin kulkee paremmin. Sitä selvänä ja vesilinjalla oloa ökerhoissa tuli joskus harrastettua jonkun kerran. Aika hirveäähän se oli kun kaikki muut ympärillä ihan kaasuissaan... Ei kestäisi enää oikein katsella sellaista. Tuskin enää kumminkaan nykynuoriso juo yhtä paljon kuin vanhemmat polvet. Näin olen tullut käsittäneekseni. Seuranhaku on kumminkin nykyisin pitkälti netissä. Erilaisissa treffisivustoilla. Nyt niidenkin paikan 18 - 45-vuotiailla ovat jo kumminkin mielestäni pitkälti vieneet erihenkiset treffiapit, joissa raakkaus tapahtuu etupäässä ulkonäöllä, mutta osassa myös muine annetuin ominaisuuksin. Ne ovat pikaisempi versio kattavammista treffisaiteista. Nuo sovelluksethan mahdollistavat kadulla bongailun livenä reaaliajassa jos kohde on lähellä tai metromatkan päässä ja itsekkin liikkeellä tai jossain hyörimässä. Itsellä ei tosin mitään ongelmaa mennä juttelemaan tai kysymään treffeille kiinnostavaa naista vaikka keskellä päivää kadulla, ihan kylmiltään, ilman mitään sovelluksien etukäteistietoja tai kuvia. Tottakai vanhanaikaisellakin tavalla pitää ensin saada vastakiinnostuksesta selvät merkit. Wanhanaikainen on ihan pätevä edelleenkin vielä sekin. Usein toimivin. Treffisovellukset kumminkin helpottavat ja selventävät nopeassa ajassa monin tavoin, ei tule turhia iskemisiä ihan umpimähkään ja on oikeasti kiinnostavia kohteita mistä raakata mieleisensä. Nykypäivänä kun kaikki tapahtuu niin nopeasti muutenkin.

Mies 37v.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      163
      10813
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6401
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      47
      4642
    4. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      64
      4557
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      75
      4480
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4072
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3823
    8. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3482
    9. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      162
      3371
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      3056
    Aihe